Sau
Jméno | Aleš K. |
---|---|
Bydliště | Uherské Hradiště |
Registrace | před 10.3 rok. |
Poslední aktivita | před 3.5 dny |
Příspěvků ve fóru | 10 |
Komentářů u článků | 114 |
Pozitivních komentářů u článků | 22 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
220d co jezdí za 5 a není co řešit. Být ještě na tom vzduchu jako tohle tak bych za něj prodal do otroctví děti, nějaké mít :)
Fajn auto. Ale ta cena. O té už se snad ani nedá říct že je z jiné galaxie, ta je rovnou odněkud z delta kvadrantu...
Ve Fábii ani Karoqu sem v životě neseděl :) Takže nevím. Osobně bych s CLA neměl problém, kdyby nestálo hodně podobně jako to Céčko a pak samozřejmě není co řešit.
Jo, v Céčku je vzadu místa poskrovnu, obzvlášť v kontrastu s tím jak velké auto to je. Tu je ho víc? Furt bych ale v tom případě vzal radši A či CLA.
Jako jo, no, líp se do toho nasedá. Ale jinak nevidím důvod proč nevzít za stejnou cenu snad v každém směru lepší Céčko. Asi jsem už na všechny tyhlety dnešní SUV moc starý nebo nevím.
Vychází to z Áčka, takže předohrab.
To sice jo, ale i tak. Nejsem tím na koho to auto míří ale jako, jo, vypadá sympaticky.
Exteriér proč ne, elegantní. Ale interiéry, ty se snad žádní japonci nenaučí asi nikdy. Jinak na dnešní šilené ceny je 1,2 mio mic fajn cena. To samé dá dnes člověk za Octu RS...
Předfaceliftovou verzi jsem měl čtyři roky, koupenou když stála ještě normální prachy. Po dvou letech dostala čip od Revo a teda jezdila naprosto neskutečně. Nedokážu si, obzvlášť v kontrastu s dnešní dobou, představit že budu kdy vlastnit něco zabavnějšího.
Jo tak, podsvětlení interieru :) Jo, krapet kolotoče ale není problém to zcela vypnout, komu se to nelíbí. A samo se to znovu nezapne :)
Je mi jasné že to od velké část místního osazenstva schytám ale dle mne je dokonalý kokpit ten v současném Céčku od M-B. To je pro mě první kokpit auta z 21.století, jak si ho já osobně představuju.
Oprav si vykon v technickych udajich a "pobavla" ;)
Jinak neni nad original. Rozumej Fiestu :)
Dvakrát máš ve článku název automobilky na konci s tvrdým y a jednou s oběma variantama. Což by sa v článku který přímo o značce pojednává asi stat nemělo :)
Ten clanek je podplaceny - naprosto jednoznacne je nejzbytecnejsim auzem vsech dob BMW X6 (a kterykoliv z jeho napodobitelu ci pokracovatelu). Jak kdysi prohlasil Jeremy - je to odpoved na otazku kterou nikdy nikdo nepolozil.
Mame ho doma uz 17 let :) A140, W168. Postupne si proslo vlastnictvim vsech clenu rodiny a dle toho dnes taky vypada. Nicmene, za celou tu dobu jen jezdi a jezdi a jezdi. Nikdy se nic nepokazilo! Krom spotrebaku nebylo treba nic menit. Takovy maly zazrak :) Jinak je to uskakana vysoka koza. Prekvapive, ze... Neskutecne ale je kolik mista vevnitr dokazali konstrukteri vyrobit (je o ctvrt metru kratsi nez Felicie!), pred tim musi kazdy smeknout.
To ovsem az pote, co mu tu moznost clovek spolupracujici s FBI, vedom si jeho financni situace, nabidl.
No ty krá...so :) A výrobci tuzingových cingrlátek na benzinkách nebudou mít co žrát :))
Pokud ti jde opravdu o co nejmensi pokles ceny tak bohuzel lepsi volba nez Passat asi fakt neni. Jak je tu ale psano, to uz bych rovnou zustal u toho Superbu. Ten tu u nas na cene klesa jeste min.
No a hlavne je v manualu. Coz je dneska uz u trochu vic vykonnych aut cim dal vetsi vzacnost. A cena, holt, byvalo lip, no...
Kdyz nevis ze to je trivalec tak z jeho projevu to nepoznas :) A kola, vzdy tam mozes nahodit 17". Nebo klidne 15" :))
Ceny sly nahoru... Pred tremi lety kdy prodej zacinal stala lehce pres pul milionu ????
Jak jsem si u testu "vedle" stěžoval na cenu tak v tom budu pokračovat i tu :) Je akorát teda naopak až nějak vcelku podezřelě fajn.
Ta Fiesta ještě před nedávnem stála právě tolik. Což byl už úplně šílený kontrast. Importér ale zrušil základní verzi a teď je jen v "plné" za holt o 100 litrů dráž :(
Jako jo, zdražuje se vše, ale za ani ne 130 koni v tak malém autě hrubě přes půl mega, no... Nepochybuju ale že to je jinak skvělé autíčko.
Jee, v tom promrzlém Švédsku na WRC jsem s Martinem tehdy byl. Dodnes je to má nejlepši a nejvzpomínanější "dovolená" ????
...a nebo starsi auto nekdo nechce mit z duvodu ze nechce resit pripadne poruchy na cestach. Ma auto k tomu aby ho dovezlo kam potrebuje, aby mu slouzilo a ne on slouzil jemu. A holt pravdepodobnost poruchy ktera auto znehybni je u 15-20 let stareho auta nescetnekrat vyssi nez u noveho, resp. par let stareho.
To byl treba hlavni duvod proc sem ja po 12 letech sve auto prodal a poridil nove. Nekazilo se, nikdy me nikde nenechalo ale pravdepodobnost toho ze se tak stane byla den ode dne vyssi. No a samozrejme pak taky lepsi vybava, silnejsi motor a celkove ten pocit z noveho auta :) Hlavne ale to stari.
No kdyby ho zacli delat zas s platenu strechu jak kdysi Samurai ci Vitaru, okamzite si pro neho jdu :)
Tu mate ctyri roky stare foto z tamnejsiopravy cest :) A tak to tam je se vsim.
Jinak zavidet tam opravdu neni komu co. Jsou to chudaci. Teda 99% z nich. To mozna 1% se ma vynikajicne.
No, dokonca :) Ne ze by tam jet rychlej neslo, ale, riskuj nejakeho toho serifa...
Pocitejte ovsem s tim, ze na techto cestach byva obvykle rychlost omezena na 30 mph :) Jel sem treba Skyline Drive v Shenandoah NP, kousek na sever od te Blue Ridge Parkway a teda cesta uzasna. Kdyby ovsem mohl jet clovek tak aspon jednou tak rychle :)
Me tam pri jezdeni maximalne pasovalo, ze kdyz to nekam bylo 200 mil a maximalka byla 65, proste sem tam za ty tri hodiny byl a clovek sa na to mohl spolehnut. Myslim cestovani mezi mesty. To tu v Evrope proste nejde. A taky ze kamiony maju enom o par mil nizsi povolenu maximalku jak osobaky, casto dokonce stejnou, takze tam prakticky neexistuje zo jejich vzajemne nekonecne predjizdeni jak tady...
Popravde nevim od kdy to Schade umi, ta moja je rok '13. Ale to uz sme uhnuli od Fiesty ST krapet moc :)
Ok, zitra mrknu.
No, na sluzebni octavce mam jak tu skrabku, tak aj to vyhrivane sklo ;)
Covece, nevim co tam je :) Nedival sem sa. Jako jo, neorigo sa da levnej urcite.
No ja si poprvni v zivote sklo tedka pripojistil. Bo dle prodejce stoji toto 23 tis bez prace...
Jj, pekne rychla Fiesta, takova moja mala STrela :).
No z moji konfigurace slabsi jedinci z rad HH priznivcu dostavaju infarkt - bez samosvoru, bez 18" kol, bez LED zato v cervene barve, s vyhrivanym sklem aj sedackama, stresnim oknem, peti dverma.... :)
No, prave, cena sice byla vyssi jak 1.0, ale ne az tak dramaticky.
Ja nejsu typicky ridic ci vlastnik Hot Hatchu. Ani sem ju jako HH nekupoval. Na jaro sem sa rozhodl poresit po 11 rokoch auto, tak nejak na ma vykukla z ceniku Fordu a uz to bylo :) Puvodne sem chtel obyc Fiestu 1.0 s 100 konma, ale touha dvojnasobneho vykonu byla silnejsi :) Ja ju jinak nemam ani tak na drceni okresek a tak, spis na bezproblemove pohybovani se v dnesnim hustem provozu. Spis je to pro me takove getecko (cimz netvrdim ze jim snad je!) nez HH. Jinak predtim sem mel Civica 8g 1.8 (a k nemu Miatu NB 1.8), oboje muselo pryc.
Uz tri tydny mi rika pane :) Rad bych napsal nejake zkusenosti a dojmy, ale porad nejak nebyl cas ji poradne projet :(
Snad jen - ten zvuk ma proste bozi :) NIKDY bych po zvuku nehadal trivalec. To ani naznakem. Pri zatahu je to doslova ryk :) Z toho su uneseny. Jinak ac je to cerstvy motor, dle prodejce navic prvni ca 3tis km omezeny o 10% vykonu, jede naramne. Predtim sem ridil 140 konovu atmosferu a tohle pocitove vypada jako by melo koni dvojnasobek a ne jen o necelu pulku vic. Vim, vim, je to ciste pocit, ale... :)
Jop :) podobné akce možu :) Od této ma právě odrazovalo nutnost toho maloobjemového auta a finance celkově, už to není zrovna levná záležitost. Každopádně přeju šťastnů cestu a co najmíň problémů. My sme jeli 3 roky nazpět jen Budapešť-Bamako a aj to už stačilo abych zestárl, no, určitě o víc jak těch 14 dní na cestě strávených. zas ale ty zážitky, ty nikdo nevezme. Tož dobře dojeďte! :)
Jo, mi Octavia II prijde takova od pohledu solidni, vzdy mi cumak prisel takovy jakoby masivni, festovni.
Ale na suverenne nejhorsi facelift v historii automobilismu - Octavie II - ste zapomeli.
Jak pisu, konkurence hlavne nema to co Fiesta. Chtelo by to krapet slevit, no :)
Poslední komentáře
- PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů