dom
Jméno | Dom Weinberg |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 7.6 rok. |
Poslední aktivita | před 18.8 hod. |
Příspěvků ve fóru | 44 |
Komentářů u článků | 49 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Mě zajímá zrychlení 0 - 100. Lepší údaj by byl pružné zrychlení, třeba 80 - 130, ale to se člověk většinou nikde nedočte.
Bravy jsem měl dvě. Obě 1,6. Z dnešního pohledu strašné plečky. Servisní náklady minimální. A vůbec to nerezlo.
Ještě bych zmínil, že se do toho dávali atmo motory 1,4. Ty dne ještě Fiat vyprodává jako oturbené t-jet 88kW. Zlaty motor oproti vw group 1,2 TSI
S těmi díly na korejce to tak bude. Měl jsem i30 na operák a 4 týdny (přesně 4 týdny!) dělali spojku, do které začal chcát olej z převodovky. Prostě neměli přítlačák. V Nošovicích nakupují celou spojku i s převodovkou, takže na tyto díly si prostě počkáš vždy.
To ISko se mi líbí dlouhodobě, do to bych šel. Hezky o něm píše (myslím) Regular John.
Něco na tom bude. Sice sem lezu pořád denně, ale zdaleka už nečtu vše. Před pár lety jsem měl stránky otevřené v prohlížeči non-stop a pořád kontroloval nové komentáře.
Nebýt Kraba a Beastar, tak už sem ani nechodím.
A já čekal, že můj oblíbený web vyjednal nějakou super vyhodnou pojistku, kam bychom všichni přepsali ty naše plechové miláčky. No tak snad příště
Mám na operák i30 a musím souhlasit. To podsvícení je fakt v noci na pytel.
Ja bych bral alfu 159 s bussem: https://auto.bazos.cz/inzerat/98727860/Alfa-Romeo-159-32-V6-Q4-4X4.php
Bydlím na Vsetíně a do Fryštáku jezdím denně do práce.
Do Bystřice se nemělo jet přes Holešov, ale přes Lukov, Kašavu a Chvalčov. To by potom byl náročný terén na ECOrally.
Jinak z bodu 5 do END jezdím s i30 1,0 za 4,1. S Toledem 1,2 TSI to šlo za 3,8.
3,20 je super i na normální auto, natož za auto pro zábavu.
Vem tu i30 na operák na 3 roky, o nic se nestaráš a na poskakování do města se to dá přežít.
Ve výsledku na tom budeš finančně lépe, než s jakoukoli ojetinou.
Nebo klidně rapid, toledo, tipo, ...
JardaM: kde jsi byl na garančce?
Zavřeli Zlín i Uherské Hradiště, tak jsem jel až do Prostějova a ten servis tam stojí za starou bačkoru.
SkaterMcGee: Tak tos mě dostal s tím LKA. Já jsem to tak do detailu nezkoušel a třeba mi řve volant jen proto, že to mám blbě nastavené.
Taky mě na tom točí to, že pokud to na dálnici nezvládne zatáčku, tak přejede čáru a ani nepípne. Systém se vypne a já jdu do svodidel.
Mě to tak bohužel nefunguje. Zkusím se na to zeptat při garančce.
Ale od toho moc nečekám. Když jsem si stěžoval na to, že dveře u spolujezdce se špatné zavírají, bylo mi řečeno, že za mě je to OK.
Tak to jsi šťastný uživatel, hodně pohodových km.
Já až to auto vrátím, nebudu tak řešit náklady a koupím něco o level výše.
Bohužel bude muset jít do vlastnictví, protože operáky lezou už teď do nesmyslných výši.
Za ty prachy co mám i3O bych dnes nedostal ani fabii.
Nevím, jak to funguje tobě, ale držení v jízdním pruhu je u mého kusu uplně na nic. Pokud si to zapnu, musím pořád přehmatávat na volantu. Auto neujede ani 2 km a začne pískat, že mám držet volant, přitom ho držím celou dobu.
Prostě každý kilometr musí volant pustit a chytnout jinde, jinak to nefunguje.
Moje první auto byl warburg, takže skoro trabant.
Nová i30 řadí pořád blbě. Už od novoty, takže je jedno, že je to v půjčovně.
Prostě auto za 400K je nejlepší focus, ale ten už za 400 nebude.
Otázka je, co kdo hledá.
Opravdu ti funguji všechny fičury?
Každý den se mi rožne kontrolka, ze automatické brzdění deaktivováno.
Automat neznám, já mám manuál a ten je určitě v rapidu lepší. Motor mám litrový a ten je v rapidu taky lepší.
Ta první generace byla na úrovni Dacie před koupi Renaultem.
Dnes je to úplně někde jinde. Já to vzal hlavně kvůli ceně. Pokud to nerostřelím, tak platím 2,72 Kč za kompet auto s pneu i veškerým servisem. Navíc jen benzín a dálniční známky.
Půjčim to klidně komukoli, ale určitě bych to nesrovnával s Octavii.
Je to na úrovni Rapida. Rapid má lepší motor (turbobenzín) a převodovku, i30 zase podvozek.
Ogaři, já to mám doma. Přesně ten s tou "rozumnou" výbavou asi za 400K. Mám ho půl roku a je to naštěstí na operák. Už abych se ho zbavil. Nechtěl by to někdo?
35 km. Ráno za 29 min, odpo za 42 min.
Vetší část trasy je rz barum rally. Když mě to nudí, jedu Troják a Tesák. Miluji dojíždění do práce
Na živo jsem to neviděl, ale letos jsem koupil fabii žene na poposkakovaní do města a musím napsat, že ta stará černá se mi líbí víc
Neměla faceliftova fabia dostat tu novou podvozkovou platformu mqb ( nebo jak tomu nadávají), kterou už má polo a ibiza?
Idaální auto pro ženu do města, děti do školky a nákup na víkend. K těm 3OOK, teď mají v akci Best Of Family GO za 220K. To už mi dává smysl.
Zkusim to jinak. Jste ochotni dat 5 kc za km s tim ze budete jezdit kazde dva roky v novem aute? Nikdy nebudete nic opravovat, nebude chodit na urad auta prepisovat, chodit po bazarech a cumet furt do netu, kde co prodat a koupit? Ja ano. Mam operak a jsem spokojeny.
Muj model: operak na litacku a zabavne auto na vylety
Cena s testovanou motorizací a výbavou Dynamic od 602 900 Kč.
Nepotřebuji combi, takže mazda 3 je dle mého názoru pořád lepší volba.
Kolega z práce si toledo koupil, protože když přišel do škodovky a dozvěděl se, že bude 4 měsíce čekat, šel si koupit toledo, které bylo skladem. A nikoho jiného neznám. Tak jsem jedno objednal na operák. Ve středu si jej mám vyzvednout.
Stejně je to toledo hezčí. Hlavně světla. A taky ho nemá každý!
Jezdit jezdím, ale 16 let stará Alfa by si zasloužila důchod a já něco novějšího, když už dřu od Božího rána!
Skoro mi to připomnělo staré dobré heslo: !Kdo umí, umí, kdo neumí, učí." Ve vašem případě: "Kdo má, jezdí, kdo nemá, píše."
Tak doufám, že se vás s tím moc nedotknu, protože kdybyste nepsali, my bychom nečetli, takže na nás (většinu z nás) platí: "Kdo má, jezdí, kdo nemá, čte."
Jste borci!
Když jsem viděl nadpis článku v pátek večer na mobil, řekl jsem si, že to nebudu číst. Že si to nechám na pondělí a v klidu si to přečtu na komplu v práci.
Tak to jste mě dostali!
Mám na toto téma stejný názor!
Tak jsem si jedno objednal, jsem zvědavý jaké dostanu číslo ;-)
Já bych šel do Ford Focus 1,6 77kW za 319 990, kufr 492. Bohužel nemá 6 rychlostí, ale jinak nejlepší volba.
Tak jsem se včera dozvěděl, že se pojede letos v březnu zase Valašská rally dva dny (ne rallysprint) a oba dny se mají částečně jezdit na polygonu v Tatře!
Stálo to 16 tisíc, ale byly k tomu i tyto liťáky. takže na plechách splňuje rozpočtový limit.
Já jsem před 14 dny koupil Rover 216Si. Nemá to ani 4 metry, 82kW a 1130 kg. Než otočíš volantem z plného rejdu do druhého, tak si ty ruce asi zauzluješ, ale jinak super kára na plechcup! Koupil jsem ho ženě na vožení děcek do školky, tak snad si za rok z něj udělám plechcupový speciál.
Super. Jen bohužel nemohu souhlasit s poslední větou. Viděl jsem první díl TGT a byla to naprostá pecka! Bohužel druhý díl mi přišel takový normální a třetí těžký propadák. Bojím se podívat na další.
A ještě by byla zajímavá statistika z odtahovek.
Ale jen aut, které se zastavili pro poruchu. Ne bouračky a třeba to, že někomu došel benzín.
Jednou mi jeden chlápek z odtahovky tvrdil, že nikdy nevezl dacii. Asi ti lidé na odtahovku nemají, nebo to raději u té cesty nechají a jdou si koupit koněčně nějaké pořádné auto ;-)
Kurna chlapy, budme radi, ze je to tak jednoduche. Proste jim vsichni ty vwgroupy odkyvejme a vesele se smejme tomu, jak diky jejich tak vysoke poptavce padaji ceny tech nasich oblibenych aut!
Tomu rozumím, jen je to o zvyku. Před pár dny jsem měl půjčenou A4 v automatu a pořád jsem přemýšlel, co mám dělat s tou pravou rukou. Často brzdím levou, takže s pedálama to nebylo až tak zle, ale to nutkání v pravé ruce bylo silné. A tak jsem si říkal, jaký je asi přechod z automatu na manuál? Přeci jen být odkázán k tomu, že mi žena řekne, že už žádným manuálem jezdit nechce, ... Stejně se do budoucna moc manuály dělat nebudou, tak proč si už nezačít zvykat.
Ogier nevím. Já bych si spíše vsadil na Mattiase Ekströma. Ten má dost zkušenosti z DTM (takže hladký asfalt) a teď dokonce získal světový titul v rallycrossu, kde s přehledem smázl i Loeba s Solbergem.
Tento problém řeším taky, jen mě nikdy nenapadlo, že by to měl být automat. Vzhledem k tomu, jak ale moje žena řadí, je na čase o tom začít přemýšlet. Takže díky za tipy!
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů