kuc_t
Jméno | Tomáš Kučera |
---|---|
Bydliště | Beroun |
Registrace | před 7.7 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 rok. |
Příspěvků ve fóru | 52 |
Komentářů u článků | 88 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Caddy maxi 4 motion první generace? :-D
V 16 řidičák A1 na YUKI 125 ccm - šílenost, ještě se 120 kg instruktorem za zády. V 18 v naftovém Citroenu C3, poměrně novým, takže úplně v pohodě. Vlastně nevím jestli by mě ten mustang v autoškole víc nestresoval, než že bych si to užíval. Raději bych něco z čeho je výhled na všechny strany s velkejma zrcátkama :D
Paráda, přesně kvůli takovým článkům na autíčkáře chodím! Díky
Ono by nebylo do věci zmínit, že základní cena se v podstatě rovná ceně maximální, protože se připlácí už jen za lak (cca 30t Kč).. Což mi přijde naopak jako fér cena za takový kus auta, který nepotkáš na každým rohu ;-)
Jasně díky pánové, je mi jasné, že nějaké sekundární použití baterií jako "skladovací" k FEV elektrárnám je další krok. Nicméně si moc nedokážu představit, že lidé budou ochotni nainvestovat do ojetiny 5-7-8 leté řádově nižší stovky tisíc za nové baterie, minimálně ekonomicky to nedává moc smysl. Proto bych se obával situace, kdy starší EV bude prostě neprodejný artikl.
Já bych si na své ježdění EV auto dokázal představit, když pominu rozdíl v prvotní investici a nemožnost aktuálně nabíjet u domu/práce. Nicméně by mě zajímalo, jak náročné a za kolik bude reálná možnost prodat EV vozidlo po 5 letech užívání? Chápu, TCO může vycházet lépe než u konvenčních motorizací, ale máme tu segment lidí, kteří si pořídí ojeté pětileté EV vozidlo?
Trošku mimo téma - Mě osobně štvou ty černý nárazníky bez laku. Proč, když vytopím milion za auto musím mít nelakovaný nárazník jako u Juniora? Karoq, Eniaq apod. taky. Hrůza
Když se řekne dětství bez autíček automaticky se mi vybaví žabotlam. Koženka, smrad a neskutečnej rachot. V kupéčku nad podvozkem to bylo jak na horský dráze. Jó, city elefant je oproti tomu luxus :-D Nicméně táta povětšinu času jezdil ve Fordech, takže si pamatuju fialové kombíkové Mondeo mk2, fajn auto :)
Já měl paradoxně největší problém s posedem - sedí se dost vysoko a sedačky nemají moc dobré boční vedení. S pHEVem se dalo jezdit kolem 5 litrů, do nájezdu na dálnici :-D
Já měl možnost tedy přeskočit z Focusu popř. Pumy do CX-30 a musím uznat, že interiér u Mazdy je mnohem kvalitnější, takovej krásnej obývák. Design je poměrně subjektivní věc, ale Mazda mi přijde zajímavější. ALE to je tak asi vše - Mazda s mild hybridem a AT je dynamicky daleko za Focusem 1.0 EB/1.5 EB, což mě dost zamrzelo. Focus je taky jistější v zatáčkách.
Taky jsem jezdíval. Po 8 letech jsem přemýšlel, že to opráším. Nicméně po několika smrtelných událostech v mém okolí jsem začal vyhledávat raději bezpečí čtyř kol a sundavací střechy. Kdo nikdy nejezdil, zkuste to, je to úplně jiný zážitek - měnící se vůně, rychlost, kontakt s okolím, vedro v kožený kombinéze :D
S Martinem jsem sdílel dva roky kancelář. Děkuju za tu možnost čerpat zkušenosti od jednoho z nejlepších PR managerů v automotive. Super člověk.. Tak snad brzo zase někdy na viděnou!
Ta mx-5 by zasloužila trošku péče o vizuální stránku :-D
a přitom řešení těch neduhů je jednoduché - vzít si Tce 140 s EDC. Měl jsem možnost se svézt a vlastně mě to auto docela potěšilo.
Zajímavé byly články mimo hlavní zájem, tedy historie a vývoj autobusů, ruská technika apod... Nicméně jak píšou pánové, nějaké malosériovky např. kolik stojí a jak náročný je si postavit Kaipana ze stavebnice? :-D Další co čtu s chutí jsou rekonstrukce starých pekáčů. ¨Je super vidět nadšení a odhodlání některých (Zdravím do téměř Fordího koutku).
Díky za recenzi. S vysokou pravděpodobností podobná i30 nahradí služební Octavii. Ta už se údajně nevejde do budgetu. Tak alespoň vím na co se "těšit". :-D
Taky jsem uživatelem Rapidu. Až na ty sedačky, který jsou jak trestná lavice je to docela fajn přepravník. 1.0Tsi nic moc nežere, jede to obstojně, zbytečně velikej kufr, low cost materiály, některá simply clever řešení jsou super. Roční auto za cenu o něco vyšší než Dacie? Not bad :)
1.5 Ecoboost + automat je CO2 negativní, proto je cena pravděpodobně vyšší. Navíc by bylo fajn zmínit, že tahle kombinace začíná na 675t. Co tam je za příplatkovou výbavu za 130t? Kdo oželí automat a 25 koní je hned - 100t.
Hlavně bych si ze začátku doporučoval nastudovat co to je vůbec za model. Tohle není V363 Transit, ale V362 Tourneo, což je úplně jiné auto. Aktuálně si například Customa bez mHEV technologie už nekoupíte. Bohužel nějak se musí vyvážit všechny ty negativní emise za Mustangy :-)
Mozna to vyzni divne, ale pritlacil bych nejakou korunu a koupil rocniho Rapida ve Spacebacku v zaruce.. mista mraky, 1.0Tsi nic moc nezere a opravi to hodne servisu
Jak řikají níže předchozí Fiesta se delala v 5dv. provedení :-) kdyby ses chtěl plácnou přes kapsu, tak i nynější se dá teoreticky objednat.
Proč píšete, že je to Vignale, když je to Titanium? To začíná od 961 900,- případně Business edition za 925 900,- .. což je v případě Titania o 20t míň než se srovnatelnou naftou. Jediný na co já si teda nemohl zvyknout je CVT.
Já si myslím, že to bude určitě krok vpřed. Všichni brečeli, když se z Pumy stal crossover. Dneska jsem měl možnost ji vidět naživo a je to super ! :)
Super článek ! :) Líbí se mi, že tohle auto vyčnívá ze šedi Octávek, Superbů všelijakých korejců. Jen ten interiér mi příjde trošku šílený a přeplácaný. add. neodpustím si jednu kritiku. Není možné si pořídít slušnej foťák nebo telefon? Věřím, že by lepší fotky test posunuly na další level ;-)
Za ty peníze, by se dala asi sehnat lehce jetá Z4ka a to mi zní jako lepší zábava. :-D
Takovej Touran v R-linu mi přijde jako opravdu hezký auto, který neudělá ostudu. To stejné bych řekl o S-Maxu. Spíš si myslím, že je to prostě jen trend, modely se zvětšují, SUV jsou populárnější, tak MPV neni potřeba.
Taky myslím, že by takový Ford Tourneo Connect ve verzi Grand, byla dobrá volba, ačkoliv tento segment není zrovna etalon krásy.
Mě se ta Puma prostě líbí, já myslim, že se to opravdu povedlo :-) Jen se obávám, že nadšení opadne, jakmile se podíváme do ceníku :D
Trošku kacířská myšlenka tady, ale není lepší složit 150t jako akontaci a vzít si třeba logana na leasing? Jezdit starou naftou 40t km/rok už chce mít trošku odvahu a asi budget na opravy :)
Na ulici u nás parkuje GT line v modré a za mě opravdu povedené auto, alespoň z toho vizuálního úhlu pohledu.
Adam se mi taky vždycky líbil :) Škoda, že jich jezdí tak málo.
No tak chápu, že tady každej potřebuje denno denně trefovat apexy. Ale na normální ježdění? Cestování? Pro rodinu? Zase pojďme zpátky na zem.
Hezky vybavenej Kodiaq, pokud je Škodovka schopna na něj dát slušnou slevu, proč ne :) Neurazí, nenadchne ...
X5 první generace s 3.0i/4.4i v LPG .. není to nic zas tak originálního, ale bude to funkční.
Dacia - 3. místo v počtu registrací od nového roku, hned za Skodou a VW. Tak to asi nebudou zas tak hrozny auta :)
poslední rok stím hrozně bojuju .. rozum říká, že 2 místné cabrio nepotřebuju, ale ... asi tu Miatu potřebuju :D
Asi bych doporučil si otevřít ceník, tohle auto má z příplatkové výbavy snad všechno :) myslim, že realně se dostanete na 500-550t. .. nechcete priste radsi zkusit 1.5EB v ST-line?
se Saabem s nejakou upravou od Maptum, bych se jednou rad svezl. Ty auta maji neco do sebe :-)
Winterpaket je vzdy za priplatek, ale prijde mi, ze za rozum ;-) .. ja bych ho tam vyzadoval
Jde o to jakou zvolíš kombinaci výbavy a SYNC (audia) .. Třeba, když si vezmeš Titanium, tak tam nemuzes mit zakladni audio .. ber to obrazne, staci nahlidnout do ceniku :-)
Jednu Dečkovou Corsu mame doma a asi nic horsiho jsem krome felicie neridil :-D jediny pozitivum na tom vidim ten vnitrni prostor ..
1,5 EB se tam nedává .. buď 1,0 Ecoboost 73/92Kw nebo 1,5 Ecoblue 73/92kw tj. naftak
Poslední komentáře
- Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů