MartinCoupe
Jméno | Martin Sivek |
---|---|
Bydliště | Liberec |
Registrace | před 7.7 rok. |
Poslední aktivita | před 5.1 rok. |
WWW | www.sivek-sport-bikes.cz |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 405 |
Pozitivních komentářů u článků | 43 |
Negativních komentářů u článků | 14 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jestli je tohle konfekce, tak jsem asi konfekční typ. Je teda fakt, že v naší milionářský čtvrti se to BMW jenom hemží, ale většinou to jsou traktoroidní ledničky. Co se týká výskytu, ne dálníci A14 mezi Drážďanama s Magdeburgem se docela vyskytujou. A na východ od Drážďan zase trochu míň... Tohle není žádná konfekce, ale produkt detailního inžinýringu zaměřeného na motory.
Byl jsi tam někdy Karle? T34 taky nebyl žádný vrchol techniky, ale ty Tigery a Pantery to nakonec umlátilo.
Tak to je, kurva. Entwicklung. Za časů O1 a našich služebáků O3 je tomobyčejná rutina... Maxi tot neznáme... :-)
Jsou tady takoví, co na Fábii nenechají niť suchou...
Rozhodně pokračuj dál, mě Tvý komentáře dost baví :-)
Tak hlavne říkám, že přispívám na Autíčkáře. :-)
Holka v tom má prostě jasno. World is pink! :-)
Proto zůstávám v Liberci. Stačí znát někoho z Prahy.... :-)
Hele, asi to prijedu prověřit :-) No, me se proste zrcatka vyhrivají prostě sami, stejně jako nezapínám podle teploty siťič atd...
Schválně to zkuste. Od dob O1 je to furt stejný. Přepneš na levý, pohneš a hne se zároveň i pravý...
Ten vehement na ovládání zrcátek přesně ilustruje debilitu vozů Š-A. a) k čemu manuální zapínání odmrazení zrcátek, dospělé auta to mají automaticky podle venkovní teploty. b) když si šteluješ zrcátko u řidiče, hýbe se s ním i zrcátko u spolujezdce. WTF??? Mínusům zdar... :-)
Ta Octavia Cup musela byt faceliftovanej Vejron. Anebo zázrak... :-)
Jasan. Netvrdím, že to je špatný auto, ale zas takovej náskok díky škrabce na led vůči hybridní Camry to nebude. :-)
V banánostánu (0,0005% ) světa má Sup svou neotřesitelnou pozici. Ve zbytku světa znájí jen Toyotu a o Supovi v životě neslyšeli. A to má škrabku ve víčku nádrže!!! :-)
Chce si ty ďábelský a zbytečný SUV vyzkoušet. Pak zjistíš, že:
1) nikdo ti nevyjíždí před nosem z vedlejší
2) v parkovacích domech máš automaticky přednost
3) nemusíš vůbec řešit jaký je počasí, ta 4kolka pořád jede
4) máš krásný rozhled po okolí
5) když trochu spěcháš, borci před tebou ti radši uhnou (asi jim vadí ty xeony v zrcátkách)
Prostě samá pozitiva a sociální jistoty... :-)
JJ, Beastar má pravdu. Za mě je tenhle Tuareg parádní německé techno porno. :-)
Za 10 let a 300tis km bude z toho super Supa vrak, z Toyoty Camry bude furt stejne jezdici auto.
Já jsem taky příznivce elektro kár, akorát to ostatním míň cpu. Jinak jó, zvuk auta (motoru) je pro fandu do aut důležitej. Sle zase Tesla S je takovej tichej Düzenflieger, to se mi líbilo. :-)
Tak co jsem viděl já, nová Panamera je techno porno. To QP bude spíš pro introverty, otázka jestli se introverti v této cenové hladině nacházejí. A když přijedeš v Porsche za 3M, každej pozná že jsi kurva Alfa samec. A když přijedeš v QP, borci z gangu si řeknou, že jseš podivín...
To Csaba: PM je taky auto vygenerovane lidmy, ale holt Němec není Ital... :-)
Jo, to je good. Auto pro Petrolheady s fantazijí a pořádným kontem.
Tak jezdit s elektro autem, co bylo vymyšlený na jízdy po městě, po zemi třetího světa (Czechia) je stejně rozumný, jako jezdit kabrioletem na lyže... :-)
Urus je obyčejné SUV, souhlas.... :-D A módní vlna SUV jede už 20 let...
Sorry, s tou E65 jsem začal já. Přišlo mi to ekvivalentní k tý X350...
Dobře se to rozjelo... Tak samozřejmě kupovat nejlevnější E65 v CZ je double fail. A co takhle Alpina B10 anebo B3.3?
A co 5-Reihe E60 anebo 7-Reihe E65? Ceny už jsou proklatě nízko...
Souhlas, 18l je pozérství, ale stejný jako se modlit k 3,4l. Jinak jde to i hůř, na benzínce mi v sobotu jeden lehce sjetej borec s G-Klasse říkal, že mu to žere 35l... Takže záleží... :-D
Dobrej PR článek. Ukazatel průměrné spotřeby taky sleduju, pod 18l to moc neleze. A taky žiju :-D
Tak CZ Banánostán není asi norma světa... Auto k osmnáctinám je spíš Golf IV nebo Fábie I.
Za 100K jsou kola a né auta...
Samo BMW označovalo X5 jako Sport Activity Vehicle (mám to tak napsaný v manuálu). Jinak k neschopnosti X5 v terénu něco zde:
Snažej se, to se počítá. Mezí bílo krabicema převážející vzduch docela osvěžení, i když se mi to nelíbí. :-D
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů