Vorlosup
Jméno | Jan Vorlíček |
---|---|
Bydliště | Jičín |
Registrace | před 7.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 měs. |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 81 |
Pozitivních komentářů u článků | 19 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Po smazání blogu v ostravštině o Bitnerovském SUV zázraku přece nejde čekat, že by se redakce chlubila tím, kde ty testovací auta málem zdechla...
Přidám jeden v Evropě už téměř neexistující druh, který se dělal s SR20DE, nezávyslou zadní nápravou a samosvorem. Jako bonus midship konstrukce. Nissan Serena!
Vavris se svou odpovědí vyhrál všechny ty letošní internety! K bodu číslo jedna ale chybí fotka, která z googlu vypadne po zadání Vojtova jména :D
Je to super článek. A těším se až Honza napíše o svých vozech. Obecně by kategorie "Autíčkářova garáž" mohla být častěji.
Stejně tak vehement na zapínání světel používají snad ještě déle. Ale proběhl facelift, dali na něj chromovou linku
V běžném hovoru a na ZŠ se používá odstředivá. Je to asi jako neustálé zaměňování mzdy a platu.
Ta věc je hrozně ošklivá. Působí to na mě jak Š 105 na steroidech...
Krabovi články jsou super, ale když udělá Autíčkář rodinné foto, tak je to mezi těmi individui ten hodný strýček, co jezdí stříbrným německým vozem nebo Toyotou (no diss).
Marně přemýšlím nad tím jestli Vavris a Zlokočka řídí ty stejné Hjondé. A ten tvar se mi nelíbí. Ikdyž je to auto “malé”, je zavalité jako pětka v gt, nebo gle...
Swap Kubajze pod kapotu Autíčkáře na místo veteránisty Kraba se nanejvýš podařil! Ta punková duše z podobných článků je super
Sakra... nezabloudil jsem na Novinky.cz???
I přes Hamsterův odpor k německým tříkolkám je Sprinter opravdu dál než konkurence. Akorát doufám, že tahle generace na tom bude lépe s největším problémem Mercedesů a dodávek obecně, korozí... když vám po necelých 4 letech prorezne na skrz střecha stojí na zvážení. Plus doporučuji se vyhnout servisu u H&Ž...
Proč mi většina těch konceptů připadá jako socialismus na kolech... nebo současná produkce Citroenu
Není se čemu divit... Prodeje ti nezaplatí emisní pokuty za V10 atmo... A dát dopředu V8 je sebevražda... to už si lidi radši koupí lepší Vette
Taky mě to táhne hodně do Itálie. Pevně věřím, že se FCA ještě víc zvedne. Hlavně Alfa, udělat Giulii SW a malý crossover něco jako Renegietta :D
Každý auto s midship koncepcí vypadá divně, jakože s kabinou moc vpředu. Jinak pochybuju, že je v EU legální vyrobit speedster jako je ten v článku... Tady jeden opak s nekonečnou kapotou
Já bych přidal opačný extrém a to je v hustém dešti po dálnici jedoucí bílá dodávka s denním svícením... toho ktreténa si všimnete asi 10m před autem...
Jinak odpovědí je vždy Sprinter. Akorát jeden kus byl po 3 letech provozu reklamován na proreznutí střechy nákladového prostoru... ono obecně je u Mercedesů problém s ochranou...
Opravit prosím větu: Je lepší Mercedes nebo Sprinter?
Obsáhlý test, skoro až moc. Co mi u nového Craftra/MANu chybí je místo na 1,5L PETku ve dveřích, jak to měla předchozí generace. A docela mi mezigeneračně přišla i větší vůle v řazení(hodně měkké dorazy). Jinak s o trochu silnější verzí tohoto TDI (172 kobyl) to hrabalo na vodě i na 4 rychlostní stupeň. Ale důvodem byly spíše zimní pneu značky Federal. Jinak ten motor má strašlivý projev... ani po 3 dnech jsem se nebyl schopen plynule rozjet přes tu turbodíru..
156 s 2,5 Bussem stojí stejně a pokud se vymění rozvody, olej a benzínový hadičky ke vstřikovací liště, je to nesmrtelný. Ale většina jich je odlehčená materiálem lehčím než karbon. Některé 156 mohou hrát i ve Flinstoneových.
Ad Tigra, zábavy oproti pumě je méně, koroze ale asi o milimetr méně. Ale znám borce co podobně jako zdejší člen se v tom stěhoval. I lednici tam narval. A v létě jako bonus z toho dělá targu. Sundá na piráta víko kufru...MGF bych se trochu bál, servisovatelnost vzhledem ke koncepci mizerná. Lojza prostě zná jenom fšechno fpředu. A ejhle tady je všechno vzadu. Plus pár borců dá do tlumičů kapalinu jako do Citroena a tím to pohřbí... patří tam věc na lihové bázi. A nezapomínal bych na heslo: Its not broukn its brityš! Woe!
Připomíná mi to rozhovor nad auty s bývalým kolegou zJapanu. Ten říkal, že pokud nemá u nich doktor bmw, tak to není doktor i kdyby neměl na chleba (vlastně rýži)
Asi jim karoserii dělali v Miláně u Touringu... jinak nevidím důvod PROČ?!
A proto ve všem ze současné produkce nad pověstný "mylyjón" najdeme hydroměnič od ZF
Adame super článek! Tohle bych řekl dobře definuje Autíčkáře. Test, kde je nudná plechovka zábavně a s nadsázkou popsaná.
Na pracovní stroj přímo luxusní interiér, ale překvapila mě koroze podvozku, ty zadní péra jsou z vytažená z o 5 let staršího kusu?
Chápu, že to trpí, ale kolem mají testovačky najeto? Na displeji svítí 6046 (možná to je něco jiného než nájezd), ale snad napíše Matěj. V kurýrské dodávce dostává bočnice zápřah maximální a 40k vydrží bez jakékoliv známky. Znám jeden kurýrský Sprinter, který má za 3 roky najeto 180k a sedačka se teprve začíná trhat a hrnout bočnice... Ale podle tvaru musí být v XC60 rozhodně pohodlné.
Vážně to má i v reálu tahle nahrnutou kůži na bočnici sedačky jako na foto č. 9 v galerii? Nebo je to XC60 po německém doktorovy s 72k km :D
Ceník byl nad, ale něco se odpáralo u prodejce. Tvoje myšlenka je dost nebezpečná v tom, že mamka nebude chtít potom nic jinýho
Zase ta cenovka není tak strašná. Kamarádova máma měla v podstatě jenom 3 požadavky na nový vůz do města: benzín, automat a max 400k cena. Nejlépe z toho vyšel právě Jazz. Jinak ta "radiomapa" je úplně otřesná. Cvt je super, ale musí se k tomu přistupovat jako k cvt. Zní to jako vysavač a rychlost se mění polohou plynu. V příručce je také zajímavá větička, pokud je vůz více zatížen, zařadit S.
Pěkně sepsané, snad jednou taky bude parkovat nějaký povoz od Porsche. Zatím mě úspěšně odrazuje studium a situace na obrázku.
Zajímavá videa, rovnou jsem to teda přeskákal na podvozky a rozdíl v ceně tam je dost znát (natáčení nápravy, aktivní stabilizátory) :D Dokonce mě překvapilo téměř úplně jiné řešení mezi Stingrem a Genesisem.
1.4 TDI dokáže na volnoběh uspokojit 8,6 z 10 žen. A to pouhým přenosem vibrací do kabiny.
Otazníky jsou chyba, měl tam být tlemící se smajlík
Krabovo okénko, proč nutně to potřebuji v garáži do každého článku! ????
Byl někdo z ale v sice mnohem menším, ale nahuštěnějším Liberci? Vloni katastrofa a letos to nebude lepší. Jediné štěstí je, že si plánovači uzavírek myslí, že zima tu je od října do dubna. Tak to zavírají jen na 5 měsíců
Souhlasím s tebou, ale nevidím moc rozdílu mezi Volvem a Alfou, co se týká společenské vrstvy. Akorát ve Volvu jsi vážný a starostlivý a v Alfě asi spíš puberťák
Přemýšlím nad tím, kdy redakci dojdou modely k testování u korejského dua. Když už i jeden model se testoval i 3x.
Tak s tím souhlasím, bral jsem to podle prvního pohledu. Tak oni i kvalitně zpracovat věci umí, záleží na zadání pro koho to tvoří např. Apple
Poslední komentáře
- Marek Brunner, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Proti trojce je to opravdu nesrovnatelně pohodlnější, tišší,... - VK, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
O tom jsem vážně uvažoval. Proti trojkové Tesle bude mít... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů