Radohanno
Jméno | Radovan Hanák |
---|---|
Bydliště | Kroměříž |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 11.0 měs. |
Příspěvků ve fóru | 27 |
Komentářů u článků | 39 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Asi nerozumím dnešku..Kromě Hondy, jsou to vše parádní auta..Naprosto nejhezčí je "erko"". Pak Matra,Melkus,Simca,DMC.. Prostě ,narozdíl od dnešní pezpohlavní doby ,mají ty káry koule..Nemají sice 300koní ,ale jsou to stroje, které tvořily dobu.Jinak erko jsem jezdil a vlatnil Rapid. A byly to perfektní mašiny..O podobných se nám dnes může jen zdát..Ale protože na rozdíl od pana novináře jsem tolerantní ,nechám ho při tom..A nikomu nic nenutím..Pro mě je základní koncepce motor podél,manuál,zadní náhon,atmosféra...Jednoduchost vozu bez kurvítek..Tohle splňují téměř všechny...
Já měl Plymouth laser alias Mitsubishi eclipse...A crossower to fakticky nebyl....Dnes když hledám Eclips vyskakujá mě samé bedny od bot
Škoda Rapid 136 GL. rozšířeno,sníženo. Přestavba motoru cca58-60Kw. max rychlost 180km.. atd...rok 1991
Palec nahoru.. je to pěkná kára a nebude mít nesmyslnou údržbu.. Hledal jsem chybu.. Auto ji asi nemá..ale co ten posed za volantem?? :-) sotva došáhne :-)
To tvrdím už kólik let..je to super vymyšlená kára a každý si jí všimne..Dodnes má šmrnc.. A narozdíl od bezpohlavních koncernů na ni měli lidi názor...:-)
Kdo jel někdy v T603 v závodní úpravě má jasno..Nejlepší zvuk má Hajdůškova B5, pak sériová T603 a pak ten jmenovaný zbytek.. Jo nejsem vůbec postižený Tatrou :-)
bez V8 se nedá žít...sice to kazím tím že mám japonce..ale je to droga...
jakubmoris ..dostal jsi mě..Opravdu na Superba nemám. I kdybych měl ten milion, nikdy bych ho nevyhodil za něco co nefunguje...raději jsem koupil Lexuse V8 s automatem....Ovšem milovanou Omegu nedám..Je to auto které funguje už 17 let ...Ano vypadá jako vrak, ale je to AUTO takové jaké se mi líbí..Na Superbu se mi trochu líbí exteriér..Ale auto je to mizerné...
Zdravím všechny škodovkáře...Asi před rokem jsem jel v superbu 2,0 Tdi 190koní DSG. černá kůže ,plná palba asi za tuhle cenu...A ano moje stará Omega 3,0 MV6 jí napráská kdykoli...Lepší podvozek/Měkčí/, manuál./To DSG je zoufalá převodovka/ řadí jak chci já!! A necuká!!. Prostor asi stejný a kufr podobný..Ani po 16 letech nic nevrže a všechny čudlíky stále fungují...Sportovní sedačky i po 16 letech pohodlnější a hlavně zadokolka...Jinak mnou dosažená spotřeba u Superbu byla 9,3L nafty!!! Na Okresce +město..Jel jsem jak jsem zvyklý..Ono totiž těch 190koní působí dost chcíple...Není zrovna košér porovnávat auto 16 let staré s novým..Ale největší paradox je že po mediální masírce jsem byl tak natěšený na ten zázrak že jsem vystoupil jako naprosto deprimovaný člověk a dosud přemýšlím jak múže bát tak stará ,orezlá šunka s 200000km na tachometru o tolik lepší?????? Jinak šetřím na další Opel Omega MV6 v manuálu...
On ten Signum je u nás rarita...Ale pokud řidič nebourá tak jako železo to celkem funguje...Jinak já mám např motor 3.0 V6 v omeze a je to neskutečný stroj...16 let běžná údržba..Joo a ještě mám Renault..1,4 OHV.. má to 27 let a nikdy žádný problém s rozvody??? :-) :-)
Jen taková myšlenka..Všude se píše jak těžce VW drtí problém s chrochtákama..Ovšem jinde zase čtu jak vysoké prodeje VW má a letos ještě lepší než loni??? Tak kde je pravda..Dá se vůbec něčemu věřit...????
Je zde psáno díl I. Přepokládám že díl II bude o kompresoru...A to je dle mého řešení mnohem lepší..Ale nechci předbíhat počkám si...
Myslíš 2,0T.. co si přivlastnil i GM a cpal to do Vectry..Ano tam jde o jeden z nejpovedenějších turbomotorů..Ovšem jako třeba Subaru jde o jiný typ motorů než jsou dnešní pidi motůrky tlačené šíleným turbem...Osobně jsem ještě neřídil turbo tříválec, ale stačilo mě 1,6TDI v Renaultu a 2,TDi vSuperbu.. Jsou to divné motory...Asi nejsem zvyklý..Ale Když jsem chtěl po Superbu jak jezdím s Omegou dostal jsem se na 9,3L a omega mě žere 8,5?? A má lepší dynamiku...Jinak Saab 9,5 jsem vždy chtěl..Jenže v době koupě vozu byl drahý a dnes už je starý..A Opel zatím slouží k maximální spokojenosti..Možná jednou..Jenže tíhnu k zadokolkám a atmosféře..A tím pádem jsem mrtvý Homolka
Hezky napsané...Mnohokrát jsem přemýšlel nad tím, co dotáhnout do baráku, až mě opustí atmosféra...Abych pravdu řekl nemám turbo vůbec rád. Nevím proč, měl jsem možnost jezdit v TDI a mám benzínovéR4, V6,V8. Sice to žere i trávu u cesty, ale kultivovanost je asi pro mě důležitější než turboefekt.Ovšem časem mi nezbude než něco s turbínou koupit. Raději bych asi bral kompresor . Ještě taková douška k Autíčkaři jako takovému...Je dobře číst si zde normální články.. Většina autovebů mě příjde jako reklamní ...
Proč se mi nové Lexusy naprosto nelíbí..Vlastně proč se mi nelíbí žádné nové auta..Jakoby ztrácely to co auto dělá autem....
Mě se líbí a mít místo a peníze je to jedno z mého výběru aut co bych chtěl..Ten turbo motor měl tuším 220 koní??? Už si to nepamatuju...exteriér i interiér jsou nadčasové...
Dovolím si taky trochu oponovat.. Asi nejsem asi první... Insignia není velké auto, možná z venku se to zdá a čísla tomu napovídají...Uvnitř je to stísněné a odstranění 10ti čudlů tomu nepomůže...Ale berme to jako luxusní loď od GM... Jediný motor přicházející v úvahu je 2,8 OPC.. Bohužel pouze 4x4 ale alepoň něco. Kde je zadní náhon?? Prostě Opel po Omeze vzdal boj s BMW...Ale z hlediska ojetiny o Insignii uvažuju...Padá dolů s cenou...je i celkem hezká a má model OPC kde buší aspoň trochu slušný motor...A je za polovinu ceny vylítané kokotáfky ftůrbu a holobytu....http://autoperiskop.cz/opel-omega-3-0-v6-lahudkove-svezeni/ Já s držím tohle a nemám za ni náhradu...
Když to vemu velmi krátce tak LEXUS LFA....Ovšem to je říše snů...
Ale asi tak..Karosérie typu dvoudveřového GT..Délka cca 5metrů..Motor V8 kolem 4,0L třeba s kompresorem ,nepřímým vstřikem a vypínáním válců-aby to málo žralo :-),převodovkou transaxle, Interiér z béžové kůže a kořenového dřeva..Anglický styl..Asi trochu popisuju něco na způsob Astonu nebo Jaguáru...Ale prostornější...nebo LFA pro čtyři...
Cabáň má jeden problém-nemá vlastní nápad.....Nějak vidím jeho rukopis na jiných autech ???VW,Audi,seat ...Prostě nic nového..opisuje jako školák...Je fantastické nafotit nejluxusnější model.a pak vidět hnusnou socku s odporým čalouněním,tvrdými plasty a světla s H4...Superb co jsem měl možnost projet byl černý jak hrob...Dost depresivní .....dnešní interiéry nic moc..Super moderní, ale moc složité pro možnost intuitivního ovládání za jízdy....Ovšem tohle je u všech aut...Škoda je prostě levný VW..A ty světla??? Divné !!! Asi už neví jak se odlišit .....
Jsem mediální stařec....Tyhle kurvítka mě nechávají chladným..Opravdu nepotřebuji 2 hodiny trávit nadsavováním teploty klimatizace,nastavením podvozku a nebo hledáním stanice...Měl jsem možnost si odzkoušet nějaké podobné systémy a žádný mě nepřesvědčil o bezpečnosti...Nastavováni navigace za jízdy a nebo bloumání v menu těchto systémů pak ústí k využití bezpečnostních systémů...Proto dnes musí být auta bezpečná.. Lidi místo řízení čumí na display a mailují na FB...Fakt bych raději auto s motorem než tablet na kolečkách...Mám sice navigaci a ovládání přes tohle kurvítko ovšem a nebo kupodivu. Základní funkce jsou klasickým čudlem...Klima, rádio, co potřebuji víc????
Jsem stejného názoru...300C je sice velkej ,ale jinak krom Hemi je to šrot.. Thesis je auto které je tak divné až je krásné...Jako např Multipla.. Zapomíná se na Saaby, Rover ,nebo např Opel...A co např. nějaký Japonec
Mám tu napsat nějaký komentář..:-).A taj teda jo.
Vlastně každé auto co jsem měl bylo dobré...Nikdy jsem nevybíral auta pragmaticky s chladnou hlavou...Vždy to byla náhoda a srdcovka..I když výjimka tu je...
1- Škoda 136Gl Rapid. První láska a mazel...Nejlepší autíčko co jsem měl a nejkrásnější zážitky...
2-Pymouth Laser 2,0 .Motor 2,0 4G63...Prostě super kára...ještě poctivé železo a držák
3-Opel omega MV6 manuál...nevím prostě jezdí super,je to manuál a zadokolka..Baví mě a nemám ho čím nahradit. 11 let naprostá spokojenost
4-Renault 19 chamade. 1,4 ohv. bezcený soumar co se drží života...miluju tu plečku už jen protože je věrná...
5-Lexus LS430...Jo je to poježdění ..Není sportovní ani tuhý ani rychlý...spíše takový létající koberec...Pro starší a pokročilé. Má rád mou peněženku :-)
Takže pokud si člověk vytvoří nějaký vztah s vozem je to trochu úchylné..říkáme si petrolheadi???
Jojo jako v Londýně...kolikrát už psali že po zavedení spousty předpisů, se jim ovzduší neskutečně zhoršilo ....Kdysi to napadli i v Top Gearu a nejen tam...Kdosi tvrdí že přímovstříkové motory jsou horší než běžné...Podle mě restrikce EU o emisích jsou likvidační a podporují jen podvody...viz VW.. Takže za mě ,složitějsí není lepší a servisovatelnost je někdy opravdu špatná.Zvláště když to ani servis neumí ..Odpověď na položenou otázku ..Starou Škocnu jsem si opravil sám z 80%, Lexuse z 20%... Na víc nemám.... Pravda výbava je naprosto jinde a motor má více válců.. Ale proč po každém servisním zásahu vyskáče spousta chyb v ŘJ??? Počítač nedovolí ani vyměnit žárovky za LED.. A to nemám přímý vstřik,turbo a jiné kurvítka...Když kouknu dnes na motor není ani pod změtí hadic vidět....Pak hledej která netěsní...
Jojo...Když otevřeš lexus pod kapotou je všude Toyota nebo Denso..V Japonsku se Prodávají modely Lexus pod značkou Toyota..To že mají jakože odděléný vývoj ničemu nevadí.. Lexus NX je na podvozku Toyoty RAV atd...Spousty komponentů mají stejných...I když v minulosti byly více oddělené dnes se v rámci úspor míchají...Lexus je u mě lepší Toyota pro Ameriku...Něco jako třeba Superb a Passat..mají 99% dílů stejných ale passat bude vždy lepší...
Osobně jsem nikdy v autě nejedl a nikdy jíst nebudu...Je to nebezpečné pro ostatní kolem.. Pokud si řidič rozbije hubu s bagetou v hubě je to jeho problém.. Ovšem většinou veme sebou slušného nic netušícího řidiče...Stejné je to s pitím,kouřením,telefonováním,malováním,atd....Pokud jsem ve voze 100% se věnuju volantu a řízení.. Pokud potřebuju cokoli jiného. klidně zastavím abych nepřekážel a pořeším co je třeba..Naprosto bych pod trestem odnětí ŘP zakázal cokoli za volantem kromě řízení...Auta se dělají stále bezpečnější ..ovšem to nikdy nebude fungovat pokud do bezpečného vozu sedne nebezpečný idiot..A že jich je??
Trochu mimo mísu...Infiniti je považována za automobilku??? Já myslel že to je jen Nálepka na autě ,aby se Nissan prodával i USA????Jinak vymýšlí koniny a stejně nejlepší je small block :-) nebo 1,3 OHV kdo fakt potřebuje tolik fičur na servis...
RR kdysi nastavili laťku... Něco přidali Amíci a Mercedes tomu dal konečnou fazónu... Za luxusní považuju auto, které je majestátní a jak řidiči ,ale spíše cestujícím nabízí něco víc, než jen přesun z A do B. Nemyslím že je to jen v kůži a dřevu.. Tedy jen několik mých typů luxusu...Pouze okrajově. Tatra 603-613, Mercedes benz-Čína,Mamut,S-classe, RR- jakýkoli. Bentley než to vzal výrobce lidových vozítek. Ale i Renault 25, Citroen DS, CX, C6, Cadillac, saab 9000,Volvo 960, Peugeot 605, ....Motorově V6-R6-V8-V12... BENZIN... No a nesmím zapomenout na LEXUS :-)
Já měl Škodu Rapid 136...v super stavu...měl jsem ji zakonzervovat..Dnes je to klasika
Prodal jsem auto když se začalo kazit..
Dnes vím že to byla chyba....I kdyby dnes investice přesáhly prodejní cenu jeho cena pro mě byla jiná...Takže to co mám teď tzv. dochovám...
Asi tam chybí čárka za slovem...ale zase V3S je půl tatry :-)
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/svx/16267844?goFrom=list
Kdybych se chtěl odlišit koupím si něco takového....Zatím mám jen tuctový LS430 :-)
Naprosto nevím jak řadí dvouspojka u Alfy. Ale v Superbu je to něco děsného... Mám doma manuál i automat... A Měl jsem možnost si prubnout DSG a variátor... A raději variátor než DSG. Teda nevím jak u jiných ale u Škody opravdu špatné... to že s naftou to stále řadí aby udržel nejnižší otáčky chápu ,ale při prudší akceleraci to škube jako blbá blondýna... To nechápu proč??? Taky nemá zrovna dobrou pověst.. Ale to už jde mimo mě.
Pravdu díš...Viz výše zájem o automat s ručním řazením...Opraváři automatů v ČR mají hody a Američan se divý jak Čech dokáže utahat almaru ????Automat je od toho aby řadil sám a manuál abych si řadil já..pokud to umím.. :-) Ty různé pádla pod volantem jsou jen kurvítka.
Někdy to platí v souvislosti s věkem..jako mladý jsem musel mydlit fofrklacek..Dnes jsem líný a proto mě automat nevadí....Mám klasický manuál 5Q a klasický automat AISIN 5Q. obě zadokolky... Je to o srandě a klidu... Adrenalinu a kochání se. Jel jsem se Superbem s DSG 2,0 Tdi... Popravdě nic moc. Jel jsem Lexusem LS600 tam je CVT. V Nastavení ECO+ je to tramvaj.. Sport+ má 8 stupňů a ven pětilitr a elektromotorem fakt peláší... Takže mě je to dnes vlastně naprosto jedno. Já bych bral to CVT. ale jen v LS600hL...:-)
Mluvíš mi z duše..Měl jsem Plymouth laser. USA verzi. I když jsem měl výjimky v techničáku některé STK dělali takové problémy že jsem uprostřed prohlídky sedl do auta vzal papíry a jel jinam. A kupodivu v pohodě.. Takže verdikt?? Je to o lidech...
Co si budeme povídat..Jen debilní buzerace od lidí kteří neví co dělají a přidělávají zbytečnou práci jiným...Osobně jsem pro zpřísnění STK. Ovšem ne tak jak to vymysleli rádobychytré mozky...Jezdím vždy osobně ,starám se o auta a pokud najdou na STK problém vždy ho odstraním. Přečetl jsem si článek a nikde nepíšou jak je podchycena technická stránka. Jasně tam píše že kromě půlhodinového stání a 6ti fotek žádná změna. Myslel jsem že trošku proberou ty dýmající chrochtáky s čipem a vadnýma vstřikamaa turbem. Zajímaé bude řešení aut s Euro6 ?? Uvidím sám čeká mě to září.
159 je pohledově krásná..AR mám rád sic jsem ji nikdy neměl. Motorově jedině BUSSO. Ovšem to mohu říct i o SAABu 9,5. atd. Citroen C6, Lexus LS, Opel Omega, Renault Avantime, Jaguár XJ, a spoustu jiných.. Kamarád má 156 ,2,0 benzin. S LPG. vychytal mouchy a kupodivu jezdí již 3 roky a je to stále pěkné auto...
Spíše bych to viděl jako cokoli do roku 2005.. R6, V8, non turbo. zadokolka...Ovšem dnes nejprodávanější BMW ?? 2řada -předokolka, tubotříválec...Za mě tam X6 a I8 nemají místo. Spíše Z8, 840-850 a 7řada E38
Měl jsem 125L a učitele který byl ras...Ale zase naučil..
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů