Xander_Cage
Jméno | Lukáš Pěčka |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 4.9 měs. |
Komentářů u článků | 79 |
Pozitivních komentářů u článků | 22 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
No s tím benzínovým RAM nevím, plno van liferů, které sleduji, by raději měli naši naftovou verzi dodávky, protože na terén je lepší nafta (větší krouťák) a na daleké cesty i lepší spotřeba. Takže kdo má benzínové RAM tak nakonec přechází na naftový Mercedes-Benz Sprinter.
Jo ještě jsem si vzpoměl na hybridní kola (Alcar Hybrid), plecháče co snaží tvářit jako liťáky, výbava fletových aut, která vypadá blbě - i ve stříbrné a i nové antracitové, které stejně po jedné solené zimě reznou, jako normal plecháče.
Já bych tam přidal liťáky co mají točící celé středy kol (ne jako u RR kde je vyvážený znak), obligátně chromované v šíleném rozměru (19 palců a výš):
Pak asi něco z nabídky značky Dezent - RE, TD, TE - nevím tyhle kola nevypadají dobře na žádném autě v jakémkoliv rozměru, ale prodávají se protože jsou nejlevnější.
Pak asi poklice co se chtějí tvářit jako sportovní litá paprsková kola v různých barvách, vypadá to směšně a to bych přežil i nevzhledný plecháč, navíc poklice jsou celkem drahé, snadno se ulámou, poškodí nebo je prostě někdo ze srandy ukrade.
S vysoce kvalitními materiály bych byl opatrný, jo je to kovové, ale pokud to bude jako u Iron Man tak za ty prachy je to děs - koupil jsem si od této firmy helmu Iron Man za 39kč s tím že víc kupovat nebudu, jo helma je kovová, ale v laku jsou chyby (u mojí helmy vypadá, že je na některých místech v laku prach), ale plastové části to je tragédie, špatně lícující, špatně vyvrtané dírky na šroubky a vypínač na rozsvícení helmy to i hračky z burzy mají lepší provedení, za 39Kč helma ok, ale dát do toho stejné peníze jako u téhle Tatrovky (cca přes 25,000Kč) to se fakt najdou lepší modely a sběratelsky cennější - i když je pravda že v takovém měřítku se Tatra 603 bude špatně shánět (jestli něco takového jiného existuje), u Iron Man figurky není problém za ty peníze sehnat ručně malovanou sochu z polystonu (umělý kámen díky kterému má ta socha váhu), kde i krabice a balení má svou cenu a mám to za ty peníze hned celé, ne že mi třeba v polovině modelu napíšou sorry neprodává se to, rušíme předplatné a celou sérii, takže máte půl auta a peníze fuč.
Jo ještě u toho jsem si vzpoměl, vyměnit svíčky, je nadlidský úkon, bud sundat sání a vyměnit u něho těsnění, nebo krkolomně přes prodloužení klíče svíčky vytáhnou, ano svíčky jsou schovány pod sáním do motoru čili dostat se k nim je problém.
Jak bylo popsáno nademnou 1.2 HTP jo to je katastrofa a ještě bych přidal z VW produkce motor 1,6 typ akl označení SR, který se montoval do Golfu 4 a jedničkových Octavií, ten motor na 1,6 nejede, jakoby neměl výkon ani krouťák, divný katalyzátor (který je přivařený ke svodům), věčný problém s nastavením škrtící klapky, divná a drahá spojka (podle mechanika otočená, víc nevím nerozumím tomu :D ), věčné úniky chladicích kapalin atd, bohužel měl jsem zkušenost s tímto motorem a nikdy více (kdyby někdo chtěl z Ostravy Golf 4 s tímhle motorem bez technické, ale s nerezavou karoserii a novou spojkou ať se mi klidně ozve, jinak to jde do šrotu).
Ještě jsem si vzpoměl:
Manta Manta - Opel Manta (různé variace)
Dirty Mary, Crazy Larry - Chevrolet Impala a Dodge Charger R/T 440
Sice ne auta, ale určitě sem patří i motorky z filmu Easy Rider.
Taky přidám něco do sbírky:
Filmy:
Vanishing Point (původní i nová verze) - bílý Dodge Challenger RT
Nebezpečná rychlost - autobus GM New Look
Interstate 60 - červené BMW E36 cabrio
Blizke Dialavy - Tatra 148
Born to Run - červený Ford Mustang Boss
Bavorák (Bumer) - černé BMW 7 E38 v druhém díle BMW X5
Animované:
Initial D - Toyota AE86
Scooby Doo - Mystery Machine
Do diskuze musím přispět, prostě mi to po dlouhé době nedalo.
BMW E39 je dobré auto, ale jako ojeté ho udržet v dobré kondici a provozuschopném stavu jsou šílené nervy a brutální zásah na peněženku. Hold tady nejvíce platí kdo chce opičku musí mít na banány.
Mám 6-ti letou zkušenost s vozem BMW E39 525i rok 2002, manuál (po faceliftu) a zde jsou mé pocity.
Jízdní komfort: Ten je exceletní, i na naších rozbitých silnicích, to auto jenom pluje, a klid a ticho v kabině je velice návykové - každé jiné auto je hlučné, všichni kdo jednou se svezou v E39 (i se základní výbavou, tzn. ne dvojitými skly, a látkovými sedačkami) si pochvalují neuvěřitelné ticho a komfort. To je velice velké pozitivum
Styl: To auto je pořád hezké, je jako víno, stařím ještě se zdá lepší a lepší a pořád působí monumentálně a majestátně - obzváště pěkně umyté mezi jinými auty, design se fakt povedl.
Motor: mám 2,5L benzín 143kw (192 koní) kteří sice asi časem z motoru odešli ale pořád to má zvuk a sílu, na jakýkoliv převod to prostě táhne a jede jako z praku, když se nechá nízký převod a šlápne se na pedál tak zvuk je velice pěkný, krásný jemný ale zajímavý prostě R6.
Ale teď budou negativa bohužel:
Nejhorší na autě jsou brzdy, kdo je dělal by si zasloužil asi pověsit za určité partie do průvanu. Brzdy z druhovýroby se kroutí a při sešlápnutí pedálu brzdy volant vibruje, dělají to i original brzdy teď je mám na autě a dělají to samé předtím jsem měl bremba s keramickými destičkami a po nějaké době se prostě zkroutí, je to asi hmotností auta, ale nejhorší je ruční brzda, tu jsem nepochopil dodnes: ta je totiž bubnová! Vysvětlení: Brzdy na autě jsou všechny 4 kotoučové, ale ruční brzda je bubnová tzn tlačí brzdové čelisti na vnitřní část kotoučové brzdy. Výsledek?: Brzda je k ničemu, z kopce nebrzdí, a do kopce jakž takž, a myslím že už z výroby to nebrzdilo (výhodu mají automatické převodovky kdy tam dají prostě P).
Elektronika: jo jako každé auto, tyhle auta trápí elektrická instalace, a to mám auto bez výbavy kdo má nějakou výbavu tak asi musí zešílet, v automatické klimatizaci odchazí tzv. ježek topení (neboli rezistor) který je umístěn ve velkém teplu a dokáže vybít baterii vozu, druhovýroba nepomůže, originál stojí 3.500,-Kč a ten taky časem odejde. Rádia, rádia Becker jsou šmejdy a odchází snad na nich cokoliv, zesilovače, displaye atd občas to hraje někdy ne. DCS (stabilizace) jednotka umístěná vedle motoru (takže všechno teplo z motoru R6 jde to té jednotky, kousek oddělujícího plíšku tomu nepomůže), kazí se to oprava drahá (cca 30.000,-Kč).
Světla: i když xenonová, ale nesvítí za nic, většinou za to můžou ulámané tyčinky automatické regulace - tenké plastové tyčinky co se hned ulámou a nejdou opravit snadno (světlo se musí teplem rozlepit).
Rez: ano i takové auta reznou - nejvíce postižené místa: spodní část všech dveří, dveře kufru, přední kapoty.
Motor: i když k motoru bylo napsáno chvály dost, je třeba i kritika: úniky oleje naprosto všude (vana, víko, posilovače) olejový odlučovač se hodně zanáší, lambda sondy (auto jich má tak 5 nebo 6, ale v kterém autě se to nekazí?) a různé fíčury EURO 3 norem (jedna věcička co míchá vzduch do motoru, druhovýroba není, originál za 6.500,-Kč). No a k motoru, už má nějaký věk a auto velkou hmotnost, a prostě na křižovatce vás spráská kdejaká Fábie s turbem protože má prostě věští zátah, než atmosféra R6.
Servis: Nikdo to nechce servisovat, najít solidního mechanika je dost kumšt nebo to vyjde na neskutečné peníze: stačilo mi když byla výměna airbagů ve svolávačce, kdy to bylo zadarmo ale na faktuře byly rozepsány všechny úkony - zdá se mi že i operace srdce vyjde levněji než jít do servisu BMW.
Nevím možná mám blbý kus: udržovaný (s 280.000km na tacho, ale reálně tak 400.000km), ale už bych si asi koupi E39 rozmyslel, nebo najít fakt kus pěkný kde je naprosto jistá historie, jinak je to kus rozporuplného šrotu.
Nejlepší z celého filmu a hlavně při téhle honičce je hláška: "Chlape právě sis zrušil Ferrari.....Nebylo mý". :D :D
Taky bych přidal pár automobilových klišé z filmových ateliérů:
1. Vždy perfektně nastavená sedačka ve "vypůjčeném" autě hrdiny - hrdina potřebuje rychle vozidle a vezme si první které uvidí avšak je u něho dokonale nastavená sedačka (i když majitel vozidla může být jiných tělesných proporcí než hrdina) aby mohl bleskurychle reagovat na situaci v dané automobilové honičce - kor když jde o nějaké lepší auto s elektrickým nastavováním sedaček, prostě nic, nasedne a už je uprostřed honičky s čím souvisí i bod č.2
2. Vždy dostatečné množství paliva v nádrži - každý "vypůjčený vůz" nebo jakékoliv jiné auto má dostatečné množství paliva na i několikaminutovou zběsilou honičku na plný plyn (kdy auto má největší spotřebu). Nikdy se nestane že by hrdinovi nebo i záporákovi svítilo hladové oko či došlo palivo.
3. I když máte jakékoliv auto vždy dokážete soupeřit v automobilové honičce - záporák může mít nadupanou káru o výkonu ve stovkách koní, ale hrdina vezme první šrot který má výkon stěračů v dnešních moderních autech a přesto v automobilové honičce protivníka nejen stíhá, ale i předežene (samozřejmě pomocí triků, že zná lépe město atd).
4. S bodem č.3 trochu souvisí i technický stav vozidel zdolávající skoky, výmoly, prudké brždění a jízdu na plný plyn. Ne vždy auta jsou v realném světě v perfektním stavu, ale ve filmu se žádné nerozsype v první zatáčce.
Tak video už je hotové. Sice krátký prostřih, ale alespoň něco :D
Já hraju Euro Truck Simulator 2. Sice hraju na klávesnici, ale s vypnutým omezovačem rychlosti. No je to pak sranda ve 150km/h uřídit naložený kamion :D ale spíš to beru jako takovou oddychovku - pustím si online rádio zvolím trasu a jedu. Ale pokud má někdo volant a chce si z toho udělat simulaci tak i to jde - hra nabízí několik možností od manuálního řazení, retardéry, ovladatelnost přívěsu, intenzitu brždění, reálnou spotřebu paliva, zvedání náprav, atd.
Už se pracuje i na videu z akce, ale dejte mi ještě nějaký čas jsem pomalejší :D
Poslední věta překlep: Mít zbytečné peníze navíc, tak bych neváhal a auto si koupil.
Musím potvrdit, kamarád to auto měl a jedním slovem pecka, tiché, pohodlné, výkonné a hlavně 6-ti válec. Ale je to auto z 90. let a už se ani neřadí do kategorie povoz pro určitou menšinou, takže takové auto potřebuje náležitou péči (olej, rez) ale je to takový nenápadný youngtimer, pořád bych ho chtěl mít prostě zbytečné peníze. :-)
Jo také si tohle pamatuji ze série NfS, ono všechny supersporty a exotické auta z 90. let si pamatuji a znám pomocí počítačových her.
Já bych při tomhle výběru šel do BMW E39 (jak prosté - moje oblíbené a vlastní :D ), ve vyšší motorizaci např. 540i pro ostatní starý bavorák za pár korun pro méně bohaté a pro určitou menšinu, pro znalce ultimativní auto, které je nenápadné (bez M paketu) a ještě se dá šikovně zhodnotit pokud by se o to majitel staral.
No s tím ovládáním nevím jestli by to šlo, nebo jako šlo ale ne tak snadno, vím, že auta mají oddělenou řídící jednotku (nebo oddělený čip na řídící jednotce) pro rádio, čili by se muselo překopat celá elektronika v autě aby všechno spolu komunikovalo což pochybuju, že by u Porsche někdo zvládl - možná na nějaké univerzitě v rámci vysokoškolského projektu, ale tam na tyhle účely nekupují Porsche.
No já bych to přirovnal k hodinkám u klasických dokážete i bez ciferníku pomocí rafiček určit čas, u digitálních se musí čas přečíst, ono to není takový problém, ale v autě v provozu kdy člověk musí sledovat milion věcí jsou ty desetiny sekundy na čtení rychlost poměrně zásadní.
No s těmi budíky, u těch plně digitálních (jenom digitální číslice) je nevýhoda, že rychlost se musí "číst" přitom když má auto klasické budíky (i ty přes display) tak člověk si dokáže zapamatovat kde rafička je a na kterou rychlost ukazuje čili nemusí rychlost číst.
Spíš naopak, hodně lidí si myslíš, že se to odře, otře, seškrábe atd. Samozřejmě je nejlepší používat správné postupy a prostředky a nic se tomu nestane, naopak např. plasty v interiéru které nejsou ničím ochráněné tak mohou změnit díky slunci tvar zblednout atd, takže můj interiér vypadá jako nový i když pravidelně utírám prach, protože to i nejen pravidelně čistím ale impregnuji prostředky a někdo kdo se nestará to má vybledlé, poškrábané atd (jo taky mám škrábance tomu se člověk nevyhne, ale 99% všech škrábanců a různých deformací či jiné poškození je od předchozích majitelů).
Ano kýble a jiné pomůcky jsou přehnaně vysoko cenami a někdy jsou to nesmysly, ale zrovna u těch mikrovláken pozor, tam je rozdíl, ano stačí z mikrovlákna z kiku za 30 korun, ale třeba u sušících ručníků je rozdíl, obyč. nějaký sušící ručník nevysuší naráz celé auto (velké už vůbec) ale kvalitní ručníky s vysokou gramáží, nejen že nesajou hodně vody a tímpádem se dá vysušit celé auto ale tím, že mají vysokou gramáž nehrozí poškrábání karoserie při sušení jako např. při klasické jelenici.A ano mám dražší ručník na auto než na sebe. :D
Jo z Aliexpressu a jiných stránek znám (nahodil jsem zde ceny z českých shopů) avšak jak jsem psal já mám sice kýble kulaté, ale atypické takže ty grit guardy by mi lítaly ze strany na stranu - musí sedět přesně jinak to nemá cenu, takže buď jiné kýble nebo diy grit guard.
Ještě jedna věc ohledně kýblů - dá se do nich pořídit tzv. grit guard neboli plastová síťka která ti zadrží špínu na dně kýblu, avšak já to nepoužívám - z důvodů finančních, kus děravého plastu stojí 500kč a do dvoukýblů bys měl mít dva (na každý kýbl jeden) navíc já mám momentálně používám zavírací kýble (beru vodu z domu) které nejsou na to určené (ale 10l vodu udrží v pohodě, ale mají atypický rozměr) kvůli převozu v autě.
Já nabírám vodu z kýblu z horní části - nemočím rukavici až na dno kýblu kde může být potencionální špína (i když mám dva kýble ale i tak se špíny v "čistém" kýblu neubráníš), ale přemýšlím nad výrobou vlastních grit guardů.
Jo ale to většinou je málo, ano je správné že myješ od vrchu dolů, ale většinou je té špíny hodně a v jednom kýblu tu špínu znova taháš na karoserii, kdyžtak mrkni na moje videa, musím překonat svoji lenost a rozkecat se tady na blogu nebo zvlášť článek, protože tenhle topic by měl milion příspěvků kdybych měl všechno vysvětlovat.
Jo jinak jak vidím napouštění kýblů atd. tak jeden kýbl je málo, minimálně jsou potřeba dva - jeden se šamponem a druhý s čistou vodou na oplach mycí rukavice.
Ohledně vůní já taky byl proti vůním, samozřejmě ty klasické vanilky a jiné chemické hnusy z benzinky, ale pak jsem narazil na jiné značky vůní a nemůžu si vynachválit.
Super jsou vůně od Chemical Guys - mají úplně jiné vůně než ostatní: Stripper Scent - vůně prostitutek a peněz :D , Bubble gum, Grape Soda, Margarita, American Pie a jiné, výhoda jsou to jako parfémy takže toho nemusí člověk vyplácat mnoho a může to střídat a není to chem. hnus.
Ovšem nejlepší poměr cena/výdrž je California Scents Višeň - ze začátku je to fakt silné a člověk to nesmí otevřít naplno, ale pak to klidně i rok vydrží a opravdu to ten rok voní - jsou to vůní napuštěné polštářky taky žádný chem. hnus.
No já to znám ale, naštěstí ne tak drsně i když, parkuju na sídlišti a kousek od baráku je škola a stačí aby pršelo a nebo byl sníh a už děcka na to čmárají, už se mi stalo, že někdo pokreslil kapotu fixou, a 2x poškrábal kufr.
Cedule zákaz mytí vlastními prostředky je naprosto na každém mycím boxu, vím o pár místech, kde prostě obsluha chodí a říká, že se to nesmí atd., ale tam kde já chodím pohoda, obsluha benzinky chodí k těm boxům kouřit (jediné místo na benzince kde se dá kouřit), nebo vyhazovat odpadky do kontejneru a nikdo ještě nic neříkal (ani údržbář těch boxů). Většinou přijdou lidi co chtějí umývat a ptají se jak dlouho tam ještě budu, nebo je to zaujalo jak myju auto, tak se o tom rozkecám jako tady.
No vybírám dobu kdy tam nikdo není, nebo málo lidí - jsou tam dva boxy nebo zajedu někde jinde. No i tak když myju tak jsem tam minimálně 30 minut a to jedu fofry :D když nikdo není pohodička a jsem tam klidně hodinku - na osušení odjedu a suším mimo box, ale když u toho něco chci natočit tak to jsem tam dýl no :D , jinak snažím se nepřekážet, vím že ostatní nejsou blázni jako já a chtějí jenom opláchnout auto.
No prvně sem na okna klasicky vylepil papíry, že auto prodám. Pár lidí volalo, ale nikdo se ke koupi neměl. Pak jsem dal inzerát na bazos a auto bylo do hodiny prodané. I když dodnes lituju, že auto jsme prodali, to auto bylo super (Renault Laguna první generace s benzínovým dvoulitrem).
No taky natáčím nějaká videa na youtube takové základy o detailingu (kdyžtak youtube Pecka Detailing - pro admina není to reklama jenom rada na co koukat :D ) jinak Chemical Guys jsou celkem nic (ono celé je to rozporuplné) pokud chceš vidět na youtube mistry v akci tak určitě se podívej na kanál AMMO NYC, Auto Fetish Detail nebo Car Cleaning Guru.
Pokud člověk používá kvalitní prostředky při mytí (Ph neutrální šampon, který nepoškodí voskovou ochranu) tak voskování (při kvalitním vosku) probíhá 2x ročně (jaro-podzim) tzn. kompletně zbavit auto původní ochrany, polétavé rzi, asfaltu a různých nečistot - pomocí chemických prostředků a clay hmoty, a nakonec nějakou neabrazivní leštěnkou připravit povrch pod vosk a pak vosk krásně přilne na lak a ten půlrok vydrží v pohodě, akorát občas (1x měsíčně) "přiživit" vosk detailerem (práce tak na 5 minut). Takže klidně můžu v létě auto umývat co týden a přesto vosk na tom drží samozřejmě pokud používám Ph neutrální šampon. Leštění se u E39 chystám, teď mě čeká oprava rezavých spodků dveří jak to bude hotové, tak plánuju auto vyleštit do zrcadlového lesku - což je velice nákladná práce jak časově (minimálně týden práce) tak i finančně tak mi to snad vyjde.
Tak to si počkáš :D pokud to auto nerozstřelím o něco, nebo pokud si to nevezme pomocí rzi příroda tak měnit nehodlám.
Jo písmenka to je taky věc. Já taky sundal označení 525i protože to neladilo s druhou částí kde není nic.
Nejhorší je když to blbě udělají přímo v automobilce jako u prototypu Škody Tudor - to D je prostě na zabití.
Jo ještě jednu věc bych přidal: Kontrola zamknutí auta tzv. tahání za kliky, vždycky po zamknutí musím obejít auto a zatahat za všechny kliky abych se přesvědčil, že auto je zamknuté - to mám ještě z doby kdy jsem měl Renault Lagunu a prostě přes centrál se někdy jedny dveře nezamkly, ale jenom někdy, tak od té doby to takhle kontroluji.
No tak to se rozepíšu, protože jsem zrovna člověk trpící OCD :D U páčky stěračů v BMW E39 je kolébka nastavení rychlosti cyklovače stěračů, ale tato kolébka nemá střední polohu bud je víc nahoře nebo dole, to mě pro mě nedokonalé, pak samozřejmě oblígádní nastavování teploty klimatizace i když ji mám dvouzónovou musí být teplota přesně na 20.0 °C na obou zónách a pokud spolujezdec přidá nebo ubere teplotu musím taky - ale pokud ji zvýší/sníží o 0.5 stupně, musím zasáhnout aby to byl alespoň ten stupeň, pak výdechy ventilace musí být přesně nastavené aby to ladilo a je jedno že to fouká kde mimo posádku.
Ale co je pro mě největší OCD je čistota, tam se to u mě projevuje na plno. Nelze do mého auta vstoupit bez oklepání bot o sebe (jestli by někdo klepal boty o práh, tak ten člověk už neexistuje :D ) a v nějakých zablácených to vůbec, jíst se v autě nesmí, pít jenom s nejvyšší opatrností. Skoro po každé jízdě vysávám (mám příruční vysavač do zásuvky zapalovače) aby nebylo na koberečkách smítko. Auto myju zásadně sám a ručně (v automatické myčce jsem nikdy v životě nebyl) a nejkvalitnějšími prostředky a detailingovými postupy - komplet všechno kola, podběhy, karoserii různé záhyby a spoje. I teď v zimě mám auto čisté a lesklé (oproti 99% ostatních aut) a když prší nebo sněží a já musím jet, tak už se dívám na počasí kdy bude pěkně ať to můžu umýt - prostě se na to špinavé auto nemůžu dívat. A když je všechno umyté vyčištěné tak ten pocit je úžasný. Tak to jsem já a moje OCD spojené s auty. :D
Ano hodně lidí si auta na Kubě představuje jako zakonzervované parády, ale viděl jsem pořad (běžel na Discovery) Kubánský Chrom, kde byl přesně popisován stav a údržba a renovace těhle aut. Oldsmobile jednoho Kubánce měl motor z lodi (dieslový) a chtěl ho vyparádit tak aby dostal osvědčení pro taxi pro turisty, málem na tom zruinoval celou rodinu, další si nechal auto přestříkat barvou co zrovna byla v dílně o které se nedá říct bezprašná, nářadí je tam taky z roku 1950, většina aut má motor z Lady nebo komplet součástky, jenom opravdu velice málo aut má originál motor a to ještě bůhvijak opravovaný, i součástky se tam dědí z otce na syna a prodávají se za šílené peníze a většinou ani ta karoserie nestojí za řeč - podomácku vyrobené blatníky či nárazníky stylem co dům dal a jiné. Každý si představuje, že jestli se někdy Kuba otevře, tak sběratelé tam půjdou ve velkém nakupovat, bohužel to není pravda, daleko lepší kusy v lepším stavu se dají najít na Amerických vrakovištích nebo u soukromých sběračů (typ lidí co má obrovské pozemky nebo budovy a shromažďují různé krámy a mají toho tuny).
Pokud by měl někdo zájem, je možno Homerův růžový sedan sehnat jako model od Hot Wheels - autička z kolekce roku 2017 (btw. lze sehnat i auto které dělali v garáži Gas Monkey, je to ze stejné kolekce).
Ještě přidám jednu, sice není přímo reklama na auta, ale na automobilovou počítačovou hru Forza, reklama dabovaná Jeremy Clarksonem.
Reklamy na zajímavá auta se dělají prakticky samy, ale vytvořit reklamu na bezpečný náklaďák? Stačí vám Van Damme a epická reklama je na světě.
Mě se Grand Tour pořád líbí. Sice musím taky uznat, že např. díl z Namibie nebyl pro mě tak silný jako Top Gear taky z Afriky, kdy hledali pramen řeky Nil. Samozřejmě je hodně znát věk 3 protagonistů, ale zase je to zajímavé. V BBC to bylo "kontroverzní" tím, že to byla TV (a ještě k tomu veřejnoprávní) a tam politické výstřelky byli mimo hranu. Amazon je internet a dokonce i politické výstřelky Clarksona už moc nepřekvapí.
Podle mě to chce čas a budeme si epizody pouštět znova - stejně jako já když jsem se díval na satelit na Poláky (TVN Turbo, BBC jsme nechytali) a říkal jsem si co je to za týpka, že si dovolí kritizovat BMW E60 M5 (ano to je první Top Gear, který jsem viděl, ale v Polštině), nakonec mě to chytlo a hltal jsem každý díl (navíc bylo to takové učení Angličtiny, titulky nikdo tehdá nedělal, tak jsem se díky Top Gear zdokonaloval v Angličtině), a chtěl bych aby to bylo i u Grand Tour.
Naštěstí vždy vím kde mám auto - v obchoďácích do kterých chodím mám své oblíbené místa (vždy nejdále od vchodu a prakticky celé parkoviště pro sebe), ale znám lidi kteří hledali auto v pozemních parkovištích po celém prvním podlaží i když auto měli v druhém, nebo od známé která dělala na informacích v obchodním centru, za ní přicházeli lidé pomalu s brekem, že nemůžou najít svoje auto.
Jo určitě kup clay ten bych vzal od Dodo Juice středně tvrdý (žlutý) a lubrikant taky od Dodo Juice Born Slippy
Tím jsem nechtěl napsal, že by jiné výrobky nefungovali od těch výrobců co jsem napsal nefungovali, ale jde mi spíš o cena/výkon což je všechno kdybych měl vypisovat tak je na jeden článek (možná přispěju něco do tématu blogy). I když třeba takový proklamovaný Pikatec ten prostě nefunguje tak jak má - ne tak dlouho a s nanášením na karoserii jsou problémy, za cenu Pikatecu má kvalitní vosk na hodně dlouho popřípadě keramickou ochranu laku.
Záleží co hledáš, já používám od každého něco co funguje. Já osobně nemám konkrétní značku, ale výrobku od DODO Juice (šampony), ValetPro (čističe interiéru), Chemical Guys (šampony, vůně do interiéru), Meguiars (impregnace pneu a čistič oken), Collonite (vosky), Gyeon (tekuté vosky, čističe a jiné) vše najdeš na detailingshop.cz popřípadě nanowax.cz (ti jsou ale jenom Chemical Guys a ne vše co píšou je extra). Vše mám v rámci "normální" investice, pokud by jsi chtěl fakt něco extra tak jedině SWISSVAX, ale tam ty ceny jsou někde jinde.
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů