Přemda Honda
Jméno | Přemysl Toman |
---|---|
Bydliště | Znojmo |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 5.2 rok. |
Komentářů u článků | 91 |
Pozitivních komentářů u článků | 9 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Mám nejradši sedany, nevadí mi ani hezké kombi.Liftbacky jsem neměl rád ani jako malý kluk v době zmiňovaných Sierr a kulatých 626...Vždycky se mi líbily "kufrové" verze :-)
S nějakým opravdu výkonným autem nebo motorkou bych se velice rád svezl klidně tou třístovkou - třeba na letišti...
Ale v provozu mi přijde logické jezdit plus mínus podle předpisů..samozřejmě i na okresce devadesátku překročím,ale ne o moc.
Po dálnici nejezdím,tím méně po německé :-)
Můj rekord za volantem je asi 200 km/h mezi vesnicemi v otcově Renaultu 21 TXi 12V 100 kw (originál sportovní verze,dnes by to byl krásný youngtimer) v 19-ti letech,od té doby mě podobná věc nenapadla,nevidím k tomu žádný rozumný důvod..
Ať si třeba každý myslí,že jsem přizdisráč,se současnou Primerou mám na inkriminované rovince rekord asi 150 km/h,Ve Volvu S80 dokonce 160,ale to bylo fakt výjimečně :-)
Jo a ještě na půjčené mašině jsem tam jel 170 km/h :-) Jinak se vším jezdím kolem té stovky,mě to stačí.
Takže i kdyby moje auta měla omezovače na 150 km/h,bylo by mi to úplně jedno.
Je to krásné auto s nádherným interiérem..Ty čtyři válce by mi asi taky nevadily..
Ale co znamená to T6???Jako 4 válce + 1 turbo + 1 kompresor = 6?
Nebo,že výkon odpovídá šestiválci? :-D
Volvo S80 :-)
Zatímco já zjišťuji,že se v tom autě po pravdě trochu nudím,můj otec důchodec v něm jezdí velice rád a umí použít i tempomat! :-)
Osobně bych ve vyšším věku volil něco jako Ford Fusion,Suzuki Ignis/SX4 a podobná auta..
Konkrétně můj otec je docela fanda do aut,takže by bral jak CRX Del Sol,tak i Ford Ranger nebo Navaru :-)
Jako motorkáře mě ale nejvíce dostalo a příjemně překvapilo setkání s tímto starším párem na šestiválcové Hondě Gold Wing 1500 o hmotnosti skoro 400 kg...
Tohle nemůžu posoudit,žádnou počítačovou hru s auty ani jinou jsem nikdy nehrál :-)
Když už jsme se dostali k šestiválcům v jedné stopě,hned jsem si vzpomněl na závodní klenot od Hondy ze šedesátých let..
Honda RC 166 - řadový šestiválec o objemu pouhých 250 ccm a výkonem 60 koní při 18000 ot./min. :-)
V mém případě to asi bylo Audi A8 4,2 TDI V8..240 kw,650 Nm...0 - 100 km/h za 5,5 s..
Ale neříkám,že je to nějaké mínus pro tohle auto,prostě to není sporťák,ale spíš takový rychlovlak :-)
Já bych samozřejmě taky raději volil toho Lexuse nebo jinou japonskou techniku,protože ji mám nejradši :-)
Ale 300C prostě vypadá dobře,zvlášť ve srovnání se staršími kulatými modely jako 300M apod.
Nejsem žádný extra vyznavač amerických aut,ale 300C se mi líbil vždycky..a s plnotučným osmiválcem to musí být paráda
Před lety jsem měl Corsu B,taky 1,4 automat (ovšem jen 44 kw :-)).Koupil jsem ji vlastně celkem nečekaně,především proto,že měla najeto ani ne 60 tkm,po první majitelce z ČR a byla velmi zachovalá.
Sloužila mi asi tři roky,bylo to šikovné auto,ale i přes nízký nájezd se objevily nějaké závady - nejhorší bylo,že v mrazech někdy skočil automat do nějakého nouzového režimu,nebo co.Na palubce se při zařazeném D rozblikal symbol S (sport) a auto se rozjíždělo na čtyřku,,po opětovném startu to bylo ok a řadilo to normálně.Dále jsem měl problém s EGR ventilem,jednou mi upadl koncový tlumič výfuku,několikrát se mi stalo,že se nevracel plynový pedál (docela příjemná věc :-)).
Jinak se mi s automatem i v tak malém autě jezdilo dobře,ale pak jsem ho radši poslal dál a koupil svého prvního japonce,milovanou a vzpomínanou Mazdu 323.
Ženská,co to koupila s tím pak taky měla docela problémy
Současná generace Corsy už je snad kvalitou jinde a určitě je to fajn auto na takové to domácí ježdění.
To mě zajímalo tak jsem si přečetl nějaké info - takže ho koupil Nissan :-) Tím pádem i Renault.
To jsem taky zvědav jestli to značce nějak pomůže
Franz Kafka - to srovnání ceny jsem právě myslel oblíbená auta z koncernu s motorem TDI,protože jsou nejžádanější vs. benzínoví japonci,kteří jsou nejžádanější pro mně :-) Samozřejmě němec s benzínem bude taky levnější,protože "moc žere".
Super článek pro mně jako majitele Volva a Primery P11 :-)
Benzínová japonská auta miluju (u ojetin hlavně ten poměr cena/kvalita ve srovnání třeba s koncernem :-D)
Jinak Nissan mě moc nepotěšil spojením s Renaultem,hlavně poslední Primera P12 byla pěkně hnusná a kvalita prý byla taky horší..No nevadí,ještě mi zbývá Honda,Mazda,Toyota,Mitsubishi :-)
To je těžká otázka,často nad tím taky přemýšlím..kdybych měl takhle od pasu vybrat nejlepší auto,asi bych se rozhodoval mezi trojicí Mazda 6,Honda Accord a Lexus IS 200...Určitě by to ale nebylo nic většího,zjišťuji,že mně spíš baví lehčí auta,se kterými se dá užít zábava i v nižších rychlostech..proto si skoro lépe užiju jízdu v 18-ti leté daily Primeře 1,6 než v superpohodlném nedělním Volvu S80..Asi jsem trochu divnej :-) Možná je to tím,že ještě o kousek víc než auta mám rád motorky,odtud asi pochází moje touha po obratném autě.Jezdím spíš kratší vzdálenosti,tak možná ještě lepší než zmíněná trojice by pro mě bylo něco ve stylu Suzuki Swift nebo trochu větší Mazda 3..hlavně něco japonského :-)
Kdyby nešlo o peníze tak by mě asi vrchovatě uspokojilo Toyobaru :-)
Ten interiér je neuvěřitelný :-)
S tím přirovnáním ohledně dieslu musím souhlasit...já si zase vždycky představím krásnou,elegantně oblečenou ženu,ale obutou v gumákách od hnoje :-D
Já celkem v pohodě,s Primerou jezdím 4 km do práce a zpět,s Volvem na delší cesty,ale ty jsou minimální..S motorkou jezdím podle známého pravidla - jako by mě všichni chtěli zabít...Ale právě na motorce se mi stala nepříjemná věc,která mě žere do teď,i když se to stalo na začátku července...Vracel jsem se z pohodového,skoro 200 km výletu a už jsem byl před barákem.S předstihem jsem dal levý blinkr,několikrát problikl brzdové světlo,aby mě nikdo za mnou nepřehlídl..Bydlíme pár metrů od hlavní silnice,kde je sice 50,ale je to na periferii,takže tam většina jezdí rychleji..Tenkrát jely do protisměru dva kamiony,takže jsem se necpal ke středové čáře,ale zůstal jsem stát u pravého kraje (nemám rád,když mě sestřelí kamion nebo odhodí tlakovou vlnou :-) ).V zrcátku jsem viděl,že za mnou zastavila stříbrná Kia Ceed SW.Kamiony projely,já jsem tedy chtěl odbočit k baráku,když v tom Kia stojí vedle mě zleva,řidič stahuje okénko a říká mi takovým tím "policejním" hlasem: "Poslouchej,ty hňupe"...a pak něco o tom,proč nestojím u středu a jak má vědět jestli budu odbočovat...přesně už si to nepamatuju,protože po těch prvních slovech jsem zůstal tak trochu ochromen...A pak tvrďák i s manželkou naštvaně odjel.
Ano,připouštím,že jsem měl při odbočování měl jet ke středu,prostě jsem zastavil jak jsem zvyklý s autem a čekal až projedou vozidla z protisměru.Ale vpravo by stejně myslím nebylo tolik místa,aby mě řidič auta mohl bezpečně objet zprava a ušetřit si 20 sekund života.Kdybych se rozjel k baráku ve chvíli,kdy on se mě rozhodl "vyškolit" tak mě prostě sundá :-( A kdo by měl potom větší podíl viny na nehodě?
Zajímal by mě váš názor..Zda jsem ho opravdu tak závažně omezil nebo dokonce ohrozil a jsem tudíž skutečně takový hňup jak říkal..
Myslím,že Nissanu na spolehlivosti nejvíce "pomohl" Renault :-)
Co ta úzká část zadního světla,co zasahuje daleko do boku karoserie? Připomíná mi to prototypy z devadesátých let :-) A taky nemám rád ty všudypřítomné spáry,tady hlavně na zadní části.Ale to má hodně současných aut,stejně jako kůži kolem voliče automatu..a ta zbytečná hokejka na zadních dveřích si vzala asi inspiraci z Octavie 3 :-)
To ovšem neznamená,že bych to auto nějak odsuzoval,jsou to drobnosti,které nemám na autech rád zrovna já.
Jako celek to vypadá dobře.Ovšem nevím zda se Kii podaří opravdu zatopit prémiovkám...levná nebude a tahle klientela chce většinou něco "značkovějšího".
Kromě otce a bráchy bych asi s klidným srdcem půjčil auto jen jednomu nejlepšímu kamarádovi..A zrovna on auto nikdy půjčit nepotřeboval ani nechtěl vyzkoušet,protože už řídil leccos :-) Na druhou stranu ví,že já se rád svezu v jakémkoliv autě a tak jsem řídil všechny auta co měl (kromě starého Scénica :-)) plus několik služebních,např. i A8 4,2 TDI,330 XD,Fabia 1,4 TDI :-) :-) a mnoho dalších
Díky za další skvěle napsaný článek :-) Vždy se dozvím něco zajímavého a ještě se pobavím.
...fungovalo do první zimy a pak už nikdy.. :-D :-D
To byl velice trefný článek,takový ze života :-D
Přesně tak to je.
Díky za další zajímavý článek :-)
Nebýt toho předku tak by to bylo opravdu krásné auto,zadní světla se mi moc líbí,vnitřek super..ale ten výraz "tváře" asi nikdy nezkousnu..
K Lanciím mám docela blízko,je to bráchova oblíbená značka.Měl dvě hranaté Delty (v nich jsem sbíral první řidičské zkušenosti) a teď má Lybru kombi..Tam se mi ten předek taky nikdy nelíbil,ale už jsem si nějak zvykl a jinak je to pěkné a překvapivě příjemné auto.Interiér a výbava na svou dobu docela pecka,audio Bose,ten velký informační displey..celkové zpracování je myslím na úrovni,nic nevrže,nemlátí,řízení a brzdy paráda..Je to rok 2000,ale velmi zachovalá
Jediné co mě zklamalo je dynamika motoru 1,9 JTD 77 kw..V ničem línějším jsem snad nejel..Auto chodí pravidelně do slušného servisu a vše je údajně ok..Tak nevím,asi s naftou neumím,ale měl jsem před lety MB 190 200 D a Golf 2 1,6 D a Lancia mi vůbec nepřišla silnější :-) Třeba je to převodovkou..
Jinak parádní auto za pár korun
Dá se říct,že fanatik do všech japonských aut a motorek..Na druhou nejvíc směšná mi připadáasi právě komunita Hondistů :-D Ale to jen díky většině mladých F&F tunérů a jejich srandovních Civiců (ta rozumná část jistě ví na co narážím a nenaštve se)..
Uctívače VW/Škoda TDI už do toho ani nepočítám :-) To je kapitola sama o sobě..
Příznivce italských nebo amerických aut respektuji,je fajn mít nějakou úchylku a odlišit se od davu :-)
O tom to přece je...
Benzín a ještě k tomu v takové plnotučnější verzi...tak to má být :-)
Děláte mi radost :-) Další skvělý článek,navíc o mojí oblíbené značce..
Měl jsem sice jen obyčejnou 323 gen. BA sedan 1995 v holobytu - bez otáčkoměru,se švihadly a základní 1,4 pod kapotou,ale stejně na ni vzpomínám ze všech aut nejraději.S přihlédnutím k pořizovací ceně (25k),stáří a objemu motoru jezdila neskutečně dobře a spolehlivě.A v tp měla Hiroshima :-) Taky mi vydržela ze všech nejdéle,přes tři roky.Dokonce ani nebyla shnilá na viditelných místech jako ostatní,bohužel při pohledu zespodu to bylo ke konci trochu horší..Teď mám místo ní Primeru P11 a svátečního hrocha S80,ale po Mazdách se dívám pořád a určitě si zase nějakou v budoucnu pořídím.
Eunos Cosmo je něco neuvěřitelného,design,motor a ta výbava na začátku 90-tých let...
No a moct si vybrat jedno jediné auto na dlouhou dobu,tak ani nepřemýšlím a volím současnou benzínovou šestku fčervený metle,jedno jestli sedan nebo kombi,obě vypadají skvěle..
Jo a jinak mám rád všechny japonské značky :-)
Clio V6,to je bez debaty..Mercedes G AMG...Jinak mě napadá Lotus Omega..Z mých oblíbených japonců potom nenápadné Mazdy MPS..A moc se mi líbí Forester Sti.Je toho víc..
A o MB CLA to je pravda..má ho šéf,takže ho vidím každý den...Z některých úhlů vypadá celkem dobře,zatímco z jiných je to takový podivný hrbáč :-)
Octavia zůstane nejlepším,nejvýkonnějším,nejrychlejším a nejúspornějším autem světa i kdyby měla vpředu 4 kosočtverce se svislými led pásky uprostřed :-D V ČR určitě..
Ne,vážně..Nevypadá to zase tak hrozně,i když ta spodní linie světel mohla být plynulejší..Spíš se mi na O3 nelíbí ten "promáčklý" zadek a hlavně to "ucho" zadních dveří,zasahující do okna..nebylo by to elegantnější a jednodušší udělat to rovně?
Asi by to ale pak moc připomínalo např. Audi a to VW nechce :-)
Jízdu na kole miluju,ale minimálně půlka cyklistů na silnici bych nejradši shrnul do příkopy..Troufnu si říct,že kolo ovládám líp než 95% těch barevných "závodníků" a víkendových sportujících rodinek,ale při pohledu na to co si dovolí na silnici mi často běhá mráz po zádech a já bych sám měl strach :-( Ty slušné zdravím a přeji spoustu šťastných kilometrů,ale bojím se,že to nebude ani slabá polovina..
Já mám radši spíš atmosféry,nejlépe japonské..ale z přeplňovaných motorů (moc zkušeností s nimi nemám) je mi tak nějak sympatičtější kompresor :-)
To je jeden z několika důvodů,proč nemám rád diesly...nejlepší jsou ti,kteří s tím jezdí 2 km do práce a přitom tomu šlapou za studena jak idioti a pak se ti stejně pochlubí,že jezdí za 4,12563225478965847558 litrů a že by do benzínu v životě nešel,protože to žere a nejede do kopce :-D
Já celkem v pohodě,s Primerou jezdím 4 km do práce a zpět,s Volvem na delší cesty,ale ty jsou minimální..S motorkou jezdím podle známého pravidla - jako by mě všichni chtěli sundat...Ale právě na motorce se mi stala nepříjemná věc,která mě žere do teď,i když se to stalo na začátku července...Vracel jsem se z pohodového,skoro 200 km výletu a už jsem byl před barákem.S předstihem jsem dal levý blinkr,několikrát problikl brzdové světlo,aby mě nikdo za mnou nepřehlídl..Bydlíme pár metrů od hlavní silnice,kde je sice 50,ale je to na periferii,takže tam většina jezdí rychleji..Tenkrát jely do protisměru dva kamiony,takže jsem se necpal ke středové čáře,ale zůstal jsem stát u pravého kraje (nemám rád,když mě sestřelí kamion nebo odhodí tlakovou vlnou :-) ).V zrcátku jsem viděl,že za mnou zastavila stříbrná Kia Ceed SW.Kamiony projely,já jsem tedy chtěl odbočit k baráku,když v tom Kia stojí vedle mě zleva,řidič stahuje okénko a říká mi takovým tím "policejním" hlasem: "Poslouchej,ty hňupe"...a pak něco o tom,proč nestojím u středu a jak má vědět jestli budu odbočovat...přesně už si to nepamatuju,protože po těch prvních slovech jsem zůstal tak trochu ochromen...A pak tvrďák i s manželkou naštvaně odjel.
Ano,připouštím,že jsem měl při odbočování měl jet ke středu,prostě jsem zastavil jak jsem zvyklý s autem a čekal až projedou vozidla z protisměru.Ale vpravo by stejně myslím nebylo tolik místa,aby mě řidič auta mohl bezpečně objet zprava a ušetřit si 20 sekund života.Kdybych se rozjel k baráku ve chvíli,kdy on se mě rozhodl "vyškolit" tak mě prostě sundá :-( A kdo by měl potom větší podíl viny na nehodě?
Zajímal by mě váš názor..Zda jsem ho opravdu tak závažně omezil nebo dokonce ohrozil a jsem tudíž skutečně takový hňup.Nebo to byl prostě zas****j č***k a machroval před starou?
Věřím,že tady je většina autařů v pohodě,tak co vy na to?
Jak nemám rád mrkačky,tak osmička je měla fakt pěkný...byly použité i na české MTX Tatra V8
V našem malém městečku s 3,5 tis. obyv. měl kdysi dávno jeden (dnes už notně zchudlý) podnikatel červenou 840i...Jako malý špunt jsem si myslel,ze je to nějaké "ferrrary nebo lamborDŽíNY" :-D
Knightrider to jsi napsal dobře,20-letí tunéři vyhubí jen zbývající E36 :-)
Takovou tmavě modrou 850 jsem v polovině 90-tých let měl,byl to dar od bratra k narozeninám...
Bohužel to byla verze Maisto 1/24 ????
Pěkný článek..Ještě než si ho s chutí přečtu,musím dodat,že to Ferrari se mi líbí a Espada má taky něco do sebe :-)
Osobně jako japoncofil bych zvolil Accorda nebo 6-ku v benzínu,ty považuju za takřka dokonalá auta (i když jsem ani jedno neřídil :-) ).
Na druhou stranu,ta Alfa vypadá skvěle,zrovna nedávno si ji koupil kolega z práce.Motor přesně nevím,ale nějaký turbo benzín,2009 za 140 tisíc..Jel pro ni od nás z jižní Moravy až někam k Mostu :-)
Když už jste v úvodu nakousli motorky,nedá mi to a musím zmínit aspoň jednu...Překvapivě taky Hondu - závodní typ RC 166 z roku cca 1965.Byl to vzduchem chlazený řadový šestiválec o objemu 250 ccm s výkonem kolem 60-ti koní,kterých dosahoval při 18000 ot./min.
Zkrátka fascinující stroj od značky,která vznikla až po 2. sv. válce.
Honda asi o motorech něco ví :-)
Já jsem jednou předjížděl se svým Volvem 2,4i aut. a vytočil jsem ho asi na 4000 ot./min. :-D :-D
Při běžné 90-100 km/h jízdě je tam do dvou tisíc :-)
Ale rád bych se svezl jak v převalujícím se osmiválci,tak i v např. nějaké uječené Hondě,každá konstrukce má své kouzlo
Poslední komentáře
- Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů