načítám data...

Michal Cat

JménoMichal Bidlo
BydlištěPraha
Registracepřed 8.1 rok.
Poslední aktivitapřed 7.6 rok.
Komentářů u článků61
Pozitivních komentářů u článků8
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Mi
Michal Cat
03. října 2016, 09:11
1
Autíčkář se ptá: Zlaté časy automobilového designu?

Podle mne doba před samonosnými karoseriemi. Na vybraných mechanických základech (rámu s motorem atd) si karosář mohl vytvořit dílo čistě podle sebe. Takže různých na zakázku dělaných RR je tolik, že je pořád co obdivovat. Asi budu monotématický, ale po designové stránce si první vzpomenu na Bugatti 57 (i ve vašem článku), Talbot Lago a Rolls Royce "Round door" https://www.heacockclassic.com/articles/the-round-door-rolls-1925-rolls-royce-phantom-i-jonckheere/

Mi
Michal Cat
05. září 2016, 10:54
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Tak Vavris už se svezl :-D a vzhledem k aktuálně proražené vaně, už to letos asi neklapne. Když se někde potkáme, nemám problém vás nechat projet, to Tomáš ví.

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:39
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Chápu, mám to samý s Morganem. Ale když je vidím, jak si to dávají na okruzích, je to stejně nádhera.

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:32
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Ještě mi, prosím, řekni, kde jsi přišel na gumy R888. Jestli je to pravda, tak jsem zas o něco chytřejší, ale Cat se dlouhodobě vybavuje pryží u Avonu (CR500, ZZS, ZZR)

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:29
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Návat ke kořenům ano, včetně zadní liveaxle a teda přibylo turbo, na druhou stranu od začátku výroby Sedmičky se motory hnaly výkonem nahoru. Nějaká ta devítistovka se 40koni (neber mě doslova) byla opravdu jen na začátku.

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:26
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Doufám, řeknu ti, až se pořádně svezu. tenhle rok byl na hovno. Ale plánuju příští neděli tu sosnu

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:25
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

A přitom se s TVR jezdilo spousta CUPových sérií :-D

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:23
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Matěji: jasně že ne. Ale vlastně kurva jo :-D A nedaří se mi poslat ti tady zprávu. Můžeš mi, prosím, poslat klidně prázdný mail na mbidlo@email.cz a já bych ti jen odpověděl ještě něco k těm stavebnicím? dík

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:21
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Tu 420 si myslím pořídili do redakce EVO. Bylo pěkné číst, jak vybírali mezi verzemi, argumenty pro a proti atd.
A vůbec.. jdi do řitě. Teď jsem samozřejmě na tu 485 zase kouknul a zase se zasnil. Má to EU6, takže žádný voser na STK s laděným motorem a jednotkou např. kdybych popohnal toho svého atd. A když si představím 60koní navíc, tak se mi chce brečet :-D

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 10:16
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Argumentuju stejně jako u debaty s Matějem v prvním díle okruhových speciálů: homologace. A pro jistotu pro Vojtu dodám, že se opět bavím o oficiální nabídce "koupim a jezdim" od Caterhamu.
Na druhou stranu pro evropu máš ten 240koňový model. Vím o jednom v ČR. Hrozně bych si to chtěl zkusit. Ale obávám se, že ikdyž svýmu Catu nedosáhnu na 100% schopností ani zdaleka, tak bych pak byl tím výkonem nakažen jako malý kluk.

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 07:45
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Zase výborný článek, dobrý mix aut a styl Vavrise a Radka mě prostě baví.

Mi
Michal Cat
02. září 2016, 07:39
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Vavrisi, tady máš odkaz na modely, které se dají koupit ofiko v EU
http://int.caterhamcars.com/cars

Mi
Michal Cat
23. srpna 2016, 13:18
0
Autíčkář na lovu: Rarity na prodej

Magnéziová kola jsou IMHO dobrá tak na závodění nebo do hospodské debaty. Pro normální použití víc nevýhod než výhod.

Mi
Michal Cat
23. srpna 2016, 08:20
0
Autíčkář se ptá: Největší horor, který jste zažili v autoservisu?

Kolem Porsche Smíchov už se vedou legendy. Máte to někdo z první ruky?

Mi
Michal Cat
23. srpna 2016, 08:17
0
Autíčkář se ptá: Největší horor, který jste zažili v autoservisu?

A co to trochu obrátit a označit ty servisy, kde se ty tři aspekty sejdou na velice slušném výsledku.
Za mne
1 - Servis v Praze - Řepích u konečné tramvaje. Servis běžných aut, dobrá domluva, práce zcela bez problémů, ceny v pohodě (myslím, že hodinovka cca 400,-).
2 - Přemek Bartoš ve Dvoře Králové nad Labem - dělá hlavně Caterhamy. Po peripetiích se servisy ze začátku mého vlastnictví Catu, kdy už mi to fakt lezlo na mozek a auto jsem považoval za prokleté, jsem nevěřil, že servisák jako Přemek ještě existuje. Prostě srdcař, pečlivý a zodpovědný, rychlý (když se nečeká na díly od anglánů, kteří na to trochu serou) a cena normálního servisu viz výše. Já se normálně těším, dát mu auto na servis, protože vím, že o něj bude skvěle postaráno.

Negativní: Klokočka na Barrandově. Kreténi. Měli jsme dva Seaty. Zámky odcházely dost často. Když se vysral tátovi na kombíku na pátých dveřích, tak mu to vrátili po opravě se slovy: "Pane, tak jsme ten zámek opravili, ale teď nefunguje centrál. Támhle je pokladna."
Na matčině Ibize zase od nového auta byl problém s kabely ke svíčkám, hlavně když bylo hodně mokro. Ibiza už měla něco najeto, problém s kabely, tak jsme jeli ke Klokočkovi, protože tam známý (který se v autech opravdu vyzná) měl známého vedoucího servisu. Upozornil jsem je na ty kabely. Za pár dní, že je opraveno. A jelikož zrovna pršelo, auto jsem jim vrátil hned po "zkušební jízdě". Za pár dní znovu, že je opraveno. Tentokrát bylo sucho. Takže se problém projevil znovu až po pár dnech. No zajeli jsme do jiného servisu, vyměnili kabely, svíce a možná i víčko rozdělovače (už je to dlouho) a bylo po problému.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 14:06
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Matěji, letos bohužel mám takovou "útlumovou" sezonu. Předchozí sezony jsem jezdil Miata cupy a jinde jsem se občas ukázal.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 14:05
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Knightrider: abych to upřesnil, tak se bavíme o nové stavebnici, na které Matěj "trvá" :-D Nevím přesně, jak je to teď s přihlášením pravostranného dovezeného Cata, takže to tu nebudu rozebírat. Ale v Evropě prostě stavebnici ofiko nekoupíš a v Anglii jí člověku žijícímu mimo UK taky neprodají. Jak to mají domorodci v UK přesně nevím, ale tam mají tyhle malosériovky trochu lepší podmínky.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 13:20
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

To s tím ověřováním nebyla výtka, ale doporučení. Že to není tak, že jakýkoliv model Caterham oznámí, bude k mání všude.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 12:31
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

A v duchu tohoto doporučuju, když píšete články o Catech, ověřte si dostupnost v ČR/Evropě. Cat dělá spoustu modelů, ale homologaci má jen pár. Jako příklad R500 ani 620R/S nemají evropskou homologaci. Když vlezete na ofiko stránky, tak pak musíte najít dealera a hodí vás to na vzhledem stejnou stránku, ale nabízené modely budou jiné. A sám si teď nejsem jistý, jak je to s tou novou 150k 1.6.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 12:14
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Důvod je zcela prostý. Jelikož to má ofiko evropskou homologaci a CoC list, tak to musí z fabriky složené, aby ručili, že to je dle té homologace. Jinak bys musel po sestavení doma znovu do fabriky, aby zkontrolovali, že to je ok a dali ti papíry. Tak to snad dělal dřív Kaipan.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:40
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

MGRR: Teď velká nadsázka, ale předpokládám, že ten Ssangyong máte jako hobby nebo doplňkový prodej. Představa, že se tím dá uživit, se mi zdá dost sci-fi. Neviděl jsem to ani nepamatuju, a když náhodou ano, tak rychle odvracím zrak a bojuju s dávicím reflexem :-D Ale ty pick-upy jsou celkem sranda. Ostatně jako hodně CUPových závodů

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:37
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Matěji, s novým Catem ze stavebnice ofiko v Evropě nepochodíš. A koupit v Anglii s tím, že nejsi Anglán, taky není sranda. Jde to, ale musíš mít pod čepicí :-D A pak máš Cata bez papírů

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:34
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Jestli někdy ještě našetřím prachy, tak vyměním Caterham buď za Morgan nebo nějakou pěknou repliku Cobry. Protože jednou v životě by člověk měl mít plnotučnou V8 v něčem neadekvátně lehkém :-D

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:33
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

X-BOW je brutálně rychlý a výkon závodních jde daleko za 300k

Mi
Michal Cat
10. srpna 2016, 10:29
3
Ptejte se Vojty: Levný dříč na velké nájezdy?

:-D myslíš jako konečné řešení?

Mi
Michal Cat
10. srpna 2016, 09:10
0
Ptejte se Vojty: Levný dříč na velké nájezdy?

Koukal jsem na ty operáky a Škoda má opravdu 20tkm ročně. A Fábka v kompletu vychází asi na sedmičku. Takže jejich limit je na dva roky. Na druhou stranu žádná starost a jen tankuješ. Nebo i v tom kompletu jsou nějaké háčky?

Mi
Michal Cat
10. srpna 2016, 09:02
0
Ptejte se Vojty: Levný dříč na velké nájezdy?

Tak tady je opravdu každá rada drahá. Kupovat auto s tímto rozpočtem a s výhledem na 250tkm je věštění z koule. Bowlingové koule. Vojta vyjmenoval podle mě všechny možnosti. Já osobně bych v tomto případě šel do co nejlepší ojetiny s benzínem a instaloval LPG. Co do spolehlivosti mě první napadl nějaký japonec atd. (ale co jsem slyšel, nejsem mechanik, tak se moc nekamarádí se zástavbou LPG).

A vlastně je ještě jedna varianta. Na vesnicích se dají ojetiny koupit často výrazně levněji než ve městě. Známý má známého (na menší vesnici bratranec dalšího bratrance :-) )... Takže se nabízí systém, koupit něco za "pade" a jezdit s tím, než přijde nákladnější oprava. Poslat do světa a proces opakovat.

Mi
Michal Cat
23. června 2016, 13:00
0
Turba od Honeywell dopomohla Porsche k vítězství – v Toyotě se porouchala

Toyota už vydala ofiko prohlášení. Turbo samotné to nezpůsobilo. Nevydržela spojka na hadici od turba do IC

Mi
Michal Cat
21. června 2016, 10:24
3
Turba od Honeywell dopomohla Porsche k vítězství – v Toyotě se porouchala

Dominiku, sorry, ale tenhle článek je teda těžce pod úrovní Autíčkáře. Obzvlášť s větou, že turba Honeywell pomohla vítězství Porsche hlavně tím, že selhala ve vedoucí Toyotě, můžeš jít rovnou žádat o místo na novinkách. To je prostě motorsport a extrémní zátěž 24h závodu, který se navíc za posledních pár let neskutečně změnil a celých 24h se jede v tempu a s časovými rozdíly závodů mnohem kratších. A snad jsi nečekal tiskovky ve stylu: "Jsme rádi, že tolik vozů s našimi turby dojelo, ale vzhledem k tomu, že u vedoucího vozu turba vypověděla službu těsně před koncem, považujeme to za fiasko." Já osobně bych jim to teda přičítal k dobru, že vydržela tak dlouho. Místo toho, aby ke konci už mohli šetřit síly a techniku, museli pořád bojovat.

Mi
Michal Cat
14. června 2016, 09:44
0
Ptejte se: Reprezentativní služebák

Respektuji potřeby motory na zahřátí/ vychladnutí vs. jízdy po městě do 1km?

Mi
Michal Cat
08. června 2016, 11:32
0
Mark Higgins se Subaru trhnul rekord Isle of Man

Tenhle rekord pro mě akorát ještě víc ukazuje, jací magoři jsou na těch mašinách. Se všemi výhodami čtyř kol a plechů kolem sebe je pořád pomalejší než motorky.

Mi
Michal Cat
08. června 2016, 11:31
0
Mark Higgins se Subaru trhnul rekord Isle of Man

u půlky záznamu nemám zvuk. Je chyba na mém přijímači nebo jim tam chybí překladatel do znakové řeči? :-D

Mi
Michal Cat
06. června 2016, 15:12
0
Autíčkářův lov: Originalita za každou cenu

Jste majitel? :-D Mě to prostě přijde jako totální kravina. No nic, jdu se podívat po LPG zástavbě do Cata :-)

Mi
Michal Cat
06. června 2016, 15:11
0
Autíčkářův lov: Originalita za každou cenu

A taky bylo v inzerci zplynovaný Maserati - myslím nějaké coupé :-D

Mi
Michal Cat
06. června 2016, 08:12
0
Autíčkářův lov: Originalita za každou cenu

Mám zplynovanou daily 523i E39. Už jsem tak koupil, na denní ježdění v pohodě a úspora je značná. Ale masakry typu Mustang atd. moc nechápu. A to byla v inzerci i zplynovaná Miata.

Mi
Michal Cat
06. června 2016, 08:09
1
Autíčkářův lov: Originalita za každou cenu

Nová doba. Už to stočení (dvakrát) ani netají, za chvíli to bude za příplatek jako exkluzivní služba :-D

Mi
Michal Cat
01. června 2016, 08:23
1
Volvo V70R: Bitevní křižník

Vavrisi, hleď si svých článků :-D

Mi
Michal Cat
30. května 2016, 12:08
0
Bazarový snílek: Mazda RX-7 FC

"nádherně zprasená kára" :-D ještěže jsem se čajem už polil, jinak bych to udělal právě teď v záchvatu smíchu. chápu to správně jako "ty jseš tak trochu úplnej kokot"?

Mi
Michal Cat
30. května 2016, 10:50
0
Bazarový snílek: Mazda RX-7 FC

Jen jsem tohle dočetl, tak na mě na FB vyskočila ještě tahle: http://auto.bazos.cz/inzerat/61583378/Mazda-RX-7.php
Auto ani majitele neznám, dávám to sem jen pro info

Mi
Michal Cat
27. května 2016, 12:48
0
6 nej rodinných aut podle redaktorů Autíčkáře

Přikláním se k Vavrisovi, Dominikův popis mě sundal ze židle a Vojtův první odstavec dorazil úplně (adopce na dálku mě mohla napadnout dřív a Cat tak mohl být taky rodinným autem :-) ).
Jinak k těm MPV: dřív by mě to ani nenapadlo, ale měl jsem půjčený Citroen Evasion 1.gen (nebo jeden z těch klonů), který měl už sakra něco nalítáno, a na přepravu rodiny a zároveň třeba i na práci ideální auto. Variabilita vnitřního prostoru je neuvěřitelná. Při čtyřech sedačkách vám zbývá tolik úložného místa, že skládání materiálu vůbec neřešíte, prostě se to tam někde ztratí. V mnoha případech odpadá nutnost rakve na střechu nebo nějakého vozíku za auto.

Mi
Michal Cat
24. května 2016, 12:26
0
Virtuální volant: CarX Drift Racing

Já to mám na tabletu Lenovo (typ nevím ani z úleku) a bez toho asistentu to prostě nejde. A s tím asistentem mě prostě sere, že úhel neřídím kontra a plynem. Pak to pro mě ztrácí smysl, ikdyž to je pořád jen hra a zábava.

Mi
Michal Cat
24. května 2016, 12:18
0
Mi
Michal Cat
23. května 2016, 12:07
0
Virtuální volant: CarX Drift Racing

A vypnul jste si někdo "steering assistent". Pořád mi bylo divný, že i v driftu musím zatáčet dovnitř zatáčky bez kontra. Pak jsem vypnul ten asistent a auto je neovladatelný (AE ve verzi Turbo, Racing už je úplná mánie), okamžitě se roztočí jak káča. Hrál jsem to chvíli, takže je dost dobře možný, že jsem pako. Ale zajímá mě zkušenost dalších. Dík

Mi
Michal Cat
20. května 2016, 07:33
0
Chevrolet Corvette C3: Dva dny na sto

Honzo, hodně vtipně napsané. Hned po ránu mi to výrazně zlepšilo náladu. A Anastázie to doladila těmi fotkami. Autíčkář má další body k dobru :-)

Mi
Michal Cat
17. května 2016, 14:19
0
Život s Coltem: Když se střílí bez nábojů

Kolik to auto stálo na pořizovačce a kolik už jsi do něj nasypal? Taky jsem byl student, ale utrácel jsem prachy za jiné věci, ale vydělat by se podle mě dalo v pohodě na výrazně mladší vozidlo. To je čistě rozumové posouzení. Pokud ale k tomu typu auta nebo k tomuto konkrétnímu kusu trpíš nějakým sentimentem nebo emocí, pak veškeré argumenty a komentáře tady založené na rozumu nemají šanci, to je tisíckrát vyzkoušené :-D

Mi
Michal Cat
17. května 2016, 13:59
0
Majitel Toyoty Tundra najel milion mil a dostal nové auto

Já bych z toho udělal opačný závěr: Odborníci rozeberou a diagnostikují příčiny takového předimenzování, aby se to v budoucnu již nestávalo :-D

Mi
Michal Cat
14. května 2016, 19:19
0
STK po novém na vlastní kůži

Cata mám a jsem teda zvědavý. Skládačky už to nejsou, musí to chodit z Anglie složené, protože to má CoC list. Mimochodem v tom jsou uvedené i hodnoty emisí, takže ať jdou do řitě s tím, jestli to mají v systému nebo ne. Jednou je to homologované pro Evropu (mimochodem se spoustou sraček oproti anglické verzi), tak ať si poradí.

Mi
Michal Cat
11. května 2016, 13:53
0
Autíčkář se ptá: Bokem, nebo čistě?

No nechci do toho kecat, ale přetáčivost předokolky je daná hlavně naladěním podvozku atd. A zvládnutí takového smyku je podle mě jednodušší, protože tě přední kola táhnou z toho průseru a ne, že tě do něj tlačí. Jen se člověk nesmí posrat a držet plyn.

Mi
Michal Cat
11. května 2016, 13:52
0
Autíčkář se ptá: Bokem, nebo čistě?

omlouvám se, příspěvek o přetáčivosti FWD patří jinam

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 T6 AWD Summum 2011
Volvo S60 T6 AWD Summum

2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem

Ford F150 RANGER 1980
Ford F150 RANGER

1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem