Michal Cat
Jméno | Michal Bidlo |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 7.6 rok. |
Komentářů u článků | 61 |
Pozitivních komentářů u článků | 8 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Podle mne doba před samonosnými karoseriemi. Na vybraných mechanických základech (rámu s motorem atd) si karosář mohl vytvořit dílo čistě podle sebe. Takže různých na zakázku dělaných RR je tolik, že je pořád co obdivovat. Asi budu monotématický, ale po designové stránce si první vzpomenu na Bugatti 57 (i ve vašem článku), Talbot Lago a Rolls Royce "Round door" https://www.heacockclassic.com/articles/the-round-door-rolls-1925-rolls-royce-phantom-i-jonckheere/
Tak Vavris už se svezl :-D a vzhledem k aktuálně proražené vaně, už to letos asi neklapne. Když se někde potkáme, nemám problém vás nechat projet, to Tomáš ví.
Chápu, mám to samý s Morganem. Ale když je vidím, jak si to dávají na okruzích, je to stejně nádhera.
Ještě mi, prosím, řekni, kde jsi přišel na gumy R888. Jestli je to pravda, tak jsem zas o něco chytřejší, ale Cat se dlouhodobě vybavuje pryží u Avonu (CR500, ZZS, ZZR)
Návat ke kořenům ano, včetně zadní liveaxle a teda přibylo turbo, na druhou stranu od začátku výroby Sedmičky se motory hnaly výkonem nahoru. Nějaká ta devítistovka se 40koni (neber mě doslova) byla opravdu jen na začátku.
Doufám, řeknu ti, až se pořádně svezu. tenhle rok byl na hovno. Ale plánuju příští neděli tu sosnu
Matěji: jasně že ne. Ale vlastně kurva jo :-D A nedaří se mi poslat ti tady zprávu. Můžeš mi, prosím, poslat klidně prázdný mail na mbidlo@email.cz a já bych ti jen odpověděl ještě něco k těm stavebnicím? dík
Tu 420 si myslím pořídili do redakce EVO. Bylo pěkné číst, jak vybírali mezi verzemi, argumenty pro a proti atd.
A vůbec.. jdi do řitě. Teď jsem samozřejmě na tu 485 zase kouknul a zase se zasnil. Má to EU6, takže žádný voser na STK s laděným motorem a jednotkou např. kdybych popohnal toho svého atd. A když si představím 60koní navíc, tak se mi chce brečet :-D
Argumentuju stejně jako u debaty s Matějem v prvním díle okruhových speciálů: homologace. A pro jistotu pro Vojtu dodám, že se opět bavím o oficiální nabídce "koupim a jezdim" od Caterhamu.
Na druhou stranu pro evropu máš ten 240koňový model. Vím o jednom v ČR. Hrozně bych si to chtěl zkusit. Ale obávám se, že ikdyž svýmu Catu nedosáhnu na 100% schopností ani zdaleka, tak bych pak byl tím výkonem nakažen jako malý kluk.
Zase výborný článek, dobrý mix aut a styl Vavrise a Radka mě prostě baví.
Vavrisi, tady máš odkaz na modely, které se dají koupit ofiko v EU
http://int.caterhamcars.com/cars
Magnéziová kola jsou IMHO dobrá tak na závodění nebo do hospodské debaty. Pro normální použití víc nevýhod než výhod.
Kolem Porsche Smíchov už se vedou legendy. Máte to někdo z první ruky?
A co to trochu obrátit a označit ty servisy, kde se ty tři aspekty sejdou na velice slušném výsledku.
Za mne
1 - Servis v Praze - Řepích u konečné tramvaje. Servis běžných aut, dobrá domluva, práce zcela bez problémů, ceny v pohodě (myslím, že hodinovka cca 400,-).
2 - Přemek Bartoš ve Dvoře Králové nad Labem - dělá hlavně Caterhamy. Po peripetiích se servisy ze začátku mého vlastnictví Catu, kdy už mi to fakt lezlo na mozek a auto jsem považoval za prokleté, jsem nevěřil, že servisák jako Přemek ještě existuje. Prostě srdcař, pečlivý a zodpovědný, rychlý (když se nečeká na díly od anglánů, kteří na to trochu serou) a cena normálního servisu viz výše. Já se normálně těším, dát mu auto na servis, protože vím, že o něj bude skvěle postaráno.
Negativní: Klokočka na Barrandově. Kreténi. Měli jsme dva Seaty. Zámky odcházely dost často. Když se vysral tátovi na kombíku na pátých dveřích, tak mu to vrátili po opravě se slovy: "Pane, tak jsme ten zámek opravili, ale teď nefunguje centrál. Támhle je pokladna."
Na matčině Ibize zase od nového auta byl problém s kabely ke svíčkám, hlavně když bylo hodně mokro. Ibiza už měla něco najeto, problém s kabely, tak jsme jeli ke Klokočkovi, protože tam známý (který se v autech opravdu vyzná) měl známého vedoucího servisu. Upozornil jsem je na ty kabely. Za pár dní, že je opraveno. A jelikož zrovna pršelo, auto jsem jim vrátil hned po "zkušební jízdě". Za pár dní znovu, že je opraveno. Tentokrát bylo sucho. Takže se problém projevil znovu až po pár dnech. No zajeli jsme do jiného servisu, vyměnili kabely, svíce a možná i víčko rozdělovače (už je to dlouho) a bylo po problému.
Matěji, letos bohužel mám takovou "útlumovou" sezonu. Předchozí sezony jsem jezdil Miata cupy a jinde jsem se občas ukázal.
Knightrider: abych to upřesnil, tak se bavíme o nové stavebnici, na které Matěj "trvá" :-D Nevím přesně, jak je to teď s přihlášením pravostranného dovezeného Cata, takže to tu nebudu rozebírat. Ale v Evropě prostě stavebnici ofiko nekoupíš a v Anglii jí člověku žijícímu mimo UK taky neprodají. Jak to mají domorodci v UK přesně nevím, ale tam mají tyhle malosériovky trochu lepší podmínky.
To s tím ověřováním nebyla výtka, ale doporučení. Že to není tak, že jakýkoliv model Caterham oznámí, bude k mání všude.
A v duchu tohoto doporučuju, když píšete články o Catech, ověřte si dostupnost v ČR/Evropě. Cat dělá spoustu modelů, ale homologaci má jen pár. Jako příklad R500 ani 620R/S nemají evropskou homologaci. Když vlezete na ofiko stránky, tak pak musíte najít dealera a hodí vás to na vzhledem stejnou stránku, ale nabízené modely budou jiné. A sám si teď nejsem jistý, jak je to s tou novou 150k 1.6.
Důvod je zcela prostý. Jelikož to má ofiko evropskou homologaci a CoC list, tak to musí z fabriky složené, aby ručili, že to je dle té homologace. Jinak bys musel po sestavení doma znovu do fabriky, aby zkontrolovali, že to je ok a dali ti papíry. Tak to snad dělal dřív Kaipan.
MGRR: Teď velká nadsázka, ale předpokládám, že ten Ssangyong máte jako hobby nebo doplňkový prodej. Představa, že se tím dá uživit, se mi zdá dost sci-fi. Neviděl jsem to ani nepamatuju, a když náhodou ano, tak rychle odvracím zrak a bojuju s dávicím reflexem :-D Ale ty pick-upy jsou celkem sranda. Ostatně jako hodně CUPových závodů
Matěji, s novým Catem ze stavebnice ofiko v Evropě nepochodíš. A koupit v Anglii s tím, že nejsi Anglán, taky není sranda. Jde to, ale musíš mít pod čepicí :-D A pak máš Cata bez papírů
Jestli někdy ještě našetřím prachy, tak vyměním Caterham buď za Morgan nebo nějakou pěknou repliku Cobry. Protože jednou v životě by člověk měl mít plnotučnou V8 v něčem neadekvátně lehkém :-D
Koukal jsem na ty operáky a Škoda má opravdu 20tkm ročně. A Fábka v kompletu vychází asi na sedmičku. Takže jejich limit je na dva roky. Na druhou stranu žádná starost a jen tankuješ. Nebo i v tom kompletu jsou nějaké háčky?
Tak tady je opravdu každá rada drahá. Kupovat auto s tímto rozpočtem a s výhledem na 250tkm je věštění z koule. Bowlingové koule. Vojta vyjmenoval podle mě všechny možnosti. Já osobně bych v tomto případě šel do co nejlepší ojetiny s benzínem a instaloval LPG. Co do spolehlivosti mě první napadl nějaký japonec atd. (ale co jsem slyšel, nejsem mechanik, tak se moc nekamarádí se zástavbou LPG).
A vlastně je ještě jedna varianta. Na vesnicích se dají ojetiny koupit často výrazně levněji než ve městě. Známý má známého (na menší vesnici bratranec dalšího bratrance :-) )... Takže se nabízí systém, koupit něco za "pade" a jezdit s tím, než přijde nákladnější oprava. Poslat do světa a proces opakovat.
Toyota už vydala ofiko prohlášení. Turbo samotné to nezpůsobilo. Nevydržela spojka na hadici od turba do IC
Dominiku, sorry, ale tenhle článek je teda těžce pod úrovní Autíčkáře. Obzvlášť s větou, že turba Honeywell pomohla vítězství Porsche hlavně tím, že selhala ve vedoucí Toyotě, můžeš jít rovnou žádat o místo na novinkách. To je prostě motorsport a extrémní zátěž 24h závodu, který se navíc za posledních pár let neskutečně změnil a celých 24h se jede v tempu a s časovými rozdíly závodů mnohem kratších. A snad jsi nečekal tiskovky ve stylu: "Jsme rádi, že tolik vozů s našimi turby dojelo, ale vzhledem k tomu, že u vedoucího vozu turba vypověděla službu těsně před koncem, považujeme to za fiasko." Já osobně bych jim to teda přičítal k dobru, že vydržela tak dlouho. Místo toho, aby ke konci už mohli šetřit síly a techniku, museli pořád bojovat.
Respektuji potřeby motory na zahřátí/ vychladnutí vs. jízdy po městě do 1km?
Tenhle rekord pro mě akorát ještě víc ukazuje, jací magoři jsou na těch mašinách. Se všemi výhodami čtyř kol a plechů kolem sebe je pořád pomalejší než motorky.
u půlky záznamu nemám zvuk. Je chyba na mém přijímači nebo jim tam chybí překladatel do znakové řeči? :-D
Jste majitel? :-D Mě to prostě přijde jako totální kravina. No nic, jdu se podívat po LPG zástavbě do Cata :-)
A taky bylo v inzerci zplynovaný Maserati - myslím nějaké coupé :-D
Mám zplynovanou daily 523i E39. Už jsem tak koupil, na denní ježdění v pohodě a úspora je značná. Ale masakry typu Mustang atd. moc nechápu. A to byla v inzerci i zplynovaná Miata.
Nová doba. Už to stočení (dvakrát) ani netají, za chvíli to bude za příplatek jako exkluzivní služba :-D
"nádherně zprasená kára" :-D ještěže jsem se čajem už polil, jinak bych to udělal právě teď v záchvatu smíchu. chápu to správně jako "ty jseš tak trochu úplnej kokot"?
Jen jsem tohle dočetl, tak na mě na FB vyskočila ještě tahle: http://auto.bazos.cz/inzerat/61583378/Mazda-RX-7.php
Auto ani majitele neznám, dávám to sem jen pro info
Přikláním se k Vavrisovi, Dominikův popis mě sundal ze židle a Vojtův první odstavec dorazil úplně (adopce na dálku mě mohla napadnout dřív a Cat tak mohl být taky rodinným autem :-) ).
Jinak k těm MPV: dřív by mě to ani nenapadlo, ale měl jsem půjčený Citroen Evasion 1.gen (nebo jeden z těch klonů), který měl už sakra něco nalítáno, a na přepravu rodiny a zároveň třeba i na práci ideální auto. Variabilita vnitřního prostoru je neuvěřitelná. Při čtyřech sedačkách vám zbývá tolik úložného místa, že skládání materiálu vůbec neřešíte, prostě se to tam někde ztratí. V mnoha případech odpadá nutnost rakve na střechu nebo nějakého vozíku za auto.
Já to mám na tabletu Lenovo (typ nevím ani z úleku) a bez toho asistentu to prostě nejde. A s tím asistentem mě prostě sere, že úhel neřídím kontra a plynem. Pak to pro mě ztrácí smysl, ikdyž to je pořád jen hra a zábava.
A vypnul jste si někdo "steering assistent". Pořád mi bylo divný, že i v driftu musím zatáčet dovnitř zatáčky bez kontra. Pak jsem vypnul ten asistent a auto je neovladatelný (AE ve verzi Turbo, Racing už je úplná mánie), okamžitě se roztočí jak káča. Hrál jsem to chvíli, takže je dost dobře možný, že jsem pako. Ale zajímá mě zkušenost dalších. Dík
Honzo, hodně vtipně napsané. Hned po ránu mi to výrazně zlepšilo náladu. A Anastázie to doladila těmi fotkami. Autíčkář má další body k dobru :-)
Kolik to auto stálo na pořizovačce a kolik už jsi do něj nasypal? Taky jsem byl student, ale utrácel jsem prachy za jiné věci, ale vydělat by se podle mě dalo v pohodě na výrazně mladší vozidlo. To je čistě rozumové posouzení. Pokud ale k tomu typu auta nebo k tomuto konkrétnímu kusu trpíš nějakým sentimentem nebo emocí, pak veškeré argumenty a komentáře tady založené na rozumu nemají šanci, to je tisíckrát vyzkoušené :-D
Já bych z toho udělal opačný závěr: Odborníci rozeberou a diagnostikují příčiny takového předimenzování, aby se to v budoucnu již nestávalo :-D
Cata mám a jsem teda zvědavý. Skládačky už to nejsou, musí to chodit z Anglie složené, protože to má CoC list. Mimochodem v tom jsou uvedené i hodnoty emisí, takže ať jdou do řitě s tím, jestli to mají v systému nebo ne. Jednou je to homologované pro Evropu (mimochodem se spoustou sraček oproti anglické verzi), tak ať si poradí.
No nechci do toho kecat, ale přetáčivost předokolky je daná hlavně naladěním podvozku atd. A zvládnutí takového smyku je podle mě jednodušší, protože tě přední kola táhnou z toho průseru a ne, že tě do něj tlačí. Jen se člověk nesmí posrat a držet plyn.
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů