Chase
Jméno | Matěj Vozdek |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 3.8 hod. |
WWW | https://www.webmill.cz |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 190 |
Pozitivních komentářů u článků | 54 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Bez krabice, ale pořád Volvo
Život s "podtáckem pod kamion" není vždy jednoduchý, ale má své kouzlo…
Pod kůží za jeden víkend
Jaký je život s osobou, pro kterou je auto jen dopravní prostředek a kdy pochopíte, že každý má někde své slabé místo…
Švéd se probouzí...
Strastipná cesta ke znovu oživení přestavěné C70 se pomalu blíží k vysněnému konci, ovšem chvilkami to jde opravdu pomalu…
Posledních 50 komentářů
V40 prvni generace ma ve vetsine pripadu s volvem spolecnou tak plaketu na masce a na volantu :D
Tleskat nikdo nemusí, dehonestovat ovšem všechno s tím spojené taky ne. A jestli máš pocit, že jezdím do Rumunska dělat geroje, tak seš fakt úplně mimo. To "hovno" kterým dle tebe jezdím je dnes možná v lepším technickém stavu, než jakákoliv plečka ve tvé garáži, ty hrdino.
Frankie: díky.
Právě kvůli lidem jako jsi ty a pár dalších, co to baví číst, ještě odvolávám nutkání se na to vykašlat.
Tvl. Mě se strašně líbí, jak přesně víš příběh Gumbalkanu u všech posádek. Vyzdvihovat jednotky zúčastněných idiotů a dehonestovat tím celý podnik a v podstatě i zbytek účastníků. Nepřijde ti to lehce na hlavu? A ano, čím víc mínusů co tady vidím u svých komentářů, tím víc mám pocit, že s osazenstvem autíčkáře to kde fakt do kopru. Místo debaty o autech banda moralistů, co ví všechno nejlíp i když nejspíš fyzicky viděli možná max fotky a někdy ani to... Ještě, že se tady pár normálních lidí najde, protože jinak by už fakt nemělo smysl sem chodit číst, natož něco psát.
Ono to není jen o tom itineráři. Je to o celé atmosféře podniku. Ale to člověku, který to srovnává s hrnci pro důchodce, asi těžko vysvětlím. ;)
Je to tak, jak říkáš. O dementech se vždycky mluví nejvíc. My jsme letos jednu z těch "kalících" band potkali v kempu, při nucené noční zastávce skrz servis a stálo to opravdu za to. Na druhou stranu, stale převažují ti normální. Start je kapitola sama pro sebe a pravdou je, že jsme jej letos tak trochu sabotovali naprosto cíleně. :D
Co se týká pointy celého podniku, tak opět souhlasím. Nechci setinovou rally, chci poznat zajímavá místa, ale mít taky volnost toho, jestli pojedu ten nebo onen bod a jestli vůbec dojedu na všechny...
Jinak Dacia má můj obdiv, kam všude se s tím nízkým podvozkem dostala.
Ano z Gumbalkanu se stala trochu masovka, ale stále si ho lze užit vcelku v klidu a vlastně až na pár světlých výjimek teměř nikoho nepotkat. :)
Honzo, mám dost podobné pocity a po pravdě mi některé komentáře tady, tak trochu znechutily psaní mého každoročního cestopisu z Rumunska...
Ta železobetonová věž v lese na Maďarsko - Rumunských hranicích, ke které nevede jediná cesta, má trochu jiný účel, než na který na první pohled může vypadat. Jedná se o geodetickou věž. Maďaři takto řešili zeměměřičské body v nepřístupném terénu. Mají jich okolo stovky. Všechny jsou v majetku státu a je na ně zákaz vstupu. :)
Nechci ti kazit iluze, ale o tom ta akce opravdu není. Pár dementů, co dělají bordel se najde, ale s klidem ti můžu říct, že řiditelé už o těchto jedincích ví a na další ročník se nejšpíše dotyční nepodívají. Ostatní přijeli objevit zase pár krás Rumunska včetně toho, že tam občas i silnice první třídy splňuje definici off-roadu.
Byť jsem byl tentorát jen na okamžik (a i tak mě ten výlet stál sadu nových Dunlopů - díky chybějící dlažko na příjezdu :D), tak jsem oné kratochvíli s bramborem byl přítomen... řeknu na plnou hudu, daný retard by měl dostat přes tlamu aby se trochu probudil. Přesně tehle model bezmozků dřív nebo později způsobí na podobné akci průser a někoho tam zramuje...
Daně, jen u Volva ti to podle mě chybí S/V60 T6, S/V60 Polestar a pokud půjdu na pomezí střední a vyšší střední, tak i S80 T6 a S80 3,2... Všechny zmíněné se do limitu deseti let bezproblémů vejdou.
Snad jen dvě upřesnění. Bedna nepřišla o poloosu, ale o kardan. Co se týká rozbitosti, respektive zvukového projevu, trochu si ten víkend na Volvosrazu vylámala plasty v předních podbězích, tak se to tam o ty špalky na gumách v rejdu trochu rovnalo. :D
Z větší části souhlasím, ale s tou S90 si poněkud mimo člověče. To auto je kompletně vyvinuto ve Švédsku a dokonce podstatná část dílů ve Švédsku i vzniká. Reálně jde o to, že Volvo se po vstupu investora stalo globální automobilkou a v tomto principu je nesmysl vyrábět v každé fabrice každý model (z pohledu Volba, protože je sice globální, ale stále relativně malá automobilka). Volvo to vyřešilo tak, že jednotlivé fabriky jsou specializované na konkrétní modely a protože velký sedan má největší potenciál prodeje na Asijských trzích, pravděpodobně proto je právě S90 tím modelem, který vzniká v čínské továrně. Tento hate mi tak prostě přijde zbytečný. Reálně by ne zajímalo kolik čtenářů si teď s tebou souhlasně pobrukuje a přitom obsah autíčkáře konzumuje na některém ze zařízení s nakousnutým jablkem ve znaku...
Tak moje XC70 právě překročila 330k km na tacho. Každopádně stále použitelná jako daily je. (Ještě aby ne, když jsem teď vyměnil pomalu půlku auta :D)
Stojí mi doma 2x P80, jedna P2 a teď už i P3. Když to vezmu suma sumárum, tak P80 je sice nejjednodušší a tak to vypadá, že je nesmrtelná. Ovšem jedna má 23 a druhá 21 let (což ovšem u mladší zdatně vyrovnají dva roky v kopřivách) a to znamená jediné, pro daily použití už začínají být tyto stroje přestárlé. Ať z pohledu bezpečnosti, nebo z pohledu toho, že občas sem tam i při nejvyšší péči uhnije nějaký ten drátek, umře některá jednotka na uklepané piny, či po stopadesátépáté praskne léty na slunci zkřehlá palubka, která pak dělá luxusní bordel. P2 je samozřejmě už výrazně pokročilejší a to jak v oblasti bezpečnosti, tak třeba možnostech výbavy. Rejd je pořád stejně mizerný jako u P80, byť oproti C70 na Nebulách je i O2 obratná ještěrka. Na hudbu všech plastů v interiéru jsou majitelé už nějak tak zvyklí, byla konec konců vyčítána této generaci v testech už jako nové. Na daily auto je to vlastně stále použitelný a vlastně velmi dobrý stroj, obzvlášť v posledních letech výroby, kdy se objevil šestikvaltový automat a auto dostalo další možnosti výbavy.
Přesto mám na denní ježdění nejraději P3 a není to jen přítomností osmihrnku pod kapotou. Ano, má této generaci se sakra cítit, že pánové u Fordu zavřeli Volvu kohoutky a perly jako oslepující se čelní skla, nebo jinak na Volvech nevídaná koroze napravnic a rámů pod motorem se objevuje v rozsahu víc než jen malém. Je to první Volvo, ve kterém nechrastí plasty v interiéru když se na ně jen špatně podíváte (byť jejich pocitovou kvalitou je na tom paradoxně asi lépe P2), palubní deska vypadá jako něco, co dělal opravdu designer a ne Švédský kovář náhodným bušením do kusu ingotu a celkově auto až je jen o tři roky mladší než má P2, vypadá stále relativně moderně. Samozřejmě všechno je to jen otázka osobních preferencí a nezatracují žádné ze svých aut, ba právě naopak mám velký problém vybrat byť jediné z nich bych se ho zbavil, ovšem realita vzrůstajícího věku a nájezdu je prostě neúprosná.
Co to meleš? Tyhle motory jsou VEA (Volvo Engine Architecture). S PSA 1,6d a 2,0d to nemá vůbec nic společného. Tyhle dva průsery dotažené Fordem se naštěstí už hezkých pár let do Volva nemontují.
Jako nabídka slušná, to bez debat. Na druhou stranu mám doma stroj se kterým se musím hlídkám snažit maximálně vyhýbat i bez nouzového stavu a uzavření hranic okresů. No a vzhledem k tomu, že já mám stále ještě noty a Bednakytu techničák, dá se směle konstatovat, že už v tom máme jistou praxi na které není třeba cokoliv měnit.
Takže mé bahnité, plesnivé a otřískané zlato, jdu si pro tebe. :D
-
Komentář upraven 2. 3. 2021, 09:05:43
Jo, jo, Acatama (jak se ta oranžová kůže jmenuje) je nehorázné porno. Docela mě mrzí, zě se nedostala nikdy třeba do S80.
Vavris: Teď už je jen otázka, jestli tým Autíčkáře uvidíme i na dalších Gumbalkan akcích, nebo se pánové boji opustit asfalt? :D
-
Komentář upraven 4. 1. 2021, 19:50:41
Renault 19 stále chybí a chybět asi nikdy nepřestane. Nebyla to Chamade, ale mnohem vzácnější kabriolet, navíc s F7P ...
Magické označení 16v na zádi a 99kW na cca tunu hmotnosti. Překopaný vyfuk, snížený podvozek (zadní torzka snížená pomocí pantů z Favorita :D), full vyhřívaná kůže, plazmové budíky a manuální střecha, kterou dokázal vycvičený majitel stáhnout během pěti vteřin.. Tohle auto bylo jedno z nejzábavnějších, která jsem kdy měl. Prostě instantní recept na radost. :)
-
Komentář upraven 28. 12. 2020, 01:01:04
Ano, ale mluví o přítomnosti. Článek je o tom, jak kdysi bylo lépe a tam vynechal nesmyslně všechny tři zmíněné značky.
Tak nadpis článku je "Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa" a autor hned na začátku nesmyslně odstřelí Jaguar, Lexus i Volvo že se dnes vlastně moc neprodávají. Když pominu jakékoliv zdrojování této informace, tak co to má společného s minulostí o kterou jde podle výběru aut ve článku především? Reálně například když je tady Legend, určitě by neměl chybět Lexus LS, Jag XF nebo Volvo S80...
-
Komentář upraven 16. 12. 2020, 11:17:00
Problém je, že automobilka potřebuje prodávat primárně auta, nikoliv se držet rovných zadních vrat s tím, že tím udělá radost úzké skupině fanoušků tvaru rozšláplé krabice od bot. Holt bylo třeba udělat takový design, který si koupí i lidé, kteří by si před rokem 2015 Volvo prostě nekoupili. A to se podle všeho opravdu daří. :)
-
Komentář upraven 30. 11. 2020, 22:29:14
Myslím, že do pár dealerství vidím docela hluboko a ano, selektová auta se prodávají opravdu velmi dobře, na druhou stranu si je primárně kupuje poněkud jiná sorta zákazníků, než ta, co si kupuje nové Volvo. Nová auta se prodávají stále.
Chlapci, teď už jste opravdu trapní... Geely je u Volva v primárně v pozici investora. To znamená, že v rámci ochrany své investice nastavilo Volvu nějaké cíle a podmínky (jako třeba zákaz placení emisních pokut, proto bohužel už jen čtyřhrnky, nebo jejich kombinace s elektrem), ovšem jinak je Volvo stále Švédské s primárně Švédským vedením, designem i projektovým zázemím. V roce 2010 Geely položilo na desku docela slušnou sumu s tím, že Se Volvo má dostat zpět do premie odkud ho Ford při svém vlastnictví v podstatě vyhodil (respektive malém nebylo vůbec žádné Volvo) a tuším, že letos měl být rok, kdy se budou skládat účty. Ano, pro čínského majitele je Volvo výkladní skříní koncernu a jedním z hlavních vývojářů technologií, ale hláška proč soudruzi nemontují Hong-feng místo B&W (možná proto, že ty auta jsou stále Švédská) a jak si najali západního designéra (tohle je opravdu čistě v rukou Švédů) jsou nejen mimo, ale už opravdu hraničí s posedlostí kombinovaným s hodně brutálním mindrákem.
Vaše snaha, jakoukoliv debatu (a to včetně kvality audia) okamžitě zpolitizovat je hodná tak úrovně diskuze na novinky.cz, tady to vsak působí spíše jako útok dvou lehce retardovaných trolů...
Grand Admiral Thrawn: No to opravdu překvapí, protože bych nečekal, že se pod jedním článkem sejdou dva, co mají potřebu si řešit politické mindráky na webu, který je čistě o autech... asi je to dnes móda, tahat do všeho politiku, ale jsou určitá místa, která by za mě měla být čistě apolitická. Toto je jedno z nich.
-
Komentář upraven 28. 11. 2020, 10:40:26
V klidu, bych skoro řekl, že to je jeden frajer s poruchou osobnosti :D
Redakce, nemůžete někdo tohoto blba s multi accountem smaznout?
No co je toto za dementa... Doporučuju hliníkovou čepičku a zalézt do nejbližší jeskyně...
-
Komentář upraven 28. 11. 2020, 10:27:08
Tak ono je malinko rozdíl zablikání a to, že se celé auto rozzáří na 30-90 vteřin (dle nastavení v diagnostice) ;)
Soulas se vším, jen ta 5 tam je podle výbavy. Některá auta neměla vubec, jiná měla sklapěcí mříž u stropu a pak v autě taky sítě nebyly. ;)
Na tohle mají Volva od generace P2 rovnou dvě samostatná tlačitka. Zlutý kolík na osvětlení vozidla (na větší parkoviště u obchoďáků super věc) a červený trojúhelník na tzv. vyhlášení paniky, kdy auto začně prostě ječet (na ještě větší parkoviště u obchoďáků přímo ideální :D )
Souhlas a hodí se k Polestarove S60 i názvem... "Rebel blue" ;)
Vlastně s tebou souhlasím. Ale všechno se dá přežít za tu trochu individuality a volnosti s větrem na lebce (ve vlasech už nemůžu tvrdit hodně dlouho). Kabrioletů jsem měl v životě několik a aktuálně mi vlastně vyhovuje ten jeden, který mi stojí na Vysočině. Dokonce už do něj ani moc neteče a to, že se kroutí je vlastně jeden z kladů, protože tím zvyžuje křížitelnost náprav. Že do toho bez střechy fouká? To je sranda oproti situaci, kdy proletíš brodem, nebo nedej bože nějakým bahnitým močálem. :D
A konec konců, kdy se stavíš na Vysočinu, ať uděláme ten srovnávací test C70 v kabrioletu? :D
Tvl pánové... Realita je taková, že 90% toho co dnes používáte se vyrábí právě v Číně. On to totiž nikdo jinej žánry prachy co zbytek světa nabízí vyrábět nechce. A že Čínský podnikatel koupil Volvo, díky bohu, protože jinak by dopadlo úplně stejně jako Saab...
Cartman: až na to, že to jaksi moc ojebat nejde. Stavět auto na Vmax 180 je absolutní nesmysl, protože nemáš na čem ušetřit. Motor dokáže stejných otáček dosáhnout jak na vyšší, tak na nižší kvalt, takže poddimenzovaný jej není možné. To stejné je zbytek pohonného ústrojí. Brzdy jsou dimenzované na výkon a váhu. Vmax je opět až podružná informace. Jediné co ti nejspíš nebude nad tuto rychlost po unlocku fungovat budou elektroničtí pomocníci jako třeba autopit.
BTW: co tak vím, aktuálně už je u minimálně jedné firmy v ČR tento upravený soft dostupný...
Jakob13: Článek je tak trochu o ničem, stejně jako ten na který reaguje (proč má vůbec někdo ještě potřebu reagovat na asi neproflaknutější bulvár v automotive v ČR vážně nechápu). Co mě ale zaujalo více je následná debata...
"A vůbec, předpokládám, že většina z nás, jako automobilových fanoušků by si nikdy žádné nové Volvo nekoupila, tak proč řešit problematiku omezovače rychlosti u něčeho, co se mě nikdy nebude týkat?"
To jako vážně? Ten kdo si koupí nové Volvo je automaticky vyřazen z kategorie automobilových fanoušků? Ono už to není auto? Takovou S60 engineered by Polestar bych si koupil z fleku a klidně i modelový rok 2021, který přináší onen zmíněný omezovač (prý... Švédsko tvrdí, že Polestarem napadená auta ho mít nebudou, české zastoupení tvrdí, že bude na všem).
Každopádně stále se tady bavíme o jedné položce v softu, se kterou si během velmi krátké doby vytře většina SW úpravců pozadí a prostě vyrobí zakázkový unlock... Mimochodem, některá Volva z Itálie měla omezovač na 190km/h už v roce 1999, tak proč najednou ta šílená panika?
Tak zrovna C30 bude Fordu velmi blízko vzhledem k tomu, že s ní sdílí platformu :)
Perníček: Počkej, kdyt z Bedny? Takže to od tebe jsem si odvážel tu stříbrnou mrtvolu s Dolby? :D
Focus ST... to je to auto, kde někteří majitelé Fordů rádi tvrdí, že ten užasný Fordí pětiválec Duratec se dával přece teda milostivě i do Volva, ale jinak je to jasně skvělý motor od Fordu. :D :D
Pražáci občas říkají, že Brno je už Asie. Takže je otázkou, kde pro tebe začíná dálný východ. ;)
Každopádně v létě se s autem občas pochybuju i po Vysočině v okolí Třebíče.
Velkej Tom na C70 dělal docela dost, vzhledem k tomu, že to auto se vyvíjelo přímo v jeho garáži. ;)
Krabe, já ti snad někdy půjčím do pracek Coupé s T5, abys pochopil, že na tohle auto být fakt starej nemusíš. :D
Ty auta poznáš bezpečně, takovou soc výbavu v podstatě neměla snad jediná jiná V70III v ČR :D
Tak Švédi z toho samodomo dělali i AWD. Zrovna 14 zpět se jedná taková prodávala v ČR. :)
Ono to funguje úplně normálně,cjen prostě Volvo má pojistku na to, že střecha je aktivní pouze v okamžiku, kdy je zařazena ruční brzda. Někdo to pochopit dokáže, někdo holt ne :)
Tvl, tak tohle je buď těžká parodie, nebo si autor onen nicneříkající článek vytáhl nejspíše z análního otvoru... Já sice chápu, že je potřeba se pomstít Kubajsovi za něco, co nejspíše napsal, ovšem tohle si to auto vážně nezaslouží.
Základ lehké demence článku vychází z předpokladu, že kabriolet vycházející z Coupé (mimochodem s V70 má po karosářské stránce společné pouze přední světla a kapotu, vše ostatní je unikátní), které je samo o sobě dálničnímu GT, bude sportovní. Už vůbec nekomentuji tento k přístup k vozu, po jehož kapotou je nacpaný nejslabší motor, který Volvo dělalo v podstatě jen pro Itálii a pár dalších trhů, které mají vysoké daně na motory s objemem vyšším než dva litry.
Celkově je to tak přitažené za vlasy, že už se vlastně vytratil veškerý vtip a zastala jen kyselá pachuť z potřeby dokonale deklasovat protivníkovo pohybovalo.
Nemůžu si pomoct, ale takový slint bych čekal spíš v osobním blogu než v řadě normálních článků s nějakou hodnotou na úvodní stránce...
Chorýš je o ničem (mezi renckaři se tak sikalo slabším verzím R19). Tepre s F7P to mělo správné grády. 110kW (po faceliftu s katem už jen 99kW) z 1,8i. Váha někde okolo tuny. Škoda, že jsem byl mladej a blbej... Byť by mě to tenkrát asi finančně stáhlo z kůže, měl jsem ho i po potkání motoru a útoku vandalů dát dohromady. Do dnes na tohle auto se slzou v oku vzpomínám. Budiž mu kostka na vrakáči lehká :/
Ono je to jeden z posledních modelů Volvo který nezprasila nadvláda Fordu... :)
Bych se možná nemál preventivně vzít i ten olej v automatu, ať víš, co tam je :)
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů