whitenight
Jméno | Štěpán |
---|---|
Bydliště | Děčín |
Registrace | před 8.2 rok. |
Poslední aktivita | před 3.8 rok. |
Příspěvků ve fóru | 37 |
Komentářů u článků | 93 |
Pozitivních komentářů u článků | 25 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Můj hejt na všechny
Dlouho jsem hledal místo, kde bych ukojil svoje grafomanské tendence a zdá se, že jsem ho skutečně našel.
O kouzlech inženýrů a nespokojenosti řidičů
Dnes bych vám chtěl povědět příběh o jednom fascinujícím stroji, budeme mu říkat Jeff. Držte se, protože to bude jízda plná klišé a nesmyslů.
Proč má Taylor pravdu a co mi tak vadí na motorkách
Člověk by měl psát o tom, o čem něco ví. Já toho vím dost o srandovních platidlech a motorkách. Protože vás doufám nezajímá to, že somálský šilink má zkratku SOS, která se perfektně hodí k celému Somálsku, bude dnešní článek o motorkách.
Posledních 50 komentářů
@Krab Yaris s 1,5 jezdí perfektně, nevim, co víc by si začátečník moh přát. Navíc s automatem odpadne problém tý divný spojky. Výkonově to na dálnici naprosto stačí, akorát je v tom prostě hluk. Problém bejvá za hnusnýho počasí, ale to je spíš obutím. Místa všude relativní dostatek, 4 dospělí se vlezou v pohodě i na delší cestu. Při konstantní 130 dle GPS to při jízdě po dálnici vezme zhruba 6-6,5 litru na sto. Když se jede meziměsto, dá se dostat snad až okolo 5 (pod 5?), ale to byla náhoda. Kufr je docela velkej, odkládací prostory v kabině jsou naprd. Infotainment je hrozně pomalej, ale je přehlednej. Už za pár kilometrů je v tom v zimě teplo. Nemyslim si, že jde za ty peníze vybrat něco lepšího.
Já bych z tý ceny nedělal vědu, kupce si to v pohodě najde, prostě si to vemou na firmu na leasing, aby někde utopili peníze.
Za mě je blbost se toho auta zbavovat, zvlášť když prodeje teď vypadaj tak, jak vypadaj. To bych radši přikoupil něco ojetýho jen na elektriku.
Já myslel ten elektromobil, u Lupa chápu, že to asi nebude nic extra.
Myslim, že pro poskakování po městě to bude snesitelný i pro 4 lidi. Hádám, že i ten kufr tam nějak vyšašej, aby sis v tom moh odvízt aspoň nákup z Lidlu .
Vypadá to fajn, ale zdá se, že do kufru se vejde iPod a 4 sirky.
Jako asi bych si osobně vybral něco, na co mě nebolí koukat. Ideálně asi Jaguar XJ (https://bit.ly/2QnQZlh).
Další, co mě tak napadlo a je ze správný strany oceánu: Alfa 164 (https://bit.ly/3d8c6lh) a taková dvojka jak z Top Gearu, protože jde patrně sehnat i dvanáctiválcovej Mercedes nebo BMW (https://bit.ly/39XCe0r & https://bit.ly/3b1BjvX).
Z Amerik se mi líbí Continental VIII, ale asi je hnusnej, nevim (https://bit.ly/2vrgVoU) a tahle C4 je fakt hodně cool, tu bych asi bral nejvíc ze všeho (https://bit.ly/2IPaWgK).
Z aut Twingo, Corsa, Clio, Daihatsu Cuore a Peugeot 206. Těch aut je hrozný hafo a za sebe bych šel do Yarisu nebo Lancie, protože je to stylovka.
Ale nezvažovali jste koupi skútru? Na pokrytí okruhu 10 kilometrů ve městě mi to přijde ganz ideal. Záleží jenom na tom, kolik adrenalinu chcete snášet, do deště to nebude úplně ideální a na sněhu jsem na motorce nikdy nejel, ale na skůtry se dělaj různý vychytávky. Výhodou je, že když koupíte nějakou čínskou hrůzu za 5, můžete ji kdyžtak rozsekat a koupit novou.
To je ale zvláštní, že by to uměly všechny jejich mapy a jen v RAVce to nešlo. Možnost nastavit si typ zobrazení zní fajn, ale stejně bych asi dával přednost Wazu, CarPlay to stejně jako Yaris asi neumí, co?
Navigace, co jsou orientovaný na sever, naprosto nesnesu, přijde mi to jak jezdit podle mapy z Mafie I.
PS: na konci chybí tabulka údajů a cena
Za mě záleží, jestli chce paní vozit kočárek, s čímž docela logicky počítá ten článek. Kdyby jo, podíval bych se třeba po nějakým Fiatu Qubo (ale má ukrutně slabý motory). Berlingo, Partner a Combo už jsou asi velký krávy, ale zase na druhou stranu je z nich podle mě dobře vidět, třeba by to šlo.
Pokud není kočárek priorita, protože 5letý dítě už je docela běhavý a mimčo jde nosit v sedačce nebo v nějakým takovým tom hadru, tak bych bral Yaris. Je to fakt špica auto, dává se do něj dobrá parkovací kamera, v zrcátkách je všechno hezky vidět, do kufru by se kočárek taky vešel. U nehybridního je spotřeba po městě sice až okolo sedmi litrů, ale možná to je jen mojí těžkou nohou. Navíc v Selection výbavě vypadá fešácky. Hybrid má tu výhodu, že je v něm CVT, takže odpadá řazení.
Další možnost, o který tu nikdo ještě asi nepsal, je Panda. Dá se tam dát hodně bezpečnostní výbavy – parkovací senzory, systém nouzovýho brždění, další airbag. Akorát dynamicky to bude slabota no. Asi je blbost kupovat něco vyloženě drahýho ve stylu C-HR, děti to stejně poničí a pohyb po městě to auto taky poznamená.
@inženýr: je to (mi)čurin a protože se mu nelíbí můj blog, tak dokonce dvojitej
dle internetu to je periskop pro couvání, celý to SSV1 mělo bejt demonstrátor bezpečnostních prvků – ta hra, periskop, velký nárazníky a tak
já si řikal taky, že to je pohodka, ale pak jsem se najednou kilák před cílem po burpees málem poblil :D, Super už bude docela krutej, to bych ani radši běžet nechtěl, panč by mi to trvalo dva dny
@Goldies tak ze Sparťana bych fakt řídit nechtěl, když jsem doběh loni sprint, docela krutě jsem potom v autě usínal, naštěstí teda na zadním sedadle
Myslim, že to je nějakej syndrom poslední doby. U nás, v Praze, Brně (čirou náhodou ta samá nestrana ve vedení magistrátu) se prostě rozkope úplně všechno. Lidi si na to zvyknou, takže se to město rozhodne vylepšit tim, že rozkope další ulice, načež dojdou lidi na další rozkopávání, čímž se sice vyřeší tvroba novejch děr, ale taky není nikdo, kdo by moh pracovat, protože těch 20 ukrajinskejch lopat je rozházenejch po celym městě, kde hlídaj výše zmíněný díry.
Proto jsem se uchýlil k tvorbě memů a dopravě na cvičeným vombatovi jménem Sparky, se kterým můžu přeskakovat zátarasy a slepý ulice rychlostí blesku.
@junior hodně mercedesů teď přicházelo zpátky z operáku, takže je možný, že to vsákly áčka
tohle jsem viděl (s pražskou značkou) v rakousku, vážně hezky znělo, navíc je to asi nejhezčí kombi poslední doby
hezký zamyšlení, ale hlavně se mi líbí návrat slova "butonek"
Giugiaro byl ohledně MPV fakt génius, prakticky je vymyslel (Lancia Megagamma). A to, že dneska se už prostě nedělaj tak promyšlený projekty na míru, je fakt škoda no. Italdesign by na to (vymýšlení) kapacity měl, ale bylo by hrozný to auto vyrábět z nuly.
Eeeej, to je trapas, oni mě tu ocení a já si to málem nepřečtu :D Gratulace ostatním bloggerům.
Mockrát děkuji všem čtenářům za to, že poctili moje články návštěvou, snad jsem je úplně nezklamal. Také děkuji celému týmu autíčkáře, protože se jim podařilo vytvořit úžasnou komunitu navíc na skvělém webu, který mě vždy dokáže překvapit. Díky všem, co tvoří obsah, i když se na ně letos nedostalo.
Mám to tu rád a jen tak dál.
A o tom bych já zase pochyboval, protože devadesátkový auta jsou prostě většinou ohyzdný. 90 % z nich jsou takový divný ocucaný bonbony barev, který potkáš akorát na plísni.
Ale nesměl jsem lepit plakáty, tak je to třeba tim :D
Já Autíčkáře sleduju už delší dobu a je to můj asi nejoblíbenější web o autech na internetech a docela mě v poslední době začly diskuse děsit, takže ta možnost komentování jen od registrovanejch je rozumná. Nechci, aby to tu zaplevelili anarchokomunisti z novinek, co metastázujou na jinejch webech.
Jsem rád, že se Autíčkáři daří, a rozhodně mu budu dál držet palce.
Já ty tehdejší lidi cháu, že komunisty volili. Samozřejmě to byla obrovská chyba, ale všichni si pamatovali Mnichov, pamatovali si Rudoarmějce ve většině republiky, Beneš tomu taky dost nahrál.
To, že maj tolik procent dneska, je daný jen idiocií lidí, co nevidí dál než na špičku vlastního nosu. Teď jsem byl nedávno v Praze a u Václaváku na mě křičel nějakej bezďák, ať volim komunisty, protože je to tady prej všude bordel. Prostě strana takovejhle lemplů.
Bezva článek o zajímavym (a smutnym) příběhu. Vždycky mě zamrzí, kde by tahle země byla, kdyby nebylo komunistů.
Mně se líbí, že automobilky se někdy odvážou a udělaj takovou kravinu. Jak řekl jeden agresivní napitej pán v autobuse: "sranda musí bejt i kdyby na chleba nebylo!" Pak teda dal pěstí tý tyči na držení, ale tohle bylo docela moudrý.
Jediná X6 mi teda přijde debilní, protože všechno, co dělá, dokáže stejnej Mercedes dělat líp.
Za mě rozhodně Martini, je taková elegantní a vypadá to dobře i na hadrech nebo helmách.
V tý šestce jsou se zaplejma asistentama nedotáčivý skoro všechny auta.
No ono to ü tam je v množnym čísle a zdrobnělině, takže se to dost plete.
Vim, že budu za prudiče, ale píše se to Bratwurst. Po absolvování dvoustrany o wurstech v učebnici němčiny mi to prostě trochu trhá oči.
Nicméně článek supr, to auto je mi čim dál tim sympatičtější
Sakra, teď nevim, jestli je lepší deal tohle nebo to vavrisovo Mondeo.
ten článek je v lecčem pravdivej, ale hlavně dávejte pozor, ať Autíčkář nesklouzne na level autofora, který hájí každý překročení zákona, protože "přece o nic nešlo"
tohle je fakt úžasnej článek, spojuje auta, rock, holky (vlastně jen jednu), co víc si přát
Osobně si myslim, že Lena má na důchod právo, zamlada cestovala, užívala si, strávila dost času zbořená (to všechno jako její majitel), ale na rozdíl od Keitha z toho vyšla docela dobře.
Já teda čekal, že to zmizí hnedka, objednal jsem si ho hned první večer a jsem číslo 4
Ale jinak triko super, hezkej materiál, dobře to vypadá
suprovej článek, motorky toho maj v tomhle s kabrioletama hodně společnýho, ale já už se docela začal těšit
no, jdu koukat do inzerce po velice levných kabráčích
Ad 1) jo, lidi jsou problém, ale horší jsou turisti, který jsou z toho pochopitelně v háji, takže se všude rozhlížej, případně otáčej u mototechny.
Ad 2) jo, ten kruháč to celý brzdí, ale časem se to snad nějak pořeší
Nám se rozhodli postavit po třiceti letech novou spojku na Ústí. 2 kilometry silnice, uzavírka města snad někdy do příštího roku.
Každé odpoledne mezi třetí a pátou přichází kolaps dopravy, takže přejet Děčín trvá 30 minut.
A k tomu zpívání-nejlepší je to na motorce, protože v helmě se skoro neslyšíte.
Jo, to dává smysl. Škoda by mohla mít pozici na tenhle způsob, ale tady Zelenoočko to spíš bere tak, že Saab má takovou tu svou auru, která je umocněná přístupem "o mrtvých jen dobře."
Pro nás je prostě těžký se na to podívat okem Američana.
Poslední komentáře
- rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-)
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů