StepanB
Jméno | Štěpán Bruner |
---|---|
Bydliště | Benešov |
Registrace | před 8.3 rok. |
Poslední aktivita | před 2.0 měs. |
Komentářů u článků | 60 |
Pozitivních komentářů u článků | 15 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Za návrat barev
Stříbrná, modrostříbrná. šedostříbrná, hnědostříbrná, zelenostříbrná, ha, pozor, změna, žádná metalíza, ale šedá jak z vojenského vozidla. Dál tu máme trochu jinak stříbrnou, modrošedou, zlatostříbrnou a možná ještě nějaké další. To nejsou postapokaliptické barvy duhy, ale procházka podél výrobní linky Škody Superb.
Posledních 50 komentářů
No s těmi modernizacemi to bylo veselé. Měl jsem auto z roku 95, ale MY96, většina věcí na motoru odpovídala S90, část elektriky taky... Řízení někdo snad úspěšně nechával repasovat, ale kdo ví, kde jsem to četl... Ale zdaleka určitě nemáš jedinou shnilou devítku. Nosníky pod motorem hnijou, kolem baterky to hnije, ty plastové kryty prahů také někdy ukrývají překvapení :-) A mám pocit, že snad každá horší 960 má chycené zadní lemy. A vůbec, já to auto vlastně už nechci nikdy vidět, tak nevím, proč furt koukám na inzeráty.
Ty máš výhodu, žes to auto koupil už dávno a udržuje dobrý stav. Já jsem měl mín šťastnou ruku a během pár let mě potkaly snad všechny drahé poruchy, co to auto umí. A že má široký repertoár. Taky co by člověk čekal, byl to holt vrcholný model značky.
To je jenom dobře. Měl bych být z touhy po 960 vyléčený, jenže občas se mi po tý mrše stejně stýská.
Ti mi připomnělo, že už jsem dlouho nesjížděl Lybry v inzerci. Jdu to napravit.
Autíčkáře bych nechal žít. Ale slogan může jít. Nakonec je to stejně vždycky o požitku z jízdy, ať už člověk jede rychle nebo pomalu a je fuk, co a jestli vůbec něco u toho pálí. Takže něco jako radost z jízdy nebo radost jezdit.
Tak kecám, spletl jsem si zemi. Zde to bylo poliprodest.com. Zkušenosti každopádně nemám ani přenesené, naopak od těch Poláků kupoval známý a byl spokojen.
MPBS.pl dělávali sadu polyuretanů. Pak ještě jeden Estonec, co je ve FB skupině 960II/S90/V90, vyráběl sady všeho na předek i zadek, ale byl myslím dost drahý.
Jojo, těch asi 20+ gumových komponentů je moc fajn :-)
Tohle je auto na stejné platformě jako Citroen C4 Spacetourer/Grand Picasso, předchozí 5008 byla na starší platformě. Řešení pro 4 děti tohle určitě není, ale pro tři potomky je to ideál. Na ty dvě místa v kufru dětské autosedačky stejně nesmí, teda pokud je to stejné jako v našem C4GP, což tak asi bude, protože to jsou stejné krabičky v různém obalu.
Bude jedním z těch vehiklů Matra Rancho? A druhým třeba Simca 1300? Na takové počtení bych se těšil.
Volvo 960. V kufru byla načatá láhev s chladící kapalinou. To mě mělo varovat. Ale byl jsem z dlouhého hledání pěkné 940 už otrávený, tak jsem rozšířil záběr o tohohle potížistu. Slza v oku se bliští, kdy si na něj vzpomenu. Ale jsem hrozně rád, že jsem ten krám za 15 tisíc prodal, byť jsem v něm utopil moc peněz a další kopu by to ještě potřebovalo, aby bylo úplně v pořádku. Taková love-hate affair to byla.
Nižší střední, která váží pod tunu? Asi mi to auto začalo být sympatický.
Grammar Nazi ve mě prosí, aby si to po sobě autor přečetl.
Naše zkušenost s 308 se týká té poslední generace, které vzadu tři samostatné sedačky neměla a sedačky v kufru už nemohla mít vůbec. Tři běžné autosedačky by šlo vedle sebe poskládat leda při kombinaci vhodných kusů, které do sebe vzájemně dobře "zapadnou". Jinak vždy pár centimetrů chybí.
Na podzim jsme přesně tohle řešili. Pár měsíců jsme jezdili v 308 SW T9 a na kratší cesty se to dalo. Jenže tři sedačky se dozadu nevejdou a ten, kdo si k těm dvěma sedačkám dozadu sedne, si moc pohodlí neužije. A když jsme do kufru nacpali kočárek pro dvojčata a klícku pro psa, což šlo udělat v jediném správném pořadí, už se tam prakticky nic dalšího nevešlo. Bez psa by to nakonec šlo přežít i dlouhodobě, ale cestování v současné C4 GP je rozhodně příjemnější. A pořád je to auto dost kompaktní na to, abych si nepřipadal vyloženě nepatřičně, když jedu sám.
To je dost přesně vystižený život se starým volvem. Ty auta jsou odolný, takže to spoustu majitelů svádí k tomu kašlat na údržbu. A to auto to celkem dlouho vydrží a nedává to moc znát. A pak se to jednoho dne začne sypat...
Chudák 308 to zas schytala... a přitom za ty tři roky jsem si na to ovládání ventilace už pomalu zvykl.
To už je v exministerské káře motor z mého auta?
Pán píše, že by si rád „udělal radost“. To by snad mělo vylučovat auta - spotřebiče. Takže Jimny? No můj důchodce si nedávno jako „poslední nové auto“ koupil Berlingo, takže nemám co mluvit.
Kdybyste snad někdo uvažovali nad tou ledničkou, tak nelze než doporučit. Majitel je dlouholetý fanda krabic, navíc poctivec poctivá...
Dobrá laskomina. Akorát koukám na hodinky a taky už jsem dávno měl dělat něco jiného...
Přidám se k ostatním. Díky za tenhle závan příčetnosti ve vodách českého internetu.
Právě to, že je Craig uvěřitelnej, ho jako Bonda diskvalifikuje. Bond nemá bejt uvěřitelnej akční hrdina, Bond je od počátku záměrně pritaženej za vlasy, nebere se moc vážně, je to prostě sranda pohádka pro dospělý. Craig z toho dělá velmi dobrý akční film. A to je špatně.
Tady se snad MHD každý štítí. Jezdím vlakem a metrem každý den. U práce nezaparkuju, takže se metru stejně nevyhnu. Když jedu na kraj Prahy autem, tak na celé cestě ušetřím tak možná 10 minut, někdy ani to ne. Ve vlaku mužů spát a protože jsme poslední pásmo PID, tak náklady jsou ve srovnání s autem vyloženě legrační. Jo a zelené vagóny s kožkou jsou na některých tratích stále realita všedního dne.
To je tak pěkně napsaný, že jsem si to přečetl dvakrát. A o rukavicích taky uz nějakou dobu uvažuju. Přesně jak píšou ostatní, často se mi potí ruce a i kožené volanty pak kloužou. Akorát kdyz už někdo dělá rukavice, které vypadají funkčně, tak zas nejsou ani trochu nenápadné a decentní.
Teda zrovna o těch našich motorech bych jako o neutahatelných fakt nemluvil.
Nechápu, co pořád všichni mají s tou ztrátou jednoho válce. Vždyť Volvo byl odjakživa hlavně o čtyřválcích, a to až do příchodu 850. Takže klidně můžem říkat, jak je to bezva, že se Volvo vrací ke kořenům... píše majitel šestiválcového Volva.
Spíš obyčejné auto na dobrém tričku. Něco jako od Peterson Automotive Museum, ale s běžnými auty.
Trička jsou fajn, nikdy není na škodu mít větší výběr. A držel bych se těch obyčejnějších aut, trička s Ferrari a Porsche dělá každý. To by mě oslovilo.
Sice to mám do práce 60 kilometrů, ale autem jezdím jenom občas. Vlaku ujedu tak o deset minut, navíc v autě se nedá spát. A ta trasa je zoufale nezajímavá. Kilometr od domova najedu na věčně plnou silnici 3 a pak na dálnici. Nic moc. Na to je auta vyloženě škoda.
Tohle auto v původní verzi před faceliftem máme už skoro rok a dost si mě získalo. Kupoval jsem ho s nulovým očekáváním s tím, že to byla velmi dobrá nabídka a velikostně odpovídalo našim potřebám. A ano, má spoustu podivných řešení, snad aby člověk poznal, že to je francouzské auto. Ale jinak je to první auto, kde si s dlouhýma nohama a krátkýma rukama najdu pohodlnou polohu. Na budíky koukám přes volant, ne skrz. Analogový rychloměr považuju za ozdobu a koukám na ten digitální. Na displej pro všechno jsem si zvykl. Má to i jednu velkou výhodu: když obrazovku vypnete, v interiéru skoro nic nesvítí. Taková malá reinkarnace saabu a skvělá věc na noční jízdy. V mnoha ohledech se mi líbí přístup lidí, co to auto vymysleli. I obyčejná světla dobře svítí, kola mají velmi obvykly rozměr a designér si dal práci s tím, aby auto na 16" kolech vypadalo normálně a ne jako obuté do nouzových rezerv, jak je dneska zvykem. No když na to koukám, je načase napsat samostatnou revenzi.
Ach jo. Kam se poděl krásný termín Superlight? Když to napíšou italsky, je to víc cool?
Ty fotky! Kéž by takové byly u každého testu. Samozřejmě si umím představit, proč nejsou. Ale kdyby byly...
Jsem jediný, kdo se kouká na Wagoneera a vidí volhu?
Šéfová má tři malé děti, takže to asi jde, ale já být jedním z nich, tak řvu celou cestu.
Každý týden jezdíme ve 4 nebo 5 lidech ke klientovi, asi 20 minut po Praze, buď octavií I, nebo touhle mazdou naší šéfové. Možná je to řidičský skvělé auto, ale pro cestující vzadu je to za trest. Má to tak malou prosklenou plochu, že se v něm prostě nedokážu cítit dobře. Vlastně jsem rád, když jedeme tou stařičkou plechovkou, klidně ve třech vzadu. Dokážu si představit, že malé dědí nemají v mazdě na výběr než se kochat kusy černého plastu kolem nebo se pokoušet bočním tankistickým průzorem zahlédnout kus nebe.
Silnice I/3 není okreska. Ale i na ní se samozřejmě dá zabít a není k tomu třeba ani vysoká rychlost.
Můj lokální favorit je silnice ze Sedlece do Milevska. Za Prčicema je to asi dva kilometry v prčicích, ale pak přijde lepší asfalt, následují serpentiny, které vás vyhodí v krajině jako na Šumavě. Zatáčky pokračují a asfalt se nehorší. A nikdo tam nejezdí.
To je ono. Jen bych zůstal u 960, 940 je trakař (ale stejně jí potřebuju).
U těch XC90 se výrobní chyba motoru týkala jen počátku výroby. Od určitého výrobního čísla, tuším během roku 2006, by už měly být všechny v pořádku. Byl by to vkusný doplněk na všední dny ke krabici.
Je rozdíl v tom, jestli jsem přesvědčený, že mi policie křivdí, a nebo jsem přestupek spáchal s plným vědomím toho, co dělám, a pak hledám procesní chyby. A s těmi daněmi - loni jsem špatně vyplnil daňové přiznání. A světě div se, přišel dopis s upozorněním, kde mám chybu, a termínem, do kdy ji mám opravit. Žádná pokuta, žádné popotahování.
Když je v článku blbost, obvykle mi to nevadí. Dělám je taky, každý den. Je ale jedná výjimka, která mě spolehlivě naštve. Mohl by mi autor textu ukázat, kde je Střední východ???
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů