Golf G60 Rallye byl homologační speciál, bylo vyrobeno nějakých 5000 kusů a jeho cena atakovala v té době astronomických 50 tisíc DM. Jak název G60 napovídá, bylo vozidlo vybaveno čtyřválcem 1.8 se spirálovým dmychadlem o výkonu 160 koní. Kvůli nárůstu hmotnosti po instalaci pohonu všech kol však byla dynamika vrcholového Golfu srovnatelná s o polovinu levnějším GTI. Některé zdroje dokonce uvádějí, že šestnáctiventilové GTI bylo rychlejší. To nejhorší však ve Wolfsburgu učinili s karoserií. Golf Rallye má kola ztrácející se pod mohutnými boky. Ostrý pohled kulatých očí byl nahrazen flegamtickými čtverci a celkové vzezření Golfu Rallye bylo… tak nějak nudně nevýrazné… Tohle že má být vrcholné provedení modelu? Pokud se mnou nesouhlasíte, dejte si vedle sebe fotku Delty Integrale a Golfu Rallye. Pro Volkswagen to není potupa, ale poprava.
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


