Objektivně vzato o moc dobrý vůz nešlo. Velký Peugeot vsadil na oblý design, který působil až nezvykle konzervativně a po boku ostatních prémiových sedanů vyloženě nevynikal. Neexistoval moc dobrý důvod proč si jej koupit. Měl sice šestiválec, ale poháněl špatná kola, nenabízel žádnou technologickou vychytávku a soudobí Japonci uměli za stejné peníze nabídnout mnohem více. Přesto šlo o velký pohodlný auťák, druh, který dnes už takřka neexistuje. Čest jeho nevýznamné památce.



Jakub Pospíšil
27. 5. 2021, 07:47Hlavní fíčura bylo otevírání kufru tlačítkem schovaným v číslici "0" v označení modelu na zadním víku.
NepritelP607
20. 9. 2021, 10:57Tohle auto bylo prostě objektivně krám. Kopuil jsem si ho jen proto, že si mi líbí sedany a zrovna tenhle vypadá tak klasicky jako snad už jen Audi A6. Měl jsem ho s motorem 2.2i a byl jsme hodně zklamaný. Spotřeba šestiválce a výkon... no pocitově určitě horší než papírový. Když se k tomu přičtou poměrně laciné materiály interiéru tvářící se jakože luxusně, ale odpovídající spíš klasice jako 406 nebo C5. Z výbavy skoro nic nefungovalo tak jak by člověk chtěl. Nejezdilo to nikterak sportovně, zato pohodlí na úrovni cca C5ky, což pro mě bylo taky malinko zklamání když to mělo být o třídu výš. Snad jediné pozitivní bylo, že jsou na to vážně laciné díly (hodně společných s P406), za to jich bylo potřeba hodně...