Tahle limitka se tváří jako další nudné SUV, ale nenechte se zmást! Konstrukčně jde o poctivý offroad s žebřinovým rámem a redukční převodovkou. Dokonce i systém pohonu všech kol, ovládaný počítačem a hromadfou senzorů, které umí přibržďovat jednotlivá kola, je poplatný těm nejlepším terénním zásadám. A že Isuzu ví, co dělá. Jejich offroady, zejména pracovní pickupy, jsou horkým zbožím na celé východní půlce mapy světa a setkat se s nimi můžete i u nás. O pohon se staraly výlučně potentní šestiválce a odvážný design jej řadí po bok vyjímečných malosériovek, jako byly Isuzu 117 coupé a Isuzu Piazza.



Csaba
14. 5. 2021, 18:00Moc se mi tenhle vehikl líbí, už téměř čtvrt století. Jeden by řekl že je to jen krátká Frontera s rádoby terénním oplastováním, ale to by se hodně mýlil. Spolu se Subaru XT a GT-R R34 je v mé japonské "svaté trojici" :-)