Honda 20. století a Honda 21. století, to jsou dva různé světy. Zatímco v prvním případě se to na otáčkoměrech spousty modelů hemžilo čísly evokujícími spíše motorkářskou divizi společnosti, v tom druhém se značka začla silně soustředit na udržitelné zdroje pohonu a auta pro starší a pokročilé. S2000 byla labutí písní Hondy minulého století. Dvoulitrový čtyřválec F20 představoval vývojový vrchol všech předchozích VTECů a VTíček a na čas se stal králem přirozeně plněných motorů v poměru výkonu na jednotku objemu. 240 koní a 9.000 otáček se staly opojnou mantrou pro spoustu automobilových fanoušků. S2000 je společně s Civicem Type-R 7.generace poslední sportovní Hondou ze staré školy. Tedy agresivně naladěnou a do jisté míry nekompromisní (oproti konkurenci). Nic na tom nezmění ani mizerný elektrický posilovač řízení, který krom posledního hondího roadsteru zabil řízení i zmíněného Type-R. Ve světle posledních počinů s motory e:HEV je jasné, že zadokolkového roadsteru pro náročné řidiče s frenetickou točivou atmosférou se od ní dočkámě jen těžko. A právě proto je S2000 klasik jako z učebnice, byla poslední svého druhu.
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


