Pokud bych byl vážně moc bohatý a chtěl jezdit na okruzích, určitě by mě rozum dovedl k 911 GT3 RS nebo Caymanu GT4. Okruhová nářadí ze Zuffenhausenu se dotýkají dokonalosti a jsou již z továrny uzpůsobena težkému životu okruhového auta tak, že prakticky není co vylepšovat. Představují zcela racionální volbu pro iracionální koníček a je hloupost je opomíjet. Jenže bohatý nejsem, tenhle článek je o snění a mně se vždycky líbila perverzní provokace. Takže promiň, Porsche, tvoje místo obsadí placka zpoza louže. Na Corvette mě fascinuje kontrast mezi stigmatem o podřadném autě s primitivním motorem a podvozkem, které stále ještě přežívá (nejen) mezi ignoranty amerických aut, a reálnými schopnostmi tohoto dinosaura, který je ve variantě Z06 mimořádně devastujícím nástrojem. Mrkněte na internety, jak ve své době utírala Z06 všechna ta Ferrari a Lamba dosaženými časy. A mě by strašně bavilo předvádět všem nafrněným evropským supersportům a jejich ještě nafrněnějším majitelům, zač je toho OHV a listové pero (které samozřejmě s listovým perem na Tatře nemá společného zhola nic). Pochopitelně pouze v případě, že bych nějakou nukleární nehodou utrpěl ozáření způsobující zázračné zlepšení řidičských schopností. Mačkat ze Z06 ty neskutečné časy totiž nebude žádný med, a co dělá 505 koní šlechtěného smallblocku se zadními koly, pokud se člověk v zatáčce trochu zapomene s pravou nohou, by bylo asi zjišťováno s hnědými trenýrkami.
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


