Kupé jedničkové řady sice nepobralo všechnu krásu světa, ale zároveň bylo pro M GmbH tak trochu živou vodou. Sportovní oddělení si totiž část ortodoxních příznivců znepřátelila mastodontními X5, X6, dieselovou 550d a spekulacemi o M7. Proti tomu všemu působilo 1M jako skutečný návrat k tradicím a internet začly zaplavovat fotky baculatého dvoudvéřového sedanu zahaleného v oblacích kouře či deroucího se vpřed tak trochu na krabí způsob. 1M se prodávalo pouhá dvě léta a jeho produkce byla omezena. Přestože BMW vyrobilo pro velký zájem skoro 3x více, než původně plánovaných 2.500 kusů, zůstal trh nenasycen a to vedlo k situaci známé pouze u těch nejexkluzivnějších supersportů zvučných jmen - lehce ojetá auta se totiž po ukončení produkce prodávala za vyšší ceny, než když byla nová a tento stav trvá. 1M se zkrátka povedla a trefila se do vkusu zákazníků, kterým v portfoliu BMW chyběl možná právě model ideově blízký M3 E46. Vemte jed, že 1M Coupe své poslední slovo ještě neřeklo a přestože mu pod kapotou nebije atmosférický, nýbrž přeplňovaný šestiválec, zájem příznivců neztratí, naopak dále jen poroste na ceně.
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


