
Jaromír „Jarda Soukup“ Soukup
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 3.6 rok. |
Poslední aktivita | před 13.4 hod. |
Komentářů u článků | 274 |
Pozitivních komentářů u článků | 109 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Posledních 50 komentářů

Jaromír Soukup
10. 4. 2025, 08:06 1Tato auta nezkoušeli stejní redaktoři, takže asi nepomůžeme :(

Jaromír Soukup
06. 4. 2025, 14:50 0To se moc rádo stalo! :-)

Jaromír Soukup
06. 4. 2025, 14:49 0Ne, protože pak bude hezčí výlet i hezčí fotky :-D

Jaromír Soukup
01. 4. 2025, 21:31 0Mělo to být postupně zjevnější a zjevnější, že se jedná o apríl. Ale možná jsem to přehnal 😅 Nevadí, upraveno, aby to nebylo tak do očí bijící.
-
Komentář upraven 1. 4. 2025, 21:31:41

Jaromír Soukup
01. 4. 2025, 20:59 0Díky :-) Neboj, už jsem zase rozhodil sítě a pokud se povede jen půlka z toho, o co prosím, budou i petrolheadi mít co číst :-)

Jaromír Soukup
18. 3. 2025, 19:36 0Ano, prý i ta jsou jiná. Přední určitě, je tam jiná optika i tvar. U zadních vidím jinou barvu toho rozdělovníku světelných segmentů (stříbrná vs červená) a dolní boční ukončení, jestli správně koukám. Jsou to detaily, ale světla jsou jiná :-D
-
Komentář upraven 18. 3. 2025, 19:37:35

Jaromír Soukup
17. 3. 2025, 07:37 3Těmi mladými se nejspíš myslí ona zlatá mládež, čili daddy's special boys and girls 😂 A takových lidí je v hlavních městech po celé Evropě, včetně Prahy, dost, aby se to vyplatilo vyrábět. 😅

Jaromír Soukup
15. 3. 2025, 13:22 1Hmm, to budeš hledat těžko, nicméně pokud by Tě Musa opravdu zajímala, ale na poskakování nechceš diesel (čemuž rozumím), tak jsem se koukal kvůli větě o současném cenovém rozpětí na inzeráty (tipcars, bazoš) a našel jsem v ČR asi čtyři, snad všechny v kůži (okna nevím) a některé měly 1.4 FIRE. To by mohla být odpověď 🙂
No vidíš, tak se kdyžtak ozvi, rád se podívám, na Rover dvakrát 🙂

Jaromír Soukup
15. 3. 2025, 09:37 0Nikdo o něm nemluvil, ale vzhledem k tomu, že obě předchozí CLA se ve verzi kombi dělala, tak tu šance je.

Jaromír Soukup
15. 3. 2025, 09:32 1Naprostá většina: No neboj, já taky ne, proto tu také čteš text o Muse a ne Golfu TDI
VW: V textu nestojí přímo k VW, ale ke koncernu obecně, tedy od škodovek po Porsche. A k samotnému VW, byť s Tebou souhlasím, že na těchto stránkách bude obdivovatelů této značky poskrovnu, věř mi, že většinová populace, co auta neprožívá tolik jako my, tedy ta, kterou jsem myslel, stále bere VW za etalon, za něco cool, k čemu se snaží dostat a jak to má, připadá si hned lépe.
Inzerát: Protože jsem zapomněl 😅 Díky za připomenutí, už tam je.
Cynik: Já ho svým způsobem chápu, ale ten text jsem takto rozhodně nenapsal jako promo. Pokaždé, když se mi ozve majitel s tím, že by mi půjčil auto, kdybych chtěl, ale na oplátku by prosil zmínku o inzerátu v článku, vysvětluji, že se rád svezu, ale že pokud se mi na tom autě něco nebude objektivně líbit, že to do článku napíšu, i když to tomu autu neudělá pro inzerát dobrou službu. Proto tady píšu o velkých náklonech karoserie, proto jsem u Smartu Roadster Brabus věnoval několik odstavců převodovce, proto jsem u Porsche 924 upozorňoval, že to nejezdí jako běžné Porsche. Ale zase pokud bude co chválit, že to udělám. A Musa, ať se tomu dá věřit nebo ne, opravdu chválu zaslouží. Jasně, je neřidičská, jak to jen jde, ale je praktická, prostorná, pohodlná, šikovná a za zlomek ceny poslouží podstatně líp než naprostá většina současných stupidních malých crossoverů. Proč bych se jí vysmíval? A k tomu vychvalování do nebes, posílal jsi mu můj článek o Jaguaru E-Type nebo Citroënu DS? Protože tak to vypadá, když něco vychvaluji do nebes. 😂 Tady jsem se, na sebe, ještě držel docela při zdi. 😂

Jaromír Soukup
15. 3. 2025, 09:05 0Stran designu, chápu, jak to myslíte, ale taková je prostě doba. Když se podíváš na konkurenci, je agresivní také. I Porsche 911, které je už desítky let pořád stejně uhlazené, má dnes i v základní verzi velké hranaté díry v předním nárazníku a obrovské výfuky, o variantě GT3 RS nemluvě. A zrovna tady u Astonu mi přijde, že jsou ty prolisy a nádechy ještě docela v mezích.
Co se zvuku motoru týče, ano, také chápu a souhlasím, jen poznamenám, že V8 od Mercedesu uměla ve vysokých otáčkách docela (moc pěkně, ale intenzivně) řvát už v R129, takže to asi patří k věci. A pak také buďme rádi, že ještě stále můžeme poslouchat V8, i kdyby uřvanou. Nezapomínejme, že v roce 2025 má hypersportovní vrcholné Ferrari V6, což znamená, že má na motoru stejný nápis jako já na svém dvacet let starém Citroënu. 😅

Jaromír Soukup
10. 3. 2025, 14:20 0Opraveno, díky 🙂

Jaromír Soukup
28. 2. 2025, 18:12 1Nemělo. EX90 je vážně super. Ono za testovací týden už se možná něco najde, ale za ten den, co jsem ho měl, jsem si fakt nevšiml čehokoliv významného, co by to auto jako Volvo dělat nemělo.

Jaromír Soukup
28. 2. 2025, 18:10 1Jojo, má, je tam frunk 🙂 Obecně je z toho auta cítit, že Volvo elektromobily dělat chce a vyvíjí je pořádně.


Jaromír Soukup
25. 2. 2025, 09:33 0Bylo to tak myšleno, o Fortuneru mluvím i dál v textu, ale upravil jsem znění, aby to bylo zjevnější. Díky za poznámku :-)

Jaromír Soukup
13. 2. 2025, 11:58 0Ano, je to tak, moje chyba, napravím. Děkuju za upozornění 🙂

Jaromír Soukup
06. 2. 2025, 19:46 0Ano, to je taky úprava Caselani. 🙂 A jen tak btw, ve Chvalovicích u Znojma jeden pravidelně stává. 🙂

Jaromír Soukup
26. 1. 2025, 11:24 0Ano, to byla taky Indie. Auto se jmenovalo Škoda Rapid a bylo to VW Vento (Polo páté generace sedan) s předkem prvně faceliftované druhé a pak třetí generace Škody Fabia. Ale o motoru Suzuki nevím, mělo to myslím jen TDI diesely, 1.6 z druhé Fabie a pak 1.0 TSI. Jeho právě nahradila Slavia.

Jaromír Soukup
23. 1. 2025, 15:16 0Kdo si hraje, nezlobí 🤷♂️😂

Jaromír Soukup
23. 1. 2025, 15:15 0Ale no jistěže to jsou škaredé první Octavie. Ale jsou to zábavné elektrické škodovky, takových zas tolik není 😂

Jaromír Soukup
04. 1. 2025, 17:20 2Ano, tady jsou, byly tam opravdu všechny tři generace. A ano, také platí, že v rámci časového zasazení děje tam vlastně být nemají, filmy jsou z nějakého důvodu oproti knihám o několik let dopředu.

Jaromír Soukup
27. 12. 2024, 11:36 0Huuu! Nokia N79? No tak to mě mrzí, že nemá kola, hned bych se ji od Tebe pokusil vyžebrat na test. To už je dnes taky krásný relikt historie kdysi nejlepšího výrobce telefonů na světě. 😂
-
Komentář upraven 27. 12. 2024, 11:36:44

Jaromír Soukup
27. 12. 2024, 11:33 1Achjo, neříkáme to poprvé. Ano, víme, že reklamy jsou otravné, štvou i nás samotné, ale z něčeho ty stránky žít musí. Pokud se Ti nelíbí, pořiď si VIP členství. Ty budeš mít pokoj a my budeme také radši, protože nás podpoříš nám příjemnějším způsobem.
-
Komentář upraven 27. 12. 2024, 11:45:57

Jaromír Soukup
09. 12. 2024, 18:47 0My si to taky pro jistotu prvně ověřovali 😂

Jaromír Soukup
09. 12. 2024, 13:55 4Takové zákulisní informace rád vyzradím 😂 Nevím, jak kolegové, ale minimálně já opravdu pokaždé vypisuji jaGUar. Je to věc osobní potřeby, cti a respektu vůči nové exuberantní identitě této značky. 😂

Jaromír Soukup
03. 12. 2024, 19:40 0Marek říkal, že o tom ještě něco napíše. Já už nejspíš ne, od rána jsem z nového konceptu značky jaGUar a jeho životní energie pastelově blažený a modernisticky exuberantní do té míry, že mi došla slova.

Jaromír Soukup
20. 11. 2024, 12:12 1Zvládla to lépe, než bych čekal 🙂 Ano, jistě, byla ještě pomalejší. Ale Kachna nikdy není rychlá, pořád trochu brzdíš provoz. A pořád ten motor musíš vytáčet do nejvyšších otáček. Takže ve výsledku si těch dalších lidí ani tolik nevšimneš. 😂

Jaromír Soukup
20. 11. 2024, 12:09 0Ne že by vyloženě vadila. Ona od asi dvou tisících otáček zní naopak na diesel moc pěkně. Jen na volnoběh a při otevřené střeše také v plném tahu prostě stále trošičku maličko rachtá, což já osobně u kabrioletu nedokážu ocenit. Respektive mně by za to ta nižší spotřeba u takového auta nestála. Ale pokud někomu ano, zrovna tahle nafta mu akusticky překážet nebude.

Jaromír Soukup
13. 11. 2024, 10:14 8Důkladně jsem si přečetl všechny komentáře. Vyjadřovat se k nim ke všem nebudu, protože to by bylo na dlouho a já už si své ke Škodě VOS řekl. Jen zmíním Satovu trefnou poznámku, že ne každý majitel RR má nutně vkus. Tam se přiznám, že jsem při psaní svých čtyř odstavců jedinkrát zaváhal. V Británii potkávám RR většinou v té původní, vkusné a důstojné podobě, ale ať už u nás nebo třeba v Americe (jako zjevně na obrázku, řekl bych, že to bude Florida) či Asii vážně často "hrají všemi barvami." Takže tady uznávám, že to trochu stojí na vodě. Já potřeboval hlavně velikostní srovnání a zároveň kontrast charakterů a nic lepšího mě nenapadlo.
Nicméně jinak si trvám na tom, co jsem napsal.
Ale jednu věc této plodné diskuzi nelze upřít: konečně jsme se jednou po dlouhé době pohádali kvůli něčemu jinému než elektromobilu 😀
-
Komentář upraven 13. 11. 2024, 10:15:37

Jaromír Soukup
16. 10. 2024, 20:57 1No jo, vy máte pravdu 😅 No bez přímého srovnání se to naživo nezdá.

Jaromír Soukup
16. 10. 2024, 09:35 0Ještě si ji budu muset prolézt podrobněji, ale zatím mi přišlo, že je to skoro to stejné, jen krabicovitější.

Jaromír Soukup
15. 10. 2024, 10:14 1Před několika měsíci vedení Stellantisu prohlásilo, že Citroën bude nově přímá konkurence pro Dacii, takže logicky musí jít s provedením dolů. Už jsem viděl novou C3 a je to znát, že je to takové větší Sandero. C3 Aircross potom bude stát proti Joggeru. Uvidíme, co to udělá s prodeji, ale za mě jich bude na silnicích hodně, protože dacií je taky a lidé ta auta chtějí. Takže ač o nějaké formě “úpadku” asi mluvit můžeme, pochybuji, že se projeví na číslech. Ta spíš stoupnou.
-
Komentář upraven 15. 10. 2024, 10:21:17

Jaromír Soukup
15. 10. 2024, 10:06 3Pokud vážně nad C4X v dieselu přemýšlíš, tak ideální čas na koupi bude na začátku roku. Budou se vyprodávat skladové modely starého provedení, aby uvolnily místo novému. Ty ještě naftu pod kapotou mají, akorát už bez manuálu. A Citroën na ně určitě dá velké slevy. Jen bude mít stará loga a design.

Jaromír Soukup
04. 10. 2024, 14:59 0Těch je prý celkem 250.

Jaromír Soukup
04. 10. 2024, 14:00 2Horní hranice hlukového komfortu je 135 km/h. Každých 5 km/h nad je hodně znát. A v Praze člověk slyší…všechno. Zrovna v případě odhlučnění ES překonává Camry rozdílem třídy.
Na dálnici už také dost stoupá spotřeba, jak píše Marek s ES, je to stejné.
Tak možná proto s Camry všichni jezdí na kloboukáře. 😂

Jaromír Soukup
04. 10. 2024, 13:56 0Pocitově už míň 😅 Ale pomalá vyloženě není, to je pravda.

Jaromír Soukup
04. 10. 2024, 13:52 0Frodo: Pro orientaci, sedanů ještě staré generace se v ČR od ledna 24 do srpna 24 prodalo 336 kusů, což je vzhledem k okrajovosti auta docela úspěch. Takže se dá očekávat, že kdyby nabízelo karoserii kombi, tak bude dost populární. Kdyby…
Sato: Ano, u nejvyšší výbavy stále nejdou složit sedačky. Jsou elektricky ovládané a prý od motorků nejdou rozpojit. Taky stále v nabídce není tažné zařízení.
-
Komentář upraven 4. 10. 2024, 13:54:53
-
Komentář upraven 4. 10. 2024, 13:55:36

Jaromír Soukup
25. 9. 2024, 10:21 1Ano, jistě, objektivně to platí. Akorát že Mini je objektivně docela k ničemu, a přesto ho spousta lidí chce. Proč? Protože je cool, hezké a připomíná staré časy. Zadáním za mě proto vždy bylo zachovat co nejvíc z původního odkazu Mini, včetně pohonu vpředu, kterým jsou ta auta odjakživa charakteristická. Právě aby to i v roce 2024 zůstalo pořád to Mini. A vsadím se, že kdyby to udělali naopak a dali pohon dozadu, tak tu bude spousta lidí křičet, že to už teda rozhodně není Mini. Pokud chceš efektivitu a logická řešení (a nevadí Ti krátký dojezd), pořiď si tu Hondu, tady se hraje na nostalgii, tady má být pohon vpředu.
PS: Platforma rozhodně není kompromis, elektrické a spalovací Mini jsou dvě naprosto odlišná auta, i když vypadají stejně. O tom se ještě rozepíšeme.

Jaromír Soukup
25. 9. 2024, 09:27 1Ale to je samozřejmé, že Mini má mít pohon na zadní nápravě, vždyť to je tradiční zadokolka již od roku 1959! Ne, moment…počkej…hmm 🤔

Jaromír Soukup
18. 9. 2024, 11:38 7Nu, proti gustu… 😅 Pokračuj sem: https://www.suto-itec.com/cs/

Jaromír Soukup
28. 8. 2024, 08:24 4Pokud se na to podíváš tradičním evropským pohledem na Subaru jako na závoďák přijíždějící přímo z rally, tak pak ano, budeš hodně zklamán. Pokud se ale podíváš optikou běžného uživatele vozícího rodinu, výkon motoru stačí. My to řešili i v redakci. Tady u nás se očekává, že Subaru pojede, však je to Subaru. Jenže ne, takové Subaru není a nikdy (mimo specialitky typu WRX STI) nebylo. Jsou to pohodlná, bezpečná a spolehlivá auta s dobrým výhledem a zvlášť na Japonce pěkným interiérem. Honza je trefně přirovnal k Volvu. A v takovém případě klidná dynamika odpovídá.

Jaromír Soukup
16. 8. 2024, 06:12 1Hups 😅 Pardon, to mi tam zůstalo ještě z Avantimu. Pravdu má samozřejmě kotzitzaq, auto váží 1120kg. Díky za upozornění.

Jaromír Soukup
21. 7. 2024, 17:31 2Jenže pak už by to nebyly modýlky 😂

Jaromír Soukup
14. 7. 2024, 07:43 5Chápu poznámku, ale hodně lidí se mě na to ptalo, proto to tam stojí. A někteří členové redakce mi dokonce naznačili, že jsem na Barchettu možná trochu přísný, že na to, že to má úplně jinou koncepci, to k soudobé Miatě v čistě továrním nastavení zas tak daleko nemá.

Jaromír Soukup
18. 6. 2024, 15:06 2Ale jako moc pěkná fazole! 😂😂 Já nevím, mně se to auto líbilo odjakživa moc a čím jsem starší, tím víc, zvlášť tady ta první série. Druhou a třetí už si tolik jistý nejsem, ale tato je za mě fakt nádherná. Holt jsme každý jiný. 🤷♂️


Jaromír Soukup
01. 5. 2024, 11:25 0Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia. No, v tomto buď nebylo (možná jiná specifikave pro Francii?) nebo ještě tam přestalo fungovat.

Jaromír Soukup
28. 4. 2024, 22:01 1Takto to stojí přímo na českých oficiálních stránkách Lexus 🤷♂️


Jaromír Soukup
10. 4. 2024, 08:32 1Pomůže-li to k ilustraci, tak můj klasický testovací okruh 60 km město-dálnice-státní-okreska v poměru téměř 1/1/1/1 jsem plynulým stylem dal za 5.2 l/100 km a hrcání po znojemských okreskách dokonce za 3.8 l/100 km. Ale ty přesuny Praha-Brno a zpět tomu prostě nepomohly, vylezlo to celkově na těch 6.2, protože na dálnici to jelo za sedm. Nevím proč, limity jsem nijak zásadně nepřekračoval a počasí bylo normální.

