
Jméno | |
---|---|
Bydliště | |
Registrace | - |
Poslední aktivita | - |
Příspěvků ve fóru | 6 |
Komentářů u článků | 11170 |
Pozitivních komentářů u článků | 606 |
Negativních komentářů u článků | 126 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
13. srpna 2017, 23:43
0
Tak za mě třeba Nick Mason bubeník Pink Floyd má dost obsáhlou sbírku, ale nikde jsem se nedocetl důvody proč zrovna tato auta atd...
13. srpna 2017, 21:17
-5
Hádám, zda články o autech platí svaz dovozců, či výrobců, možná ve spolupráci. Je komické se dovídat, že lidé nakupují auta do sbírek, jako investici a nebo pro zábavu. No když je v hlavě petrol (zřejmě pouze)....
13. srpna 2017, 18:33
2
390 kubickych palcu je problizne 6400 kubickych centimetru
13. srpna 2017, 13:30
0
13. srpna 2017, 12:02
1
Blbost, 390 kubických palců je asi 6390 ccm.
13. srpna 2017, 10:57
0
No, to bude tím, že to jsou kubické palce - vychází to na něco přes 2500 ccm :)
13. srpna 2017, 00:31
0
To přece funguje jinak. Jak jednou ani ne moc alegoricky vysvětloval Škvorecký, z dob co vedl v Torontu exilové nakladatelství - víte, když chci vydat nějakého exilového autora, musím k tomu vydat dvacet brakových titulů. Jinak se to nezaplatí.
Takže podplacené články za mylyón vážně nehrozí. Ačkoli bych ten mylyón a Rolexky redaktorům Autíčkáře vážně přál, za to co předvádí. Přesto to má své zákonitosti. Na komerční bázi je nejvíc příjmů za reklamu - ne, vážně si nemyslím, že by redakce jakkoli obsah reklam ovlivňovala, nebo jím byla ovlivňována. Jenže k příjmům z reklamy je potřeba sledovanost. Tím pádem se píše, co v národě českém rezonuje, píše se o škodovkách, jak je RS skvělé, jak je k zábavě za volantem unbedingt nutné kvedlat fofrklackem atd. atp.
No a aby bylo o čem psát, musí být k dispozici testovací automobily, navíc zrovna těch lidových značek. Čímž je pozice redakce daná a v žádném případě nikoli neutrální. Napsat dejme tomu podle skutečnosti, že je škodovka nezávisle na modelu předražený krám bez jakékoli další speciální přidané hodnoty, nedostane od Škody zapůjčit k testování už ani tříkolku. Takže Kokodák působí hodnotně, Zlo Kočka by si jej samozřejmě vybrala (není to tak dávno, co psala ódy na cestování v E-Klasse, jenže holt čas oponou trhnul a doba žádá oběti), milionový Golf supr, bomba; nelze si nevšimnout, že redaktoři vždy, bez sebemenší výjimky hájí automobilky, při kritice automobilek a jejich výrobků v diskuzi pokaždé vystupují v roli advokátů. Ať jde o cokoli, co automobilka činí, dobře činí. Vojtovi Dobešovi to občas ujede k vyslovené lži, jako třeba že i8 je elektromobil s trvalým palubním zdrojem k dobíjení, onehdy v diskuzi k trojkové Tesle (abych nezůstal dlužen odpověď na hozenou rukavici).
12. srpna 2017, 15:38
0
Tak kdyby hydraulická byla zadní náprava a ta se zvedla, nemuselo by brát to páté kolo tolik místa, né? Každopádně by to na komplikovanosti jen přidalo =D Tákže hurá zatáčet všemi koly a páté kolo je i nadále "pátým kolem u vozu"!
12. srpna 2017, 10:45
0
Proc taky kdyz tam je stejne jako u jinych vozu deformacni zona, vysokopevnostni ocel neni ani v C sloupku natoz ve viku kufru...
12. srpna 2017, 10:01
0
Osobně čistě vzhled tak se mi zamlouvá víc Šádina ale je to o vkusu a ani jedno asi nejni špatné, má to být trochu terenní no to asi mám uplně jinou představu ale budiž jako rodinná univerzální a bezpečná dodávka mi to dává smysl, škoda že to nejni dost nóbl aby si to koupil njaký šejk a prohnal to po poušti, když to testuje někdo komu naprosto nesejde na penězích dost to ukáže ale přeci nemůžem všichni jezdit v Toyotách.
12. srpna 2017, 08:29
0
český medvěd .......:))))))) ten medvěd - to je asi úlet redaktora., ze? To je tak české auto ako je Hjundéééé:)
11. srpna 2017, 23:42
0
Tak jsem to i myslel, bohužel u CX-5 to v Česku zatím(bohužel) končí...
Každpádně mě tu nikdo nemusí brát vážně, jsem prostě ortodoxní fanda japonských aut, zejména pak Mazdy a Subaru. Btw. nikdy jsem ještě neseděl v Tribece, a tu bych si docela taky rád vyzkoušel (ideálně za volantem)...
11. srpna 2017, 23:30
0
Clanek se mi libil, to porovnani prece neni jen o benzin vs nafta - u toho se zasekne 30% komentujicich :)
Zacnu trochu zesiroka : Skodovce a celkove VW Group se dosud darilo a je o ne zajem, takze neni problem nacenit si vozy, kdyz vidi ze je cekaci lhuta na auta temer 1 rok (napr. Kodiaq, Tiguan). Z pohledu rodinneho setrilka mi tak pripada hloupe kupovat si Kodiaqa kdyz vim ze tam musi byt nacpana pekne tucna marze - uz jen rozdil v konfiguratoru mezi zakladni a max vybavou naznacuje ze tu neco nehraje.
A co Peugot ? Je hezkej a zajimavej, ale zaroven zdviham prst a rikam nenechte se oblbnout jen tim interierem, samotny design vas nikam nedoveze. Jakou povest ma ten motor popr. automat ktery se v Peugotu pouziva ?
Za me bych si nevybral, oboje sou novy modely a prenecham jinym at to otestuji a az bude facelift budu zvedav.
11. srpna 2017, 23:20
0
No já teda nevím. Kdybych už si měl vybrat mezi Kodiaqem a 5008 (SUV považuju za rakovinu, to radši kombíka), tak si koupím CX-5... :o)
Jinak k té veselé diskuzi tad -, přečetl jsem to dvakrát (radši) a asi bych se také přiklonil k názoru, že test subjektivně vyhrál Pažout.
11. srpna 2017, 22:39
-9
Beastře, byl jste nějakou dobu pryč, asi vám uniklo, že Autíčkář před pár měsíci přešel - dokonce oficiálně - na komerční bázi. S tím se pojí některé zákonitosti. Zejména, píše se na témata, o automobilech tak, jak je všeobecné povědomí, že to většina místní motoristické veřejnosti chce, je potřeba získávat kliky (myší, ne ty od dveří). A se závěry tak, aby se hladily zde dominující automobilky spíš po srsti, než proti srsti. No a Vojta Dobeš se ujal nelehkého úkolu lhát jak když tiskne. Celkem se v tom našel.
11. srpna 2017, 21:49
0
Cena, vykon motora vybava vzhled. Sade nesaha Prugeotu ani po ventilky
11. srpna 2017, 19:52
0
Škodovka už ani z daleka není česká. Tohle tvrzení je stejně absurdní jako reklama na ten korejskej šmejd hyundai se slovy "nejlepší český kombík" .-)) A než sáhnout po vozítku z koncernu VW, tak raději ten Peugeot.
11. srpna 2017, 19:01
0
11. srpna 2017, 18:53
0
Jak si český medvěd poradí z francouzským lvem? Vážně?
11. srpna 2017, 18:52
0
11. srpna 2017, 18:50
0
Jednoznačně Peugeot !!! konečně autor co nepíše o autech dle zvyklostí z 90let!! škoda kokodák je smutný příklad crossoveru. Češi by na platformě dokázali udělat mnohem hezčí, lepší a promyšlenější auto! Jenže to by se VW nepřežil :-(
11. srpna 2017, 17:11
0
Mě se také líbí Peugeot po všech udaných parametrech.
11. srpna 2017, 16:42
-2
Dobrý den, přesně souhlasím s druhým komentářem. Proč jste si nevybrali pro test výkonově stejný diesel 2.0Hdi, nebo u Škodovky 1,4 TSi?
Jedná se pouze o propagaci předražené Škodovky!!!
11. srpna 2017, 16:19
-1
Dobrý den, neuznávám článek porovnání mezi Škodou diesel a Peugeotem benzin, Mám na naftu a je o hodně nižší spotřeba a plné výbavy. Navíc Škoda ve skutečnosti má vyšší spotřebu než Peugeotem ( s plným obsazení ! ). Prostě je to klamavá reklama!
11. srpna 2017, 13:25
0
Sorry jako, ale používejte odstavce :-) takhle se to nedá číst
10. srpna 2017, 21:23
0
Hluboká omluva. S chutí projíždím článek po druhé a všiml jsem si že tam je zmíněná. Prosím o smazání komentů. Ať nejsem za okurku. ✌️
10. srpna 2017, 21:20
0
Zdravíčko, trochu s křížkem po funuse, ale teď jsem objevil tento super článek. Mimochodem pro skupinu B/S připravovala LADA Samara Eva B/S prototype.
Návrh na článek: závodní vozy, které změnili působiště. Třeba právě z důvodu ukončení kategorie. Nebo připravované závoďáky, které nevyjeli.
Cossie, 190 evo, atd. asi důkladně známe. Ale článku typu: wow, to jsem nevěděl. Je strašně málo.
Jinak dobrá práce chlape.
09. srpna 2017, 19:30
0
Pán fisker nerobí autá ale umelecké diela každé jedno auto je neskutočne krásny výtvor a tam mustang je proste najkrajší z mustangov
Jeho firma skrachovala pre nejaké zákulisné hry do ktorých bol zapojený človek z GM škoda karma sa mi vždy páčila viac ako nejaká Tesla...
09. srpna 2017, 17:18
0
Já myslím, že jde o chytrou mapu plynu, která pro vjemovou živost a rychlou odezvu ten plyn "přemotivuje". V odpovědi na sešlápnutí 1/2 plynu dává nárazově třeba 3/4 reálného plynu na klapce. Po dosažení určitých otáček ale pak plyn zase sám přivře aby odpovídal tomu 1/2 sešlápnutí. Věci jako PEDALBOX timhle řeší mizernou odezvu u prvních drive by wire aut. Prostě ty systémy uměle při jakýmkoli sešlápnutí dají na první moment skoro plnej plyn, aby z něj pak ubraly. Tyhle výkonový hrby jsem ale u svojí G165 nezaznamenal a skoro si řikám, že to možná máte zanešenou klapku v sání. Tak se projevovala na škodovkách. Že se jí nejdřív nechtělo a pak s sebou škubla a přeskočila o kus svojí zamýšlenou polohu.
09. srpna 2017, 16:41
0
Já koukám já zírám a přemýšlím jestli vyrazit svojí Fabií nebo se dohodnout na Alfici GT 2.0 JTS :-D rozhodně se těším protože to bude krásný odpočinek rovnou po ranní na benzínce (Shell Opava Těšínská kdyby chtěl kdokoliv pokecat či nabrat palivo)
09. srpna 2017, 15:42
0
Myslím že 6q neměla protože se do ní nevešel. Když se Z3 začala vyrábět tak ani neexistoval, tudíž se s ním nepočítalo. Ale o pár kusech s individuální přestavbou jsem četl když jsem se o ní zajímal (měl jsem 2000 Z3 coupé M54B30). Vyztužení by nebylo třeba, ve své době mělo coupé největší tuhost v krutu ze všech BMW, vznikla vlastně tak že na cabrio dali střechu, ne obráceně jako obvykle, tudíž jí zůstaly výztuhy a byla tedy těžší než cabrio. Ale to svezení bylo boží.
09. srpna 2017, 15:04
0
Tak Golf je opravdu předražené prditko. Nad tímto autem se vytvořila jistá aura, která jeho cenu stale nesmyslně navyšuje. V podstatě se v Německu na toto auto dívají jako mi na Fabii.
09. srpna 2017, 11:09
0
Pravdu máš, Krabe. Pan Fisker je skutečně rodilý Dán, viz. https://en.wikipedia.org/wiki/Allerød_Municipality
A samozřejmě i génius. Ten koncept je prostě famózní...
09. srpna 2017, 08:02
1
V pohodě, dík za odpověď :) Kdybyste někdy potřebovali kafe na akci, dejte vědět :)
09. srpna 2017, 01:58
0
Diru do kapsy udela treba e55amg asi jako obyc e500
C43amg je uplne beznej osmivalec, co stoji na servis min nez treba osmivalcova tez spolehliva e39 m5
A min nez takova bezna zajebavka typu allroad 2.5tdi, s80I t6 nakej ten range rover a podobny mrdky, ktery se daj povazovat za beznej povoz
A sikovnej mechanik muze stat klidne pres litr za hodinu protoze svym umem ti usetri spousta zbytecnejch veci a jinak na amg je bezna original spotrebka kdyz si ji sezenes sikovne v unosnejch mezich pro kazdyho, kdo ma na nakup takovyho auta
Predpokladam, ze 300+ konovy auto si nekupuje nekdo s rozpoctem na provoz felicie
08. srpna 2017, 23:32
0
V dalším kroku někoho u Mazdy napadne, že se tak dá spalovat i nafta, ne jenom vysoce rafinovaný benzin. Ale moment...
08. srpna 2017, 22:37
0
Držím Mazdě palce. Jak s tímhle motorem, tak i s inovovaným Wankelem.
08. srpna 2017, 15:10
0
Přidám svou trošku do mlýna se zkušeností z prodeje dílů.
AMG Mercedes je uchvatný kus techniky, ale taky je to absolutní exot a ta auta mají spoustu unikátních dílů, které se dají sehnat pouze v originále, nebo vůbec.
Jen pro příklad co jsem za poslední rok řešil za poptávky. Servočerpadlo na AMG Benz - 170 000, kompresor klimatizace 80 000 (bez příslušenství), měchy 10 jeden + kompresor 20. Co se týče dílů, tak ceny odpovídají pořizovací hodnotě vozu.
08. srpna 2017, 14:52
1
Otazka je, kto si to bude moct dovolit? Toto podla mna urcite nie je nieco pre bezneho cloveka a ani len pre bezneho solventného cloveka. Co si pamatam, tak napr. ten zrenovovany Range Rover stoji viac ako uplne novy aktualny model.
08. srpna 2017, 14:24
0
Zdravím, kdo vám bude na akci dělat kafe? Měla bych nápad, a stačilo by nám k tomu malé místo na stánek nebo pult a přípojka na varnou konvici ;)
08. srpna 2017, 08:21
0
popravdě chybí
tenkrát jsem ho prodával defakto z donucení protože jsem změnil zaměstnání a musel jsem začít dojíždět autem.
takže rok musel sloužit jako daily car a byla to škoda ho huntovat, takže musel pryč protože na druhý auto nebyly peníze
08. srpna 2017, 07:38
0
Čau, mám w126 sic jen s r6 , ale na údržbu to drahé není. Já chtěl C36, C140, R129, vše s osmi válci. Nakonec jsem si to vždy rozmyslel, protože jsou to už složitá auta. (problémy s kabelovými svazky a podobně) Nejhoší nějsou ani tak mechanické části, jako příplatkové výbavy, obzvlášt u prvních mamutů. Mercedesy od 1993 prostě hnijou jak vzteklé. Je to smutné u značky pověsté svou spolehlivostí. Můj názor člověka co má doma 3 auta a 4 motorky, je že bych volil auto které je těsně pod idolem AMG/M divize BMW. Levnější na údržbu , zábavné určitě podobně. CLK430, E430 124, E430 W210, CLK500. Všechno jsou to V8, tzn, ten božský zvuk. No a taky bych se nebál BMW, i ten šestiválec umí udělat radosti až k zbláznění! Navíc řekněme do E46 jsou ty auta ještě dost jednoduché. E36 3328, E46 330 a ...
No ale mám pro tebe konkrétní tip C126 560, nejvýkonější motor v číně coupé. Super auto zvuk, i potentnost zábavy. A hlavně ten vzhled.
https://auto.bazos.cz/inzerat/77718203/SEC-cinan-coupe-560.php
07. srpna 2017, 21:28
0
Pouzivat hlavu a nebyt levy nebylo vubec mysleno nejak hanlive.. Levne auto vetsinou musi byt neco ne uplne mainstreamoveho a jezdit v 15+ let starem aute vyzaduje nejake zakladni technicke znalosti - pokud nekdo neumi zkontrolovat ani olej, spis si necha upadnout kolo, nez by odhalil nejake nestandartni zvuky a prehraty motor pozna az podle pary linouci se z pod kapoty, samozrejme pro nej stare auto moc smyslu nedava..
07. srpna 2017, 20:45
3
" Problem je v tom, ze dnes se prakticky ZADNE auto v pojizdnem stavu (natoz zajimave auto) neda poridit pod 50 000 Kc" - tak to je pekny nesmysl.. Pokud clovek pouziva hlavu a neni uplne levy, tak se da koupit plne pojizdne auto (a dlouhodobe provozovat) i za mnohem min.. z vlastni zkusenosti - v poslednich letech pro sebe, nebo nekoho z rodiny shanel takove auto nekolikrat a vzdy uspesne (krome jednoho, ktere se prodalo po par mesicich za stejnou cenu, za kterou bylo koupeno, vsechny jezdi, bez nejakych drahych, nebo castych zavad..
Ale chapu, ze tohle clovek s Dacii za 200k slyset nechce..
07. srpna 2017, 19:32
0
Pěkně jsi to vyladil. Líbí se mi ta loketní opěrka i to potažení kůží...BRAVO ! Nechybí Ti ?
07. srpna 2017, 19:22
0
Děkuji za připomenutí tohoto hrdiny. Vzpomněl jsem na konec svých devadesátých let, kdy jsme coby "tuneři" jezdili na vyjížďky a lépe situovaný kamarád měl právě HGT a oproti mému Civicu 6G 1,4 to jelo neskutečně. Za 58 tis.je to lákavě za babku vzhledem k předchozí péči Kubajse.
07. srpna 2017, 19:06
0
Diky vsem za rady. Castka 200 000 je pouze na porizeni vozu nikde jsem neuvadel kolik mam na servis. A samotna castka taky nemusi byt konecna. Auto hledam na vikendove vylety pocitam s najezdem tak 5000 km rocne. A kdyz jsem videl tenhle inzerat https://auto.bazos.cz/inzerat/77813017/Mercedes-Benz-Tridy-C-43-AMG-225KW.php tak jsem si rek, ze to neni spatnej napad. Co se tyce servisu tak nevidim moc problem. Vzdyt i mercedes autorizak ma ceny na youngtimery nastaveny kolem 500 Kc na hodinu. Plecharina stejna jak na normalni, gumy maj normalni rozmer, prevodovka standartni 722, motor z e 430 a zrovna kousek z toho inzeratu vypada uchvatne.
@Skipper ten tvuj Jaguar me nadchl. Vubec jsem nad nim neuvazoval kde ho prosim Te servisujes? Bydlim totiz kousek od Blanska. A co si myslis o koupi takoveho kousku: https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-8-daimler-super-v8-4-0-kompressor-ID6yY5wf.html
07. srpna 2017, 18:24
0
07. srpna 2017, 15:58
0
07. srpna 2017, 11:17
0
Proc komentuje dotaz nekdo, kdo v danem aute nikdy nejel ani nema vubec tuseni, kolik stoji servis?
Starsi amg fakt diru do kapsy za servis u sikovneho mechanika kdyz si clovek dily sezene sam neudela.. asi jako e500.. zadna tragedie
Zatracovat kvuli tomu amg a jednim dechem doporucit jaguar xjr mi prijde tez zcestne
Jaguar xjr 308 se tez da provozovat v relativne dostupnych mezich, nicmene mezi nim a c43 ci 55amg neni rozdil.. btw prvni rocniky xjr maji dokonce shodny petikvaltovy automat od mercedesu
Poslední komentáře
- afro-r1, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
0,3mm na prumeru stabilizatoru je porovnatelne s vyrobni toleranci.... - sheogh, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Auto se mi libi a jako hracku plus jako postrk "do teska... - RBMK, Levný elektromobil který potěší...
Dobrá volba! Já jsem spokojený se svým elektromobilem Axial... - rock, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tak ono to není zas tak složitý: Zadání: chci nový kupé... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Abych jen nepíčoval. Vážně hezká recenze, po dlouhé době... - beastar, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Už se těším jak my fans a majitelé vysvětlí že je to nejlepší... - Sato, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky.... - Junior, Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí
Tady bude nablito. - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Lukáš: Je to tak, republiku mám sježděnou křížem krážem.... - rock, u blogu Exkurze do Holandu
Článek dobrej a těším se na další díl. Ranní soundtrack... - Hookec, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Díky moc, myslím že to nakonec byla rozumná volba.... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Ono snad obecně jakoukoliv větší silnější naftu. Víc... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Krab: Není to složitý. Už i ty matláci v Česku si s tím... - beastar, u blogu Exkurze do Holandu
Dlouhá cesta je to poprvé jak si to natrénuješ ani ti to nepřijde.... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Naftová V8 je jako Rolls. Buď to máš nový, nebo to neměj...
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
335 koní výkon
3 600 ccm objem
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
94 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda
26 komentářů