načítám data...

Jméno
Bydliště
Registrace-
Poslední aktivita-
Příspěvků ve fóru6
Komentářů u článků11170
Pozitivních komentářů u článků606
Negativních komentářů u článků126
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

To
Tonda
13. srpna 2017, 23:43
0
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Tak za mě třeba Nick Mason bubeník Pink Floyd má dost obsáhlou sbírku, ale nikde jsem se nedocetl důvody proč zrovna tato auta atd...

Ja
Janeg
13. srpna 2017, 21:17
-5
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Hádám, zda články o autech platí svaz dovozců, či výrobců, možná ve spolupráci. Je komické se dovídat, že lidé nakupují auta do sbírek, jako investici a nebo pro zábavu. No když je v hlavě petrol (zřejmě pouze)....

Wt
Wtf
13. srpna 2017, 18:33
2
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

390 kubickych palcu je problizne 6400 kubickych centimetru

To
Tomáššš
13. srpna 2017, 13:30
0
St
Stanxl22
13. srpna 2017, 12:02
1
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Blbost, 390 kubických palců je asi 6390 ccm.

Fr
Frankie
13. srpna 2017, 10:57
0
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

No, to bude tím, že to jsou kubické palce - vychází to na něco přes 2500 ccm :)

VK
VK
13. srpna 2017, 00:31
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

To přece funguje jinak. Jak jednou ani ne moc alegoricky vysvětloval Škvorecký, z dob co vedl v Torontu exilové nakladatelství - víte, když chci vydat nějakého exilového autora, musím k tomu vydat dvacet brakových titulů. Jinak se to nezaplatí.

Takže podplacené články za mylyón vážně nehrozí. Ačkoli bych ten mylyón a Rolexky redaktorům Autíčkáře vážně přál, za to co předvádí. Přesto to má své zákonitosti. Na komerční bázi je nejvíc příjmů za reklamu - ne, vážně si nemyslím, že by redakce jakkoli obsah reklam ovlivňovala, nebo jím byla ovlivňována. Jenže k příjmům z reklamy je potřeba sledovanost. Tím pádem se píše, co v národě českém rezonuje, píše se o škodovkách, jak je RS skvělé, jak je k zábavě za volantem unbedingt nutné kvedlat fofrklackem atd. atp.

No a aby bylo o čem psát, musí být k dispozici testovací automobily, navíc zrovna těch lidových značek. Čímž je pozice redakce daná a v žádném případě nikoli neutrální. Napsat dejme tomu podle skutečnosti, že je škodovka nezávisle na modelu předražený krám bez jakékoli další speciální přidané hodnoty, nedostane od Škody zapůjčit k testování už ani tříkolku. Takže Kokodák působí hodnotně, Zlo Kočka by si jej samozřejmě vybrala (není to tak dávno, co psala ódy na cestování v E-Klasse, jenže holt čas oponou trhnul a doba žádá oběti), milionový Golf supr, bomba; nelze si nevšimnout, že redaktoři vždy, bez sebemenší výjimky hájí automobilky, při kritice automobilek a jejich výrobků v diskuzi pokaždé vystupují v roli advokátů. Ať jde o cokoli, co automobilka činí, dobře činí. Vojtovi Dobešovi to občas ujede k vyslovené lži, jako třeba že i8 je elektromobil s trvalým palubním zdrojem k dobíjení, onehdy v diskuzi k trojkové Tesle (abych nezůstal dlužen odpověď na hozenou rukavici).

Pa
Patas
12. srpna 2017, 15:38
0
Problém s parkováním? V 50. letech našli řešení – páté kolo

Tak kdyby hydraulická byla zadní náprava a ta se zvedla, nemuselo by brát to páté kolo tolik místa, né? Každopádně by to na komplikovanosti jen přidalo =D Tákže hurá zatáčet všemi koly a páté kolo je i nadále "pátým kolem u vozu"!

MV
MV.
12. srpna 2017, 10:45
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Proc taky kdyz tam je stejne jako u jinych vozu deformacni zona, vysokopevnostni ocel neni ani v C sloupku natoz ve viku kufru...

Ji
Jirka Černý
12. srpna 2017, 10:01
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Osobně čistě vzhled tak se mi zamlouvá víc Šádina ale je to o vkusu a ani jedno asi nejni špatné, má to být trochu terenní no to asi mám uplně jinou představu ale budiž jako rodinná univerzální a bezpečná dodávka mi to dává smysl, škoda že to nejni dost nóbl aby si to koupil njaký šejk a prohnal to po poušti, když to testuje někdo komu naprosto nesejde na penězích dost to ukáže ale přeci nemůžem všichni jezdit v Toyotách.

sp
sportak
12. srpna 2017, 08:29
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

český medvěd .......:))))))) ten medvěd - to je asi úlet redaktora., ze? To je tak české auto ako je Hjundéééé:)

Sa
Safa
11. srpna 2017, 23:42
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Tak jsem to i myslel, bohužel u CX-5 to v Česku zatím(bohužel) končí...
Každpádně mě tu nikdo nemusí brát vážně, jsem prostě ortodoxní fanda japonských aut, zejména pak Mazdy a Subaru. Btw. nikdy jsem ještě neseděl v Tribece, a tu bych si docela taky rád vyzkoušel (ideálně za volantem)...

MV
MV.
11. srpna 2017, 23:30
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Clanek se mi libil, to porovnani prece neni jen o benzin vs nafta - u toho se zasekne 30% komentujicich :)

Zacnu trochu zesiroka : Skodovce a celkove VW Group se dosud darilo a je o ne zajem, takze neni problem nacenit si vozy, kdyz vidi ze je cekaci lhuta na auta temer 1 rok (napr. Kodiaq, Tiguan). Z pohledu rodinneho setrilka mi tak pripada hloupe kupovat si Kodiaqa kdyz vim ze tam musi byt nacpana pekne tucna marze - uz jen rozdil v konfiguratoru mezi zakladni a max vybavou naznacuje ze tu neco nehraje.

A co Peugot ? Je hezkej a zajimavej, ale zaroven zdviham prst a rikam nenechte se oblbnout jen tim interierem, samotny design vas nikam nedoveze. Jakou povest ma ten motor popr. automat ktery se v Peugotu pouziva ?

Za me bych si nevybral, oboje sou novy modely a prenecham jinym at to otestuji a az bude facelift budu zvedav.

Sa
Safa
11. srpna 2017, 23:20
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

No já teda nevím. Kdybych už si měl vybrat mezi Kodiaqem a 5008 (SUV považuju za rakovinu, to radši kombíka), tak si koupím CX-5... :o)
Jinak k té veselé diskuzi tad -, přečetl jsem to dvakrát (radši) a asi bych se také přiklonil k názoru, že test subjektivně vyhrál Pažout.

VK
VK
11. srpna 2017, 22:39
-9
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Beastře, byl jste nějakou dobu pryč, asi vám uniklo, že Autíčkář před pár měsíci přešel - dokonce oficiálně - na komerční bázi. S tím se pojí některé zákonitosti. Zejména, píše se na témata, o automobilech tak, jak je všeobecné povědomí, že to většina místní motoristické veřejnosti chce, je potřeba získávat kliky (myší, ne ty od dveří). A se závěry tak, aby se hladily zde dominující automobilky spíš po srsti, než proti srsti. No a Vojta Dobeš se ujal nelehkého úkolu lhát jak když tiskne. Celkem se v tom našel.

Pa
Pavel45
11. srpna 2017, 21:49
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Cena, vykon motora vybava vzhled. Sade nesaha Prugeotu ani po ventilky

Tr
Trenchermann
11. srpna 2017, 19:52
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Škodovka už ani z daleka není česká. Tohle tvrzení je stejně absurdní jako reklama na ten korejskej šmejd hyundai se slovy "nejlepší český kombík" .-)) A než sáhnout po vozítku z koncernu VW, tak raději ten Peugeot.

Ku
Kutas
11. srpna 2017, 19:01
0
P.
P.CH.
11. srpna 2017, 18:53
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Jak si český medvěd poradí z francouzským lvem? Vážně?

ki
kim
11. srpna 2017, 18:52
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Robotizovaná převodovka DSG ?
Radiomapa?

Zd
Zdeněk D
11. srpna 2017, 18:50
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Jednoznačně Peugeot !!! konečně autor co nepíše o autech dle zvyklostí z 90let!! škoda kokodák je smutný příklad crossoveru. Češi by na platformě dokázali udělat mnohem hezčí, lepší a promyšlenější auto! Jenže to by se VW nepřežil :-(

An
Antony
11. srpna 2017, 17:11
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Mě se také líbí Peugeot po všech udaných parametrech.

Ja
Jarek Rukavica
11. srpna 2017, 16:42
-2
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Dobrý den, přesně souhlasím s druhým komentářem. Proč jste si nevybrali pro test výkonově stejný diesel 2.0Hdi, nebo u Škodovky 1,4 TSi?
Jedná se pouze o propagaci předražené Škodovky!!!

Fa
Fanda Peugetu
11. srpna 2017, 16:19
-1
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Dobrý den, neuznávám článek porovnání mezi Škodou diesel a Peugeotem benzin, Mám na naftu a je o hodně nižší spotřeba a plné výbavy. Navíc Škoda ve skutečnosti má vyšší spotřebu než Peugeotem ( s plným obsazení ! ). Prostě je to klamavá reklama!

so
sorry jako
11. srpna 2017, 13:25
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Sorry jako, ale používejte odstavce :-) takhle se to nedá číst

Ra
Ram
10. srpna 2017, 21:23
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Hluboká omluva. S chutí projíždím článek po druhé a všiml jsem si že tam je zmíněná. Prosím o smazání komentů. Ať nejsem za okurku. ✌️

Ra
Ram
10. srpna 2017, 21:20
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Zdravíčko, trochu s křížkem po funuse, ale teď jsem objevil tento super článek. Mimochodem pro skupinu B/S připravovala LADA Samara Eva B/S prototype.

Návrh na článek: závodní vozy, které změnili působiště. Třeba právě z důvodu ukončení kategorie. Nebo připravované závoďáky, které nevyjeli.

Cossie, 190 evo, atd. asi důkladně známe. Ale článku typu: wow, to jsem nevěděl. Je strašně málo.

Jinak dobrá práce chlape.

De
Denissss
09. srpna 2017, 19:30
0
Henrik Fisker: Designér v rozbouřených vodách

Pán fisker nerobí autá ale umelecké diela každé jedno auto je neskutočne krásny výtvor a tam mustang je proste najkrajší z mustangov
Jeho firma skrachovala pre nejaké zákulisné hry do ktorých bol zapojený človek z GM škoda karma sa mi vždy páčila viac ako nejaká Tesla...

Wa
Waclosh
09. srpna 2017, 17:18
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Já myslím, že jde o chytrou mapu plynu, která pro vjemovou živost a rychlou odezvu ten plyn "přemotivuje". V odpovědi na sešlápnutí 1/2 plynu dává nárazově třeba 3/4 reálného plynu na klapce. Po dosažení určitých otáček ale pak plyn zase sám přivře aby odpovídal tomu 1/2 sešlápnutí. Věci jako PEDALBOX timhle řeší mizernou odezvu u prvních drive by wire aut. Prostě ty systémy uměle při jakýmkoli sešlápnutí dají na první moment skoro plnej plyn, aby z něj pak ubraly. Tyhle výkonový hrby jsem ale u svojí G165 nezaznamenal a skoro si řikám, že to možná máte zanešenou klapku v sání. Tak se projevovala na škodovkách. Že se jí nejdřív nechtělo a pak s sebou škubla a přeskočila o kus svojí zamýšlenou polohu.

Te
Tejira
09. srpna 2017, 16:41
0
Kafe&Káry Ostrava vol.2 budou 13.8.2017

Já koukám já zírám a přemýšlím jestli vyrazit svojí Fabií nebo se dohodnout na Alfici GT 2.0 JTS :-D rozhodně se těším protože to bude krásný odpočinek rovnou po ranní na benzínce (Shell Opava Těšínská kdyby chtěl kdokoliv pokecat či nabrat palivo)

to
tom
09. srpna 2017, 15:42
0
Štvou vás nová auta? Možná si brzy budeme moci kupovat nová-stará!

Myslím že 6q neměla protože se do ní nevešel. Když se Z3 začala vyrábět tak ani neexistoval, tudíž se s ním nepočítalo. Ale o pár kusech s individuální přestavbou jsem četl když jsem se o ní zajímal (měl jsem 2000 Z3 coupé M54B30). Vyztužení by nebylo třeba, ve své době mělo coupé největší tuhost v krutu ze všech BMW, vznikla vlastně tak že na cabrio dali střechu, ne obráceně jako obvykle, tudíž jí zůstaly výztuhy a byla tedy těžší než cabrio. Ale to svezení bylo boží.

Ro
Roman
09. srpna 2017, 15:04
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Tak Golf je opravdu předražené prditko. Nad tímto autem se vytvořila jistá aura, která jeho cenu stale nesmyslně navyšuje. V podstatě se v Německu na toto auto dívají jako mi na Fabii.

Sa
Safa
09. srpna 2017, 11:09
0
Henrik Fisker: Designér v rozbouřených vodách

Pravdu máš, Krabe. Pan Fisker je skutečně rodilý Dán, viz. https://en.wikipedia.org/wiki/Allerød_Municipality
A samozřejmě i génius. Ten koncept je prostě famózní...

Ve
Veronika
09. srpna 2017, 08:02
1
Kafe&Káry Ostrava vol.2 budou 13.8.2017

V pohodě, dík za odpověď :) Kdybyste někdy potřebovali kafe na akci, dejte vědět :)

Fr
Franc
09. srpna 2017, 01:58
0
Koupit či nekoupit staré AMG? | Ptejte se

Diru do kapsy udela treba e55amg asi jako obyc e500

C43amg je uplne beznej osmivalec, co stoji na servis min nez treba osmivalcova tez spolehliva e39 m5

A min nez takova bezna zajebavka typu allroad 2.5tdi, s80I t6 nakej ten range rover a podobny mrdky, ktery se daj povazovat za beznej povoz

A sikovnej mechanik muze stat klidne pres litr za hodinu protoze svym umem ti usetri spousta zbytecnejch veci a jinak na amg je bezna original spotrebka kdyz si ji sezenes sikovne v unosnejch mezich pro kazdyho, kdo ma na nakup takovyho auta

Predpokladam, ze 300+ konovy auto si nekupuje nekdo s rozpoctem na provoz felicie

VK
VK
08. srpna 2017, 23:32
0
Vznětový motor na benzín předvede Mazda do dvou let

V dalším kroku někoho u Mazdy napadne, že se tak dá spalovat i nafta, ne jenom vysoce rafinovaný benzin. Ale moment...

Sa
Safa
08. srpna 2017, 22:37
0
Vznětový motor na benzín předvede Mazda do dvou let

Držím Mazdě palce. Jak s tímhle motorem, tak i s inovovaným Wankelem.

Wi
Winie
08. srpna 2017, 15:10
0
Koupit či nekoupit staré AMG? | Ptejte se

Přidám svou trošku do mlýna se zkušeností z prodeje dílů.
AMG Mercedes je uchvatný kus techniky, ale taky je to absolutní exot a ta auta mají spoustu unikátních dílů, které se dají sehnat pouze v originále, nebo vůbec.
Jen pro příklad co jsem za poslední rok řešil za poptávky. Servočerpadlo na AMG Benz - 170 000, kompresor klimatizace 80 000 (bez příslušenství), měchy 10 jeden + kompresor 20. Co se týče dílů, tak ceny odpovídají pořizovací hodnotě vozu.

Lu
Lukyno
08. srpna 2017, 14:52
1
Štvou vás nová auta? Možná si brzy budeme moci kupovat nová-stará!

Otazka je, kto si to bude moct dovolit? Toto podla mna urcite nie je nieco pre bezneho cloveka a ani len pre bezneho solventného cloveka. Co si pamatam, tak napr. ten zrenovovany Range Rover stoji viac ako uplne novy aktualny model.

Ve
Veronika
08. srpna 2017, 14:24
0
Kafe&Káry Ostrava vol.2 budou 13.8.2017

Zdravím, kdo vám bude na akci dělat kafe? Měla bych nápad, a stačilo by nám k tomu malé místo na stánek nebo pult a přípojka na varnou konvici ;)

ku
kubajs
08. srpna 2017, 08:21
0
Hrdinové za babku: Fiat Bravo HGT

popravdě chybí
tenkrát jsem ho prodával defakto z donucení protože jsem změnil zaměstnání a musel jsem začít dojíždět autem.
takže rok musel sloužit jako daily car a byla to škoda ho huntovat, takže musel pryč protože na druhý auto nebyly peníze

Wa
Wanislav
08. srpna 2017, 07:38
0
Koupit či nekoupit staré AMG? | Ptejte se

Čau, mám w126 sic jen s r6 , ale na údržbu to drahé není. Já chtěl C36, C140, R129, vše s osmi válci. Nakonec jsem si to vždy rozmyslel, protože jsou to už složitá auta. (problémy s kabelovými svazky a podobně) Nejhoší nějsou ani tak mechanické části, jako příplatkové výbavy, obzvlášt u prvních mamutů. Mercedesy od 1993 prostě hnijou jak vzteklé. Je to smutné u značky pověsté svou spolehlivostí. Můj názor člověka co má doma 3 auta a 4 motorky, je že bych volil auto které je těsně pod idolem AMG/M divize BMW. Levnější na údržbu , zábavné určitě podobně. CLK430, E430 124, E430 W210, CLK500. Všechno jsou to V8, tzn, ten božský zvuk. No a taky bych se nebál BMW, i ten šestiválec umí udělat radosti až k zbláznění! Navíc řekněme do E46 jsou ty auta ještě dost jednoduché. E36 3328, E46 330 a ...
No ale mám pro tebe konkrétní tip C126 560, nejvýkonější motor v číně coupé. Super auto zvuk, i potentnost zábavy. A hlavně ten vzhled.
https://auto.bazos.cz/inzerat/77718203/SEC-cinan-coupe-560.php

hh
hh
07. srpna 2017, 21:28
0
Hrdinové za babku: Fiat Bravo HGT

Pouzivat hlavu a nebyt levy nebylo vubec mysleno nejak hanlive.. Levne auto vetsinou musi byt neco ne uplne mainstreamoveho a jezdit v 15+ let starem aute vyzaduje nejake zakladni technicke znalosti - pokud nekdo neumi zkontrolovat ani olej, spis si necha upadnout kolo, nez by odhalil nejake nestandartni zvuky a prehraty motor pozna az podle pary linouci se z pod kapoty, samozrejme pro nej stare auto moc smyslu nedava..

hh
hh
07. srpna 2017, 20:45
3
Hrdinové za babku: Fiat Bravo HGT

" Problem je v tom, ze dnes se prakticky ZADNE auto v pojizdnem stavu (natoz zajimave auto) neda poridit pod 50 000 Kc" - tak to je pekny nesmysl.. Pokud clovek pouziva hlavu a neni uplne levy, tak se da koupit plne pojizdne auto (a dlouhodobe provozovat) i za mnohem min.. z vlastni zkusenosti - v poslednich letech pro sebe, nebo nekoho z rodiny shanel takove auto nekolikrat a vzdy uspesne (krome jednoho, ktere se prodalo po par mesicich za stejnou cenu, za kterou bylo koupeno, vsechny jezdi, bez nejakych drahych, nebo castych zavad..

Ale chapu, ze tohle clovek s Dacii za 200k slyset nechce..

Ko
Kouzelník
07. srpna 2017, 19:32
0
Hrdinové za babku: Fiat Bravo HGT

Pěkně jsi to vyladil. Líbí se mi ta loketní opěrka i to potažení kůží...BRAVO ! Nechybí Ti ?

Ko
Kouzelník
07. srpna 2017, 19:22
0
Hrdinové za babku: Fiat Bravo HGT

Děkuji za připomenutí tohoto hrdiny. Vzpomněl jsem na konec svých devadesátých let, kdy jsme coby "tuneři" jezdili na vyjížďky a lépe situovaný kamarád měl právě HGT a oproti mému Civicu 6G 1,4 to jelo neskutečně. Za 58 tis.je to lákavě za babku vzhledem k předchozí péči Kubajse.

Du
Dusanh
07. srpna 2017, 19:06
0
Koupit či nekoupit staré AMG? | Ptejte se

Diky vsem za rady. Castka 200 000 je pouze na porizeni vozu nikde jsem neuvadel kolik mam na servis. A samotna castka taky nemusi byt konecna. Auto hledam na vikendove vylety pocitam s najezdem tak 5000 km rocne. A kdyz jsem videl tenhle inzerat https://auto.bazos.cz/inzerat/77813017/Mercedes-Benz-Tridy-C-43-AMG-225KW.php tak jsem si rek, ze to neni spatnej napad. Co se tyce servisu tak nevidim moc problem. Vzdyt i mercedes autorizak ma ceny na youngtimery nastaveny kolem 500 Kc na hodinu. Plecharina stejna jak na normalni, gumy maj normalni rozmer, prevodovka standartni 722, motor z e 430 a zrovna kousek z toho inzeratu vypada uchvatne.
@Skipper ten tvuj Jaguar me nadchl. Vubec jsem nad nim neuvazoval kde ho prosim Te servisujes? Bydlim totiz kousek od Blanska. A co si myslis o koupi takoveho kousku: https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-8-daimler-super-v8-4-0-kompressor-ID6yY5wf.html

Oz
Ozi
07. srpna 2017, 18:24
0
Hrdinové za babku: Fiat Bravo HGT

Super článek a těším se na další z této rubriky.????

Pe
Pepa Zdepa
07. srpna 2017, 15:58
0
Fr
Franc
07. srpna 2017, 11:17
0
Koupit či nekoupit staré AMG? | Ptejte se

Proc komentuje dotaz nekdo, kdo v danem aute nikdy nejel ani nema vubec tuseni, kolik stoji servis?
Starsi amg fakt diru do kapsy za servis u sikovneho mechanika kdyz si clovek dily sezene sam neudela.. asi jako e500.. zadna tragedie
Zatracovat kvuli tomu amg a jednim dechem doporucit jaguar xjr mi prijde tez zcestne
Jaguar xjr 308 se tez da provozovat v relativne dostupnych mezich, nicmene mezi nim a c43 ci 55amg neni rozdil.. btw prvni rocniky xjr maji dokonce shodny petikvaltovy automat od mercedesu

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Camaro RS ZL1 look 2016
Chevrolet Camaro RS ZL1 look

2016 rok výroby
335 koní výkon
3 600 ccm objem

Ford Mustang S197 4.6 GT 2007
Ford Mustang S197 4.6 GT

2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem

Ford F150 Raptor V6 2018
Ford F150 Raptor V6

2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem

Dodge Challenger  2016
Dodge Challenger

2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem