logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Bydliště
Registrace-
Poslední aktivita-
Příspěvků ve fóru6
Komentářů u článků11193
Pozitivních komentářů u článků617
Negativních komentářů u článků132

Posledních 50 komentářů

2
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:24

1

-1
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:24

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:24

1

1
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:23

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:23

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:22

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:22

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:22

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:21

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:21

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:21

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:20

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:20

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:20

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:19

1

1
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:19

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:19

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:18

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:18

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:18

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:18

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:18

1

0
QlqzzNwr
24. 9. 2023, 03:18

1

0
Tonda
13. 8. 2017, 23:43
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Tak za mě třeba Nick Mason bubeník Pink Floyd má dost obsáhlou sbírku, ale nikde jsem se nedocetl důvody proč zrovna tato auta atd...

-5
Janeg
13. 8. 2017, 21:17
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Hádám, zda články o autech platí svaz dovozců, či výrobců, možná ve spolupráci. Je komické se dovídat, že lidé nakupují auta do sbírek, jako investici a nebo pro zábavu. No když je v hlavě petrol (zřejmě pouze)....

2
Wtf
13. 8. 2017, 18:33
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

390 kubickych palcu je problizne 6400 kubickych centimetru

1
Stanxl22
13. 8. 2017, 12:02
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Blbost, 390 kubických palců je asi 6390 ccm.

0
Frankie
13. 8. 2017, 10:57
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

No, to bude tím, že to jsou kubické palce - vychází to na něco přes 2500 ccm :)

0
VK
13. 8. 2017, 00:31
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

To přece funguje jinak. Jak jednou ani ne moc alegoricky vysvětloval Škvorecký, z dob co vedl v Torontu exilové nakladatelství - víte, když chci vydat nějakého exilového autora, musím k tomu vydat dvacet brakových titulů. Jinak se to nezaplatí.

Takže podplacené články za mylyón vážně nehrozí. Ačkoli bych ten mylyón a Rolexky redaktorům Autíčkáře vážně přál, za to co předvádí. Přesto to má své zákonitosti. Na komerční bázi je nejvíc příjmů za reklamu - ne, vážně si nemyslím, že by redakce jakkoli obsah reklam ovlivňovala, nebo jím byla ovlivňována. Jenže k příjmům z reklamy je potřeba sledovanost. Tím pádem se píše, co v národě českém rezonuje, píše se o škodovkách, jak je RS skvělé, jak je k zábavě za volantem unbedingt nutné kvedlat fofrklackem atd. atp.

No a aby bylo o čem psát, musí být k dispozici testovací automobily, navíc zrovna těch lidových značek. Čímž je pozice redakce daná a v žádném případě nikoli neutrální. Napsat dejme tomu podle skutečnosti, že je škodovka nezávisle na modelu předražený krám bez jakékoli další speciální přidané hodnoty, nedostane od Škody zapůjčit k testování už ani tříkolku. Takže Kokodák působí hodnotně, Zlo Kočka by si jej samozřejmě vybrala (není to tak dávno, co psala ódy na cestování v E-Klasse, jenže holt čas oponou trhnul a doba žádá oběti), milionový Golf supr, bomba; nelze si nevšimnout, že redaktoři vždy, bez sebemenší výjimky hájí automobilky, při kritice automobilek a jejich výrobků v diskuzi pokaždé vystupují v roli advokátů. Ať jde o cokoli, co automobilka činí, dobře činí. Vojtovi Dobešovi to občas ujede k vyslovené lži, jako třeba že i8 je elektromobil s trvalým palubním zdrojem k dobíjení, onehdy v diskuzi k trojkové Tesle (abych nezůstal dlužen odpověď na hozenou rukavici).

0
Patas
12. 8. 2017, 15:38
Problém s parkováním? V 50. letech našli řešení – páté kolo

Tak kdyby hydraulická byla zadní náprava a ta se zvedla, nemuselo by brát to páté kolo tolik místa, né? Každopádně by to na komplikovanosti jen přidalo =D Tákže hurá zatáčet všemi koly a páté kolo je i nadále "pátým kolem u vozu"!

0
MV.
12. 8. 2017, 10:45
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Proc taky kdyz tam je stejne jako u jinych vozu deformacni zona, vysokopevnostni ocel neni ani v C sloupku natoz ve viku kufru...

0
Jirka Černý
12. 8. 2017, 10:01
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Osobně čistě vzhled tak se mi zamlouvá víc Šádina ale je to o vkusu a ani jedno asi nejni špatné, má to být trochu terenní no to asi mám uplně jinou představu ale budiž jako rodinná univerzální a bezpečná dodávka mi to dává smysl, škoda že to nejni dost nóbl aby si to koupil njaký šejk a prohnal to po poušti, když to testuje někdo komu naprosto nesejde na penězích dost to ukáže ale přeci nemůžem všichni jezdit v Toyotách.

0
sportak
12. 8. 2017, 08:29
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

český medvěd .......:))))))) ten medvěd - to je asi úlet redaktora., ze? To je tak české auto ako je Hjundéééé:)

0
Safa
11. 8. 2017, 23:42
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Tak jsem to i myslel, bohužel u CX-5 to v Česku zatím(bohužel) končí...
Každpádně mě tu nikdo nemusí brát vážně, jsem prostě ortodoxní fanda japonských aut, zejména pak Mazdy a Subaru. Btw. nikdy jsem ještě neseděl v Tribece, a tu bych si docela taky rád vyzkoušel (ideálně za volantem)...

0
MV.
11. 8. 2017, 23:30
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Clanek se mi libil, to porovnani prece neni jen o benzin vs nafta - u toho se zasekne 30% komentujicich :)

Zacnu trochu zesiroka : Skodovce a celkove VW Group se dosud darilo a je o ne zajem, takze neni problem nacenit si vozy, kdyz vidi ze je cekaci lhuta na auta temer 1 rok (napr. Kodiaq, Tiguan). Z pohledu rodinneho setrilka mi tak pripada hloupe kupovat si Kodiaqa kdyz vim ze tam musi byt nacpana pekne tucna marze - uz jen rozdil v konfiguratoru mezi zakladni a max vybavou naznacuje ze tu neco nehraje.

A co Peugot ? Je hezkej a zajimavej, ale zaroven zdviham prst a rikam nenechte se oblbnout jen tim interierem, samotny design vas nikam nedoveze. Jakou povest ma ten motor popr. automat ktery se v Peugotu pouziva ?

Za me bych si nevybral, oboje sou novy modely a prenecham jinym at to otestuji a az bude facelift budu zvedav.

0
Safa
11. 8. 2017, 23:20
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

No já teda nevím. Kdybych už si měl vybrat mezi Kodiaqem a 5008 (SUV považuju za rakovinu, to radši kombíka), tak si koupím CX-5... :o)
Jinak k té veselé diskuzi tad -, přečetl jsem to dvakrát (radši) a asi bych se také přiklonil k názoru, že test subjektivně vyhrál Pažout.

-9
VK
11. 8. 2017, 22:39
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Beastře, byl jste nějakou dobu pryč, asi vám uniklo, že Autíčkář před pár měsíci přešel - dokonce oficiálně - na komerční bázi. S tím se pojí některé zákonitosti. Zejména, píše se na témata, o automobilech tak, jak je všeobecné povědomí, že to většina místní motoristické veřejnosti chce, je potřeba získávat kliky (myší, ne ty od dveří). A se závěry tak, aby se hladily zde dominující automobilky spíš po srsti, než proti srsti. No a Vojta Dobeš se ujal nelehkého úkolu lhát jak když tiskne. Celkem se v tom našel.

0
Pavel45
11. 8. 2017, 21:49
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Cena, vykon motora vybava vzhled. Sade nesaha Prugeotu ani po ventilky

0
Trenchermann
11. 8. 2017, 19:52
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Škodovka už ani z daleka není česká. Tohle tvrzení je stejně absurdní jako reklama na ten korejskej šmejd hyundai se slovy "nejlepší český kombík" .-)) A než sáhnout po vozítku z koncernu VW, tak raději ten Peugeot.

0
Kutas
11. 8. 2017, 19:01
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Ceske? Ceske uz ani nahodou...

0
P.CH.
11. 8. 2017, 18:53
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Jak si český medvěd poradí z francouzským lvem? Vážně?

0
kim
11. 8. 2017, 18:52
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Robotizovaná převodovka DSG ?
Radiomapa?

0
Zdeněk D
11. 8. 2017, 18:50
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Jednoznačně Peugeot !!! konečně autor co nepíše o autech dle zvyklostí z 90let!! škoda kokodák je smutný příklad crossoveru. Češi by na platformě dokázali udělat mnohem hezčí, lepší a promyšlenější auto! Jenže to by se VW nepřežil :-(

0
Antony
11. 8. 2017, 17:11
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Mě se také líbí Peugeot po všech udaných parametrech.

-2
Jarek Rukavica
11. 8. 2017, 16:42
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Dobrý den, přesně souhlasím s druhým komentářem. Proč jste si nevybrali pro test výkonově stejný diesel 2.0Hdi, nebo u Škodovky 1,4 TSi?
Jedná se pouze o propagaci předražené Škodovky!!!

-1
Fanda Peugetu
11. 8. 2017, 16:19
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Dobrý den, neuznávám článek porovnání mezi Škodou diesel a Peugeotem benzin, Mám na naftu a je o hodně nižší spotřeba a plné výbavy. Navíc Škoda ve skutečnosti má vyšší spotřebu než Peugeotem ( s plným obsazení ! ). Prostě je to klamavá reklama!

0
sorry jako
11. 8. 2017, 13:25
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Sorry jako, ale používejte odstavce :-) takhle se to nedá číst

1
Ram
10. 8. 2017, 21:23
Skupina S: Za hranicí legrace

Hluboká omluva. S chutí projíždím článek po druhé a všiml jsem si že tam je zmíněná. Prosím o smazání komentů. Ať nejsem za okurku. ✌️

0
Ram
10. 8. 2017, 21:20
Skupina S: Za hranicí legrace

Zdravíčko, trochu s křížkem po funuse, ale teď jsem objevil tento super článek. Mimochodem pro skupinu B/S připravovala LADA Samara Eva B/S prototype.

Návrh na článek: závodní vozy, které změnili působiště. Třeba právě z důvodu ukončení kategorie. Nebo připravované závoďáky, které nevyjeli.

Cossie, 190 evo, atd. asi důkladně známe. Ale článku typu: wow, to jsem nevěděl. Je strašně málo.

Jinak dobrá práce chlape.