reklama
načítám data...

MGRR

JménoMiroslav Mittelsachsen + Praha západ
BydlištěEvropa
Registracepřed 14.9 měs.
Poslední aktivitapřed 19.7 hod.
WWWhttp://www.1234.cz
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků216
Pozitivních komentářů u článků41
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu
Informace

Ssangyong professional technik

Posledních 50 komentářů

MGRR
31. května 2018, 09:25
0
MGRR
30. května 2018, 20:21
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Co takove Suzuki Kizashi. Cena bude prijatelna, kvalita dobra.

MGRR
30. května 2018, 18:10
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Tohle není má slabost, ale Beastarova malost.

MGRR
30. května 2018, 18:07
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

No jo, Beastar... to hřeje :)
To mé ex F bylo čtyřmístné a "dětí v tom vozit lze", takže je hustější než nepoužitelná Zonda, která navíc nepřejede větší retardér.

Nedávno za hranicemi.... Víte jaký byl rozdíl mezi ženou s Daewo Tico a přijíždějícími mistry světa v Zondě, F360 a Lambo, při parkování v pravé, podélné řadě aut?

Žena v Ticu zaparkovala okamžitě, vystoupila, podívala se na mezeru za svým autem a počkala, aby jí to k ní couvající auto/Zonda. Mistr světa v Zondě, se zadní kamerou, přes svou tvrdou image zaparkoval blbě a naboural červené autíčko - odřel paní nárazník. Mistr se polopádem vyšoural z auta, posmíval se paní, že to rozleští žehličkou. Paní s kamennou tváří zavolala policii, řekla, že tomu nerozumí a určitě JÍ to bude stát dost peněz (chápeme oprava jejího krásného, červeného autíčka). Po hodině a hotových úkonech kolem nehody, už se najednou nesmáli... dostali nařízeno nastartovat, přidat plyn a začalo se zkoumat jakýmsi "mobilem" dB/decibely lezoucí z výfuku (metrem odměřená vzdálenost od výfuku). Zondě a Lambu odstranili značky, přijela policejní odtahovka, Zondu jeřábem naložila a odvezla na prozkoumání TÜV.

Obyčejných lidí, jako té paní v Ticu, Hyundai, Toytě, Suzuku, Daihatsu, Škodovce, atd., pokud jsou slušný, si vážím násobně víc, než "samovyvolených" co ví vše, ale o životě hovno. V Česku dělají ramena, jak přejedou čáru, neví která bije a jsou jako jelimánci.

Násobně víc si obyčejných lidí vážím, pokud mají děti a tyhle čtyřkolové kravince řeší z nutnosti.

MGRR
30. května 2018, 16:32
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Jeden neznamy z CSOB povidal, ze si u nich stacj zalozit ucet, posilat tam mesicne vyplatu "proste nejake prachy... i manzelky, jednoduse je tam vlozit, vybrat" a po trech mesicich Vam pristane sam od sebe mozny uver na cokoliv za 6-7% s moznosti kdykoliv splatit predem, nebo dvat mimoradky. Kdyby na autickari byli lide co nemaji na novy Mustang casch, tak se to info mnohym vic nez hodi... pak prijdete do banky, penize mate za hodinu na ucte.

MGRR
30. května 2018, 16:07
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Ma neprime vstrikovani, takze komu vadi vzrustajici cena benzinu, v klidu jde za 25t predelat na sekvvencni LPG vstrikovani a jezdit za 1/2. Levneji uz to nejde, ani elektromobil se naklady nechyta.

MGRR
30. května 2018, 16:02
1
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Ferrari V12, Mustang, S6 a BMW M, je sice super, ale pro obycejneho cloveka totalni nesmysl.

Ferrari mi zralo 25, Audi o 1/2 mene, BMW potreboval staly servis, Lexusy mi fungovali bez chybicky, ale neni to na kodrcani v kolonach, resp. proc to nicit, kdyz se clovek stejne zaradi do kolony a hlida si 30 50 70 110 140 a radary na kazdem rohu/jak kde.

Obycejne Tipo je fajn, ja mam rad nulovou zavadovost priblizovadla, takze bych koupil novou Corollu. Jasne pro chlapy s kulema to nema vykon, nuda a tak podobne... ona jednoduse je stale jezdi, jezdi, jezdi, funguje bez zavad, neresi se rozvody a podobne nesmyslne ukony.

Za 400 je nova, da se nekde vyzobnout i s led svetly a automatem, ktery sice nema ty kule, ale je lepsi nez manual, lepe vyuziva NM a ma nizsi spotrebu nez manual.

Jeste jakykoli Prius bude jezdit 20let s nulovymi naklady, stejne jako ta Corolla. Bonus je minimalni propad cen u ojeteho Priusu, "bez ohledu na km" a Corolla jednoduse drzi hodnotu nova i stara. Neni vyjimkou, ze za "lehce ojetou 10-30.000km" chteji sikovny bazaristi vic, nez za fungl novou, ktera stoji cca 380-450 Executive. Zere to 6,5-7L

MGRR
23. dubna 2018, 13:22
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Pro ženu a děti do školky, školy... levnější a menší Lexus NX, nebo dražší Lexus RX450

Z obyčejnějších dostupných, "levných menších" aut, je fajn a podceňované Suzuki S-Cross v automatu.

MGRR
20. dubna 2018, 10:57
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

T4 byla taková "blbuvzdorná" kovadlina. Pěkná T4 2.5 stojí v Německu ukrutný balík a znám pět lidí z Čech, kteří si po T5, pořídili zpět T4 za šílených 14-19.000euro, ale jsou spokojený. Auto T4 mají jako nové a prý ještě ušetřili...

MGRR
19. dubna 2018, 13:17
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Člověče vůbec nic... blbý viď :)

MGRR
19. dubna 2018, 13:13
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Lidi co dováželi dálky/auta/plaťák, dříve jezdívali T4 2.5TDi se starým pětiválcem ještě z Audi A6 C4. Vozili jen plaťák, to bylo vše.

Ohromné množství těchto lidí přešlo na T5/6 a vozí stále s sebou náhradní díly, jako alternátory, poloosy, vodní pumpy. Prý poloosy už umí vyměnit i na odstavném parkovišti, jak už to mají nacvičené. Jasně, dodávka musí jezdit... ale kvalitu ve VW nehledejme. I průměrný Němec ví, že VW už dávno není kvalitní... když je dostávají na "operák" rok a 10-20.000km "zdarma". Hodně lidí přešlo na Mazdy, Opely, ti chudší na za pár šupů "spolehlivé" Dacia. Ve škole, i kolem dokola u mne doma v Německu nových VW moc není. Dva bicolor multivany vs. šest MB V (přešli k vůli problémům z VW).

MGRR
19. dubna 2018, 13:04
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Pacifica 2018 mi přijde strašně "přeslazená", líbí se hodně ženám. Pacifica, tam bych se servisu obával. U Sienny "se nic takového řešit nemusí" (na třech jsme nikdy nic neopravovali), Odyssey bude taky servisně dobrá.

MGRR
19. dubna 2018, 10:08
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

https://www.toyota.com/sienna/
Začíná jako předokolka na 31.000, přes sedm verzí výbav, až po nejdražší AWD Limited za 43.000 + doprava, clo.

MGRR
19. dubna 2018, 09:59
5
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

U mne to v Únoru vyhrála Toyota Sienna AWD Limited, 270PS 3.5V6... naštěstí ani v základu neexistuje jako dodávka, proti dodávkám Multivan & MB-V, atd.

Za 1.5 to koupíte nové v maximální možné výbavě: čtyřkolka, dvě střešní okna, tři zadní dveře elektricky ovládaná, dají se otevírat i bezkontaktním klíčkem, nebo ze stropu (přijedete ke škole, zmáčknete otevření/zavření kufru, boční dveře, nemusíte vůbec vylézat), sedadla otočná, masivní výklopné opěrky na nohy i lokty, Navi, DVD (P i L cestující můžou dokonce koukat na rozdílné filmy), zadní masivní řadu sedadel zaklapne i jemná žena do podlahy, všude držáky na velké nápoje, jezdící box, sensory, radary, upozornění při couvání z příčné řady, kamery, zadní boční okna/výklopná elektrická. Hlavně to nechrochtá a nesmrdí po naftě, nedolévá se další sajrajt adblue, jen benzín. (Multivan v menší výbavě od 2, spíš 2.3mio). Sienna se dá ideálně předělat na sekvenční LPG a jezdit pohodově za "1/2". Je jedno co tankujete do vrátek/víčka nádrže, 1. benzín, 2. naftu + adblue, 3. za „1/2“ LPG, 4. CNG. Jezdím za 12L (+- 2-3L). Topí dokonale i v zadu, na nohy, ze stropu, synchronně v celém autě, ale hlavně stejná pohoda se sladěnou klimatizací, je vzadu i v extrémně horkých dnech. Ve sněhu, při křížení a kolem ve vzduchu projede bez problémů a lehčeji víc než můj ex mulťák.

Měl jsem Multivan před lety nový, přes 2.3mio :/ a zůstal jsem tolikrát nasraný, odstavený + plné auto dětí (super je to když mrzne), motor pořád přihřívalo webasto, netopilo to, vzadu byla zima, nebo v létě hnusné horko… neustále něco drobného, něco k řešení... hlavně při ceně 2.3mio je to podle mne zastaralá katastrofa. Poslední kapkou byla na D1 při malé rychlosti rána a kolečka převodovky na dálnici (nepočítám problémy s poloosami, motorem, elektronikou... to vše do 30.000km) Mercedes V začíná Multivany válcovat, lidé jej koupí raději a říkají, že je hezčí... je to ale Německé=jejich filozofie je poslední roky taková, že to musí neustále přinášet peníze za servis=blbé pro zákazníka. U MB je směšné, když se podíváte pod sedadlo, kde její konstrukce se rovná kvalitě levně vyrobené Dacie za málo peněz.

MGRR
12. dubna 2018, 12:59
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Klady někdy nesporné, pokud zrovna nepracuješ na JIP/ARO a nestřídáš "zrcadlo" v 6-7 ráno :)

MGRR
12. dubna 2018, 11:42
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Sám jsem vlastnil několik MG, chvilkově MG ZS, víc jsem jezdil „novým“ MG ZT-T 190 které za spolehlivé nepovažuji. Navíc si umím představit lidi, kteří MG jezdí (roky jsem dodával díly, jezdili sem svými auty, takže si je člověk i „nechtěně přečte“).

MG ZS (pomíjím „nízkootáčkový“ motor, a dost starosti s ním, je to spíš o štěstí, taky trpí méně než ve větším a těžším MG ZT, má spoustu fatálních problémů, která končí ztrátou chladící kapaliny, nebo dírou v blouk), je předělaný Rover 400/Honda Civic a tak podvozek a celé auto je v drtivé většině velmi, velmi spolehlivé, nenáročné… v podstatě nestojí korunu… a to je Alfa & Omega majitele Roveru (myšleno jen v dobrém). Jde ještě o analogové auto se skvělou životností, pokud se něco nepřihodí s motorem.

Věřím, že je spousta krásných, výkonných aut, ale mají často základní problém, který majitel MG nezkousne a to je nespolehlivost = náklady, drahý a zbytečný servis… když odchází na autech stále něco drobného… nemožnost auto opravit sám, nebo jeho kamarádi, za pár korun.

Sám jsem v Toyotách zkončil, možná před patnácti lety bych lehce přemýšlel o Audi řady S, BMW 3… také si majitel musí uvědomit po přechodu s předního náhonu na zadní, že s prvním sněhem „končí“, jasně hrdinství a ego projedu vždy a všude existuje, ale… zadokolka má prostě v zimě problém a ta chvíle, kdy to nastane, to je vždy na posrání a to i v Praze, když nasněží 1cm a před vámi zastaví Fabia v houpánkách mezi Evropskou a vojenskou nemocnicí.

Váha… to je už dnes bolest všeho "zábavného", pokud nehledáte lehounké Šužuki Baleno 2017, vytvořené snad pro Indocký trh... do práce a zpět, nebo motorku.

Ty řeči kolem, vedou k Luxusu IS250 V6 153kw

MGRR
04. dubna 2018, 18:14
0
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite: V jednoduchosti je síla

Vykoupeno za dvacku, vetsi hodnotu to nema +naklady na test/clanek

MGRR
27. března 2018, 08:42
0
Liftback jako moderní symbol luxusu?

Mozna je to jen mezifaze a z 5dv Panammera jsou na 1/2ceste mezi kombi a skonci konecne v sedanu (az dozraji)... nebo spis rovnou na duchod v SUV

MGRR
27. března 2018, 08:39
0
Liftback jako moderní symbol luxusu?

Neni ta vec mnohem jednodussi?

Desitky tisich techto kupujicich (ted o 10-20let starsich snad "bohatsich"), se rekrutuje prave z chudsich sfer 5dv Golfu, Toledo I., 5dv Skodovek, Mondeo. Vzpominky jak co kde nalozili... program a vzpominky z hlavy nevymazes.

MGRR
06. března 2018, 08:46
-2
Pagani opět nabídne manuální převodovku spojenou s dvanáctiválcem

Nemůžete za to, vyrostli jste v jistém prostředí a tomu to odpovídá. Nezlobím se, každý máme své limity...

MGRR
05. března 2018, 18:30
-2
Pagani opět nabídne manuální převodovku spojenou s dvanáctiválcem

U mne nebudi Zonda zadne emoce, potkavam je sem tam v Nemecku, ale az na to ze to ramusi, je to pro mne, jako kdyz petrolhead potka Prius.

Chapu vlastnictvi podobnych aut, ostatne sam jsem mel obycejne, neoblibene, mrkaci F V12.

Strasne by mne deptalo, ze vyrobi modifikaci auta a to moje stavajici je stare. Zase bych potreboval 20 na jine a musel bych prodat to sve nemoderni, tedy pokud to nefunguje tak, ze se hodnota stareho zvysuje.

MGRR
02. března 2018, 17:49
5
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Elektromobily, stejně jako oltimer, youngtimer, je jednoduše druh fandovství.
Jdou souběžně, technologie se mění, ale pořád to má volant. Navíc Tesla stárne a dnes mi nepřijde o nic vzácnější, než když potkám červenou Mazdu 6. Jedno auto má výfuk v autě, druhé v elektrárně, uhelné, solární, větrné... no není to vlastně jedno.

MGRR
02. března 2018, 15:56
0
MGRR
02. března 2018, 15:55
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Realitu v Německu jsem měl:
1. A6/C4 2,5TDi 103kw (pětiválec) = roční daň státu 600euro
2. Lexus LS 460 benzín 4.6V8 = roční daň státu 400euro
3. Prius II. 1.5 = roční daň státu 103euro
4. Prius III. 1.8 = roční daň státu 29euro
Samozřejmě pojistky/pov. ruč. se do toho promítali také nafta/benzín/velký/malý objem... nejlevnější možné 400euro/rok s limitem 6000km/rok

MGRR
02. března 2018, 15:39
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Nějaký rok jsem jezdil Toyotou Camry 2002 2,4 automat + LPG sekvence Tartarino, kterou jsem nechal domontovat. Plnění to mělo ve víčku nádrže, toroidní nádrž v rezervě a jezdilo to na LPG levněji než Prius II. ALE musí se připočítat ročně pár tisíc na beznín, rozjezdy, v mrazech to na něj jede i 10km, než se to přepne + připočítat několik tisíc za filtr a drahý olej automatu + odejde minimálně několik tisíc km po přechodu na LPG lambdasonda za 2-3.000,- (Prius automatolej, když nikdy nevyměníte, bude to jezdit pořád stejně a filtr to nemá, je tam cca 3.7L po 200kč/L) a odešla při LPG. Rozvody se nedělají nikdy, ani u jednoho z nich Camry 2.4 vs. Prius 1.5&1.8

Teď s Priusy moc nejezdím, courám hodně V8 Lexem a i když ta 4.6 jezdí dálky za 10-11L, v -15 a couračky 30km 12-15L, což je min 2x týdně znát při tankování. Navíc si neumím představit, nechat Lex někde v Praze a parkovišti dveře na dveře, u Priusu je mi to šumák, hlavně u levného II.

MGRR
02. března 2018, 13:00
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Teď jsem řešil jestli z US koupit 7místnou hybridní Toyotu Previa, nebo klasický benzín 3.5 Sienna a předělat na LPG a vyhrála Sienna s klasickým benzínem, který zřejmě na LPG předělám... zatím se seznamujeme.

CNG nemám moc rád, měl jsem jej v ML, bylo to hodně zoufalý, blbý, od tankování, po hledání tankování, 1/2 dojezdy, drahý 1kg, malý dojezd a velké servisní náklady CNG, po odprodání sousedovi-fanda CNG... toho čekala za dva roky komplikovaná a drahá výměna bomby (jedné z pěti kusů), komplikované "oficiální" emisní kontroly... proti stejnému kusu na LPG 100:1 problémů s CNG

Knightrider které auto za 150t je krásné. To do toho nepleť, Prius se nekupuje pro krásu, ani Miele... neexistuje krásné auto s podobně "nulovými náklady" a podobné existovat nebude... navíc za 150-250t

MGRR
02. března 2018, 10:32
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Tak je to auto velikosti Fabie, Auris je podle mne auto do školky a zpět-prostorově na zadních sedadlech.

MGRR
02. března 2018, 10:09
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Hybrid a elektrika bude ve všem, tak to je a tak to bude. Jinak jsou automobilky bohužel na některých trzích mrtvé, natož za 10let... je to takové testování na lidech... BMW, range Rover, Mercedes S, Rolls, Bentley do zásuvky, no kdo to kdy viděl :)

MGRR
02. března 2018, 10:06
2
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Běžný motor má sice "zvuk", ale bohužel jeho limity v běžných autech se zatím nemají kam posouvat vs. emise na papíře.

Nemáme to nakonec jako mimina co jsou zvyklá cucat dudlík, ten zvuk dudlíku je jediný, nejlepší na světě... když se od něj odstaví, řve na vše kolem.

Oddělil bych asi běžná, levná, dojížděcí auta do práce do milionu, které se nebojíme nechat u marketu a zábavné vozy.

MGRR
02. března 2018, 10:00
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Kdyby bylo kde tankovat a nebyla tak drahá, koupil bych si Toyotu Mirai :)

MGRR
02. března 2018, 09:58
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Tak já nevím, jezdím s Priusem III. 195km/h v levém pruhu (když jsem zrovna doma v Německu) a zrychluje to skvěle, i ze stopky a prudký rozjezd na 160km/h v Power režimu. Při tomto je slyšet motor u každého auta. Teď za dva dny, jsem nacoural A6 TDi 600km a ten motor při zrychlování řve v celkovém času, mnohem víc (manuál, kvedlání, roztáčení motoru), vrčí to pořád, narozdíl od hybridu, který dobíjí z kopců, při dojezdech a každém ubrání plynu.

Fakt je ten, že ten Auris hybrid, je i na mne(zvyklého na Priusy) prostě divné auto, je tvrdší, ten systém nefunguje jak chci já a nemám jej moc rád, hlavně ten tvrdý, černý, divný interér (úplně nová auta, která dostávám v servisu)

MGRR
02. března 2018, 09:48
1
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Mám na baráku solární "ostrovní systém" (soláry dobíjí baterie, měnič to mění na 230V) a taky je to taková drahá, naprosto neefektivní, zbytečná hračka. Mojí jsem dal Prius III. s Webastem, dojíždí denně 100km... za posledních 150.000km to auto stálo jen jedny brzdy a to jen preventivně (stav ve 130.000km 70% ještě z výroby... brzdí se hybrid-rekuperací) nové zimní pneumatiky, preventivně tu malou 12V baterčičku z motorky (probouzí budíky a živi Webasto). Nemá to startér, altík, nic... nedávno -27C, Priusy všechny startují o nějakém mínusu neví, topí ihned (má A6 TDi už to málem nedala s novou baterkou, zahřívá se 20km). Druhý extrém, v horkých zemích, stisknu start, motor stojí, AC chladí elektricky.

"nulovými náklady Prius začíná a nulovými náklady to končí" sice tankuji benzín, ale proti elektromobilu topím jak chci, kdy chci bez úbytku dojezdu... pumpu potkám vždy... ale se zásuvku jsme s Teslou narazili a zůstali 2x na Německé dálnici v mrazech, sněhu, koloně = zima, bez topení, bez stěračů, vše odpojené... odtah a taxi, i když byl dojezd přes 300km, byli jsme v pérdeli.

Jasně, denně si jezdím 30-60km Lexusem 4.6, ale někdy i "nechudý" chtějí šetřit, nebo vše přebytečné investují... Je rozdíl týdně tankovat za 4000(+tisíce za servis, "široké" 19" pneu zadokolky) nebo za 1000 a ještě v nádrži hodně zbyde(žádný servis, pneu vydrží 40-50000 a mají pořád 4mm). Tehdy pro mne byl šok, přechod z W12 Phaetonu do Priusu II. já chtěl pořád tankovat, zvyklý na 25/100km :) a ono se do nádrže nevešlo víc než "1000,- když byla "suchá"

Blbý je, že pořizovačka je "pořád vysoká, ale i po letech provozu ztráta při prodeji minimální" :/

MGRR
02. března 2018, 08:44
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Jen s tim neumite jezdit, trosku vyzrat a pochopit. Komu v Priusu motor jeci, neco je spatne.

MGRR
02. března 2018, 08:41
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Knightrider... nerad to rikam, ale tohle 100km denni dojizdeni stoji proste prachy. Ani nejde o PHM, ale dalsi vyhozene penize za rozvody a zbytecny servis. Proto to neresime elektromobily, ale Priusy. Potrebujes spotrebic, do ktereho usednes, okamzite topi, chladi a nestoji korunu. Prius ne takovy spotrebic Miele, drazsi, ale drzi hodnotu a nestoji korunu. Zadna zabava, ale maximalni spotreba 4.5-5,3L vic to nejde, dalnicni extremy 5.5L. Elektrika ma spoustu problemu, vc. vytapeni auta v zime... pokud do toho nechces dat balik... nektere "ekologicke" :) elektromobily resi topeni pridavnou nadrzi na benzin, webasto a vyfuk... pac to ty lidi zacne tvat... elektricke topeni = velky odber a minusy v dojezdech.
Poradna auta mas doma... takze o nic neprichazis. Priusu se vsichni boji, nikdo jej neodre, neotluce a ti nejvetsi V8 kamaradi na to koukaji, vlastne jakk na Stingray :)

MGRR
17. února 2018, 11:26
1
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Beastar potřebuje zase přibrzdit, plácá kraviny.

MGRR
16. února 2018, 17:34
0
MGRR
16. února 2018, 14:55
0
MGRR
16. února 2018, 14:19
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Nedávno tady byl jeden s Range Roverem a nevěděl si rady... jezdí nějaký dlouhý rovný úsek otevřené krajiny: když jezdí do práce, volant má doleva, když jezdí z práce, volant má doprava, auto ráno táhne jinam, než odpoledne :) Mezi barákama má volant rovně :)

MGRR
16. února 2018, 12:33
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Citlivost na nárazový boční vítr? Divím se, že se Beastar diví :) Drtivá většina, fyzika je neúprosná, i když ano, některá dražší, mají el. systémy toto potlačující... takže nezkušený nepozná :) Jednou budu muset nějakou Dacii vyzkoušet, musí to být fakt střela, když se to tak libí :)

MGRR
16. února 2018, 09:30
1
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Jel jsem teď 600km větším SUV 4x4 s obyčejným motorem, v cíli jsem přesedl do obyčejného sedanu, nové Corolly a 600km jel zpět (cesta běžná, Německo, rychlejší dálnice, ale i cesty v lesích, sněhu, náledí, směska všeho). Za mne rozhodně klasický sedan, je to v důsledku bezpečnější, efektivnější, není to citlivé na boční vítr, jede to lépe, není to tak hlučné, kufr-prach-bordel je uzavřen, není to nemotorné, víc se tam vejde, "lépe se na silnici čte", i když jde o obyčejné auto.

Bezpečnost s tím nemá nic společného, sváží sem ročně takových SUV po "banálních nehodách" s fatálními důsledky, smyk, šktrnutí o obrubník a je na boku/střeše.

SUV je dobré na splátky, před panelákem, na placení v servisu (já jsem ta strana, které platí), takže kupujte SUV :)

MGRR
16. února 2018, 08:31
3
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

SUV ma hlavni funkci: Dedula otevre dvere ridice, zacouva prdeli k sedadlu, usedne a otoci se o 90*

MGRR
06. února 2018, 10:15
0
V F1 to vymysleli. Na startovním roštu budou stát místo sličných dívek malé děti.

Zrušení krásných žen F1, má možná na svědomí vzrůstající "4%" populace :/

MGRR
01. února 2018, 06:17
2
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

To je legrace, zrovna jsem si 7mistne auto privezl, tak maji deti Vanoce :)

Nikdy jsem v tom nejel, ale mam kamarada co mel stejneho Espace a ted ma novejsi. Vzdy kdyz jsem jel kolem, tak neco opravoval, ta slova chvaly... byla slyset uz z daleka. U obou vytahoval motor 2x, ale porad v tom jezdi... ono mu nic jineho nezbyva, nez se v tom do duchodu vrtat.

MGRR
25. ledna 2018, 16:04
0
MGRR
25. ledna 2018, 07:59
1
Ptejte se: Nové nebo ojeté za 300 tisíc?

Dacii nemam, ale ta znacka u mne ma minimalne respekt. Kazdy jednoduse nepotrebuje auto jako status, dokonce dost lidi nema tendence hnat se kupredu. Chteji zit jen krasny, obycejny zivot. Lednicku dnes potrebuje kazdy, auto casto take. Kdyz je posadis do supersportu, zacnes dlouze vysvetlovat co vse to umi.... polozi si (ne ti) otazku... a k cemu je to dobre. Casto si zaslouzi vic ucty.

MGRR
24. ledna 2018, 21:19
0
Dvanáct do tuctu aneb kupujeme auto s V12

Měl jsem "téměř nový" Phaeton W12 (záměrně, protože to vypadá jako lidové auto a "zapadne"). Jezdilo to na "moderní autoů famózně, nádherné čtyři výfuky a mělo krásný zvuk. Jen odejde u každého lambda (ani nevím kolik kusů tam celkem je) a musí se k vůli součástce za 100euro vytakovat motor + práce za cca 45.000. Sloužilo to spolehlivě, jezdilo to ++---kolem dvacky, ale momentální Lexus LS 460 s osmiválcem, je naprosto ve všech ohledech lepším autem, včetně používání v maximálních rychlostí.

MGRR
22. ledna 2018, 09:00
0
Ptejte se: Nové nebo ojeté za 300 tisíc?

Kombi možná vůbec nepotřebujete :) Jezdit v hlučné, prašné krabici asi není ideál a krámy vám dnes dovezou až domů. Je lepší zaplatit dopravci pětistovku... ať se trápí, užívat si pohodu a ve svém autě mít čisto. Tedy uznávám, že někteří i kdyby jezdili kamionem, stačit jim nebude.

Bezůdržbové, beznákladové...
1. Toyota Prius+ (to PLUS je důležité) velký kufr, v podlaze další 6+7sedadlo. Kolem 300 už jsou, budou jezdit pořád a kilometry na životnost nemají vliv. Spotřeba 5-6L
2. Tyota Prius III. do 300t je jich spousta, je to nezničitelný benzín/hybrid, který nezná servis, rozvody, hlouposti... Nejvyšší možná spotřeba je 4,5-5,5L vč. velmi rychlých dálnic v cizině.
3. Sedan ojetina - poslední "nový model" Toyota Corolla 1.6 6st man bez turba a hloupostí, jezdí do 7L/100km (někdy se poštěstí i automat). Žádné turbo, nesmysly, bude to fungovat bez nákladů roky.
4. Nová Corolla... auto běžné, obyčejné, ale proo běžné lidi co nechtějí řešit blbosti jako auto... dokonalé. Stojí "jen" 450t v "plné výbavě", je to fungl nové, nerozbitné a pokud nepotřebujete nutně kvedlat tyčkou a kopat levou nohou, mají pohodový a nezničitelný CVT automat. Na tipcars.com jich několik bude (v cizině Corollu nehledejte, nové tam jsou o 4000t euro dražší, než v CZ, při stejné výbavě a i jako ojetina je tam velmi ceněná a drahá). 300 bych dal jako akontaci, zbytek nějak u dealera sešmoulíte, budou v tom snad umět chodit. !!!dají se najít v té ceně kusy se skvělými LED světlomety, vypadají i svítí skvěle!!! By mi měla Toyota za to snad i platit :)) Jednoduše to no-image-auto stále funguje, euforie a radost se dostaví až později.... když to dáte.

4. Dacia Stepway (různé modely a velikosti) také stačí, obyčejné, slouží, nevypadá to špatně na běžné auto, pro běžné lidi... "u nás v Německu", jich jezdí víc než v CZ.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 L82 targa 1977
Chevrolet Corvette C3 L82 targa

1977 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 7 BMW 730D 2007
BMW Řada 7 BMW 730D

2007 rok výroby
170 koní výkon
2 993 ccm objem

BMW Ostatní BMW 530D touring 2004
BMW Ostatní BMW 530D touring

2004 rok výroby
160 koní výkon
2 993 ccm objem

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem