reklama
načítám data...

MGRR

JménoMiroslav Mittelsachsen + Praha západ
BydlištěEvropa
Registracepřed 16.6 měs.
Poslední aktivitapřed 2.7 dny
WWWhttp://www.1234.cz
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků227
Pozitivních komentářů u článků47
Negativních komentářů u článků8
Možnostinapsat zprávu
Informace

Ssangyong professional technik

Posledních 50 komentářů

MGRR
12. srpna 2018, 17:46
-1
Autíčkář se ptá: Auto pro mámu?

Paní bude potřebovat auto servisovatelné na každém rohu, tak bych to moc neprožíval.
Za 50 budou nějaké jedničkové škodovky v automatu, do té ceny bude dost kousků 66kw 1,9TDi a co si vzpomínám, jezdilo to celkem fajn - pro mámin jízdní režim, až luxusně.

MGRR
18. července 2018, 17:44
1
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Camry 2,4 a do LPG, od 2002 vys, to bude jezdit porad, jen tam neni moc vykonu.

Lexus GS300 bych volil na dalky... pokud bych nejezdil do hor...

MGRR
18. července 2018, 16:18
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Prumerny Cesky obcan, kdyz otevre kapotu a napocita vic nez tri-ctyri valce, udela dva kroky zpet a pokrizuje se, jako kdyz mu prijde dopis s doplatkem elektriny, nez dopis otevre.

MGRR
18. července 2018, 16:15
0
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Mozna proste nevi kde shanet dily na Lincoln, natoz servis. Uplne vidim koncoveho uzivatele ve vratech 95% servisu, jak vylezaji z vrat garaze prumerneho mechanika, jelikoz o tom v zivote neslysel, nevidel... po odbornem zkouknuti a zjisteni, ze v tom neni vw tdi/tsi, otevre hitec PC, nasaje starline/elit/kelly SW a majiteli sdeli, ze ne to sraxxka, ze na to nic neni.

Pak sósed nebude puklý závistí, páč to neni Superb v synteticke kuzi, takze Lincoln srazi na uroven Polski Fiat, nebo chudeho mafoše z vychodu. Na druhou stranu, od 25t euro to vypada velmi zajimave.

MGRR
15. července 2018, 21:44
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Dnes jsem viděl zajímavé coupe, Cadillac ATS

MGRR
12. července 2018, 15:10
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Lexus RC F, nepatrne vyssi cena, bude mit kolem 30-60.000km, pohodlne, spolehlive, nemusi se resit servis a zbytecne naklady. Pak jeste GSF, pokud to beru pragmaticky.

Spousta aut je krasnych, ale alfa & omega jsou obrovske naklady. Radeji si koupim jedu ojetou miatu rocne = naklady na servis nekteeych image aut.

Stejne si myslim, ze D1 si zaslouzi tak Octavia RS a po trech letech zahodit, protoze ta nase slavna dalnice je husy povolovac sroubu a devastovac podvozku.

K oktavce treba Porsche, Bentley, Ferr, Aston do garaze a miatu ze skaly. Take je uzasne mit na D1 super zadokolku s extremnim vykonem v zime kolem Vysociny, kdyz stojite na lede v kopci/kolone. Ja vim, kdo to neumi je zabar, jako ja :) Na D1 mi bylo lito jezdit s Ferrari V12, po ceste Praha/Brno/Praha, to je zarucene rovnou jizdenka do servisu. S manualem a prumernou kolonou po jedne ceste 20L/100km k tomu pripocitat novou spojku za 50.000 + kolem 50(v garazi) nebo 100-150.000 za praci v servisu.

Kdyz by bylo dost na servis... byl by zajimavy Nissan GTR, nebo ta nadherna Toyota Supra Biturbo, jak dal foto Beastar v garazich ted u tematu??? Vase prvni auto, nebo jak znel napis.

MGRR
30. června 2018, 15:46
0
Proč mám rád Mercedes-Benz

V Toyotě umí dodat jakýkoliv Lexus díl, ale lepší je to přímo přes Lexus. Něco prostě drahé je, ale dnes je drahé vše na vše. Na Lexus jsem potřeboval jen filtry - to jsou stokorunové drobné, a benzín 10-11L/100km (dálky9-12město).

MGRR
30. června 2018, 15:14
0
Proč mám rád Mercedes-Benz

Jezdi sem MUDr, takovy setrilek... ale koupil AMG CLS - I.gen. Ano, bylo to levne, ale na 200t.km to ma sedou kuzi jako kozenka v Dusteru, auto orezle, olezle, vypada jako Oktavka I. s milionem km... ale jiste, ma Mercedes :) Vzdy mlsne kouka na me stare Lex., prohlizi, krouti hlavou nad sedadly, ktera jsou stale "nova", ale proste to neni Mercedes :)

MGRR
30. června 2018, 15:02
0
Proč mám rád Mercedes-Benz

Mel jsem LS600h i LS460, mterou jse si nechal. U mne to jde kolem najetych 150-170.000km vzdy na vymenu za jiny kus do 50-100.000km, ale krome baterie jsem nikdy nic nepotreboval. Kolega kolem 250.000km menil preventivne asi deset silentblocku v ramenou (chtel usetrit, tak nakoupil jen silentblocky a prelisoval) a brzy koupil na ebay asi 6-8 celych AL ramen, vc. silentblocku... v podstate GO obou naprav jenom za 10-15.000 (original jedno rameno stoji kolem 22-24.000).

Treba P brzdy na 4,6 stali do 8000 kotouce i desticky original Lexus, coz je tak 1/2 toho co jsem platil za brzdy na A8. Navic u Lexe se nedelaji rozvody, a nevim jak u Mercedesu, ale u A8 jsem nechval 45-55t pri nekolika autech. Lexus je jizdne takovy rozevlatejsi v beznem rezimu jizdy a takovy audinar, ci oktavkar, by rekl, ze to jeho auto je poradne tuhe/tvrde :) Mozna by stacil bohate na Ceske cesty Lexus GSxxx. Ted jsem si vzpomnel, na jednom LS byli zatuhle Z excentry, ale ten jezdil tady v Cesku=agresivnejsi posyp/sul nove myslim 2000/par.

MGRR
30. června 2018, 08:28
1
Mám garáž plnou aut, ale nemám čím jezdit. Co s tím?

Zákazník vrátil husto Melcedes "operák" a oškubali jej jako slepici. Parkuje v Praze (a to ne v centru), auto jsem před vrácením viděl, jen opravdu drobnosti... jemné, vlasové, povrchové škrábanečky od křoví, nějaké parkovací věci co stačilo otřít "acetonem", škráblé dva disky od obrubníku... na konci dostal info, že to měl raději někde zbořit=pojišťovna=spoluúčast, nebo "výhodně odkoupit" :) .

Teď tady byl zase, ze svým starým autem, které sice pořád sem-tam opravuje=stojí peníze, ale pořád mnohem méně, než ten operák, kde platí, platí... ve finále nemá ni... (mínus) tučná pokuta za škody.

MGRR
29. června 2018, 12:24
1
Mám garáž plnou aut, ale nemám čím jezdit. Co s tím?

Nedavno jsem jel za Dacii Lodgy Stepway. Na zadnim okne bylo napsano: v garazi Ferrai, Porsche, MB G AMG 55, ale tchyni vozit necim musim...

MGRR
31. května 2018, 09:25
0
MGRR
30. května 2018, 20:21
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Co takove Suzuki Kizashi. Cena bude prijatelna, kvalita dobra.

MGRR
30. května 2018, 18:10
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Tohle není má slabost, ale Beastarova malost.

MGRR
30. května 2018, 18:07
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

No jo, Beastar... to hřeje :)
To mé ex F bylo čtyřmístné a "dětí v tom vozit lze", takže je hustější než nepoužitelná Zonda, která navíc nepřejede větší retardér.

Nedávno za hranicemi.... Víte jaký byl rozdíl mezi ženou s Daewo Tico a přijíždějícími mistry světa v Zondě, F360 a Lambo, při parkování v pravé, podélné řadě aut?

Žena v Ticu zaparkovala okamžitě, vystoupila, podívala se na mezeru za svým autem a počkala, aby jí to k ní couvající auto/Zonda. Mistr světa v Zondě, se zadní kamerou, přes svou tvrdou image zaparkoval blbě a naboural červené autíčko - odřel paní nárazník. Mistr se polopádem vyšoural z auta, posmíval se paní, že to rozleští žehličkou. Paní s kamennou tváří zavolala policii, řekla, že tomu nerozumí a určitě JÍ to bude stát dost peněz (chápeme oprava jejího krásného, červeného autíčka). Po hodině a hotových úkonech kolem nehody, už se najednou nesmáli... dostali nařízeno nastartovat, přidat plyn a začalo se zkoumat jakýmsi "mobilem" dB/decibely lezoucí z výfuku (metrem odměřená vzdálenost od výfuku). Zondě a Lambu odstranili značky, přijela policejní odtahovka, Zondu jeřábem naložila a odvezla na prozkoumání TÜV.

Obyčejných lidí, jako té paní v Ticu, Hyundai, Toytě, Suzuku, Daihatsu, Škodovce, atd., pokud jsou slušný, si vážím násobně víc, než "samovyvolených" co ví vše, ale o životě hovno. V Česku dělají ramena, jak přejedou čáru, neví která bije a jsou jako jelimánci.

Násobně víc si obyčejných lidí vážím, pokud mají děti a tyhle čtyřkolové kravince řeší z nutnosti.

MGRR
30. května 2018, 16:32
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Jeden neznamy z CSOB povidal, ze si u nich stacj zalozit ucet, posilat tam mesicne vyplatu "proste nejake prachy... i manzelky, jednoduse je tam vlozit, vybrat" a po trech mesicich Vam pristane sam od sebe mozny uver na cokoliv za 6-7% s moznosti kdykoliv splatit predem, nebo dvat mimoradky. Kdyby na autickari byli lide co nemaji na novy Mustang casch, tak se to info mnohym vic nez hodi... pak prijdete do banky, penize mate za hodinu na ucte.

MGRR
30. května 2018, 16:07
0
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Ma neprime vstrikovani, takze komu vadi vzrustajici cena benzinu, v klidu jde za 25t predelat na sekvvencni LPG vstrikovani a jezdit za 1/2. Levneji uz to nejde, ani elektromobil se naklady nechyta.

MGRR
30. května 2018, 16:02
1
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Ferrari V12, Mustang, S6 a BMW M, je sice super, ale pro obycejneho cloveka totalni nesmysl.

Ferrari mi zralo 25, Audi o 1/2 mene, BMW potreboval staly servis, Lexusy mi fungovali bez chybicky, ale neni to na kodrcani v kolonach, resp. proc to nicit, kdyz se clovek stejne zaradi do kolony a hlida si 30 50 70 110 140 a radary na kazdem rohu/jak kde.

Obycejne Tipo je fajn, ja mam rad nulovou zavadovost priblizovadla, takze bych koupil novou Corollu. Jasne pro chlapy s kulema to nema vykon, nuda a tak podobne... ona jednoduse je stale jezdi, jezdi, jezdi, funguje bez zavad, neresi se rozvody a podobne nesmyslne ukony.

Za 400 je nova, da se nekde vyzobnout i s led svetly a automatem, ktery sice nema ty kule, ale je lepsi nez manual, lepe vyuziva NM a ma nizsi spotrebu nez manual.

Jeste jakykoli Prius bude jezdit 20let s nulovymi naklady, stejne jako ta Corolla. Bonus je minimalni propad cen u ojeteho Priusu, "bez ohledu na km" a Corolla jednoduse drzi hodnotu nova i stara. Neni vyjimkou, ze za "lehce ojetou 10-30.000km" chteji sikovny bazaristi vic, nez za fungl novou, ktera stoji cca 380-450 Executive. Zere to 6,5-7L

MGRR
23. dubna 2018, 13:22
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Pro ženu a děti do školky, školy... levnější a menší Lexus NX, nebo dražší Lexus RX450

Z obyčejnějších dostupných, "levných menších" aut, je fajn a podceňované Suzuki S-Cross v automatu.

MGRR
20. dubna 2018, 10:57
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

T4 byla taková "blbuvzdorná" kovadlina. Pěkná T4 2.5 stojí v Německu ukrutný balík a znám pět lidí z Čech, kteří si po T5, pořídili zpět T4 za šílených 14-19.000euro, ale jsou spokojený. Auto T4 mají jako nové a prý ještě ušetřili...

MGRR
19. dubna 2018, 13:17
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Člověče vůbec nic... blbý viď :)

MGRR
19. dubna 2018, 13:13
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Lidi co dováželi dálky/auta/plaťák, dříve jezdívali T4 2.5TDi se starým pětiválcem ještě z Audi A6 C4. Vozili jen plaťák, to bylo vše.

Ohromné množství těchto lidí přešlo na T5/6 a vozí stále s sebou náhradní díly, jako alternátory, poloosy, vodní pumpy. Prý poloosy už umí vyměnit i na odstavném parkovišti, jak už to mají nacvičené. Jasně, dodávka musí jezdit... ale kvalitu ve VW nehledejme. I průměrný Němec ví, že VW už dávno není kvalitní... když je dostávají na "operák" rok a 10-20.000km "zdarma". Hodně lidí přešlo na Mazdy, Opely, ti chudší na za pár šupů "spolehlivé" Dacia. Ve škole, i kolem dokola u mne doma v Německu nových VW moc není. Dva bicolor multivany vs. šest MB V (přešli k vůli problémům z VW).

MGRR
19. dubna 2018, 13:04
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Pacifica 2018 mi přijde strašně "přeslazená", líbí se hodně ženám. Pacifica, tam bych se servisu obával. U Sienny "se nic takového řešit nemusí" (na třech jsme nikdy nic neopravovali), Odyssey bude taky servisně dobrá.

MGRR
19. dubna 2018, 10:08
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

https://www.toyota.com/sienna/
Začíná jako předokolka na 31.000, přes sedm verzí výbav, až po nejdražší AWD Limited za 43.000 + doprava, clo.

MGRR
19. dubna 2018, 09:59
5
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

U mne to v Únoru vyhrála Toyota Sienna AWD Limited, 270PS 3.5V6... naštěstí ani v základu neexistuje jako dodávka, proti dodávkám Multivan & MB-V, atd.

Za 1.5 to koupíte nové v maximální možné výbavě: čtyřkolka, dvě střešní okna, tři zadní dveře elektricky ovládaná, dají se otevírat i bezkontaktním klíčkem, nebo ze stropu (přijedete ke škole, zmáčknete otevření/zavření kufru, boční dveře, nemusíte vůbec vylézat), sedadla otočná, masivní výklopné opěrky na nohy i lokty, Navi, DVD (P i L cestující můžou dokonce koukat na rozdílné filmy), zadní masivní řadu sedadel zaklapne i jemná žena do podlahy, všude držáky na velké nápoje, jezdící box, sensory, radary, upozornění při couvání z příčné řady, kamery, zadní boční okna/výklopná elektrická. Hlavně to nechrochtá a nesmrdí po naftě, nedolévá se další sajrajt adblue, jen benzín. (Multivan v menší výbavě od 2, spíš 2.3mio). Sienna se dá ideálně předělat na sekvenční LPG a jezdit pohodově za "1/2". Je jedno co tankujete do vrátek/víčka nádrže, 1. benzín, 2. naftu + adblue, 3. za „1/2“ LPG, 4. CNG. Jezdím za 12L (+- 2-3L). Topí dokonale i v zadu, na nohy, ze stropu, synchronně v celém autě, ale hlavně stejná pohoda se sladěnou klimatizací, je vzadu i v extrémně horkých dnech. Ve sněhu, při křížení a kolem ve vzduchu projede bez problémů a lehčeji víc než můj ex mulťák.

Měl jsem Multivan před lety nový, přes 2.3mio :/ a zůstal jsem tolikrát nasraný, odstavený + plné auto dětí (super je to když mrzne), motor pořád přihřívalo webasto, netopilo to, vzadu byla zima, nebo v létě hnusné horko… neustále něco drobného, něco k řešení... hlavně při ceně 2.3mio je to podle mne zastaralá katastrofa. Poslední kapkou byla na D1 při malé rychlosti rána a kolečka převodovky na dálnici (nepočítám problémy s poloosami, motorem, elektronikou... to vše do 30.000km) Mercedes V začíná Multivany válcovat, lidé jej koupí raději a říkají, že je hezčí... je to ale Německé=jejich filozofie je poslední roky taková, že to musí neustále přinášet peníze za servis=blbé pro zákazníka. U MB je směšné, když se podíváte pod sedadlo, kde její konstrukce se rovná kvalitě levně vyrobené Dacie za málo peněz.

MGRR
12. dubna 2018, 12:59
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Klady někdy nesporné, pokud zrovna nepracuješ na JIP/ARO a nestřídáš "zrcadlo" v 6-7 ráno :)

MGRR
12. dubna 2018, 11:42
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Sám jsem vlastnil několik MG, chvilkově MG ZS, víc jsem jezdil „novým“ MG ZT-T 190 které za spolehlivé nepovažuji. Navíc si umím představit lidi, kteří MG jezdí (roky jsem dodával díly, jezdili sem svými auty, takže si je člověk i „nechtěně přečte“).

MG ZS (pomíjím „nízkootáčkový“ motor, a dost starosti s ním, je to spíš o štěstí, taky trpí méně než ve větším a těžším MG ZT, má spoustu fatálních problémů, která končí ztrátou chladící kapaliny, nebo dírou v blouk), je předělaný Rover 400/Honda Civic a tak podvozek a celé auto je v drtivé většině velmi, velmi spolehlivé, nenáročné… v podstatě nestojí korunu… a to je Alfa & Omega majitele Roveru (myšleno jen v dobrém). Jde ještě o analogové auto se skvělou životností, pokud se něco nepřihodí s motorem.

Věřím, že je spousta krásných, výkonných aut, ale mají často základní problém, který majitel MG nezkousne a to je nespolehlivost = náklady, drahý a zbytečný servis… když odchází na autech stále něco drobného… nemožnost auto opravit sám, nebo jeho kamarádi, za pár korun.

Sám jsem v Toyotách zkončil, možná před patnácti lety bych lehce přemýšlel o Audi řady S, BMW 3… také si majitel musí uvědomit po přechodu s předního náhonu na zadní, že s prvním sněhem „končí“, jasně hrdinství a ego projedu vždy a všude existuje, ale… zadokolka má prostě v zimě problém a ta chvíle, kdy to nastane, to je vždy na posrání a to i v Praze, když nasněží 1cm a před vámi zastaví Fabia v houpánkách mezi Evropskou a vojenskou nemocnicí.

Váha… to je už dnes bolest všeho "zábavného", pokud nehledáte lehounké Šužuki Baleno 2017, vytvořené snad pro Indocký trh... do práce a zpět, nebo motorku.

Ty řeči kolem, vedou k Luxusu IS250 V6 153kw

MGRR
04. dubna 2018, 18:14
0
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite: V jednoduchosti je síla

Vykoupeno za dvacku, vetsi hodnotu to nema +naklady na test/clanek

MGRR
27. března 2018, 08:42
0
Liftback jako moderní symbol luxusu?

Mozna je to jen mezifaze a z 5dv Panammera jsou na 1/2ceste mezi kombi a skonci konecne v sedanu (az dozraji)... nebo spis rovnou na duchod v SUV

MGRR
27. března 2018, 08:39
0
Liftback jako moderní symbol luxusu?

Neni ta vec mnohem jednodussi?

Desitky tisich techto kupujicich (ted o 10-20let starsich snad "bohatsich"), se rekrutuje prave z chudsich sfer 5dv Golfu, Toledo I., 5dv Skodovek, Mondeo. Vzpominky jak co kde nalozili... program a vzpominky z hlavy nevymazes.

MGRR
06. března 2018, 08:46
-2
Pagani opět nabídne manuální převodovku spojenou s dvanáctiválcem

Nemůžete za to, vyrostli jste v jistém prostředí a tomu to odpovídá. Nezlobím se, každý máme své limity...

MGRR
05. března 2018, 18:30
-2
Pagani opět nabídne manuální převodovku spojenou s dvanáctiválcem

U mne nebudi Zonda zadne emoce, potkavam je sem tam v Nemecku, ale az na to ze to ramusi, je to pro mne, jako kdyz petrolhead potka Prius.

Chapu vlastnictvi podobnych aut, ostatne sam jsem mel obycejne, neoblibene, mrkaci F V12.

Strasne by mne deptalo, ze vyrobi modifikaci auta a to moje stavajici je stare. Zase bych potreboval 20 na jine a musel bych prodat to sve nemoderni, tedy pokud to nefunguje tak, ze se hodnota stareho zvysuje.

MGRR
02. března 2018, 17:49
5
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Elektromobily, stejně jako oltimer, youngtimer, je jednoduše druh fandovství.
Jdou souběžně, technologie se mění, ale pořád to má volant. Navíc Tesla stárne a dnes mi nepřijde o nic vzácnější, než když potkám červenou Mazdu 6. Jedno auto má výfuk v autě, druhé v elektrárně, uhelné, solární, větrné... no není to vlastně jedno.

MGRR
02. března 2018, 15:56
0
MGRR
02. března 2018, 15:55
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Realitu v Německu jsem měl:
1. A6/C4 2,5TDi 103kw (pětiválec) = roční daň státu 600euro
2. Lexus LS 460 benzín 4.6V8 = roční daň státu 400euro
3. Prius II. 1.5 = roční daň státu 103euro
4. Prius III. 1.8 = roční daň státu 29euro
Samozřejmě pojistky/pov. ruč. se do toho promítali také nafta/benzín/velký/malý objem... nejlevnější možné 400euro/rok s limitem 6000km/rok

MGRR
02. března 2018, 15:39
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Nějaký rok jsem jezdil Toyotou Camry 2002 2,4 automat + LPG sekvence Tartarino, kterou jsem nechal domontovat. Plnění to mělo ve víčku nádrže, toroidní nádrž v rezervě a jezdilo to na LPG levněji než Prius II. ALE musí se připočítat ročně pár tisíc na beznín, rozjezdy, v mrazech to na něj jede i 10km, než se to přepne + připočítat několik tisíc za filtr a drahý olej automatu + odejde minimálně několik tisíc km po přechodu na LPG lambdasonda za 2-3.000,- (Prius automatolej, když nikdy nevyměníte, bude to jezdit pořád stejně a filtr to nemá, je tam cca 3.7L po 200kč/L) a odešla při LPG. Rozvody se nedělají nikdy, ani u jednoho z nich Camry 2.4 vs. Prius 1.5&1.8

Teď s Priusy moc nejezdím, courám hodně V8 Lexem a i když ta 4.6 jezdí dálky za 10-11L, v -15 a couračky 30km 12-15L, což je min 2x týdně znát při tankování. Navíc si neumím představit, nechat Lex někde v Praze a parkovišti dveře na dveře, u Priusu je mi to šumák, hlavně u levného II.

MGRR
02. března 2018, 13:00
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Teď jsem řešil jestli z US koupit 7místnou hybridní Toyotu Previa, nebo klasický benzín 3.5 Sienna a předělat na LPG a vyhrála Sienna s klasickým benzínem, který zřejmě na LPG předělám... zatím se seznamujeme.

CNG nemám moc rád, měl jsem jej v ML, bylo to hodně zoufalý, blbý, od tankování, po hledání tankování, 1/2 dojezdy, drahý 1kg, malý dojezd a velké servisní náklady CNG, po odprodání sousedovi-fanda CNG... toho čekala za dva roky komplikovaná a drahá výměna bomby (jedné z pěti kusů), komplikované "oficiální" emisní kontroly... proti stejnému kusu na LPG 100:1 problémů s CNG

Knightrider které auto za 150t je krásné. To do toho nepleť, Prius se nekupuje pro krásu, ani Miele... neexistuje krásné auto s podobně "nulovými náklady" a podobné existovat nebude... navíc za 150-250t

MGRR
02. března 2018, 10:32
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Tak je to auto velikosti Fabie, Auris je podle mne auto do školky a zpět-prostorově na zadních sedadlech.

MGRR
02. března 2018, 10:09
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Hybrid a elektrika bude ve všem, tak to je a tak to bude. Jinak jsou automobilky bohužel na některých trzích mrtvé, natož za 10let... je to takové testování na lidech... BMW, range Rover, Mercedes S, Rolls, Bentley do zásuvky, no kdo to kdy viděl :)

MGRR
02. března 2018, 10:06
2
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Běžný motor má sice "zvuk", ale bohužel jeho limity v běžných autech se zatím nemají kam posouvat vs. emise na papíře.

Nemáme to nakonec jako mimina co jsou zvyklá cucat dudlík, ten zvuk dudlíku je jediný, nejlepší na světě... když se od něj odstaví, řve na vše kolem.

Oddělil bych asi běžná, levná, dojížděcí auta do práce do milionu, které se nebojíme nechat u marketu a zábavné vozy.

MGRR
02. března 2018, 10:00
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Kdyby bylo kde tankovat a nebyla tak drahá, koupil bych si Toyotu Mirai :)

MGRR
02. března 2018, 09:58
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Tak já nevím, jezdím s Priusem III. 195km/h v levém pruhu (když jsem zrovna doma v Německu) a zrychluje to skvěle, i ze stopky a prudký rozjezd na 160km/h v Power režimu. Při tomto je slyšet motor u každého auta. Teď za dva dny, jsem nacoural A6 TDi 600km a ten motor při zrychlování řve v celkovém času, mnohem víc (manuál, kvedlání, roztáčení motoru), vrčí to pořád, narozdíl od hybridu, který dobíjí z kopců, při dojezdech a každém ubrání plynu.

Fakt je ten, že ten Auris hybrid, je i na mne(zvyklého na Priusy) prostě divné auto, je tvrdší, ten systém nefunguje jak chci já a nemám jej moc rád, hlavně ten tvrdý, černý, divný interér (úplně nová auta, která dostávám v servisu)

MGRR
02. března 2018, 09:48
1
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Mám na baráku solární "ostrovní systém" (soláry dobíjí baterie, měnič to mění na 230V) a taky je to taková drahá, naprosto neefektivní, zbytečná hračka. Mojí jsem dal Prius III. s Webastem, dojíždí denně 100km... za posledních 150.000km to auto stálo jen jedny brzdy a to jen preventivně (stav ve 130.000km 70% ještě z výroby... brzdí se hybrid-rekuperací) nové zimní pneumatiky, preventivně tu malou 12V baterčičku z motorky (probouzí budíky a živi Webasto). Nemá to startér, altík, nic... nedávno -27C, Priusy všechny startují o nějakém mínusu neví, topí ihned (má A6 TDi už to málem nedala s novou baterkou, zahřívá se 20km). Druhý extrém, v horkých zemích, stisknu start, motor stojí, AC chladí elektricky.

"nulovými náklady Prius začíná a nulovými náklady to končí" sice tankuji benzín, ale proti elektromobilu topím jak chci, kdy chci bez úbytku dojezdu... pumpu potkám vždy... ale se zásuvku jsme s Teslou narazili a zůstali 2x na Německé dálnici v mrazech, sněhu, koloně = zima, bez topení, bez stěračů, vše odpojené... odtah a taxi, i když byl dojezd přes 300km, byli jsme v pérdeli.

Jasně, denně si jezdím 30-60km Lexusem 4.6, ale někdy i "nechudý" chtějí šetřit, nebo vše přebytečné investují... Je rozdíl týdně tankovat za 4000(+tisíce za servis, "široké" 19" pneu zadokolky) nebo za 1000 a ještě v nádrži hodně zbyde(žádný servis, pneu vydrží 40-50000 a mají pořád 4mm). Tehdy pro mne byl šok, přechod z W12 Phaetonu do Priusu II. já chtěl pořád tankovat, zvyklý na 25/100km :) a ono se do nádrže nevešlo víc než "1000,- když byla "suchá"

Blbý je, že pořizovačka je "pořád vysoká, ale i po letech provozu ztráta při prodeji minimální" :/

MGRR
02. března 2018, 08:44
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Jen s tim neumite jezdit, trosku vyzrat a pochopit. Komu v Priusu motor jeci, neco je spatne.

MGRR
02. března 2018, 08:41
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Knightrider... nerad to rikam, ale tohle 100km denni dojizdeni stoji proste prachy. Ani nejde o PHM, ale dalsi vyhozene penize za rozvody a zbytecny servis. Proto to neresime elektromobily, ale Priusy. Potrebujes spotrebic, do ktereho usednes, okamzite topi, chladi a nestoji korunu. Prius ne takovy spotrebic Miele, drazsi, ale drzi hodnotu a nestoji korunu. Zadna zabava, ale maximalni spotreba 4.5-5,3L vic to nejde, dalnicni extremy 5.5L. Elektrika ma spoustu problemu, vc. vytapeni auta v zime... pokud do toho nechces dat balik... nektere "ekologicke" :) elektromobily resi topeni pridavnou nadrzi na benzin, webasto a vyfuk... pac to ty lidi zacne tvat... elektricke topeni = velky odber a minusy v dojezdech.
Poradna auta mas doma... takze o nic neprichazis. Priusu se vsichni boji, nikdo jej neodre, neotluce a ti nejvetsi V8 kamaradi na to koukaji, vlastne jakk na Stingray :)

MGRR
17. února 2018, 11:26
1
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Beastar potřebuje zase přibrzdit, plácá kraviny.

MGRR
16. února 2018, 17:34
0
reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

AMC Eagle Limited 1987
AMC Eagle Limited

1987 rok výroby
150 koní výkon
4 200 ccm objem

Dodge W300 FF 1973
Dodge W300 FF

1973 rok výroby
140 koní výkon
5 875 ccm objem

Škoda Felicia 1.3 MPi LXI REZERVACE 1998
Škoda Felicia 1.3 MPi LXI REZERVACE

1998 rok výroby
68 koní výkon
1 289 ccm objem

Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel 1983
Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel

1983 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 4x2 1979
Ford F150 4x2

1979 rok výroby
155 koní výkon
5 730 ccm objem