načítám data...

MGRR

JménoMiroslav Mittelsachsen + Praha západ
BydlištěPraha-západ
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 7.0 hod.
Telefonjen registrovaným
WWWhttp://www.1234.cz
Příspěvků ve fóru6
Komentářů u článků347
Pozitivních komentářů u článků85
Negativních komentářů u článků13
Možnostinapsat zprávu
Informace

Ssangyong professional & service technik

Poslední blogy

Ssangyong Rexton – Korejský Wurst

17. května 2019, 22:12 4 komentáře

Pro jistý účel, je Rexton I./II. celkem fajn nářadí. Snad mi připomíná steak z Lidlu… pobledlý, na grilu „výborný“.


Posledních 50 komentářů

MGRR
předevčírem v 18:56
0
Ptejte se: Auto pro myslivce

To Korando jako off"road na ramu je super, ale brat pouze verzi s petivalcem 2,9D nebo 2,9TD + ma to redukcni prevodovku + tuhou zadni napravu a predni torzky misto pruzin, staci jen dotahnout klicem a zvysi se svetla vyska.

Jen to ma dve obrovske ALE; nesmelo jezdit v CZ, DE, AT = shnile = problem (takze idelal cekat 1/2 roku, az bude nejaky bez koroze z IT, pak to stoji za to. 2. Po koupi investice 20-30 a pneu (P kardan, zrenovovat ctyrkolku a muze se stat, ze zlobi prepinaci elektromotor razeni 4x4 , ktery stoji starsi 3-4t).
Pak jen jezdit, dobre se s tim taha. Lepsi je verze bez turba, to v lese a na okreskach nepotrebuje.

Z tech starych a pouze z IT/bez koroze, bych vzal starou Discovery 300TDi (jiny Land Rover ani omylem, je to sunt a ukrutne hniji.

Pak Terrios, ci co je to za 4x4 mrstnou mrsku, na urovni starsich Rav4

No a nejlepsi je... tech 7t dat jako akontaci a koupit na splatky Duster. Ty splatky jsou smesne nizke, navic levnejsi nez mesicni servis starych vran.

MGRR
29. března 2020, 22:18
0
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

Tady je ten překlad:
Institut Robert Koch upravil svá doporučení pro zaměstnance nemocnice: V budoucnu již nebude zdravotnický personál po kontaktu s pacienty COVID-19 muset být v karanténě, a pokud existuje naléhavá potřeba, může pracovat na klinice nebo v praxi, pokud se neobjeví žádné příznaky“, řekl prezident RKI Lothar Wieler.

Pokud to "doporučuje" RKI, budou se na to odvolávat i u nás.... Mnoho sester se zlobí, tady je jedna pro zeit.de https://www.zeit.de/arbeit/2020-03/krankenschwester-coronavirus-arbeitsbedingungen-infektion-schutz

MGRR
29. března 2020, 18:46
0
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

Ten "normal" neodhadovali, ale oznamili na dva-tri roky. Hruby problem na 1/2 roku na +-100mil. obyvatel DE.

MGRR
29. března 2020, 18:43
0
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

Skipper, mam doma nekolik lidi od prvni linie, od RZ, pres JIP, az po LDN. Jelikoz jsme napojeni doma na Nemecko a "stat", vedeli jsme co cekat.

Lze to dohledat, vcera, nebo v patek RKI (universitet Robert Koch), presla do dalsiho stadia... jelikoz je tolik nemocneho personalu, navic i ti co jso negativni, muzou byt na 50% pozitiv po nekolik dni.

Pointa a RKI obrat/frustrace sester... je v tom, ze RKI napsala oficialni zpravu, ze: pokud jste jako zdravotnik pozitivni, ale nejevite priznaky nemoci, muzete pracovat a to smrtelne vazne, i v domovech senioru. Bylo to i na webu, jen nevim welt, nebo arcor.de + dlouhy frustrovany clanek od nasrane mlade sestry, jak to jako RKI mysli? Obetovat nas, nebo oma/opa...RKI nic jineho nezbyva, kdyby z prvni linie odstoupili vsichni do karanteny, system by selhal, bylo by vic obeti.

Zacatkem roku se vedelo, ze 2ze3 to musi dostat, aby se statni sinus/lidi dostali do " normalu".

MGRR
29. března 2020, 07:05
0
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

K tematu, hlavne debata pod clankem :) ttp://dfens-cz.com/agent-s-nahubkem/
http://dfens-cz.com/

MGRR
24. března 2020, 15:33
0
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

1. Stavalo se mi kdysi (uz tam netankuji a problemy nemam) u dovozovych V8 4-5aut z 8mi, ze po natankovani tankono a vyjeti dvou nadrzi, odesly lambdasondy. Ted tady mam take stejny problem se zakaznickym V8 z dovozu. Mozna je to obecne horsi kvalitou CZ PHM, ktere se najednou zacnou tankovat do aut ze Spanelska, FR, atd.

2. U Ssangyongu 2,7XDi a vstrikovani Delphi, ktere je citlive, tankono nedoporucuji u nich dlouhodobe vubec tankovat. Delal jsem vice aut/kompletni repase vstrikovani i cerpadla, ktery prave dlouhodobe tankono brali. Nemusi to byt relevantni, jelikoz vsechna auta byla nekde zakoupena starsi a projevilo se to po roce-dvou, vetsinou spatnymi rannimi starty, casem v mrazech uz auto nenastartuje, respektive pouze nouzove na startspray... KO naftove vstriky a casto i cerpadlo.

Treba z obycejneho globusu, bezne benzinky obecne bez problemu. Zaznamenal jsem ale vadne vstrikovani z premiovych/drahych pump a u lidi, kteri po koupi starsiho auta... proste mu zacnou "dopravat" aditiva a chemii, ktera rozpousti slem/slyz na stenach nadrze/v palivovem systemu a jednoduse jim to ucpe vstrikovani/poskodi vstriky.

To z me praxe a zkusenosti, relevanci nezarucuji.

MGRR
23. března 2020, 11:53
0
Utopie na téma věčné auto

To Volvo je horsi, nez ta stara A6, mam na mysli zivotnost, ale hlavne Volvo je proti A6 hlucne, nektera Volva mela jen 5st manual, ta A 6 6st

MGRR
22. března 2020, 21:30
1
Utopie na téma věčné auto

Staci se inspirovat v Africe, co tam jezdi, to je na furt. Taky nekde v pousti, dokud te nesestreli, zijes.

Jinak to bude nejake Audi 80, nebo prvni Audi A6 C4 s petivalcem 2,5TDi 103kw (pokud nekdo nepodela rozvody). Pak Land Cruiser (v Land Roveru 100% umrete).
Ovsem vse prezije starsi Corolla, nad tu je jen neskonale spolehliva Carina, ktera prezije asi ctyri Mercedesy 124 a dve 123.

MGRR
22. března 2020, 17:19
1
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

Jaka je cena ted, neni vlastne podstatne.

Podstatne je, ze diky Corona, SARS-CoV-19, SARS-CoV-2, Covid 19... (jelikoz se to v kazde zemi oznacuje jinak) a svetovym vladnim omezenim, nebude mit kdo PHM kupovat a spotrebovavat... Lide malo jezdi, je omezen pohyb a to ze se nejezdi, stoji priserne penize. Toto muze byt obrovsky problem, pokud by to melo trvat dlouho... i kdyby, ekonomika, hlavne duvera... bude startovat mesice, ne-li roky.

Je to jako s ledatdly, pokud je nikdo nevyuziva, nejsou tucne trzby, pritom jejich naklady neklesaji... ceny letenek leti nahoru (pokud letenku vubec sezenete, za mnohonasobek ceny, ktera platila pred mesicem).

Snad ""to/panika"" brzy prejde, a nenastane neco jako vcera, kolem 23Uhr v IT/rizeny zakaz vystrcit nos. To by ceny stouply, i pres stavajici nizke ceny, napr. barell brant https://www.google.de/search?q=brent+barrel+price&tbm=isch&ved=2ahUKEwiKz86Guq7oAhXUM-wKHX_0BHQQ2-cCegQIABAB&oq=barrel+brant&gs_l=mobile-gws-wiz-img.1.3.0i19l2j0i8i13i30i19l2.4896.14781..19027...6.0..0.738.4451.4-1j5j1......0....1.........0j0i30j0i8i30i19j0i5i30i19.IyMKwa8StnE&ei=y4t3Xsq9BdTnsAf_6JOgBw&bih=546&biw=412&prmd=sinv

MGRR
17. března 2020, 11:58
4
Ptejte se: Sedan pro radost

Adekvátně pohodlný i velký povoz, by byl Mercedes W140 Mamut.
Navíc ti to opraví "všude" (koupit nejlépe dovoz z jižních zemí, aby byl na podvozku bez koroze, jako nový).
Kdyby jsi neměl nesmyslné jap. předsudky, můžeš si dlouhé roky užívat pohodlnější, hbitější Lexus LS430 3,4V8 na vzduchu.

MGRR
24. února 2020, 21:49
3
MGRR
24. února 2020, 21:04
1
Ptejte se: Hatchback do města i na zábavu, navíc s automatem

Proboha, je to pro zenskou, deti, Lidl, Tesco, prace... ne pro testovaci jezdkyni na Sachsenring. GS je tezkopadna krava s malym batohem na zadech :)

MGRR
24. února 2020, 18:42
0
Ptejte se: Hatchback do města i na zábavu, navíc s automatem

Nevim kolik to stoji, ale Lexus IS250 by stacit mohl. Audi sice jako prani dobry, ale jak pise Beastar, dokud DSG pozehna.

CT200 asi ne, na to musi premyslet jinak... priusácky :)
Auris je sracka, ale strasna... az se pred publikem stydim.

MGRR
05. února 2020, 18:15
-1
Ptejte se: Osmiválcové GT jako dárek

Sportovni je kde co, ja byc nadsazky tolik neprozival :)

MGRR
05. února 2020, 10:11
0
MGRR
04. února 2020, 20:26
4
Ptejte se: Osmiválcové GT jako dárek

Proc mu nekoupite Porsche 911/997, bude to kolem milionu, interier sice jako kdyz na tebe promluvi Nemecka milenka... ale opravi to.

MGRR
01. února 2020, 16:47
3
Konec krátkého příběhu: Mercedes X-Class mizí z nabídky

Jenze on to je prekuchany Nissan, vlastne obdobny zoufalu pribeh jako Citan... Mam MeLcedes... nastesti jin to zakaznici dali sezrat... teplakovka z trznice s presitou cedulkou tri prouzku.

MGRR
27. ledna 2020, 14:39
3
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

Tak spotrebuji spoustu kuze, maso zbyva...
Ja vim, nekdy i synteticke :)

MGRR
24. ledna 2020, 08:30
1
Lexus ES300h F-Sport: Konečně správné využití elektřiny

Mas spatne chapani, chce to jinou optiku, kterou ridi politika... Neni problem z toho dostat 300-400PS... o tom to neni.

EU normy, co2, k tomu filozofie dlouhe zivotnosti, spolehlivost, pohodli a klid...

Smernice EU jsou asi jako..., kdyz jdes na malou, ale dostanes kelimek na "100ml"... vic vyloucit nesmis... jinak za kazdy "1ml" navic "100€" pokuta...

Takze mas min. dve moznosti, 1. odstehovat se a ztahnout se z rrhu... protoze to nedokazes (viz omezeni dodavek, ci vyrazne zdrazeni ruznych motorove zajimavych verzi... ostatne Miata na to doplatila jako jedna z prvnich, protoze Mazda zatim bohuzel neumi vyrazne emise snizit... tak je mozne, ze Miatu, nebo nektere zajimave vozy "v CZ nove nekoupis") 2. nebo se prizpusobit a prodavat.

Podobne to trva uz roky, takovym na hlavu postavenym prikladem "ze starsich dob" , je Aston Matrin Cygnet = preznackovali malinkou Tototu IQ, na Aston Martin.

MGRR
21. ledna 2020, 08:37
0
Lexus ES300h F-Sport: Konečně správné využití elektřiny

Camry je obycejnejsi, normalni auto/Toyota, proti vychytanejsimu Lexusu ES, ktery vyuziva vice klidnejsich emoci, detailu, klidu, pohody. Camry je US std car, jako tady Superb, Passat... jsou po svete vsude, kam se ohlednete.

Kdybych porizoval luxusni, levne auto na dlouhe cesty u Lexusu a nemel bych/nechtel bych dat balik za LS500, hledal bych posledni modely GS/zadokolky/ctrkolky, nebo prave novou ES

Za zvazeni stoji predchozi LS460, LS600h se vzduchem, do mesta nejsou, LS je dalnicni zalezitost.

MGRR
13. ledna 2020, 18:00
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Na "ciste" elektroauto z vyfukem v uhelne elektrarne. Kdyz ne uhli, trochu jadra a kam s tim jadernym odpadem z elektromobilu.

Rozumim tomu, ze uz nepotrebuje logicky tolik jezdit, ale uzivat ciste el. auto, je trochu "bojovka" , dost planovani, dost starosti a premisleni co, kam, jak... kde nabit... servis mimo motor a prevodovku je stejny, jako u beznych aut. Pokud odejde clanek, vymena rozvodu u TDi je mnohem levnejsi.

Koupil bych spolehlivou Hybridni Corollu SEDAN (jine verze jezdi jinak, vypadaji jinak), pripadne posledni Prius, nebo plug-in.

Ja tem Korejcum neverim, delam je 25let, dily na to stoji dost penez... nekdy to az jeden nechape, jak si muzou dovolit za banalitu chtit vic, nez premie.

Nebo budou brzy dostupne el. Skodovky, kdyz se chce drzet mainstreamu. Oni musi byt v budoucnosti, diky tem stupidnim euronormam elektricky "vsichni" , jinak si neskrtnou. Stado na to slysi... a jak se predvadeli kdysi Oktavkari I., tak to ted bude znava s kabelem... ve fronte u Lidlu/u nabijecek. Uz ted byva nekdy plno a musite pockat hodinu, nez ten predchozi dokonci cyklus, nebo az se milostivy rozhodne vratit z nakupu. Nekteri tam prijedou autem, napichnou jej na nabijecku a kolega s druhym autem je odveze a "pozdeji" priveze.

Hybrid, ci Plug-In toto elegantne resi nezavislosti, topenim bez obav, ze zatopim a nedojedu...

MGRR
07. ledna 2020, 20:01
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Tak když vám to na SK vyhovuje, tak to potom jo.

MGRR
07. ledna 2020, 16:52
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

sheog: myslel jsem nova auta... 3900€ "kradez statu/poplatek" za vykonnejsi auto... To je jako platit mafii vypalne.

MGRR
07. ledna 2020, 09:30
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

4. Roční daň z vozidla, opět po vzoru západního souseda http://auto-presse.de/auto-service/kfz-steuerrechner.php
5. Dálniční poplatky/mýto krabička... za km... to snad zatím nehrozí, tedy platba za ujetý km/osobní vozidlo

MGRR
07. ledna 2020, 09:12
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

1. To je jedna strana mince.
2. Další bude zdražení pojištění, vs. různé "utahováné šroubů", po vzoru západu (omezení km/rok, jízda pouze v místě PSČ)
3. Doufám, že sem nedorazí stupidita, kterou mají na Slovensku už roky: Registračná daň... např.: od 202 do 228 kW (vrátane) >>>>2300 eur

MGRR
31. prosince 2019, 17:28
-1
MGRR
31. prosince 2019, 14:00
4
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

Tak jasne, pro chlupace S6 skoda... pes hodi slinu, ta leti neznamo kam. Tak velky pes... to zijes u psa, ne pes u tebe :) Tak se tomu zivot musi poladit... Dokker otevre 1/2, pes vybehne na pole, vymete rozmokle krtince, vyvali se v hovne kopytama k nebi a sup...... dodej vuz, ktery tim vytapetuje: C6, A6, BMW5, Honda... nebo se vyslinta do boudy v Dokkeru... to vyplachces hadici... i se psem a nerudnou tchyni uvnitr :)

MGRR
31. prosince 2019, 11:50
2
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

V tomto pripade bych koupil, psovi boudu s kolama... super by byl novy Dokker. 100 pouzijes na akontaci + mesicni splatka bude levnejsi, nez mesicni servis/naklady na provoz vsech tech ojetych aut. A jeste bych se podival po LPG verzi, pak muze pes "zdarma" az k mori.

To same se da udelat s novym Fat Tipo

Ojety Avensis je spolehlivy s naftou 91kw, ale obycejne skvela byla i strasi generace facelift od 2007 93kw, nebo benziny.

Citroen, Honda , Saab, Volvo... fajn, kdyz prave funguje a mas specializovaneho mechanika u baraku - u techto znacek, musis byt fanousek, jinak ti to nic neda, spis vezme, stejne jako takovy MG ZT-T/Rover 75 Tourer v nafte, Oktavku, Ford...

MGRR
12. prosince 2019, 11:29
0
Bazarový snílek: Když se zima zeptá

Je fakt, že mu tam chybí sněžný skůtr :)

MGRR
12. prosince 2019, 09:45
0
Bazarový snílek: Když se zima zeptá

Tak ta je presne mezi pulky, to bude i driftit.

MGRR
09. prosince 2019, 12:59
0
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Kdyz zahlednu nekde nejstupidnejsi slovo: radiomapa, prestanu cist, zavru stranku, a odstrelim cely test jako sunt. Svehlave slovo, za kazdou cenu prorazejici se hlavne tady.

MGRR
21. listopadu 2019, 21:44
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Vsechno mam, chybi mi jen nejaka bestie typu Kirovec.

Jezdil bych s tim do kramu pro pet rohliku a 100L nafty. Jen na MCDrive bych mel asi problem.


MGRR
19. listopadu 2019, 16:57
4
Vedete si svou servisku? A jak?

Neco co se prevede do excelu si vedu, kilometry, datum, ukon a vypustim to z hlavy. Pri mnozstvi aut, je to nutnost + PHM/km/spotreba u aut, ktere pravidelne jezdi a plni se do plna.

Olej delam automaticky po koupi, bez ohledu na kilometry a pred kazdou necelou desitkou tisic se vymeni.

Ted prijel Land Cruiser 4,2 s 289.000km, a dostal okamzite 11L noveho olej bez filtru, na proplach motoru.
Ve 299.500 II. novy olej s filtrem, dalsi olej 309.500.

Filtry oleje menim kazdou druhou vymenu.

U Ferrari V12 jsem menil olej max po 5.000km.

Ty servisky se snazim predavat dal, plus jsou tam dopsane veskere stopy servisni cinnosti, po predchozich majitelich... stitky po vymenach oleju v motorovem prostoru, na sloupcich, zapomenute faktury, dovozovych aut se stavem km pod sedadlem.

Jednou mi prijelo auto, na tacho i v servisce 185.xxxkm, ale na B sloupku sest let stara samolepka se 750.xxxkm, po vymene oleje a pod filcem kapoty ctyri roky starych 954.000km vymena chladiva klimatizace :)

MGRR
19. listopadu 2019, 16:30
0
BMW M850i xDrive: Ďábel je v detailech

Kazdopadne Klaun & new Design, Scorpio pohrbil.

MGRR
18. listopadu 2019, 14:32
1
BMW M850i xDrive: Ďábel je v detailech

Ve svetle starnouci i8 bych cekal neco z ceho si fandove sednou na zadek... coz o to, na zadek si sednou, ale s mokrym hadrem na hlave.

Trochu mi to pripomina storry Ford Scorpio II.

MGRR
12. listopadu 2019, 18:15
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

No jo... ziznivejsi, ale pohodlna.

Potkavam se s panem, jezdi podobne porce v posledni generaci Lexusu GS AWD, ma 600t... kdyby to stocil na 200, tak tomu uverim.

https://www.leasecosts.ca/en/cars/lexus/gs-450h-hybrid/2020/automatic/awd

MGRR
12. listopadu 2019, 11:17
4
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Napada mne opomijena Honda Accord. Bez ctyrkolky, se alespon konecne nauci ridit :)

MGRR
12. listopadu 2019, 11:12
5
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Chtel by Bentley v plny, penize ma sotva na ojetou Felicii.

Tohle resi nove auto, pokud mu nekdo da operak, leasing... ale hlavne trochu se uskromnit... 4x4 z 95% na silnicich nevyuzije, ale zvysuje naklady.

Tady je tip marny. Ja ty kilometry redil mezi dve-tri auta, stejne je vzdy nejake v servisu.

Nejak mam pocit, ze zadnou radu nepotrebuje... neoceni.

MGRR
31. října 2019, 16:49
0
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

To vlhko sezere stare auto, i kdyz stoji pod plachtou :/
Doufam, ze si to nekdo brzy odveze.

MGRR
31. října 2019, 13:56
0
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

Zrovna to resim... mam tady jednu "krasnou" E21 bez koroze 93.000km z IT, a nevim co s ni. Mam ji ted v suchu, ale zabira misto nasobne drazsimu autu, takze musi z kola ven :/

Takze je mi lito, ale pujde na zimu/dest/snih pod plachtu, na tu pripevnim stavebni plachtu necim proti vetru. Co s tim.

MGRR
28. října 2019, 16:45
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Člověče, kdyby to mělo křídla, tak to poletí... jako Fantomas :)

MGRR
28. října 2019, 16:43
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Díky :) Jen ty chromované Delta prolézačky zřejmě někam zahodím, mají snad 90-100mm průměr.

MGRR
27. října 2019, 20:46
1
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Jsem ztracen... děsně jsem si potřeboval koupit Land Cruiser 100 Facelift... samozřejmě v té nejlepší a nejdražší verzi.

Tak jsem si jej dnes pořídil... samozřejmě jej vůbec nepotřebuji, ale je to jediné auto, které jsem kdysi téměř nové měl, trouba prodal a stále "mi chybělo". Vedle něj stál levnější Mercedes GL... ale nijak mne neoslovil... jen auto.

Legrace je, že jsem pro něj jel čtrnáct dní "nově pořízeným" Lexusem LS430 Face

MGRR
05. října 2019, 17:57
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Nový Jimny super, pokud bych byl důchodce co jede do krámu a zpět, sem tam doktor, vše kolem komína. Jezdit v tom delší trasy je nesmysl a dálnice jsou vyloženě nouzová záležitost. Po delší cestě je to na chiropraktika....

Pokud vám dělá dobře provozovat Nivu, uskákaný pekáč Deffender, Traktor, či malotraktor Terra, potřebujete zajíždět do lesa na nepřístupná místa, tak bude nový Jimny fajn - budete nadšený.

Pokud jste zvyklý na pohodlí, klid a ""luxus"", Jimny je strašný a dlouhá cesta prokletí. Navíc časem opět problém jménem koroze...

To už je rozhodně lepší, "luxusnější" Duster - je to pohodlnější, nasedá se do toho také výš, nevytřese to z vás duši a terénem to také projede + prostor na zadních sedadlech + prostor v kufru. Případně za méně peněz nějaká verze Sandero Stepway.

Z osobáků... jde o vzdálenosti. Pokud bych bral výše jmenovanou Corollu, tak jedině pohodlnější sedan, rozhodně s automatem (Multidrive je sice CVT, ale jezdí lépe než manuál). Je vhodná i na delší přejezdy za vnoučaty, ale hlavně má velký předpoklad "beznákladového" auta na furt. Hodnotu si také drží i po deseti letech..

Tipo je zastaralé... snad možná stojí za úvahu, ale je tady spoehlivější Toyota, tak proč.

Máme tady v okolí dvě rodiny s čerstvě novými auty lehce přes rozpočet - jsou čiperný, zjevně mají v pořádku klouby (i jeho paní). Jedni pořídili Levorg, ti druzí roční Forester.

Ve středním Sasku si hodně kupují "poslední nové auto" Dacii - vždy "v plné".

Dobré je si předem říct jak je na tom starší člověk s klouby/nohami po fyzické stránce, k vůli řazení, mačkání spojky, soustředění se na zbytečné, obtěžující a únavné věci... přemýšlení co mám právě zařazeno, jaké otáčky... tohle mnozí ve stáří nemusí už řešit, i když v mládí ve snu proháněli V8 bokem s manuálem a samosvorem - reálně něco čadícího v ropě... oktávku

Potkávám dost zákazníků, kteří si nechtějí přiznat, že jim není 50... nakupují kraviny za miliony, nebo nesmyslné kombinace/konfigurace.

MGRR
05. října 2019, 17:23
0
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Pokud jde o auto na "furt" a bez nákladů... Ssangyongu bych se vyhnul obrovským obloukem... pokud kupující nečeká od nového auta životnost delší než 5-10let... hnije to a spolehlivost není jeho synonymum. Stačí se každému Ssangu podívat do litých kol, štíty, brzdiče, těhlice shnilé na prach... to stejné povadlé pružiny, zarezlé excentry/nepovolitelná ramena/pak neřešitelná sbíhavost.

MGRR
09. září 2019, 08:45
-1
Rover 75: Bitva o Británii

Nepochopil si... proti MG ZT mela napr. starsi A8 4,2V8 5V z roku 2002 mensi/stejnou spotrebu, pri mnohem vyssim vykonu, hmotnosti, navic Quattro... tam slo o srovnani paradoxu. Rover vyssi model nemel (babicku 800 nepocitam). Cena orig. rozvodu v MG se moc nelisila. Jiste, v dilne to mozna zadesitku zvladnou... a rychle prodat.

MGRR
07. září 2019, 14:49
-2
Rover 75: Bitva o Británii

No Rover-MG primarne vykradlo BMW, technologie, Mini... kdo se s BMW spolci, spatne dopadne.

Kdyz jsem temer od nova prodaval sv. zeleny Rover 75, nejakemu slovakovi, mel 350.000km a jezdil "jako" novy. Sice se menili max. po 50.000 spodni AL ramena s cepy a zadnim ulozenim, kazdych 150.000km padnul pedal spojky na podlahu (kvalitni BMW komponent z plastu... hydraulicke spojkove lozisko i s hornim valcem, tehdy za cca 14.000), 3x prasklo lano razeni/kulisa, 2x odesla sahara za 17.000, asi 50.000 stal problem ztraty vykonu z nenadani po 100-150km jizdy, ktery nikde neumeli vyresit (nakonec jsem to vyresil nahodou sam, "bylo to neco s konektory", do ceho se montoval palivovy filtr). Pak jsem rychleji na Evropske u MCDonaldu prejel ty kostkovane koleje u tocny/hrbol a v Sasku v zatackach smerem na Zwickau mi praskla predni pruzina, miska tlumice se mi zarizla/prorizla pneumatiku... auto temer neovladatelne. I pro mne, co jsem se Rovery zivil, byli nektere komponenty nedostupne, nebo sehnatelne spatne, nebo v jinem state. Diagnostika byla tehdy... Trochu mi to pripomina, shaneni neceho za komunistu :) nakonec se povede, jen se nesmi spechat.

Bylo to takove neobvykle postrkovadlo, soubezne s tim jsem mel Rover 45 2.0nafta, ktery se nesypal nikdy (zaklad v Honde, motor Rover mozna jeste z toho jejich taxi najel urcite milion, i kdyz z toho casem tekl/sakl olej).

75 jsem prodal a poridil "nove" MG ZT-T v nadherne modre metalize. To byla takova "Britska strela" , vzadu nepouzitelne, jinak tuhe, "" adrenalinove"", krasny a rezavy zvuk. Jenze nad 180km/h to bylo nebezpecne uz v lehke dalnicni zatacce na "horizontu" . Obcas se muselo kopnout do xenonu, aby svitil, obcas neco... musel se panicky hlidat olej a interval nejlepe 5.10.000km, jinak vam proletela klika blokem motoru, on je totiz "nizkootackovy". Odchazi el. klapka/cely vrsek sani z plastu, pod tim ruzna BNW plastova a nechlazena kolinka uchycena zdrhovackou s tesnenim z Iega. Odchzi masivne tesneni, hlavy, prusak chladici kapaliny do oleje a obracene... proste BMW podil byl technicky pruser. Pokud 2.5KV6 funguje, uzijte si ji a zahodte. Servisne bude jednodussi cokoli jineho.

Pokud bych si dnes chtel koupit Rover, hledal bych krasny kousek jedine v nafte, spis model 45 (ktery ma o 90% mene vifikundaci), pripadne jedine naftovou 75 z prvnich let vyroby... nekde od FR/IT/ES, hlinik na podvozku bez oxidace, auto bez koroze.

Z tech KV6 jsem tehdy presel na A8 4.2, spotreba stejna, Quattro, auto, ktere se take rozbijelo... rozvody v Audi jsem platil 45.000 :)

Pak jsem plynule prechazel na Lexusy, tam jsem nikdy nic neresil, pokud to nebylo auto kupovane a jezdene tady, to je takovy dojety polovrak, jako od Turka.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 2.3 ecoboos 2016
Ford Mustang 2.3 ecoboos

2016 rok výroby
317 koní výkon
2 ccm objem

Ford Econoline  1988
Ford Econoline

1988 rok výroby
179 koní výkon
4 900 ccm objem

Buick Riviera  1967
Buick Riviera

1967 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln Town Car L 2001
Lincoln Town Car L

2001 rok výroby
174 koní výkon
4 600 ccm objem

Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS 2016
Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS

2016 rok výroby
125 koní výkon
1 956 ccm objem