načítám data...

Téma Zábavné první auto

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
tomyks 09. ledna 2019, 13:08
Civic 7g je slusne prvni auto pokud neni orezle. KA20 v Si bude super. Navic u nas docela raritni Honda. Krab myslel asi spise 8g, ale za me tam neni o co stat. Vyvazenejsi a troufam si rict i zabavne jizdni vlsatnosti ma C7g sedan, nebo coupe. Rozlozeni vahy by melo byt 50/50. Vzhledove je to nevyrazne, o to lip to auto ale funguje. Sedan bohuzel jen s 1,6 81kw (nebo pak 1,4 a hybrid), ale jede lip nez 3D diky prevodovce. Myslim ze je i lehci. Coupe ma pod kapotou 1,7 s 92kw. Predface modely jsou jeste made in Japan. Evropske 3D/5D jsou myslim vsechny UK.
Faust54 31. prosince 2018, 09:42
Ještě bych pouvažoval o Yarisu TS s 1.8i
jagy 27. prosince 2018, 11:37
V tom cenovem rozpoctu bych sel do Clia 2 RS, pripadne mrknout i na Twingo RS. Bude pomalejsi, ale stejne zabavne a je novejsi.

Vavris recenzoval moje Clio v clanku zde: https://www.autickar.cz/clanek/renault-clio-rs-jean-ragnotti-enko-pro-vsedni-den-za-volantem/

Dokonce mam jeste "bratra" Ragnottiho a to verzi PS2, tj. stejne auto ale ve stribrnem odstinu. Byla to 200ks serie. Budu ho te nekdy prodavat, az se uracim udelat inzerat :D
NO HITS 26. prosince 2018, 11:58
Cooper s ale bude to hujda za ty prachy, možná focus ale spíš novější - mimo rozpočet, ufo rozhodně ne to spíš tu předchozí generaci, Mazda 3 2.0 leda poslední 3. generaci ta mě nadchla když jsem ji řídil - mimo rozpočet, a TS máme doma, to rozhodně ne i když zvuk je pěknej, ale... na dalnici mě ts baví ale jezdit za 9 po městě a 11 po dalnici s klidnou nohou s autem co ma podvozek moc vysoko, brzdy s linym nastupem a sakra krátkou prevodovkou - ve 100 na 6ku točí přes 3000... Pravda je že tata mě poslechl a dal tam poradny zimaky po 10 letych polarisech a hned je to zajímavější... Ale moje almera je zábavnější podvozkem i brzdama jen ten motor a bezpečnost je o ničem. To nemluvim o tom že TS má na 1 omezení vykonu i při vyplé trakci takže z mista tomu ujedu i se svou zmíněnou 1.4 87koňovou almerou a dohání mě až na 2ku při 60. TS je zkrátka pro člověka co se jednou za vikend chce rychleji projet po dálnici a pak to zas na týden schovat do garáže, to nemluvím o drahé údržbě - řetěz + liftový šrouby každých 50tkm atd

Muj tip clio sport 2. Generace

Tento příspěvek byl 26.12.2018 v 12:01 upravován.
jaymz 26. prosince 2018, 11:36
Renault Clio RS 172 ph2. V tehle hladine se da slusny kousek bezpochyby sehnat, narozdil od ph1 to ma xenony, digiklimu. Jezdit se s tim da uplne v pohode kazdy den, benzin to zere jako uplne obycejne auto, kotouce, desky stoji totalni nic a vyberes si od beznych veci az po performance...
Znam majitele prakticky stejneho vzrustu jako jsi ty a bez problemu s autem jezdi.
A při vší úctě ke všem níže zmiňovaným autům je Clio skutečně zábavné (nemluvě o poměru výkon/váha) a nemusíš se s tím ani stydět vyjet na trackday.
krab 22. prosince 2018, 17:36
takhle, on ten motor 2ZZ-GE se šestikvaltem převodovkou je sám o sobě opravdu dobrej. Ale netuším jak jezdí ta Corolla a vzhledem k tomu, že to bude mít ca. 1200kg , tak upřímně taky bych byl skeptičtější.

Ten motor nemá příliš výkonu ani krouťáku do 4000 otáček, řekněme, že ve 4000 tam bude tak 100 koní (+-) a 150 N.m , až od 5800-6200 záleží na ECU nastavení zpívá na ten ostřejší profil vaček a je to o něčem jiným. Pořád je ale maximum točivýho momentu 183 N.m a leží hodně vysoko.

Zkrátka, nic pro W.O. Bentleyho nebo Knightridera, žádnej velkem motor, musí se to točit :)

Přemejšlel jsem ale jestli to má bejt auto pro vysokýho kluka, ta japonská auta zrovna nejsou nic extra pro hodně vysoký lidi a obecně se v hatchbacích sedí dost vysoko. Docela dobrá je v tomhle ohledu první jednička od BMW , E87. Za 130 se dá vybírat z dost 116i a ono to se 115 k asi bude i OK a stačit. A je to zadokolka i když naladěná hodně neutrálně a nezáludně.
Nezn.uživatel 21. prosince 2018, 20:19
Goldies: Jedno z nejhorších normálních aut, co jsem kdy řídil. A podotýkám, že jsem v tom sráči jezdil asi tři roky, takže se opravdu nejedná o hodinovou zážitkovou jízdu za městem.
Nedy 21. prosince 2018, 16:06
Goldies: Mě to auto taky zaujalo, ale též jsem na ni slyšel jen to nejhorší a je pravda, že dle recenzí na tom není dobře...
Goldies 21. prosince 2018, 12:39
Knightrider: TSkova Rolka? Ty jo, to se dost divim, protoze co ctu recenze od lidi co to fakt uz delsi dobu maji, tak ji chvali... i @Rapsby ji mel a taky spokojenej...
Nezn.uživatel 21. prosince 2018, 09:12
Goldies: Tohle auto byla strašná mrdka. Podvozkově to motoru absolutně nestíhá. A normálně se s tím jezdit nedá. Po Praze teda určitě ne. Měli jsme to několik let v práci. Nikdo s tím jezdit nechtěl, tak to furt stálo v garáži.
Goldies 20. prosince 2018, 22:00
sheogh 20. prosince 2018, 15:43
Tsky25: No jestli mas 190, tak hatche muzou byt problem - zalezi i na tvych proporcich :-D Me sere skoro kazdy mensi auto - mam asi moc dlouhy nohy vzhledem k rukam, a kdyz se posunu tak, abych nekopal kolenama do volantu, tak uz musim mit ruce natazeny... ne kazdy ma nastevitelnej volant ve svisle ose.

Ja si ted koupil CLK200K za par susnu, a musim rict, ze se me celkem bavi - klasika W208 - trochu uvazuju, ze mu koupim k vanocum samosvor :-)
Thorny26 20. prosince 2018, 14:32
Na tu Corollu jsem koukal a vypada dost zajimave, asi budu sledovat zdali se nekde objevi ve slusnem stavu. Planuju to kupovat beztak az v unoru/breznu, az bude trochu tepleji.

Co jsem tak premyslel napadla mne jeste Panda 100HP, vim neni to zrovna "hot hatch" ale to ja ani nepotrebuju, jen chci aby to nebylo uplne nudne a nemusel jsem se 5 minut rozmyslet, zdali nekoho predjedu, nebo vyjedu kopec.
Nema s ni nekdo zkusenost?

Casem je v planu urcite Legacy mk4 specB, nebo GT, ale to az za nejaky ten rok :)
Pripadne Stagea je taky sen(s tou jsem mel tu cest).

Jinak diky moc za tipy, beru v potaz.
Goldies 20. prosince 2018, 12:55
Nevim nevim... ufo s 1,8 mame doma a ze by to byl hothatch... na to mu celkem chybi vykon... mam doma i auto se stejnym motorem co je v te Corolle. Rozdil je jen ve vaze, cca 300kg. Kazdopadne 140hp v tom ufu je zoufale malo. Rolla ma 190hp a je zhruba stejne tezka. Jedine co se na 2zz motoru sere je saci vacka a liftove srouby - nic draheho
bkralik 20. prosince 2018, 12:06
Já bych se taky přimlouval pro Ufo s 1.8. Kamarád to měl právě jako svoje první auto a dodneška ho drží - má to velkej kufr, spoustu místa i na zadních sedačkách, výbavu (tempomat, vyhřívaný sesle, xenony...). Ta 1.8 vcelku jede, když se vytočí a přitom ani tolik nežere. Případně plyn do toho je sranda a pak to jezdí úplně zadarmo...
Cokoliv výkonnějšího s atmosférou bude žrát moc (Ufo Type-R kamarádovi žere 10.5 kombinovaná, mně RX-8 žere 15), s turbem to zase za ty prachy bude nebezpečně nákladné...
stirling 20. prosince 2018, 08:17
Tak tu corrolu v autocare vyhlasili medzi top 10 najhorsich aut co testovali, osobnu skusenost nemam.
Krab dal dobre typy - Civic Ufo 1,8 ,mazda 3 2,0 . Treba sa zviest a vyskusat, kazde auto ma svoje pro a proti. Inak to Polo GTI je zaujimavy typ, na to auto sa uplne zabudlo.
Goldies 19. prosince 2018, 23:31
To co hledas se jmenuje Toyota Corolla TS (ideálně TTS). 2zz motor s kompresorem a schopny podvozek v nenapadnem kabate - dokonaly sleeper ;-)
Vavris Vavrisovic 19. prosince 2018, 23:19
Twingo má uvnitř hodně místa a vůbec bych jej nezatracoval :)
Thorny26 19. prosince 2018, 19:15
Civic mne taky napadl, a vim ze VTEC je tak trochu legenda, ale o tech vubec nic nevim...

Jen pro upresneni, merim 1.90m, takze i kdyz by to twingo mohlo byt fajn, nejsem si jisty zdali bych se tam vlezl. Mazda taky nezni zle.

Jezdit jsem se ucil na Saabu 9-3 a 3 roky jsem jezdil firemnim Mondeem Mk4 v Dieselu(a ackoli proti dieselu osobne nic nemam, preferuji precejen benzin.) takze sice to bude me prvni auto, ale ne prvni jezdeni :)

Jeste mne napadly Peugeot 206/7 RC pripadne Opel Astra OPC.
krab 19. prosince 2018, 17:03
To i fungovat může hele, i když mě spíš napadl ten Civic FN2 , prostě "UFO" s 1.8 motorem. Ono je to totiž podle všeho spolehlivý a máš VTEC motor, což je záruka i fajn svezení.

Problém je, že kluci by rádi v těchto rozpočtech něco ostřejšího, ale v reálu jsou to spíš paštiky, neštěstí a skřípající zuby až pojedou na první servis :) Podvozky KO atd... a když si nešťastník koupí něco jako vylítanější Golf GTI V. s TFSI motorem tak to je pak už vůbec...

Jako první auto by ten Civic byl fajn. Na Type R aby jezdil jako Type R potřebuje prostě 2x tolik. Ono se dá mimochodem hezky povozit i s obyčejným Focusem MK2 1.6 a tady si může vybírat z mnoha aut. Nebo když menší, dá se sehnat Mazda 2 (DE) s 85 koníky. Já s ní jezdil hodně a to auto kromě dálnice podá hodně solidní výkony. Na veselé poblbnutí na okresku je to velmi fajn.

Akorát to má jednu nevýhodu : předjíždění. V tomhle ohledu je nejlepší Focus MK2 ST 225 nebo ještě lépe Mazda 3 MPS. Podřadí na trojku, šup a má předjeto... na druhou stranu rozbít si čumák můžeš i na kole :) Jenže tyhle hothatches jsou právě spíš v tom 2 násobku rozpočtu tazatele :)

A Swift Sport? Jeden jsem si pro autíčkář otestoval. Není to špatný, myslím jsem ho i docela vychválil. Nejede to bůhvíjak skvěle v přímce, ale zatáčí dobře. Ale matně jsem kouknul do inzerce a za 130 pěkný nevidím...

Twingo RS? To není blbej tip, záleží jak moc malý / velký auto to má bejt. Twingo bych řekl je výbornej nápad pokud je priorita město + zábava za městem a minimum dálnice.