kvalita komentáře: 0 krab 24. října 2018, 23:41
RcD : tak to jsem rád, že ti s tím výběrem aspoň trošku pomáháme a nejen zamotáváme hlavu :-D
Ten dotaz je skoro na článek do sekce ptejte se, třeba se toho někdo ujme. A jsem rád, že to vidíš trochu obdobně a zadání jsem pochopil více méně správně.
Kdybych to shrnul, tak si myslím, že opravdu ta volba nakonec bude Subaru Levorg 1.6 125kw
Akorát aby ses vešel do rozpočtu, protože takovou slevu ti Subaru na nový hezky vybavený nedá, tak to bude chtít model 2017, něco v těch ročních 10-30 tis nájezdech, takový to auto rok až dva roky registrovaný. Záruka na něm bude a taková auta jdou za těch 450 bez DPH sehnat, i když jich je na trhu málo. Budeš to muset vyčíhat a vyjednávat cenu :)
Kolega z práce jedno má. Vlastně přesně to, který jsem měl půjčený na recenzi a pak s ho koupil. Vyšlo tehdy na něco jako 500 bez DPH mám dojem. Je pořád nadšenej...
Určitě využij tu šanci 3 dny s Focusem ať vidíš sám pro sebe jestli tohle už je moc kompromis ( v těch věcech o kterých psal teď Vavris) nebo není.
Auris Hybrid OK, vynecháme, pravda je, že ten brnká na jiný struny a je volba, když máš jako prioritu něco jinýho + hodně městských kilometrů a parkování po Praze. Tam je tohle auto výhoda.
Ten zbytek bych moc neřešil, snad až na Hondu, která je docela vychvalovaná, ale jak píšeš, taky bych si na její vzhled musel dlouho zvykat.
A poslední dilema je : Potřebuju univerzálnost nebo to risknu a jdu si udělat radost v jiným levelu a koupím Sporťák. Lehce ojetá MX5 ND, 124 Spider nebo dvojka GT86/BRZ se v tom rozpočtu vymyslet taky dá. A to je fakt už na tobě a těm potřebám toho auta. Nebudu básnit jako tady Richard, že se do GT86 vejde úplně všechno, rok jsem jí měl tak vím kdo a co se vejde do kufru případně na zadní sedadla. Je to prostě pro dva lidi , nouzově dva + dva pinďové v dětských sedačkách, nicméně manželka už si nesmí s sebou pro dětičky stěhovat i další věci ...
Já když měl chvíli doma Levorg, tak jsem měl docela jasno. Ze všech nových běžných aut nižší střední a střední třídy co jsem vyzkoušel je nasednutí a jízda v Levorgu fakt příjemná radost. Je to ten typ auta, který je sice zdánlivě obyčejný, ale těšíš se na každou blížící se zatáčku, stane se rychle oblíbeným parťákem ne beztvarým dopravovadlem ( což jsou přesně ty Hyundaie a podobný...) Možná ti kámoši řeknou takový to "Ale holky říkaly... dy´t to nemá manuál!" :) Ten automat na bázi CVT ale není vůbec špatný. Je to o zvyk, bylo by lepší, kdyby tam byla dvouspojka, ale zvykneš si snadno a i předvolený rychlosti co si můžeš sázet ručně fungují fajn a jízdní módy taky. Tady se prostě platí hlavně za celkový řízení a podvozek auta. A ten mě fakt nezklamal. Jde o prkotiny co normální lidi nepoznají, ale když jsi srdcem autař, tak to oceníš.
Zrovna tak GT86/BRZ. Nemá nejlepší motor pod sluncem, ale vyváží to ten zbytek. Dokonce si myslím, že si tohle auto jako denní pořídim časem znova :)
Tak teď to celý vyznělo jako reklama na Subaru, ale takhle to nějak vidim. Ale nejel jsem vším, takže radši vše běž vyzkoušet. Já hlavně píšu o těch obskurnějších autech staršího data a nové testovačky nedělám, takže perfektní přehled nemám. Ale tříválec turbo mi z principu taky moc nevoní.. ani křivé Há :-D