načítám data...

Téma Zábavné firemní auto do 450k bez DPH

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
KS 25. října 2018, 09:34
Kdybych byl před podobnou volbou, pravděpodobně bych šel pro Seat ST. S motorem 1.5TSI 150k (130k má jen 200 Nm oproti 250 Nm, protože turbo s var. geom. by nezvládlo příliš horké výfukové plyny) jede hezky, je to čtyřválec, vzadu víceprvek, s benz. turbomotorem se nemusí moc řadit, kufr obrovský a hlavně to bude oproti Levorgu NOVÉ. Přestože jsou na Lineartronic dobré ohlasy, i tak bych radši vzal manuál. Ve výbavě FR nebo Xcellence je to za těch 450t knop, no nějaká výbava navrch (metla, koberečky, zimáky, atp.) ale třeba ještě trochu by slevili a je to přesně 450 :-)
krab 24. října 2018, 23:41
RcD : tak to jsem rád, že ti s tím výběrem aspoň trošku pomáháme a nejen zamotáváme hlavu :-D

Ten dotaz je skoro na článek do sekce ptejte se, třeba se toho někdo ujme. A jsem rád, že to vidíš trochu obdobně a zadání jsem pochopil více méně správně.

Kdybych to shrnul, tak si myslím, že opravdu ta volba nakonec bude Subaru Levorg 1.6 125kw
Akorát aby ses vešel do rozpočtu, protože takovou slevu ti Subaru na nový hezky vybavený nedá, tak to bude chtít model 2017, něco v těch ročních 10-30 tis nájezdech, takový to auto rok až dva roky registrovaný. Záruka na něm bude a taková auta jdou za těch 450 bez DPH sehnat, i když jich je na trhu málo. Budeš to muset vyčíhat a vyjednávat cenu :)

Kolega z práce jedno má. Vlastně přesně to, který jsem měl půjčený na recenzi a pak s ho koupil. Vyšlo tehdy na něco jako 500 bez DPH mám dojem. Je pořád nadšenej...

Určitě využij tu šanci 3 dny s Focusem ať vidíš sám pro sebe jestli tohle už je moc kompromis ( v těch věcech o kterých psal teď Vavris) nebo není.

Auris Hybrid OK, vynecháme, pravda je, že ten brnká na jiný struny a je volba, když máš jako prioritu něco jinýho + hodně městských kilometrů a parkování po Praze. Tam je tohle auto výhoda.

Ten zbytek bych moc neřešil, snad až na Hondu, která je docela vychvalovaná, ale jak píšeš, taky bych si na její vzhled musel dlouho zvykat.

A poslední dilema je : Potřebuju univerzálnost nebo to risknu a jdu si udělat radost v jiným levelu a koupím Sporťák. Lehce ojetá MX5 ND, 124 Spider nebo dvojka GT86/BRZ se v tom rozpočtu vymyslet taky dá. A to je fakt už na tobě a těm potřebám toho auta. Nebudu básnit jako tady Richard, že se do GT86 vejde úplně všechno, rok jsem jí měl tak vím kdo a co se vejde do kufru případně na zadní sedadla. Je to prostě pro dva lidi , nouzově dva + dva pinďové v dětských sedačkách, nicméně manželka už si nesmí s sebou pro dětičky stěhovat i další věci ...

Já když měl chvíli doma Levorg, tak jsem měl docela jasno. Ze všech nových běžných aut nižší střední a střední třídy co jsem vyzkoušel je nasednutí a jízda v Levorgu fakt příjemná radost. Je to ten typ auta, který je sice zdánlivě obyčejný, ale těšíš se na každou blížící se zatáčku, stane se rychle oblíbeným parťákem ne beztvarým dopravovadlem ( což jsou přesně ty Hyundaie a podobný...) Možná ti kámoši řeknou takový to "Ale holky říkaly... dy´t to nemá manuál!" :) Ten automat na bázi CVT ale není vůbec špatný. Je to o zvyk, bylo by lepší, kdyby tam byla dvouspojka, ale zvykneš si snadno a i předvolený rychlosti co si můžeš sázet ručně fungují fajn a jízdní módy taky. Tady se prostě platí hlavně za celkový řízení a podvozek auta. A ten mě fakt nezklamal. Jde o prkotiny co normální lidi nepoznají, ale když jsi srdcem autař, tak to oceníš.

Zrovna tak GT86/BRZ. Nemá nejlepší motor pod sluncem, ale vyváží to ten zbytek. Dokonce si myslím, že si tohle auto jako denní pořídim časem znova :)

Tak teď to celý vyznělo jako reklama na Subaru, ale takhle to nějak vidim. Ale nejel jsem vším, takže radši vše běž vyzkoušet. Já hlavně píšu o těch obskurnějších autech staršího data a nové testovačky nedělám, takže perfektní přehled nemám. Ale tříválec turbo mi z principu taky moc nevoní.. ani křivé Há :-D


RcD 24. října 2018, 14:40
perfektní, díky za info, o této akci jsem nevěděl, zítra zkusím zajít za prodejcem a zjistit jaké jsou možnosti :)
kuc_t 24. října 2018, 14:28
Kdyby sis chtěl zkusit nového Focuse máme akci "3 dny s Focusem" .. takže případně můžeš zkusit do čeho by si šel :-)
RcD 24. října 2018, 12:51
Netrvám na tom že musí být nové, pokud se najde něco zajímavého i s trochu větším nájezdem, nemám s tím sebemenší problém, nejlépe tedy odpočtovka :)

Civica zkusím, motorově je ok, výkonu to má dost, takže mám možná jen předsudky :)

Auris a XV mi přijde slabé, rád bych něco co trochu "pojede"
Goldies 23. října 2018, 23:07
Goldies 23. října 2018, 23:05
Goldies 23. října 2018, 22:57
Úplně nechápu potřebu nového auta (taky podnikám a v odpisech rozdíl není). Beru snad jen možnost odpisů a pravda, ne všude bude možnost odpočtu DPH. Ale najít určitě půjde :-) pak by se ten výběr mohl rozšířit.
Pokud toužíš po radosti z jízdy, dívej se do japonska. A to kombi u Civica moc nechápu, máme 8g a jednak sklopit sedačky je otázka chvilky, ale hlavně mi to nepřijde až tak moc velký rozdíl :-)
RcD 23. října 2018, 21:10
Kluci díky za vaše tipy, vezmeme to nějak popořadě...

Krab to vystihl myslím velmi dobře, pokud bych chtěl opravdu něco zábavného, volba je Subaru, nicméně navýšení budgetu není v tuto chvíli úplně možné..navíc 100k je opravdu hodně..ale musím říct, že jsi mi nasadil brouka do hlavy a to tak, že už proběhlo hledání skladovek...cenová politika u sůba asi moc vstřícná nebude co? :)

Dále Auris..ehhm...upřímně, také jsem se na něho díval, ale nějak nemůžu skousnout ten interier..prostě ne a ne, ale třeba live nebude až tak špatný...to mě dovedlo k myšlence na Avensis, ale zase ten automat nebude úplně technologicky na špici.

Fíkus mě nenapadl, nebo spíše jsem ho přehlížel protože mi přišel cenově úplně mimo, ale po rychlé konfiguraci nevychází úplně špatně..jenže..co ten tříválec? Já vím, já vím..ale mě to prostě nedá :))
Honzu sleduji, ale tento test mi nějak unikl, kouknu na to, díky.

Honda je pro mě srdeční záležitost že bych ten jejich design nějak akceptoval, předek ok, ale na zadek si stále zvykám..motorově to nemusí být špatné a převodovka podle testů je vcelku rychlá..ale není to kombik..

308 jsem taky nějak vynechal, máte pravdu že se dá sehnat ve slušné výbavě za vcelku dobré peníze, otázkou bude pozice za volantem s tou jejich vyvýšenou palubní deskou. Mám dlouhé nohy a ne v každém autě najdu ideální pozici. Např. jízda v současné dodávce je díky krátkému sedáku pro mě doslova utrpení.

Nad Tipem jsem přemýšlel, ale přijde mi uvnitř stísněné a celkově oproti nižší střední třídě pocitově malé..takový rapid v kombiku?

M3 je podobný případ jako Civic, není to kombík a já potřebuji občas převážet zboží a nechce se mi pokaždé kvůli tomu sklápět sedadla. CX-3 je malá.

Předváděčku 124 bych bral, ale už je zřejmě prodaná, kdyby nebyla, nemusím tady už nic psát :))

Každopádně bych opravdu rád vybral něco, co mě nějakým způsobem bude bavit, neberu řízení jako zlo, spíše takové odreagování se od všedních starostí a problémů s nezaplacenými fakturami :-D
Takže jsem ochoten udělat nějaké ústupky, možná bych se vzdal i toho automatu, co já vím :) Sečteno a podtrženo chci auto které se bude dobře řídit a budu z něho mít dobrý pocit..info pro Vavrise..já o takové auto ještě stojím :-D




Tento příspěvek byl 23.10.2018 v 21:11 upravován.
Michal Lenc 23. října 2018, 14:41
Rád lidem vybírám služebáky, ale Jakub už mě předběhl, protože moje první kroky také vedly na stránky fiatu pro 124ku.
Mimochodem jednou jsme o tom vedli debatu (pozdě večer u piva) s prodejcem BMW. On řešil jestli je pro firmu z hlediska zbytkové hodnoty výhodnější Superb nebo bavorák. Já jsem okamžitě kontroval tím, že nejvyšší hodnotu si zachovává cabrio.
Jakub Pospíšil 23. října 2018, 13:04
Dovolím si taky poradit. S Krabem se určitě shodneme na Aurisu. Míval jsem ho jako služebák a z hlediska cestování mu není mnoho co vytknout. Atmosferická 1,33VVTi s manuálem lze provozovat i stylem "točivá atmosféra", kdy dosahuje nečekané dynamiky. Hybridní verze s automatem je sice klidnější, ale není pomalá.
Černým koněm ve výběru by mohl být Peugeot 308 1,2 Puretech. 130 koní a osmistupňový automat mě hodně mile překvapily, v rozpočtu ho seženeš i s pěknou výbavou.
Zajímavý by mohl být i slušně vybavený Fiat Tipo a do rozpočtu se s odřenýma ušima vejdou i předvaděcí Mazdy 3, případně CX-3.

A aby tu bylo něco správně šíleného, tak tahle předvaděčka se do rozpočtu vmáčkne taky :)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/124-spider/18004313?goFrom=list

Tento příspěvek byl 23.10.2018 v 13:10 upravován.
krab 23. října 2018, 08:41
A poslední tip : Honda Civic 1.5 , nová. Ta se ti do rozpočtu taky vejde. Sice mě se vzhledově nelíbí, ale kolega Dominik jí testoval - dnes vyšel test ( ovšem dieselu) a chválí to až překvapivě hodně. Akorát jsem nezkoumal konfigurace + možnosti automatu jaké tam jsou...
krab 22. října 2018, 15:47
A ten Focus, novej by se teda do 450 bez DPH ( na hranu) v nějaký rozumný výbavě s motorem 1.5 Ecoboost 150k vešel.

V podstatě já bych vyzkoušel asi všechny ty 4 varianty : obě Subaru, pokud budeš moci rozpočet natáhnout o cca. 100 tisíc , Toyotu s hybridem a pak Focus s tím novým Ecoboost tříválcem 1.5.

Subaru i Toyota má variátorové převodovky ( na každýmu to vyhovuje) , Subaru má Boxer turbo ( Levorg) a boxer atmosféru ( klasika, co už se dnes moc nevidí) , Toyota má hybridní pohon za použití atmosférické 1.8 + elektromotoru a Ford zase tříválec s turbem. Ale jako jediný má 8st. klasický automat. Což by nahrávalo do karet vzít Forda s klasickým automatem. Ale nejel jsem v tom, na nějaké prezentaci byl ale Honza Koubek, najdi si Vlog. A na autoexpressu (anglickým) hodnotili automat jako zmatený/váhavý. Tak nevim.

Já osobně bych asi připlatil a šel do Levorga. Výkonu má dostatek, na Lineartronic variátor se snadno zvyká a to auto hlavně jízdníma vlastnostma a pocitem z jízdy totálně převálcuje tu konkurenci, takže tě ježdění v něm bude delší dobu bavit. Jenže za Subaru se prostě musí připlatit. Vždycky je to něco za něco...
krab 22. října 2018, 15:33
Ahoj, chytám se toho prvního slova - zábavné.
Z tvého seznamu možná Focus, ale 100-120kw moc nemá...

Viděl bych to na dvě auta.
1. Subaru XV 2.0i-S ES Comfort Lineartronic (115kw)
2. Subaru Levorg 1.6GT ES Trend Lineartronic (125 kw)

V obou jsem se svezl, v XV jen krátce. XV je víc praktický, dá se snáz zaparkovat a vyparkovat tutově někde ze závěje :) Levorg je víc zábava za volantem a turbomotor se mi zdá v tomhle případě jako lepší volba než atmosféra XVčka.

Jenže co z budgetem? Nejen že splníme, ale ho i překročíme. Ca. o 100 litrů bez DPH :(

S tvým rozpočtem můžeš mít ale taky Auris 1.8 Sports Tourer Hybrid ( 100kw) a i když se to slovíčko "zábava" posune spíš někam " rozum, komfort" možná paradoxně to nebude špatná volba. Tyhle Toyoty nebývají totiž řidičsky špatné, vlastně jsou docela fajn, takže zase v kontextu k těm dodávkám si s Aurisem pořídíš "sporťák" :)
RcD 21. října 2018, 17:20
Zdravím :) začátkem příštího roku plánuji do firmy koupit povoz pro mou osobu, nicméně rád bych něco alespoň trochu "zábavného", jenže si nejsem jistý zda mi automobilový trh může něco nabídnout :) Jasná volba je M6, ale na tu nemám budget :(

Co hledám: Nové (předváděcí) auto nižší třídy nebo crossover?
Rozpočet: cca 450k bez DPH ale peníze hrají roli a když se ušetří vadit to nebude ;-)
Technika: Benzín nebo nafta, představoval bych si tak 100-120kw dle váhy auta, asi automat.
Výbava: asistent jízdy v pruzích, mirroring mobilu, lepší audio, led světla, parkovací kamera, vyhřívaný volant, sedadla...
Využití: Absolutní všehochuť, zejména služební cesty po ČR a zahraničí, takže jak dálnice, tak i okresky, ale také ježdění po městě. Nájezd cca 25k ročně.

Napadá mě i30, Leon, Focus, QQ, nový ceed, Talisman nebo Megane?

Jen pro informaci, do této chvíle jsem jezdil malými dodávkami typu klokan (kangoo), berlingo, caddy..takže jakýkoliv posun mimo tuto kategorii bude pro mě znamenat vrchol luxusu :-D

Pomůžete? :)

Tento příspěvek byl 21.10.2018 v 17:29 upravován.