načítám data...

Téma Zábavné auto do 200 tis. Kč

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Regular John 24. března 2018, 18:55
Pánové, tak já jen dodám, že to krásné Clio RS se nakonec prodalo za pouhých 170 tisíc... :-(
ToMyx 19. ledna 2018, 09:21
kuc_t: Tak to přeju především pevnou vůli :-)
kuc_t 19. ledna 2018, 08:06
ToMyx: Teď řeším jak s co nejmenší námahou napsat bakalářku. Pro auto se rozjedu až v létě :)
ToMyx 18. ledna 2018, 15:50
Tak jak? Clio je stále v nabídce, takže sis neudělal výlet?
kuc_t 23. prosince 2017, 18:16
Regular John: Díky za super video. Mě se na cliu líbí, že je "použitelnější" než mini. Větší kufr a víc místa vzadu (?) jako bonus atmosfera, která by měla přežít všechno.

Add. Je mi asi jedno co kdo bude říkat hudrovadle na kapotě nebo mě bude považovat homouše za volantem. Máme doma B8 Passata a to auto je tak hrozně sterilní, že dokud je to možný si chci za volantem něco užít :D
krab 23. prosince 2017, 17:52
Regular John: To je výborný shrnutí na to Clio RS. Já tenhle model řídíl dvakrát a pokaždý se mi to děsně líbilo.

Jinak Focus ST - moc hezký klip , vždycky když ho vidím ( i když já měl modré) tak si na něj s radostí vzpomenu. Já jen radil - Focus ST nevybírat, protože ten rozpočet 180 + 20 na údržbu je pořád o nějakých 50tisíc menší než by potřeboval
Regular John 23. prosince 2017, 17:34
A ještě k tomu Cliu 197... Tady je výborné shrnutí od holandských kolegů, kteří radí, na co si dát pozor při koupi ojetiny... Jdou tam zapnout anglické titulky.
Regular John 23. prosince 2017, 17:32
kuc_t: Nevím přesně o kolik slevil, ale když jsem se poprvé ptal na cenovku, tak mi kámoš říkal 220. Kolik se ozvalo lidí nevím, ale jestli sleduješ inzerci sportovních Renaultů, tak jistě víš, jaký je problém je tady prodat. I ten krásný modrý Ragnotti tu nikdo nechtěl, dokud si pro něj nepřijel Francouz! Lidi v ČR prostě nemají vkus na auta, ale za to je každý chytrý jak rádio - Na Clio ti řeknou, že to má pi*u na masce a že je to Francouz takže popelnice, na Coopera S (mimochodem taky se mi strašně líbí) ti řeknou, že je to vozítko pro buzeranty a na Focus ST časovaná bomba... Mimochodem v tom Focusu ST jsem taky zažil pár jízd (jen jako spolujezdec) a velice se mi to líbilo, hlavně ten zvuk pětiválce je strašně návykový.

Toho Focuse ST jsem natočil i pár syrových záběrů, kdyby tě to zajímalo:
krab 23. prosince 2017, 17:26
kuc_t: To Clio vypadá, že bude boží. Inzerát je velmi inteligentně napsanej a navíc to auto vypadá že se o něj vážně majitel výborně staral. Nájezdu bych se nebál.

To je asi jasná volba č. 1
kuc_t 23. prosince 2017, 13:38
Regular John: na tohle jsem koukal a je fakt pěkný :) je možná až tak pěkný, že mi je líto ho parkovat mezi fabiema na sídlisku :) .. To je druhá stránka Hothatchů ta prodejnost je dost špatná, když to nemá na zadku TDI. O kolik už šel dolů? a kolik lidí se mu cca ozvalo? Bazoš už mám víceméně projetý tak čekám jestli někdo nevytáhne nějaký eso z rukávu :D
kuc_t 23. prosince 2017, 13:35
Petr 'Krab' Jeřábek: Krabe jedničky jsou fajn, ale tam bohužel (když pomineme 30i) je jediný použitelný motor 120d (18d) .. Nemám nic proti naftě, ale obávám se, že při mých cestách do práce/školy (cca 9km tam a pak zpět po Praze) by mě nafta stála kalhoty na servisu :D
Regular John 23. prosince 2017, 10:58
Známej od kamaráda prodává krásné a velmi opečovávané Clio 197, u kterého by neměly být žádné počáteční investice, protože všechny jeho neduhy už jsou vyřešené. Z nějakého nepochopitelného důvodu se tyto auta u nás špatně prodávají a proto už musel jít s cenou o kus dolů. Já si myslím, že za ty prachy je to krásný kousek, ale na živo jsem ho neviděl.
https://auto.bazos.cz/inzerat/83203662/Renault-Clio-RS-20-16v.php

Pro mě osobně je Clio 197 auto, které mi nedá spát a pokud bych z nějakého praštěného důvodu chtěl vyměnit svůj lehce vytuněný Lexus, tak právě jedině za to Clio.
krab 23. prosince 2017, 09:37
Koukám, že můžeš ještě v tom rozpočtu vybírat z 1er BMW, ale pouze 120i , na 3 litr je to malý rozpočet pořád. Třeba tohle nevypadá vůbec blbě. Sice 5d a dost základní výbava, ale tyhle jedničky jezdí fakt pěkně, mají pohon správných kol ( i když velký "sportovní" zážitek od toho nečekej) : https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-1/17504042?goFrom=list
kuc_t 23. prosince 2017, 08:00
JayK91: ahoj, ST150 se mi fakt hodne nelibi a na ST180 nemam penize :-(
JayK91 22. prosince 2017, 18:09
Možná bych zapřemýšlel ještě nad fiestou st (když už je tu corsa a focus) to by taky nemuselo byt marne :-)
Nedy 22. prosince 2017, 16:56
Matěj Podhorský: Fakt? Já nejel 1.gen Mini, ale 2. (1,6 Cooper bez S) mi přišla jako strašně boží. Dokonce jsem v jedné slabé chvilce na pár minut zauvažoval, že S verze by mě dost bavila i jako náhrada za moji MX5. Tak bych spíš sázel na kus...
M P 22. prosince 2017, 12:02
kuc_t: to je zajímavé, mi právě standardní R50 (1.6 Cooper) přišel docela luxusně vyvážený. Jasně, tuhý to bylo, ale ne nějak otravně a hlavně to hezky zvládalo i hnusné cesty bez většího hluku. R56 na druhou stranu (taky 1.6 Cooper, ale druhé generace) mi oproti tomu přišlo jako pěkný krám. Nevím, jestli to bylo stavem konkrétního kusu, ale to auto bych tehdá nejraději zahodil do lesa, zapálil a zakopal :)
Vavris Vavrisovic 22. prosince 2017, 11:36
Článek o Corse bude, ale musím nacvakat aspoň pár fotek a trochu jí ještě potýrat. Sice už má nové papuče, seřízenou geo a nový olej, ale zatím jsem s ní jezdil spíš slušně na nudných trasách domov - práce - nákup.

Nejsilnější zbraní Corsy je poměr cena / rok výroby. S tebou vyjmenované čtveřice teda určitě. Fakt dobrý je motor. Chce točit, má hodně síly a chytlavý projev - není to žádná plochá turbo placka, jak je u nových motorů obvyklé, odměňuje poctivé dotočení do 6500. Super je pozice za volantem - na poměry hot hatchů je přímo výjimečná a k lepším bude patřit i mezi ryzími sporťáky. A pak Corsár taky velmi ochotně zatáčí. Řekl bych, že až horlivě. Fakt jde krásně za volantem. No a lehce se s tím na okresce drží velmi vysoké tempo.
Co mi vadí - je tvrdá. Ne úplně nepoužitelně, jako třeba Mini JCW, ale pro mě osobně je to blízko hrany akceptovatelnosti a velké výmoly na horších okreskách auto nemá moc rádo. Je to řekl bych ještě o kousek víc tvrdé než Cooper S. Mám teda v oblibě měkké podvozky, jinému člověku může vyhovovat minimální naklánění. Řízení... to je... šílené... Určitě největší kaňka. Posilovač působí nevyváženě, je prd cítit a volant ve tvaru šišoidu vymyslel debil. O spolehlivosti jsem sice zaslechl nějaké nehezké věci (ale podrobně po nich ještě neměl čas pátrat), nicméně moje konkrétní auto působí takovým zánovním dojmem - že je vše ještě dobré a hezké a dlouho se nepokazí :-) Kdybys měl zájem, tak se za 2 měsíce ozvi - do tvého cenového limitu by ses vlezl i se slušnou rezervou - aka nejlevnější OPC na trhu. :D

S ostatními auty jsem najel jen kousek, ale kdybych měl cíleně vybírat, tak si z dané čtveřice vezmu Mini. Je to rarach, boží přirozený zvuk, zábavný podvozek a imho v něm jako v jediném jde zažít ještě takový ten oldskůl zážitek lehkonohého a přímého auta. Corsa, Clio i Focus už působí moderně. Otázkou je kvalita a naddimenzovanost. O Mini se toho taky člověk nedočte moc dobrého… Třeba vím, že poloosy jsou na Cooperu S úplně stejně ‚silné‘ jako na základní 90 koňové verzi One.

Clio RS – to by byla jasná volba v případě touhy jezdit opravdu na krev a navštěvovat třeba okruh. Interiér k zblití a sedí se v tom jak na hajzlu, ale z jízdního hlediska tomu podle všeho těžko co vytákat. Akorát si nějak moc drží ceny… Jo a ten dvoulitr pocitově působí slaběji než slabší verze v předchozí generaci a taky žere asi o dva litry víc.

Focus ST – Ten mě upřímně řečeno moc nenadchnul. Všichni chválí jeho tail happy naladění – nikdy jsem v něm ale nejel tak, abych to mohl posoudit. Na mě působil dost těžkopádně, těžký předek, nedotáčivost, znatelný torque steer, vysoký posez, vysoká spotřeba. Zvuk zajímavý, ale chce ho podpořit nějakým výfukem. Do Focusu jsem shodou okolností přesedl přímo z Corsy a přestože tehdy měla ještě ta hrozná velká kola a pneumatiky na hovna, tak působila jako lasička proti nemotornému jezevci. Prostě mi nějak nesedl…


Tento příspěvek byl 22.12.2017 v 11:37 upravován.
kuc_t 21. prosince 2017, 15:48
Matěj Podhorský: Matěji jezdil jsem chvilku novějším Cooperem a je pravda, že auto je dost malé a hodně tvrdé tak to jedině mě trošku odrazuje. Ale věřím, že Sko to vynahradí zábavou za volantem
kuc_t 21. prosince 2017, 15:47
Eon: Eone to se týkalo jen Cooper nebo One u převodovky Midland. Sko uz ma spolehliveho Getraga