načítám data...

Téma Zábava do sta tisíc

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
M P 20. července 2016, 07:43
Já to mám stejně co do rychlosti a zábavy. Proto mi docela uniká smysl nejrůznějších hot hatchů, které jsou dneska rychlé přímo pekelně. Ale třeba na to přijdu, jeden mám teď na test:D
PeterLuk 18. července 2016, 23:21
Tak sry, no :D Ale prinajmenšom ja sa nato tak pozerám, z miesta za volantom pocitovo skutočne nieje rýchlosť ako rýchlosť. Ale keď robíš v dialničnej kobre, alebo jej naopak človek potrebuje ujsť, vtedy ide hlavne o rýchlosť na budíkoch :D
sistri 18. července 2016, 21:40
Vcelku zajimavá cena

https://auto.bazos.cz/inzerat/63004468/SUBARU-BRZ-2014-PRODEJ.php

A pardon, to mělo být do ,,Co se kde válí - odkazy na zajímavá auta v inzerátech...'''




Tento příspěvek byl 19.07.2016 v 23:00 upravován.
BobAsh 18. července 2016, 21:17
Matěj Podhorský: Jo, v tom máš pravdu. A ono je to taky tím, že průměrný řidič neumí řídit, bojí se limitů nebo je nedokáže odhalit (a o to víc se jich bojí) a tudíž je rád, že i když s Golfem R jede na těch asi 30% limitu, kde leží jeho vlastní schopnosti, dostane se do slušného tempa. Pro člověka, který už trochu řídit umí, je Golf R nudný, protože jeho hranice v běžném provozu jsou dané věcmi jako je rozhled a přehlednost silnice a ne schopnosti auta...
M P 18. července 2016, 12:13
PeterLuk: A kde já jsem mluvil o sleeperu? Jaký z toho má pocit řidič je irelevantní, to hledá pár promile kupců. Pro většinu lidí kupujících Golf R je primární, že je rychlý a dokáže s ním rychle jet i opice.
Junior 17. července 2016, 20:46
@whitenight
Ta foto-story od Jandy "Dva tisíce, si myslíš, že kradu?" :D
PeterLuk 09. července 2016, 23:03
Matěj, ale on to asi nemyslel tak, že ide o sleeper, že ľudia nečakajú, že to bude rýchle auto, ale skôr o pocit vodiča. Ja som to zažil (ajkeď "v malom") po presadnutí z Citroenu Evasion do Kie Rio. V rýchlostiach, ktoré by na Citroene prišli úplne obyčajné, pohodové, cestovné som mal v Kii pocit, že idem oveľa rýchlejšie. Tá výška a podvozok Citroenu tak trochu maskovali rýchlosť, v menšej a nižšej Kii ju bolo cítiť oveľa viac. A to nevravím o starších priamočiarych autách, čosi spomínam napríklad na 1203-ku... A tak nejak to bude asi aj tu, v každom aute rýchlosť pôsobí inak. Trebárs ten náš Citroen dokázal na staršie MPV ísť celkom rýchlo, ale ničím to nebolo zaujímavé (ale na druhú stranu to bolo veľmi pohodlné auto). A v určitých autách je rýchlosť nezaujíma jednoducho preto, že sa k nej človek dostane ľahko, okamžite.
whitenight 09. července 2016, 09:10
Junior 05. července 2016, 01:08
Doporučuji zajít na "ten web, kde dělá šéfredaktora pJanda" a na foru nasát trošku filozofie od uživatele Bond007. Neříkám, že jsou jeho názory pro každého a už rozhodně by se podle nich neměl každý řídit, ale je to minimálně zajímavé :)
Trinom 30. června 2016, 20:41
Matěj Podhorský: Bohužel ne.
M P 28. června 2016, 08:01
Ale to není problém, to je vlastnost:D Je to Golf. Jenom je Rychlý.
BobAsh 28. června 2016, 07:58
Matěj Podhorský: Problém Golfu R není výkon, ale jeho schopnost maskovat rychlost a dělat z ní nezajímavou věc. RCZ-R je zhruba stejně rychlý a dá se s ním užít zábava při mnohem menším tempu...
M P 28. června 2016, 07:56
Já to chápu, věřím tomu, vyzkoušel jsem, že je to nuda, ale dyť je to pořád Golf. A nudné, tiché auto, je kolikrát to nejlepší auto, které můžeš chtít. S tím, že z každé křižovatky to můžeš pořádně odpálit a předjíždění není žádný problém.
Vůbec tohle téma ježdění podle předpisů s podobnými auty se hrozně zveličuje. Golf R je normální auto, takže to jde. Není to věc, která při sebemenším šlápnutí na plyn vystřelí z nuly na 200 za deset sekund a zabije přitom sedm matek s kočárky, pět veganů a jedenáct genderově neurčitých cyklistek.
Co tím chci říct... všude okolo pořád slyším, jak je rezerva výkonu věc bezpečná, prospěšná, a vlastně vůbec nejlepší věc na světě. A pak když je auto, které má rezervu výkonu, řekněme, dostatečnou, tak jezdit s ním podle předpisů je pak nuda? :)
BobAsh 27. června 2016, 23:13
Matěj Podhorský: Trinom má ale pravdu - jezdit s Golfem R podle předpisů nebo alespoň nějak rozumně mimo předpisy (dejme tomu v rozsahu, kde to není o papíry hned) je asi tak stejný jako jezdit s Golfem 1.2 TSI. A to je kurevská nuda. Vlastně jezdit s R pomalu je možná ještě nudnější než jezdit s 1.2 TSI normálně...
M P 27. června 2016, 10:57
Tomáš Trýska: svezli jsme tě v R, když bylo v Brně? By ses divil, ale to je fakt auto dvou tváří. Na jednu stranu šíleně rychlé a hlučné, když to chceš, a když vezeš tchýni/babičku/šéfa, tak velice civilizované a komfortní. Pravda, jezdit podle předpisů není snadné, ale já bych to na daily klidně chtěl.
Trinom 27. června 2016, 07:33
Já ti nevím. Tyhle R, GTI a podobné varianty hot hatchu mi v běžném provozu přijdou jak z divokých vajec a jezdit s nima podle předpisů bude nebetyčna nuda.
M P 20. června 2016, 21:49
Pokud je to ošetřeno smlouvama, proč ne. Případné pokuty stejně řeší leasingovka, jenom `domů` přijde faktura. Golf R je rychlý jakože moc. Konec konců, Vojta dobře psal, že je to rychlejší, než většina lidí potřebuje a využije...
Vavris Vavrisovic 20. června 2016, 19:00
Pokud je služební vozidlo určeno i k soukromým účelům - což v případě Golfu R nepochybně bude - tak z toho nečíhá průser vůbec žádný. Obvykle jsou podmínky nastaveny tak, že řízení je povoleno všem rodinným příslušníkům zaměstnance a havárka je krytá buď zcela nebo jen s nějakou minimální spoluúčastí.
peca 20. června 2016, 14:11
Golf R bude jiste super povoz, coz o to, ale "obcasne rychlejsi svezeni" ve firemnim aute rodice, bych si rozhodne odpustil. Ciha z toho nebetycny pruser.
Junior 20. června 2016, 09:57
Řešení nakonec přišlo z úplně jiné strany. Máti zatoužila po (dalším) rodinném kombíku a jejímu zaměstnavateli leží na stole faktura na Golf Variant R čekající na proplacení. To mi na občanské rychlejší svezení víc než postačí a sám můžu dál zvesela šetřit :D