načítám data...

Téma Zábava a 4 sedadla okolo 100.000,-

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
BigBen 12. února 2020, 08:59
Menší řemenici na kompresor seženeš na Ebayi. Oranje je dobrá volba, je potřeba samozřejmě adekvátně kratší řemen.
BigBen 12. února 2020, 08:57
Pokud ti chrastí kompresor, tak jede na sucho. Okamžitě rozdělat a doplnit olej dovnitř jinak pujde do háje. www.minicooperklub.cz asi všichni znáte :-)
Kratas 11. února 2020, 12:30
bkralik: Za ložiska bych byl rád no a většinou ty sady s ložiskama jsou i s olejem, jak jsem koukal. Určitě bych nedával ani jiný kompresor se starým olejem :)
bkralik 11. února 2020, 11:13
Kratas: No, obvykle se spíš vydřou ložiska/převody, protože to přes gufera sežere všechen olej z převodovek kompresoru. Uvidíš, až ho vyndáš a vypustíš olej, kolik ho vyteče - myslim si že by ho mělo být cca 140+40 ml. Každopádně i kdybys dával jiný kompresor, rozhodně vyměnit olej!
Kratas 11. února 2020, 09:53
bkralik: To by mě ani nenapadlo :D Už je řemen zpatky. Ptal jsem se ještě známého a ten mi říkal, že spíš budou rachotit vydřené lopatky než ložisko, ale v každém připadě se chci do toho kompresoru podívat. Díky za užitečné rady :)
bkralik 11. února 2020, 09:17
Sada na repas může být různe velká - na ebayi jsou dostupné i sady s ložiskama, spojkou a vším okolo. Ale samozřejmě možnost koupit jiný kompresor taky je, nestojí to svět...
Jo a pokud si sundal řemen - pozor, vodní pumpa je naháněná přes kompresor, takže bez řemenu nejezdit :-)
Zazaa 10. února 2020, 21:37
jestli sem to pochopil tak ta sada na repas je stejne jen na cast (nos) toho kompresoru
jinak me teda taky trochu chrasti jen sem se jeste nedostal k tomu shodit remen :)
Kratas 10. února 2020, 21:23
bkralik: Díky za informace. Chystám se na vyndání kompresoru, abych to zkouknul a podle toho budu řešit dál, není to uplně extra hluk, ale normální to není. Rozvody jsem měl jako první variantu a už jsem je skoro objednal :D, ale dnes jsem sundal řemen, abych slyšel motor bez kompresoru a ten nakonec běží hladce a tiše. Moc se mi nedaří najít informace o výměně ložisek, ale na ebay jsem narazil na nějaké sady. Klidně bych se do toho pustil sám, ale zatím mě od toho každej zrazoval, že většinou se kupuje jinej kompresor a do repase se nikdo nehrne.
bkralik 10. února 2020, 20:29
Kratas: No, řemenice je za cca čtyřku, na JCW software potřebuješ ještě vstřiky (taky cca čtyřka) a ideálně větší intercooler (čína za trojku nebo GRC motorsport za dvanáct). Samotný flashnutí softu netuším co stojí.
Kompresor se projevuje jak? Pokud chrastěním, tak bacha, můžou to být i vytahané rozvody, zrovna to na facebookové miniskupině řešili. Pokud seš si jistej že to je fakt kompresor, tak nová ložiska se na ebayi dají koupit, ale doporučuju nejdřív rozdělat a zkouknout ozubení/stav rotorů/stav housingů. Nic z toho moc repasovatelné není...
Kratas 10. února 2020, 19:55
bkralik: Díky :D No ja jsem taky přemyšlel nad menší řemenicí a JCW softwaru. Na kolik to tak orientačně všechno přijde? Zatím ale řeším hlučnější kompresor, nejspíš to bude ložisko.
bkralik 10. února 2020, 08:13
Kratas: Zazaa: Tak Vás vítám do klubu :-D.
Pokud máte R53 s xenonama, tak doporučuju nechat si u někoho zapnout denní svícení dálkama. Jinak to ty xenony hrozně ničí. A řemenici je skoro jedno kde, já bych asi doporučil orranje, spíš je otázka jestli k tomu rovnou nechceš vzít vstřiky, intercooler a JCW/GP soft ;-). Lidi na flashování kdyžtak mám...
Zazaa 07. února 2020, 20:18
fakt ? ja taky :)
v pondeli si jdu pro znacky a premejslim kde objednat mensi remenici na kompresor :)
Kratas 07. února 2020, 16:17
Děkuji za všechny příspěvky a abych diskuzi uzavřel, tak jsem nakonec skončil u Miniho R53 :)
Regular John 17. ledna 2020, 21:02
IS200 s kompresorem mám já (nevím, jestli je tu ještě někdo) a za sebe můžu říct, že je to moc fajn svezení i v základu a pokud umíš pohotově řadit a správně využívat otáčky, tak to auto není ani s těmi 155 koňmi nudné. Jako velké plus je spolehlivost a bezproblémové servisování, s drobnými úpravami na podvozku si s tím i slušně zadriftuješ (pokud to má svor).

Já už ho trochu více poladil (s kompresorem cca 240 koní, 1ZZ vstřiky, komplet výfuk, lehký setrvačník, sportovní stabilizátory atd) a teď už se to klidně dá nazvat jako sportovní auto, které dá stovku za 6s. Už tam ale chybí to pohodlí lexusu, na kochací jízdu to už není :-)
Goldies 16. ledna 2020, 22:11
Ohledně Toyot doporučuji prostudovat si FB fórum 2ZZ-GE Owners Club CZ/SK případně DICompRacing :-) Motor 2ZZ má totiž určitá úskalí :-)
RRRampapapa 16. ledna 2020, 22:01
Pozor, to ale není "tovární" TTE kit, navíc to je podle všeho ne-sport, tzn open diff, žádný torsen.

Kompresorový kit (asi nejpopulárnější a je aji v tom polském autě) je od bulharů Rank One:

https://rankoneperformance.com/products/lexus-is200-supercharger-kit-incl-eaton-m62-sc-unit-1



Corolla TS se pohybuje v okolí a doporučuji to spíše vyzkoušet, než se spoléhat na soudobé recenze. A to píšu jako někdo kdo rozhodně nemá rád tuto generaci corolly. Případnou alternativou se stejným motorem, pokud nejsou nutné zadní dveře, je Celica TS.

https://auto.bazos.cz/inzerat/114563403/toyota-celica-18-ts-141kw.php
Goldies 16. ledna 2020, 20:24
Ty kráso! To IS vypadá naprosto úchavatně!
Kratas 16. ledna 2020, 15:57
Beny: Přes aktuální rozpočet to sice je, ale možná bych to přehodnotil. Zdá se mi to jako hodně zajímavá alternativa. Díky za nápad :)
Beny 16. ledna 2020, 15:53
Kratas: Jo, to je možný, vím, že je to přímo od lexusu, tak jsem myslel, že se to dávalo za příplatek rovnou. Jeden jsem našel, ale je to hodně přes rozpočet.

https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-is-200-2-0-kompresor-204km-manual-skora-2-kpl-kol-unikalny-ID6CL8LX.html#9550b3bfcd
Kratas 16. ledna 2020, 14:33
Beny: Tak tohle už mě zaujalo hodně, jestli jsem to dobře pochopil z různých zdrojů, tak to byl kompresorový kit přímo od Lexusu s označením TTE a dával se dodatečně. Bohužel jsem žádný takový kus zatím v žádný inzerci nenašel...