Bubbi:
Yatka: Když už jsme u tohoto tématu... Ono asi v tomhle případě bude záležet na řediteli školy, já to dělal na tzv. areálu v Táboře (Střední škola obchodu, služeb a řemesel), mezi střední a učňákem jsem měl rok odstup. Nastupoval jsem rovnou do druháku a chodil v podstatě jen na odborné předměty. V podstatě kvůli tomu, že mi např. ředitel nechtěl odpustit výpočetku, protože se prý technologie hodně rychle mění a abych byl v obraze, ale to, že oni tam brali sotva základy Wordu a Excelu na prehistorických kompech s Win XP, já už měl za sebou práce se sítěmi, W7 prolezlé skrz naskrz, zkušenosti s Linuxem apod., dělal různé vylomeniny ve Photoshopu a s AutoCADem, SolidEdge, Mayou či Cinema4D jsem byl taky dost kamarád a o novinky se zajímal sám. Naštěstí byl učitel v pohodě a domluvil se s ním, že mu akorát čas od času pošlu nějaký úkol mailem, aby mě měl z čeho oznámkovat, jinak jsem tam nechodil.
Každopádně, chodit jen na odborné předměty bylo v pohodě, kolikrát ani tam jsem nechodil, jen jsem si občas zašel na testy, učitelé nás "poškoláky" brali tak nějak v pohodě, nehrotili nás, dokud jsme měli dobrý známky i přes častou absenci a chodili jim hlavně na testy. Jsem jen tak, abych to nezapoměl, chodil na angličtinu (nepovinně) a stejně to dopadlo tak, že učitel (schodou okolností třídní) jednu hodinu něco vysvětloval a druhou dal klukům test a s učitelem jsme mezi tím pařili šachy. :D
"Horší" bylo, že škola byla ob týden a střídala se s praxí, kam bylo třeba docházet. Mně to teda tenkrát absolutně nevadilo, ale není to nic moc pro člověka pracujícího.
Jen tak mimochodem, do třídy k nám chodily i dvě holčiny. :) Jedna teda byla na individuálním studiu, protože zároveň podnikala a ještě dělala vejšku, co povídala, druhá holčina byla na řádném studiu.
S tou grafomanií musím přestat. :D
Tento příspěvek byl 14.12.2015 v 13:42 upravován.