načítám data...

Téma Woyta - FTO

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
dom 26. května 2018, 19:27
Knightrider: nehodlam nic z uk tahat, jen me zajimalo jak to chodi
Nezn.uživatel 26. května 2018, 18:50
dom: Jen do chvile, nez si sem pritahnes kram, kterej tu nikdo nezna a nema k nemu technicky parametry do ceskyho velkyho TP. ;-)
dom 26. května 2018, 18:00
Evlo: ale jo, co by ne. Zaplatis spravni poplatky a pridas u nas porad platne univerzalni platidlo (slivovice), a vse jde jak po dratkach. Jak se nam na tom valassku dobre zije ...
Evlo 26. května 2018, 17:56
dom: Pokud mas zaludek jit v CR na "Registr vozidel" a STK, pricemz teda STK te casem ceka tak jako tak.

Tento příspěvek byl 26.05.2018 v 17:59 upravován.
dom 26. května 2018, 17:54
Evlo: takze je stejne nejlepsi auto v uk odhlasit jako export a u nas dat na cz papiry. Platis pojistku v cz a nemas problemy s stk
Evlo 26. května 2018, 17:49
Obecne v UK to funguje proste nebuzeracne a intiutivne, takze kdyz nejsi kokot co chce neco ojebat, tak jsi vpohode a neni proste duvod proc bys nemohl mit auto.

Tento příspěvek byl 26.05.2018 v 17:51 upravován.
Evlo 26. května 2018, 17:44
dom:
Ano - je to realna kombinace,
Ano - ano jde mit UK registraci a ceskou STK
, Ano muzes vlastnit a dokonce muzes mit v ORV i CZ adresu, ale je pak mega palka UK pojisteni i na mesic tisice Kc.

Nicmene uz moc ceskych pojistoven ofiko nepojisti UK auto, ale stale jsou. A zaroven ceske pojisteni nestaci pro registraci v UK.

Tento příspěvek byl 26.05.2018 v 17:47 upravován.
dom 26. května 2018, 17:38
Vojta Dobeš: je tato kombinace realna? To by znamenalo, ze je v anglii auto napsano na tebe. Muze čech vlastnit auto v uk?
Evlo 26. května 2018, 17:29
Knightrider: Docela bych chtel videt jak pojitovana uspeje s arugumentaci, ze auto s platnou technickou kontrolou je technicky nezpusobile. Nepisu, ze se to nestane, jen bych to chtel videt, protoze by me to pobavilo.

Zakony a pojistne podminky hovori jasne, bohuzel v CR se na zakony moc nehraje, takze nevis jak to realne bude

Zazaa: No z ceske strany je to v pohode (co se zakonu tyce, realita je otazka), z Britske zalezi, ale i tak je tam dost dlouha doba po kterou je to ok a tam se nejake buzerace nebojim, spis nakopak.

Tento příspěvek byl 26.05.2018 v 17:34 upravován.
Nezn.uživatel 26. května 2018, 13:01
Vojta Dobeš: Tak to je celkem jasny, ale z tech reakci tady tusim, ze je to spis pojizdnej potencialni pruser a ze se s tim proste jezdi, dokud se nic nestane.
BobAsh 26. května 2018, 12:38
Knightrider: Z hlediska pojistné události je zapotřebí, aby to auto bylo pojištěný a aby nebylo technicky nezpůsobilý. Takže teoreticky by stačila kombinace britský papíry/česká pojistka/český STK.
Nezn.uživatel 25. května 2018, 20:31
Tomáš Trýska: To mi je tak nejak jasny. A co bys delal v pripade nehody a tedy pojistne udalosti?
Zazaa 25. května 2018, 19:09
ono to s tim UK tak jednoduche neni ... teoreticky to auto nesmi bejt moc dlouho mimo ostrovy a aby to bylo uplne v poradku tak je potreba vic veci nez jen platna MOT
takze to jestli to ma v UK platnou nebo neplatnou MOT je pri jezdeni tady na anglickejch cislech v podstate nepodstatne :)
Trinom 25. května 2018, 15:43
Knightrider: Víme přesně co (a proto to tak většina lidí i dělá) ;-)
Nezn.uživatel 24. května 2018, 15:29
František Čáslavský: Bych se na to, víš co.....
Evlo 23. května 2018, 23:05
Ano, jinak to nejde ...

Tento příspěvek byl 23.05.2018 v 23:06 upravován.
František Čáslavský 23. května 2018, 20:34
Knightrider: prostě jednou za čas dojedeš do UK na STK, to je jasný jak facka, ne?
Nezn.uživatel 23. května 2018, 19:59
František Čáslavský: Mne zajima, jak se tady da provozovat auto, ktery je prihlaseny kdo vi, v ktery prdeli sveta.
Evlo 23. května 2018, 17:31
[nic]

Tento příspěvek byl 23.05.2018 v 19:34 upravován.
František Čáslavský 23. května 2018, 10:35
Knightrider: jasně, že do anglie...