načítám data...

Téma Vyber dodavky

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Nimrod 01. července 2018, 06:11
tak tak, 2,5 tdi v t4 (nebo do jaký generace transportera se dával) je fakt nesmrtelnej, volvisti ho znají jako d5252t (zdravím thekubajse). v transportérech najíždí přes 1,5 milionu bez větších průserů a bez výbrusů, u volva jsem zaregistroval nejvyšší nájezd 1,3 milionu a byl na prodej plně pojízdný, jen s trochu horšíma tlakama. ale volvo ho má vyhnaný na 103km a 290nm (zas se ale netaha s takovou hmotností). turbo alespoň u volva neodchází, kamarád měl na původním najeto 700tkm a bylo v pořádku. u volva (nevím jak u vw, jestli je tam něco jiného, ale asi ne) odcházej v cirka 300tkm vstřiky a čerpadlo. repas čerpadla vychází dle stavu, ale většinou je to 12-18 000,- u bosche, vstřiky nevím, ale nebyla to zas tak šílená pálka (10-12 000,-?)
nicméně když se řekne dodávka, tak si vzpomenu na a-team :-) asi by se tam i nemělo moc co podělat, jen ta spotřeba asi pod deset nebude :-)
Goldies 30. června 2018, 20:19
VoFi: u Craftera plati ze cim min vybavy tim lip ;-) ad koroze - my dali 200k za komplet vyvareni misto koupe nove dodavky a bylo to to nejlepsi rozhodnuti :-)
VoFi 30. června 2018, 20:17
Potvrzuji co říká Goldies - VW LT nebo Mercedes Sprinter a dávat velký pozor na korozi. To auto je schopné odvézt nesmyslné věci jak velikostí, tak hmotností.. O jednom dlouhém Sprinteru na prodej bych dokonce věděl, ale je to zralé na vyvaření..
Jinak z novějších ročníků..kamarád koupil VW Crafter a zatím víceméně spokojenost.
Rien 24. června 2018, 23:55
B+E mam, to neni problem, C uz ne, ale stejne nepotrebuju tak velkou dodavku. Dik vsem za rady
Kuře 24. června 2018, 23:22
Já nechi být otravný Fordista, ale tatík jezdí celý život s Tranzitama, a všechny půl míče s prstem v nose. Momentálně má minulou generaci po FL a tam už se to začíná lámat, kvalita šla dolů. Ale pořád je to poctivý auto. Jen teda nevím, kolik dá na kouli...
Vorlosup 24. června 2018, 22:21
A jak si na tom s papírama? Máš B+E, nebo to může být i Céčková dodávka? Jinak i na B se dá sehnat Iveco Daily s 2.8JTD je to nesmrtelný (soused má tenhle motor v Renault Mascott a za 430k km je tam originál turbo, akorát dělal teď vstřikovací čerpadlo za 25k)
Goldies 24. června 2018, 19:47
Goldies 24. června 2018, 19:43
Rien: ducato meli v posledni firme kde sem byl zamestnany a co teda vim, tak tam byly od novoty a cca co 50-70tis nejakej zasadnejsi pruser :-(

Jinak k LT - jeste Sprintery z toho roku jsou ok - je to to stejny, jen znacek Mercedesu
Rien 24. června 2018, 19:09
Dik za radu. Lehce jsem jeste prolit internet a napriklad o ducatu se pise docela pozitivne.
Goldies 24. června 2018, 08:42
Ahoj, bude to znit divne, ale cim starsi tim lepsi ;-) za me by ses mel divat po VW LT 35 idealne s 2,5 Tdi, ten 5. valec je nesmrtelnej. Mame ho v dodavce ktera ma nalitano 635tis a za poslednich 7 let zadna vaznejsi oprava. Jen je velkej problem s korozi, ale to je u vsech dodavek.
Rien 24. června 2018, 04:04
Cau, nevim jestli to uplne patri do bazarovyho snilka, ale shanim dodavku do dejme tomu 150000 kc. Jde mi predevsim o spolehlivost a aby to melo aspon 2500 kg na kouli. Vubec se v tom nevyznam, tak budu rad, kdyz mi nekdo poradi, po jakejch modelech se koukat