načítám data...

Téma Vojtové sem :-)

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Chase 29. března 2016, 04:56
Goldies:
Automaty u Volva včetně XC90 jsou Japonský Aisin. Pokud pominu verze T6 (stejný problém mají jak XC90, tak i S80), kde ty převodovky nedavají výkon 2.8 V6 biturbo a chodí docela rychle srát ( lze řešit performance kitem prevodovky z US za cca 60k, pak už je téměř nesmrtelná), tak jsou Aisiny velmi docela spolehlivý. Zaleží samozřejmě na tom, jak předchozí majitel řešil údržbu. Jinak při nákupu XC90 je potřeba si dávat bacha na AWD, u hodně kousků bývá zmršená úhlovka a 4x4 je tím pádem nefunkční.

Jinak se to pohodlné velké SUV a s D5 dokáže být i na svoji velikost relativně dost úsporné. Pokud se člověk vyloženě nechystá jezdit každý den těžkým terénem, tak za mě rozhodně lepší volba než Pathfinder.
GanGreen 19. března 2016, 02:42
BobAsh: tak s tim xichtem se samozřejmě nedá bojovat :D že je XC uplně jinde, o tom není pochyb, jen jsem chtěl naznačit, že path. nebude tak "zlej" jako navara....
Joe95 18. března 2016, 22:20
Jako xc to jezdit nebude furt je path mnohem vic off road nez rodine suv od volva :)
BobAsh 18. března 2016, 21:13
GanGreen: SUV bez rámu je X-trail. Pathfinder je rámovka, která má z Navary dokonce ksicht. I kdyby to mělo jinou zadní nápravu než Navara, tak to furt nebude ani na dostřel od kultivovanosti XC90.
M P 18. března 2016, 10:54
Joe95: Aha, to jsem netušil. jak jsem říkal, psal jsem, co bych čekal. Nicméně, byť je pathfinder kultivovanější, dá se srovnávat s XC90?
Goldies 18. března 2016, 07:24
Tak diky za objasneni, taky sem myslel ze to ma stejnej podvozek :-) no a pokud se tedy nakonec rozhodnu pro Volvo, jak sou na tom ty jejich automaty?
Joe95 18. března 2016, 05:53
Zdar , no ale ja se prit budu, protoze i kdyz je koncept podvozku pathfinderu a navary podobny, nelze rict ze by byl identický :) u pathu je pouzito viceprvkove zavesi, absence uzaveru diffu.. a celkove bylo u path predpokladano ze se bude pohybovat po zpevnenych komunikacich mnohem casteji nez navara tak tomu odpovida i celkovy set up :) s obema sourozenci jsem i chvili pojezdil a rozdil mezi nimi je citelny..

Tento příspěvek byl 18.03.2016 v 06:02 upravován.
GanGreen 17. března 2016, 17:45
OK, nebudu s epřít, jen mi to tak něják bliklo v hlavě, ale samozřejmě to muže bejt blbost... jak řikám, nezajímám se o to...
M P 17. března 2016, 13:40
Pathfinder a Navara jsou podle me jedno a totez, alespon predposledni generace jeste, jezdi to vsecko na Nissani platforme F-Alpha.
GanGreen 17. března 2016, 08:27
Panove, nechci kecat pac se o to moc nezajimam, ale neni nahodou navara klasickej offroad na ramu, a pathfinder spis jako SUV bez ramu?
Nevim proc, ale mam to tak zafixovany...
BobAsh 16. března 2016, 19:48
Souhlasím s Matějem. Jel jsem Navarou, která bude podvozkově Pathfinderu velmi podobná a bylo to hrozný.
M P 15. března 2016, 23:00
Očekával bych, že z těch dvou bude Volvo víc "normální auto", se vším pohodlím.
Pathfinderem jsem nejel, ale je to klasický teréňák na rámu, se vším, co z toho plyne.

Navíc Volvo jednoznačně vede po stránkách bezpečnosti. Stačí se podívat, jak XC90 první generace excelovala v nových testech IIHS, a to včetně obávaného Small Overlap crashtestu (http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volvo/xc90-4-door-suv/2014)

Ale nejsem objektivní, protože mám Volva moc rád, a nadevše miluju interiéry zejména těch starších.
Goldies 15. března 2016, 19:46
Vážení Vojtové a autíčkáři,

už jsem dospěl k téměř konečnému rozhodnutí ohledně nového auta. Z důvodů malé ložné plochy nakonec vypadl PickUp a vozy americké produkce mi k srdci nepřirostly. Dostal jsme se k finální dvojici a potřebuji pomoci s rozseknutím.

První je Nissan Pathfinder s rokem výroby před 2007 (předface verze s 128kw)
Druhý je Volvo XC90 a tady si vubec nejsem jistý co vybrat

Určitě chci diesel a u Nissanu preferuji manualni převodovku - udajně větší spotřeba o 2L
7 sedadel a diesel jsou oba, naftove motory také. Vzhledově se mi také líbí obě dvě auta, takže teď babo (vojtové) raď!