načítám data...

Téma Velké kupé

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Nimrod 08. února 2020, 11:13
Marčány: pokud je ta servisní náročnost na tu bertonku, tak to nemohu potvrdit. podvozek je velice jednoduchý (a levný), pokud vezmeš verzi s tuhou zadní nápravou (do roku 1988). na multilink se musí nechat udělat silentbloky, nejsou nivomaty, takže jedině konverze na klasiku a podobně
prv žádný zázrak techniky není, ale pokud vím, tak tahle generace nikterak vážné nedostatky nemá. a kdybys vzal redbloka, tak tam nemusíš řešit už vůbec nic
moc elektriky tam není a většina vždy funguje. problém může být jen klimatizace (ale neznám tu starší generaci automatický, tak to ber s rezervou)
co moc není, jsou karosářské díly a podobně, ale to je celkem logické
Jakub Pospíšil 05. února 2020, 13:41
Já si dovolím kraboradu a navážu na kupé od Volva.
Našetři ještě dvě kila a máš prakticky nové 262c Bertone:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=71346
Marčány 03. února 2020, 23:10
stirling: k té Hondě. Já se docela zajímal o LEGEND COUPE 3.2 V6, hodně zajímavé auto. Co jsem tak pochytil tak ikdyž napěchované elektronikou, tak poměrně bez problémů, velmi odolná karoserie a ten motor :-)
Zaujala mě tato Monza: https://www.rajveteranu.cz/16975-opel-monza-frydek-mistek
Neni to teda GSE, jenom 2,5l, 140 koníků, ale vypadá hezky a prodávající se tváří férově, když píše co na autě je za mouchy...

Asi bych měl přestat slintat a vyrazit se na něco podívat :-)))
Csaba 03. února 2020, 21:12
Martin61: Jasně, se 4/5 kvalty lépe využiješ krouťák, to bezesporu.

Tento příspěvek byl 03.02.2020 v 21:59 upravován.
Martin61 03. února 2020, 20:57
Csaba: tak jo, řeknu to jinak :D nemám nic proti třem kvaltům, ale prostě si myslím že třeba soudobý mercedes s automatem o 5 kvaltech bude pocitově živější ač mu bude třeba chybět 50 koní

To Goldies:
To máš těžký, sehnat něco výkonného, v kupé se zadním pohonem a ještě aby to bylo pěkné je trochu oříšek. Buď to bude volba vzhledu nebo motorizace, myslím si že ideální kandidát neexistuje, aspoň ne za tyhle peníze

Tento příspěvek byl 03.02.2020 v 20:58 upravován.
Csaba 03. února 2020, 20:47
Martin61: Z dnešního pohledu jistě ano, v době vývoje a výroby modelu ale byly tři kvalty u automatu naprosto běžné. Monza neváží zas tak moc a 180 koní ze třílitru byla na tu dobu opravdu velmi dobrá hodnota. Zásadní je fakt jak jsou ty kvalty "poskládané" a ačkoli jsem s tím autem nikdy nejel, dovolím si tipnout že právě kvůli tomu že je to "jen" třístupňový automat, konstruktéři navrhli takové zpřevodování "aby to jelo" a aby řidič nepociťoval absenci čtvrtého kvaltu nějak zásadně.
Jednu, moc pěknou, Monzu 3.0 shodou okolností před několika lety měli právě u "Veteránů bez trucu" a ani nebyla drahá. Je to stále moc pěkné, elegantní auto, ale "jenom" Opel, "takže co? No koroduje, vy tupci!" :-)
Goldies 03. února 2020, 20:34
Martin61: To je ale hnus :-D Až sem se lekl :-(
Martin61 03. února 2020, 20:11
Tříkvalt v automatu na cca 180 koní mi přijde málo :D XJS ho sice má ale koní má skoro dvojnásobek.

A američan je úplně špatně? V8 5,7l jen ten vzhled je dost kontroverzní.


https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Chevrolet-Camaro-5.7-Z28/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:5600_10_,ger:automatic_gear/pg:vipcar/292543271.html
krab 03. února 2020, 15:49
Pěkná Monza stále sehnat jde. Ve skutečnosti mi to přijde jako velmi dobrý nápad. Akorát to bude stát pochopitelně čas a proježděný benzín křížem krážem Německem...
stirling 03. února 2020, 10:59
Tak ta Monza bude mat asi skor problem s koroziou.
Co tak honda accord coupe ? Ok neni to zrovna Jaguar,alebo Mercedes ale myslim spolahlivost bude vyborna a cenovo je to za par supov
https://auto.bazos.cz/inzerat/115005287/honda-accord-coupe-30-v6-vtec-aut-147-000-km.php
Marčány 03. února 2020, 08:46
Jsem rád, že se rozeběhla diskuse, díky.

Volvo pěkný, když jsem o něm něco hledal, moc pěkná je 780 Bertone
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-780-Bertone/vhc:car,ms1:25100_17_/pg:vipcar/288466965.html

Nic méně, bavil jsem se s kamarádem, co má s těmito obr kupaty trochu zkušenost a spíš mě od nich všeobecně zrazuje, kvuli poruchovosti elektroniky, rozežranosti, servis atd...
Přivedl mě k Opelu Monza, optimálně ve verzy GSE. 6-ti válec, třílitr, 179 koní, váha něco kolem 1400kg, minimum elektroniky, tří rychlostní automat. Kamarád s ním chvíli jezdil a dle něho je to takový univerzál - má tah a lze s ním jet hezky zatáčky, ale zároveň je to poměrně prostorné, pohodlné na kochací jízdu. V mém rozpočtu by se dal sehnat hezký kousek, myslím.
Já Monzu registruji, že existuje, ale nikdy se mi moc nelíbila (XJS to není, no), ale dal jsem jí víkend a už je to lepší:-)
Má s ní někdo zkušenost, co je slabina, jak řadí automat atd..
Kuře 30. ledna 2020, 05:02
Jo, myslel jsem že už jsem to tu někde zmiňoval...
Přestal startovat, už sem to měsíc před koncem technický neřešil...
Jakub Pospíšil 29. ledna 2020, 23:53
nene, tys nechal zrušit Focuse?
Kuře 29. ledna 2020, 20:29
Já na podzim jednoho perspektivního youngtimera nechal sešrotovat:(((
Jakub Pospíšil 29. ledna 2020, 19:46
Pšššt, kuře. Je to perspektivní investiční youngtimer.
Kuře 29. ledna 2020, 18:49
Jakub Pospíšil:

A pořád by to bylo málo, viď:)
Vavris Vavrisovic 28. ledna 2020, 12:58
Za 200 už by byly opravy included.
Jakub Pospíšil 28. ledna 2020, 11:17
Jo no, o jednom bych věděl a na opravy by zbylo nějakých 170 tisíc ;)
krab 28. ledna 2020, 09:20
Jo, C70 je taky dobrej nápad. A za 200 + 50 na opravy jak byl rozpočet by se mohl najít i pěkný kousek
Vavris Vavrisovic 27. ledna 2020, 15:12
Já to zkusím trochu z jiné strany... Volvo C70. Není to teda žádný ingot, který zažehlí 5 tunami všechno do země, ale v daném rozpočtu mi to přijde jako zajímavá varianta sehnatelná v takřka dokonalém stavu v top sepcifikaci... Rozumím, že to je docela nové a asi poměrně nezajímavé oproti tomu, co tu už padlo...

Nicméně, pohodlné to je velmi, automaty to má, charakterní pětiválce taky a zajímavé do budoucna to bdue bezesporu...

Tento příspěvek byl 27.01.2020 v 15:14 upravován.