GanGreen: Jaksi mi unika smysl teto debaty. Jestli chcete od stolu rozhodnout kdo ma vetsi, ehm, auto, tak to stejne neudelate pouze se znalosti pomeru vykon/vaha. Protoze je tam ve hre x dalsi veci, ktere to ovlivni, pocinaje vykonovou charakteristikou motoru, pres "delku" prevodovky, ztraty v pohonnem ustroji (typ 4x4 apod.), chovani podvozku, brzd a nakonec i volbou obuti. Takze muzete tak akorat zmerit ktere ze dvou konkretnich aut je na urcite trase se stejnym ridicem rychlejsi. Ale tyto vysledky potom malo rikaji o tom, zda to bude stejne na jine trase nebo za jinych podminek. A jeste mene to potom rika o tom, jestli dopadnou jina dve auta s odpovidajicimi pomery vykon/vaha stejne ve stejne zkousce.
Jestli ale chcete rozhodnout, ktere auto je "zabavnejsi" (cti je lepsi v presne nedefinovatelnych disciplinach jako tady porad spominana radost z jizdy apod.) tak tam jsou opet nejaka presna cisla z katalogu uplne fuk, protoze je ve hre jeste vice neznamych, ktere ani nepujdou zmerit a ktere jsou pro kazdeho jinak definovany/vnimany/dulezite. Ono treba blby zvuk od motoru - kdyz papirove slabsi motor vydava ten spravny zvuk, uzijes si ho pri jizde vic a je ti jedno, ze te nekdo predjete s necim, co zni jako vysavac.