načítám data...

Téma Třes motoru a ztráta výkonu 2.0 TFSI v Audi A4

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Lv525 15. prosince 2021, 21:26
Lv525 15. prosince 2021, 21:23
Stalo sa už niekomu niečo takéto? Bmw 525 i e39

Tento příspěvek byl 15.12.2021 v 21:32 upravován.
bkralik 07. srpna 2019, 08:23
Co vím (teda spíš co si myslím), tak u turbomotoru není PCV ventil úplně jednoduché otestovat - otevřený by totiž měl být jen při určitém malém průtoku, pak by se (ať na jednu nebo na druhou stranu) měl zavřít...
Některá auta mají v servisnávodu postup, jak ho zkontrolovat...
spooon 06. srpna 2019, 13:09
PCV ventil nestojí tolik, to bych asi risknul a zkusil koupit jiný. Či na zkoušku přehodit z funkčního auta.
Inženýr 06. srpna 2019, 10:08
Tak to včera bylo v dalším servisu, a taky jen projeli diagnostiku, zkontrolovali rozvody (prý v pořádku), a známému řekli že je to něco se spalováním (nefungují válce 2 a 3), a že je to prý elektronický problém se kterým nic nemohou udělat. Jo, a ještě poškodili čelní sklo..

Nicméně, autorizovaný servis Audi bere za diagnostiku 60 liber, a nejbližší termín je 5. září. :)

Myslím, že jak píše PepaSFI - potřebuje to spíše člověka, který se v těchto motorech opravdu vyzná. Zkusíme ještě jeden specializovaný, neautorizovaný VW group servis, až bude čas.

Na internetu jsem mezitím našel lidi s podobnými problémy, a prý byl problém s "PCV valve". Dá se to nějak zkontrolovat?

Jinak jsem si myslel, že tyto fóra čte víc čtenářů. :) Stále uvítám nějaké rady. Moc děkuji!
PepaSFI 04. srpna 2019, 12:53
no to je právě ten kumšt, vědět co ty hlášky z diagnostiky můžou znamenat. Jenže mnohem obvyklejší je že to "projet diagnostikou" obnáší že jsou tam nějaký chyby, neřeším, smažu a doufám.
Jenže smazáním se chyba neodstraní, to je jen zápis a ten kvůli něčemu vznikl. Chce to najít někoho kdo umí víc než jen načíst chyby ale taky sledovat online data a vědět co to na tom konkrétním motoru znamená.
krab 03. srpna 2019, 13:52
Inženýr: Já měl dva kolegy v práci, co si koupili 2.0 TSI vlastně už v dávný minulosti ( auta roky 2007 či 2008 nebo 2009, už nevím přesně) Jedno byl Golf GTI, druhé Octavia RS

Oba skončili s přeskočeným rozovodovým řetězem. U obou teda tehdy měnili polomotor, protože to byla ještě auta mám dojem v záruce.

Ten problém tvého známého bude chtít prostě důkladně diagnostikovat. Ale teoreticky se mu mohlo stát, že by tam byl rozvodový řetěz přeskočený jen o zub a rozhozené časování ventilů. Ale servis by tuhle věc měl umět odhalit...
Inženýr 02. srpna 2019, 12:05
Zdravím.

Jeden známý má problém s Audi A4 (B7) s přeplňovaným dvoulitrem. Požádal mě o radu, ale já nebyl schopen odhalit problém.

Třese se mu motor (přiložím video), a podle jeho slov měl problém vyjet větší kopec bez pořádného přidání plynu. Já nejprv podezříval jeho automat - je v tom Multitronic, což je "proslávená" skříň, ale to by tam nebyly ty problémy s hlukem a třesem na volnoběh, že? Otáčky na volnoběhu byly v pohodě - pod tisíc a stabilní. Před pár týdny se ovšem stěžoval, že se mu to na místě samo vytáčí tak na 2-3 tisíce a skáče to..

Včera byl u známého v servisu - vyměnil svíčky a cívky, projel diagnostikou (prý něco se spalováním + jako vždy několik dalších variant).

Teď se mu to třese a hučí ještě hůř než na videu, zní to jako "skútr" s dírou ve výfuku, a má problem pohnout se na křižovatkách - akceleruje to bídně, strašně pomalu.

V čem může být problém?

Tady je odkaz na video:


Děkuji za každou dobrou radu!