načítám data...

Téma Subaru Impreza GT

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Jindřich 07. května 2015, 18:46
To se uvidí, já doufám že hodně :D
GT je taky super, hlavně si z něj můžeš to sti lehce udělat.
Lukas555 07. května 2015, 18:21
Ono se uvidí kolik budou ostré GC8 za pár let stát. Zatím si užívám "pouze" s GT a postupem času si jej upravuji k obrazu svému :). Ted je na řadě převodovka
Jindřich 05. května 2015, 11:15
Přesně tak. Koukni za co chodí ty RA u Tomáše teď.
Měl bys zabrat nebo hodně šetřit ;-)
Lukas555 02. května 2015, 07:32
Máš pravdu, naposledy jsem se na ceny RA díval tak před rokem, rokem a pul a dal jsem nezjištoval ... Za poslednich par měsíců ceny šlo hodně nahoru. Pamatuji kdy kamarad od Tomáše Doudy kupoval nadherný RA za 120 a ted se ceny pohybuji na 200 ... A jak jsem psal, chci RA tak za 4 roky a kdo ví jak to s cenou bude ....
Jindřich 28. dubna 2015, 10:30
To jsem teda měl na mysli Type R abych se přesněji vyjádřil. Navíc je Type R jde dát akorát na noty z GT 99-00 a i to je škoda dělat.
Jindřich 28. dubna 2015, 10:28
No s těma cenama jsi to hodně podsadil, občas se dá něco okolo 150 koupit ale to je spíš vzácnost a není to žádnej libovej kus.
Většinou chodí £7.000 a víc. Navíc to roste.
Lukas555 14. března 2015, 16:58
Tak ono nerealný mit dvoudveř neni. Cena v Anglii je kolem 120-150 tis. Kč, a přestavba včetně papírů vyjde na 60-80 tisic (záleží za kolik se sežene dárce orgánů, většinou to je 2.0 atmosféra).
Můj cíl je asi ale SUBARU IMPREZA WRX STI V5 TYPE RA a nebo SUBARU IMPREZA WRX STI V3 TYPE R.
Nyní mi před domem stojí druhé Subaru v podobě Justy 1,3. Možná na plechcupu se s tím stihnu ukázat někdy.
Vavris Vavrisovic 07. března 2015, 00:29
Type-R Coupe jde pořídt i jako LHD - už jich je spousta přestavěných... a kdy žne, můžeš si přestavět svoji...

Jinak tato Impreza i plány na STI RA jsou vskutku chvályhodné :-)
Michal88 07. března 2015, 00:20
Tohle je jediná generace Imprezy, která se mi kdy líbila. Střízlivý a přesto nádherný design, ještě relativně jednoduchá technika... Ty novější jsou už takové odulé a nijaké. Pokud by se mi naskytla, asi by se líbila i 1,6 předohrab, byť to není to, pro co si člověk kupuje Imprezu. :) Ideálně se mi líbí dvoudvířko, ale to se prý dělalo jen s volantem na špatné straně. :( Jinak ale Tvé auto určitě chválím. :)
Lukas555 31. ledna 2015, 16:40
Lukas555 31. ledna 2015, 15:25
Tak se taky pochlubím svoji hračkou.
Jedná se o Subaru Impreza GT, přezdivané mnou Rézinka.Motor je seriový dvoulitrový boxer s turbem. Jediné úpravy jsou brzdy, které v serii jsou největší slabina GT, závodní vysokotlaké palivové čerpadlo Walbro 255LPH, laděný výfuk, 4 bodové pásy sabelt a semišový volant Sparco. Výkon motoru 162kw a krouticí moment 290N.m.

Z mého pohledu je tahle generace přesně auto pro řidiče, lehká vůle na řizení , která u ostrých subaru je vlastnost. Turbo efekt je zde velice cítit ale přijde hranice 3000ot a jste současti sedačky. Horší pro blbnutí na okreskách kde je spousta táhlých zatáček je poměrně dost dlouhá převodovka a také by to chtělo strmější řizení. ALe schopnost na rozbitých okreskách mne asi nikdy nepřestane udivovat, kdo se nesveze nepochopí. Plány s autem co se týká úprav téměř nejsou, pouze šusplech pod motor a zadni diff. A za 4-5 let půjde GT z domu a hodlám opět pořídit GC8 ale verzi STi RA

Tento příspěvek byl 31.01.2015 v 16:23 upravován.