načítám data...

Téma Starší / levnější auta se samosvorem

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Chosé 15. listopadu 2016, 11:42
Regular John: Dodám ještě další info. I když to může vypadat jako Sport, tak je možný, že českej kutil do toho raději nahodil zavařenej open diff na drifty.
Jinak zespod by měla být origo samolepka (pokud auto nemá najeto x set tisíc kilometrů a přežilo několik zim, pak už určitě zmizela), mělo by na ní být označení M58, což značí torsen, M59 jsou open diff.

Samozřejmě stále platí klasická zkouška, zahrabat a případně pomalu točit zatáčku, zda auto neposkakuje.

Jinak dávejte si velký pozor na kompatibilitu. LSD z IS200 Sportu pasuje na všechny IS200 bez problému - na poloosách 4 šrouby. Ovšem LSD z IS300, případně Altezzy už má šroubů na poloosy 6. Je sice odolnější, ale když přehazovat, tak i poloosy.

Pokud budete kupovat LSD, co je vyhozený z auta a nechce se Vám otevírat, tak připravuji video jak poznat open od LSD právě pro IS200 LSD.
Trinom 29. července 2016, 13:27
gt86.cz: Cos tam narval? Lamelák?
Idaho 15. července 2016, 10:21
Goldies: Verze Sport s 5q a asi všechny s 6q ho meli :) ale u 5q standartně nebyla .
gt86.cz 28. června 2016, 14:43
Pokud je nekdo odvaznej kutil, mam na prodej Torzen z GT86.
Irwinek 25. června 2016, 18:20
S ohledem na padající ceny mých oblíbených sourozenců z lepší společnosti ( Rolls Royce Silver Shadow a Bentley T1, T2 ), ev Jaguar XJ mne napadá , zda by už taky neměly bt zařazeny do soupisu :-D
Nedy 13. května 2016, 09:17
Goldies: Dával, ale ne do všech. Přiznám se musel bych si to hledat, nevím to hlavy, jak to přesně je...
Goldies 12. května 2016, 10:17
Ja mam za to, ze i do mrchy sw30 se daval svor LSD. Teda ja ho tam aspon mam. Akorat nevim jak moc to bylo standard. S cenovkou 70-100 se da brat jako dostupne, ne?
Vavris Vavrisovic 12. května 2016, 10:14
upraveno, doplněno
Regular John 10. května 2016, 18:44
Jen doplním info k tomu Lexusu IS200:
LSD se dával jen do verze Sport a problém je to, že většina aut inzerovaných jako model Sport, vůbec Sportem nejsou :-) Ve výbavách tohoto typu Lexusu je takový maglajz, že se v tom těžko orientuje, ale Sport spolehlivě poznáte, pokud splňuje následující věci: dvoubarevný volant, dvoubarevná palubka, dvoubarevné sedačky v kombinaci kůže-alcantara, kovové pedály, kovové nástupní lišty, lehce snížený podvozek, zatónovaná zadní okna.
LSD je i v IS 300, tam se dával za příplatek (u IS 300 nebylo nic jako model Sport)
Wanix 22. dubna 2016, 10:55
Mazda RX-7 FC torsen svor
Woyta 08. dubna 2016, 00:38
Bylo by dobre uvadet typ diferaku a idealne model.
E36 vsechny modely, priplatkova vybava
S12 nevim, S13 mela VLSD, S14 VLSD a S15 bydli HLSD coz je nej volba.
Trinom 01. dubna 2016, 21:29
Vavris: Klaun určitě ne, samosvor měl jen starej škopek. Jinak Birdy Turbo Coupe a Super Coupe je měly v sérii, stejně jako provedení Sport. Zbytek měl one tire fire.
Chase 19. března 2016, 01:00
Co se týká předokolek u Volva, tak všechny R verze (včetně 850 T5R) měly buď samosvor, nebo 4x4 (visco spojka)

Takže jak je dole správně napsáno 850, a všechny 70 je buď možné sehnat "R" (Refined) nebo dovybavit samosvorem, jediná C70 s ním z výroby sehnat nelze (neexistovala C70R), takže jen honit nějaký mrtvý eRko z kterýho ten samosvor už někdo nevykuchal... a že je jich na díly docela nechutně málo :D.

Tento příspěvek byl 19.03.2016 v 01:01 upravován.
pickozudovozu 18. března 2016, 23:16
K ty zmiňovaný fabii, jedná se dle mého o EDS, který uzavírá diferenciál elektronicky při prokluzu jednoho z kol. Funguje to pouze do 40 km/h. A při rozjezdu na blátě či sněhu je to dost znát.


Tento příspěvek byl 19.03.2016 v 01:29 upravován.
Irwinek 18. března 2016, 13:17
Yatka: Líbí se mi 780, ale ergonomie ultrapohodlných křesel je nulová :-( jinak 760 a 760 kombi :-D
Yatka 18. března 2016, 13:09
Irwinek: to rozhodně souhlasím i přes to, že jsem 850 vlastnila a milovala. Můj ideál je řada sedmistovek. Co se samosvoru týče, tak vím, že z FWD je měla 850 i 70ky. Novější už mě nezajímají z už řečených důvodů :D

Tento příspěvek byl 18.03.2016 v 13:10 upravován.
Irwinek 18. března 2016, 12:57
Yatka: Vím, předokolky už byly 4xx v 86 -ém, ale já nemám tucha, kam se do FWD samosvory dávaly a kam ne, zatímco u RWD vím, že je třeba řady 3xx neměly.
Mimochodem, 850 se začla vyrábět později, než řada 9xx, a taky dříve skončila. Byla nahrazena S70 dříve, než došlo k přejmenování řady 9xx na S90/V90. Ta už nebyla nikdy plnohodnotně nahrazena, protože S80 už sestru V80 neměla :-D
A protože novou S/V 90 neberu jako plnohodnotné Volvo ( čína ), tak 960 - tka - potažmo typ 964/965 - S90/V90 byla poslední velká Volva.

Tento příspěvek byl 18.03.2016 v 12:57 upravován.
Yatka 18. března 2016, 12:29
Irwinek: od 850 už byla všechna s náhonem na předek...
Irwinek 18. března 2016, 12:15
Yatka: Já Ti nevím, ale mám pocit, že Volvo dávalo samosvor ( v různých podobách ) už do 122 ( amazon ), do 164, a pak v podstatě do všech vrcholných verzí zadokolek, takže řada 2xx, 7xx, 9xx a vše završuje poslední zadokolka od Volva S90, čímž se naplňuje možnost dát ji téměř do každého Volva se zadním náhonem. S korunkama to samozřejmě bude horší :-(
O předohraby jsem se nazajímal, takže tam nevím :-d

Tento příspěvek byl 18.03.2016 v 12:17 upravován.
Yatka 18. března 2016, 08:55
K Volvu ještě 940 :)