FikKus: No, co bys čekal ani není zač :-D Ne, jako fakt ten Cayman 987 je opravdu fantastický auto a i v rámci těch peněz za jaký se dá sehnat je to dobrej poměr svezení/peníze. Navíc ho můžeš mít hromadu let a pořád tě bude bavit... Doporučoval bych fakt připlatit za 3,4 motor, je celkově silnější, má daleko lepší průběh toč momentu, auto s ním fakt jede už jako hodně pěkně.
Ale musíš si to nějak umět spočítat. Celoroční provoz problém není, ty auta jsou výborně antikorozně ochráněný. Je fakt, že s Caymanem na sněhu to bude výzva, ale taky frajeřina a nakonec to tutově uřídíš a zvládneš.
problémy ty motory mají podobný, základní 2,7 je ale podle mnohých horší častějš problémová než ta 3,4. To IMS se ti na tomhle motoru už vůbec vysypat nemusí. Když tak se prostě vymění v rámci velkýho servisu když by se dělala spojka, setrvák, případně ještě rozvody. To ten motor s převodovkou stejně vyndají ven, takže se dá pak udělat na tom všechno. To stojí sice randál, ale když se celkově údržba rozpočítá do třeba 5 let vlastnictví, tak to není tak hrozný, protože další roky jede auto ročně na olej a max pár provozních drobností. Co je drahý, tak to je havarijko, to může bejt problém a na auto používaný jako daily v týhle hodnotě už bych ho asi sám chtěl mít, ale počítej, že pojištění bude ročně 30 tis + není to úplně málo. + nějaký peníze bude stát garážování, venku bych caymana nenechával...
Záleží jak ti to vyjde. Skvělá alternativní a perspektivní volba by bylo to Z4 Coupe a pro Nissana bych si taky šel spíš jako pro poslední ... Je to docela těžký auto a je to na něm znát