krab: O tomhle, jsem se úmyslně nejdřív moc nerozepisoval, abych vás neomezoval v nápadech. Teď, když jsou asi všechny možnosti vyřčené, už ale můžu. Jak jsem psal na začátku, tak nejsem žádnej závodník a to nejen ve smyslu, že nemám potřebu se s někým poměřovat a honit setiny sekundy, ale i v tom, že o sobě vím, že prostě nejsem nejlepší řidič. Řidičák sice mám už 11 let, ale vím že se mám hodně co učit. Když bych tohle ale napsal hned na začátku, tak mi nabídnete Miatu a max toybaru s tím, že se mám nejdřív naučit řídit :) a já bych vám to vůbec neměl za zlé. Zajímalo mě ale jaké jsou další alternativy. (EDIT: Že bych byl úplnej dřevák, to zase ne, jen se sportovní jízdou nemám tolik zkušeností, kolik bych chtěl.)
Než rychlost jako taková, bych řekl že mě baví zrychlení a zvuk motoru. Jsou to také důvody, proč jsem automaticky nesáhl po Miatě/toybaru. Jo, chtěl bych nějakou přemotorovanou bestii, asi jako každej, ale zase se nechci zabít v první zatáčce. Jezdit čistě a precizně bych se rád naučil, ale nejsem si jistej, jestli je to úplně moje krevní skupina. Nejsem puntičkář a nehoním časy. Spíš bych řekl, že bych se chtěl naučit auto dobře ovládat, v rychlosti a hlavně s trochou té zábavy, s čímž se trochu pojí i ty výjezdy ze zatáčky dveřma napřed :)
Speedster - Tohle asi nebude auto pro mě, Speedster si představuju spíš na okruhu. Já bych ho asi vůbec nedokázal docenit.
Ohledně stání na ulici, to naprosto chápu. Mě by bylo bylo trochu líto nechat na ulici každé zde zmiňované auto. V aktuální situaci ale garáž nemám a pořizovat nebudu.
O 350Z jsem uvažoval, ale než interiér, se mi asi víc nelíbí exteriér. To auto má prostě divnej zadek. Takže jak jste zmínili Z4 Coupe, které se zdá být i levnější, tak jde stranou.
MB nemá cenu uvažovat. V8 je cool, ale kupovat si auto jen kvůli zvuku fakt nebudu. Zas tak dobrej zvuk jako staré ameriky to nemá.
Takže zbývá lehce obměněná původní trojice a já jsem víceméně tam, kde jsem byl na začátku. Každé má své pro a proti a já věřím, že mě kterékoliv z těch tří chytne, když ho budu mít, ale to spíš z principu.
Z4 Coupe se mi líbí hodně, i jeho exkluzivita, jen se trochu bojím, abych si v něm rychle nenabil hubu. Co jsem četl, tak je řidičsky náročnější. Zdá se ale být rozumnou volbou do budoucna a to jak výkonem, tak že se z něj stane artikl. Má sice nejdražší servis, ale prý není moc poruchové.
Toybaru je z těch tří nejdražší, ale také nejnovější. K plusům patří přívětivost a ovladatelnost, levnej servis druhý pár sedaček. Vzhledově mi ale přijde trochu nezajímavé. Za pěkné toybaru bych ale dal i víc než 400k.
MX5 se mi zas tak moc nelíbí a trochu se děsim koroze. Jízda bez střechy je ale fajn a na naučení se řídit by to byla nejlepší volba a to jak jako auto samotné, tak z hlediska levných úprav, tak nejmenší škody "když by se něco nepovedlo" :D
Jak říkáš, neexistuje auto, které by bylo nejlepší na všechno a tak mi asi budu prostě hledat, jestli se někde nevynoří kousek co za to stojí a zastíní ostatní dvě.
Tento příspěvek byl 16.03.2019 v 20:11 upravován.