načítám data...

Téma Sporťák do 400k

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Faust54 03. dubna 2019, 19:54
Nemá, to mělo jen M
Junior 03. dubna 2019, 09:37
Svor to nemá ne?
Mr.Bambus 02. dubna 2019, 21:59
Tak jen pro pripadne zajemce, aby si kdyztak usetrili cestu. Byla slyset dvouhmota a spojkove lozisko a za jizdy pri prerazeni na dvojku a pousteni spojky takovy sustivy drhnuti, takze by to potrebovalo komplet novou spojku se vsim vsudy. Dale melo auto menene poloosy, takze s tim asi nekdo slusne driftoval. No a nakonec ma auto asi na 50 mistech od kaminku odpryskany lak az na kov (do 3x4mm). Na stani venku nevyhovujici, musel bych udelat celolak.
Nebyt toho laku, tak bych o tom asi i uvazoval i kdyz neni uplne koser mit ve 130k km menenou spojku a poloosy, ale takhle bohuzel.
krab 31. března 2019, 08:41
To vypadá dobře, když majitel nemá problém vzít auto na TUV, zdá se to takový solidní podle toho jak to popisuješ. Ještě když ti dá VINko, tak zjistíš snad přes BMW vindecoder jestli všechna výbava odpovídá tomu autu a teoreticky pokud bys měl někoho známýho kdo dělá v pojišťovně třeba, tak by se dalo najít zda na tom čísle karoserie nebyly evidovaný nějaký pojistný události. Nějaká spolehlivá online databáze asi není, ale nevim...

no držím palce ať se nákup povede
JLK 28. března 2019, 10:45
Junior: Tak prodavat sportak pred sezonou kdy jdou ceny nahoru je naopak velice rozumne. Kabrio taky nechces prodavat v zime kdy to nikdo nechce, ze.
Mr.Bambus 27. března 2019, 20:43
Chápu, že to nejsou specialisti na Z4, ale cením jeho iniciativu a že se tomu vůbec nebrání.
Mr.Bambus 27. března 2019, 20:42
Junior: Zrovna se s ním o tom bavím, jestli nemá problém vzít to na zvedák. Doporučuje, že to klidně můžeme vzít na dekru nebo německý STK, jako to udělal on, když ho kupoval.
Junior 27. března 2019, 20:15
Nepodcenit výběr člověka sebou. Nějakej stodolní mechanik co bouchá od Škodovky přes Renault až po BMW je u takovýhle chuťovek celkem useless.
Pozor už bych si dal jenom kvůli tomu, že sice kein Notverkauf, ale je to sporťák na prodej před sezonou. Už jenom to je zvláštní. ;)
Mr.Bambus 27. března 2019, 17:05
krab: Dobře, poptám jestli s tím nebude mít majitel problém a pak kdyžtak obvolám místní servisy.

I osobní komunikace právě vypadá férově, ale to v případě zájmu do soukromé pošty, nechci to dávat na veřejné fórum. Píše tam že ho má 6 let. Tachometr by stočený být nemusel, pokud za poslední tři roky nenajezdil výrazně víc, než 10k km/rok jako tři předchozí roky, viz přiložená fotka.
M-kové sedačky jsem si dal jako jednu z podmínek a barva interiéru patří podle mého názoru k těm zdařilejším.

V ČR jsou v nabídce dvě a po pravdě mi ani jedna naučarovala.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/z4/18121184?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/z4/17993208?goFrom=list

Tento příspěvek byl 27.03.2019 v 17:26 upravován.
krab 27. března 2019, 15:52
Mr.Bambus: Jak radí Junior. Někoho sehnat kdo je vážně mechanik BMW ať pro to s tebou sjede. Není to určitě podmínka, ale občas v nadšení přehlídneš věci, který tě pak po koupi až z toho "vystřízlivíš" začnou mrzet. To za pár peněz navíc stojí za to.

Inzerát vypadá pěkně napsanej, férově... Více méně přiznává, že ty kilometry neví jestli opravdu na 100% sedí. Píše že zaručí to po tu dobu co to měl on, ale není jasný jak dlouho to auto měl. Má em paketový sedačky , je to pěkný celkově a za docela OK cenu, když vidíme kam to poslední dobou stoupá.

V ČR žádnej pěknej není?
Junior 27. března 2019, 15:17
Ukecat prodávajícího, ať kouká zajistit zvedák a za pár tisíc tam s tebou někdo sjede ;)
Mr.Bambus 27. března 2019, 14:47
krab: Na vstupní prohlídku bych už i nějaký kontakt měl, ale šlo mi spíš o to hodit oko na inzerát a komunikaci s prodávajícím. Je to auto z Německa, takže prohlídka v servise před koupí není reálná, ale VIN mám proklepnuté a není tam nic podezřelého.

Jedná se o tuhle:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276167963&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
krab 27. března 2019, 11:55
Mr.Bambus: tak to už je skoro ke gratulaci :)
Já asi bych ti uměl poradit jen laicky, jedno Z4 Coupe jsem doma půjčený měl, tak vím jak by asi cca. jezdit mělo, ale aby to byl bezpečný kup, doporučil bych si zavolat někomu kdo dělá bavoráky a umí ti zařídit vstupní prohlídku. Já dřív s BMW jezdil k autopupík, určitě i někdo od autobeky by ti poradil. Nebude to zadarmo pochopitelně, ale řeknou ti celkem přesně co je špatně a chtělo by opravit než to koupíš. To nejsou pak vyhozené peníze za takovou kontrolu a ani promarněný čas. Akorát ti s tím musí prodávající souhlasit, že se s tím někam zajede na dílnu...

A že jsem zvědave, která ta Z4 Coupe ti padla do oka?
Mr.Bambus 26. března 2019, 18:17
Díky moc všem za reakce. Mezitím jsem vybíral a vybíral a jedno Z4 Coupe mi padlo do oka. Je tu někdo, kdy by byl ochoten dát mi názor na konkrétní kus?
Tomáš "Vavris" Vavrečka 17. března 2019, 20:08
Po tom doplňujícím příspěvku si myslím, že Z4 Coupé by mohlo být vážně ideální.
Vrooom 17. března 2019, 15:00
Já mám na Z4 jiný pohled než sage ... :-)
Řekl bych, že Z4 má nejlepší interiér ze zmíněných aut. Můžeš mít rozšířenou kůži, takže auto není uvnitř tolik plastové. Auto je docela nezáludné a hezky ovladatelné, jízdní vlastnosti jsou spíš do nedotáčiva a bezpečné. Podvozek by mohl být určitě lepší, dá se to nejspíš řešit coiloverama, ale to se dá dělat u ledasčeho. Já si teď pořídil tužší stabilizátory, tak jsem zvědavý co to udělá, protože se auto docela naklání.
Tady video, že to je fajn univerzální celoroční vozítko :-)


Speedster je krasny vozidlo, ale nechtěl bych na něm řešit jakékoliv problémy. Navíc auto bude stát venku. Kolik na něj budou stát díly karosérie když ti ho někdo ťukne? Co když se něco pokazí, musí motor ven? Ale musím uznat že to má kouzlo, byl jsem vezen jak v elise tak exige a je to parádní, člověk sedí opravdu na zemi a ten rambajz za hlavou ... :-)

Tento příspěvek byl 17.03.2019 v 15:08 upravován.
saage 17. března 2019, 11:16
Mr.Bambus: Jak pise Krab. Pro me jsou vsechny auta nad 1tunu GTcka :-D Nerikam ze Z4 je spatny auto.. ale sportovni si predstavuju spis toho Speedstera, nebo ocesany Toyobaru. Rychlost ti sice nedaji zadarmo, do sedacky nezatlaci, ale zas je budes citit pri rizeni. Z4 bych ted vybiral pro sebe spis jako cabrio.. S tim 3.0si je to fajn na pohodovou jizdu. ;-)
GanGreen 16. března 2019, 20:32
řekl bych že jsi přesně v tý situaci, kdy si budeš muset všechny 3 projet a rozhodnout se podle pocitu z jízdy ;)
btw. 350Z se mi na fotkách taky nelíbí, ale na živo vždycky musim uznat že to auto je fakt hezký...
krab 16. března 2019, 20:32
Máš k tomu bezva přístup tak vybírej, je to o radosti, tak snad ulovíš něco hezkýho. A dej nám vědět, jsem na to zvědavej co koupíš :)
Mr.Bambus 16. března 2019, 20:08
krab: O tomhle, jsem se úmyslně nejdřív moc nerozepisoval, abych vás neomezoval v nápadech. Teď, když jsou asi všechny možnosti vyřčené, už ale můžu. Jak jsem psal na začátku, tak nejsem žádnej závodník a to nejen ve smyslu, že nemám potřebu se s někým poměřovat a honit setiny sekundy, ale i v tom, že o sobě vím, že prostě nejsem nejlepší řidič. Řidičák sice mám už 11 let, ale vím že se mám hodně co učit. Když bych tohle ale napsal hned na začátku, tak mi nabídnete Miatu a max toybaru s tím, že se mám nejdřív naučit řídit :) a já bych vám to vůbec neměl za zlé. Zajímalo mě ale jaké jsou další alternativy. (EDIT: Že bych byl úplnej dřevák, to zase ne, jen se sportovní jízdou nemám tolik zkušeností, kolik bych chtěl.)
Než rychlost jako taková, bych řekl že mě baví zrychlení a zvuk motoru. Jsou to také důvody, proč jsem automaticky nesáhl po Miatě/toybaru. Jo, chtěl bych nějakou přemotorovanou bestii, asi jako každej, ale zase se nechci zabít v první zatáčce. Jezdit čistě a precizně bych se rád naučil, ale nejsem si jistej, jestli je to úplně moje krevní skupina. Nejsem puntičkář a nehoním časy. Spíš bych řekl, že bych se chtěl naučit auto dobře ovládat, v rychlosti a hlavně s trochou té zábavy, s čímž se trochu pojí i ty výjezdy ze zatáčky dveřma napřed :)

Speedster - Tohle asi nebude auto pro mě, Speedster si představuju spíš na okruhu. Já bych ho asi vůbec nedokázal docenit.
Ohledně stání na ulici, to naprosto chápu. Mě by bylo bylo trochu líto nechat na ulici každé zde zmiňované auto. V aktuální situaci ale garáž nemám a pořizovat nebudu.

O 350Z jsem uvažoval, ale než interiér, se mi asi víc nelíbí exteriér. To auto má prostě divnej zadek. Takže jak jste zmínili Z4 Coupe, které se zdá být i levnější, tak jde stranou.

MB nemá cenu uvažovat. V8 je cool, ale kupovat si auto jen kvůli zvuku fakt nebudu. Zas tak dobrej zvuk jako staré ameriky to nemá.

Takže zbývá lehce obměněná původní trojice a já jsem víceméně tam, kde jsem byl na začátku. Každé má své pro a proti a já věřím, že mě kterékoliv z těch tří chytne, když ho budu mít, ale to spíš z principu.

Z4 Coupe se mi líbí hodně, i jeho exkluzivita, jen se trochu bojím, abych si v něm rychle nenabil hubu. Co jsem četl, tak je řidičsky náročnější. Zdá se ale být rozumnou volbou do budoucna a to jak výkonem, tak že se z něj stane artikl. Má sice nejdražší servis, ale prý není moc poruchové.

Toybaru je z těch tří nejdražší, ale také nejnovější. K plusům patří přívětivost a ovladatelnost, levnej servis druhý pár sedaček. Vzhledově mi ale přijde trochu nezajímavé. Za pěkné toybaru bych ale dal i víc než 400k.

MX5 se mi zas tak moc nelíbí a trochu se děsim koroze. Jízda bez střechy je ale fajn a na naučení se řídit by to byla nejlepší volba a to jak jako auto samotné, tak z hlediska levných úprav, tak nejmenší škody "když by se něco nepovedlo" :D

Jak říkáš, neexistuje auto, které by bylo nejlepší na všechno a tak mi asi budu prostě hledat, jestli se někde nevynoří kousek co za to stojí a zastíní ostatní dvě.

Tento příspěvek byl 16.03.2019 v 20:11 upravován.