×
Editace
Nahrávám...
Autíčkář
Přihlásit se
Inzerce aut
Registrace
Přihlášení
O nás
Skrýt/zobrazit menu
Autíčkář.cz
E-shop
Trička!
Fórum
Vyhledávání
Testy a Recenze
Kafe&Káry
Blogy
Přihlášení
Auta dne
Trackday a Plechcup
načítám data
...
Téma
Spolehlivý diesel (common rail) ?
Fórum
Technika
Spolehlivý diesel (common rail) ?
Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
kvalita komentáře: 0
spooon
22. srpna 2015
, 11:30
Tak sem rád, že takových magorů je plno :-) brácha se s tím taky moc nemaže, a to má ještě turbobenzín. Já s blbou atmosférou musím ujet min. 10km abych tomu dal za uši...
kvalita komentáře: 1
briza
01. srpna 2015
, 14:29
Vavris: nejsi, já tomu dávám dvojnásobek :) A po dojezdu dochlazuju ať jedu, kde jedu. Město, silnice, dálnice, je mi to jedno, vždycky to nechám minimálně minutu vrčet, po dálničních přeletech klidně pět. Výsledkem je to, že mám stále doma "veteránského" Golfa IV, co má natočeno přes 300tis., má stále původní vstřiky a turbo, nebere olej a nehulí.
kvalita komentáře: 0
JLK
31. července 2015
, 10:56
Vavris
: sam nejsi, kdo mel v aute zvlast' budik na teplotu oleje tak vi, ze to celkem trva nez se zahreje (a to i u benzinu, natoz diesel).
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
31. července 2015
, 08:50
ad točení, docela mě děsí, kolik lidí, kteří by "nikdy netočili motor za studena" v reálu mají sotva ručičku chladící kapaliny uprostřed a už tomu dávají ceres...
Tak si říkám, jestli jen já jsem takový debil, který i s ručičkou uprostřed eště čeká dalších cca 5km na olej. :D
kvalita komentáře: 0
briza
29. července 2015
, 12:00
Co tak sleduju kolem sebe, zatím všem docela drží hjůndajokií 1.6 crdi
Moc to nežere, docela hezky to jede a jako jednoznačnou výhodu bych viděl to, že to má rozvody řetězem a jednohmotu. To už se moc nevidí. Jinak za sebe úplně v klidu doporučím 3.0 TDI, jezdím je posledních 8 let a v pohodě.
Holt ale dehet bude vždycky sázka do loterie, protože magor ho může zrakvit cobydup. Jako třeba můj soused, co to v -15 natočí, hned podlaha a pak se diví, že se mu to sype. Pravda je, že já jsem v tomhle zase opačný extrém... :)
kvalita komentáře: 0
David Marek
19. července 2015
, 13:36
A co Mercedesí 270 CDI? Mam ho v autě a jsem spokojen, resp. hledal jsem kousek s tímhle motorem, protože prý něco ještě vydržej.
kvalita komentáře: 0
bobo23
08. dubna 2015
, 21:12
Ještě mě napadly 2.8 v Ivecu Daily 35s11. :-)
Tento příspěvek byl 08.04.2015 v 21:15 upravován.
kvalita komentáře: 0
Vajtek
08. dubna 2015
, 08:57
Vavris
: Jojo, ta 1.7ka v Opelech se zdá být nesmrtelná, jezdil jsem s tím v autoškole, mělo to nalítáno půl milionu a prý žádný velký závady nic. :-)
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
03. dubna 2015
, 09:34
Tak jsem zjistil, že prý vysoce spolehlivý je i 1.7 CDTI (původem od ISUZU) v Opelech...
Každopádně jsem rád, že přes akutní nedostatek benzínových aut na trhu se nakonec podařilo sehant benzína :-)
kvalita komentáře: 0
Vlk44
24. března 2015
, 17:29
Rozhodně většina dieslů od PSA. Pouze 1.6 HDi (TDCi) má problémy s mazáním turba, kterýmu jde jednoduchým zákrokem preventivně předejít. Nejstarší 2,0 HDi mají naši v Berlingu a na to, že motor se už deset let každý studený ráno kodrcá pár kiláků a dostává docela po prdeli se docela divím že to furt jezdí. DLD 416 (1.6TDCi) má zas bratr ve focusu a zatím co se motoru týče bez větších problémů.
kvalita komentáře: 0
bobo23
18. března 2015
, 21:31
Vavris
: to je pravda, ale podle servisáka bylo např. turbo původní, vstřiky taky (odešly týden poitom, co to šéf dotáhl). Je pravda, že to auto už vydávalo všelijaké zvuky, ale stát mě nikde nenechalo. A jezdí doteď a to už musí mít hodně přes míč.
kvalita komentáře: 0
kubas
18. března 2015
, 16:32
1.9jtd jsem měl ve 156-ce (11 let stará, takže lehce starší než zadání) a nemůžu říct ani popel. Super motor se super spotřebou. Sranda s tim teda moc nebyla, ale z dieselů co jsem řídil to byl ten lepší :)
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
18. března 2015
, 10:00
To dozajista také :-)
kvalita komentáře: 0
Apache
18. března 2015
, 09:29
Vavris
: A nebo se to na trhu nehemží těmi spolehlivými a na opravu levnějšími CR :D
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
18. března 2015
, 08:26
Otázkou je, kolik se toho za tu dobu vyměnilo... No, každopádně to vypadá, že se to tu diesel experty moc nehemží :D
kvalita komentáře: 0
bobo23
17. března 2015
, 22:18
Je pravda, že tu 1.9 sem chvilku sedlal ve služebním Doblu a letělo to slušně. Natočené to mělo přes 800, takže to spolehlivé asi bude. :-)
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
17. března 2015
, 22:01
Ta by na tom měla být podobně - je to "2.4 bez válce" :-)
kvalita komentáře: 0
bobo23
17. března 2015
, 21:17
Vavris
: Napadají mě, stejně jako tebe, jen ty JTD. Několik mých kolegů v práci je má a nemůžou si je vynachválit. Ale všichni mají ty pětiválcové 2.4. Jak je na tom 1.9 nevím.
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
17. března 2015
, 08:46
Takže, možná si říkáte, že název tématu je skoro protimluv, ale existuje vůbec nějaký dehet spalující motor v autě do 10 let stáří, který se dá označit za spolehlivý, odolný nebo jehož cena oprav je levnější než je u klasických vysokotlakých součástí standardní?
Slyšel jsem docela chválu na italská JTD a Volví D5 prý na tom taky není zle, ale dál?
Možnosti tématu
Obnovit
Pouze obrázky
Menu fóra
Kategorie
Hledání
Sledované
Historie
Poslední příspěvky
Nastavení fóra
Magazín
BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
3 komentáře
Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou. I malý elektromobil umí být překvapivě zábavný
8 komentářů
Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor na měření rychlosti po celé ČR, již tento pátek!
4 komentáře
Fiat 500e 3+1: Má dveře navíc a elektromotor, srdcem však zůstává klasickou pětistovkou
9 komentářů
zobrazit další články