načítám data...

Téma Spolehlivý diesel (common rail) ?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
spooon 22. srpna 2015, 11:30
Tak sem rád, že takových magorů je plno :-) brácha se s tím taky moc nemaže, a to má ještě turbobenzín. Já s blbou atmosférou musím ujet min. 10km abych tomu dal za uši...
briza 01. srpna 2015, 14:29
Vavris: nejsi, já tomu dávám dvojnásobek :) A po dojezdu dochlazuju ať jedu, kde jedu. Město, silnice, dálnice, je mi to jedno, vždycky to nechám minimálně minutu vrčet, po dálničních přeletech klidně pět. Výsledkem je to, že mám stále doma "veteránského" Golfa IV, co má natočeno přes 300tis., má stále původní vstřiky a turbo, nebere olej a nehulí.
JLK 31. července 2015, 10:56
Vavris: sam nejsi, kdo mel v aute zvlast' budik na teplotu oleje tak vi, ze to celkem trva nez se zahreje (a to i u benzinu, natoz diesel).
Vavris Vavrisovic 31. července 2015, 08:50
ad točení, docela mě děsí, kolik lidí, kteří by "nikdy netočili motor za studena" v reálu mají sotva ručičku chladící kapaliny uprostřed a už tomu dávají ceres...

Tak si říkám, jestli jen já jsem takový debil, který i s ručičkou uprostřed eště čeká dalších cca 5km na olej. :D
briza 29. července 2015, 12:00
Co tak sleduju kolem sebe, zatím všem docela drží hjůndajokií 1.6 crdi
Moc to nežere, docela hezky to jede a jako jednoznačnou výhodu bych viděl to, že to má rozvody řetězem a jednohmotu. To už se moc nevidí. Jinak za sebe úplně v klidu doporučím 3.0 TDI, jezdím je posledních 8 let a v pohodě.
Holt ale dehet bude vždycky sázka do loterie, protože magor ho může zrakvit cobydup. Jako třeba můj soused, co to v -15 natočí, hned podlaha a pak se diví, že se mu to sype. Pravda je, že já jsem v tomhle zase opačný extrém... :)
David Marek 19. července 2015, 13:36
A co Mercedesí 270 CDI? Mam ho v autě a jsem spokojen, resp. hledal jsem kousek s tímhle motorem, protože prý něco ještě vydržej.
bobo23 08. dubna 2015, 21:12
Ještě mě napadly 2.8 v Ivecu Daily 35s11. :-)

Tento příspěvek byl 08.04.2015 v 21:15 upravován.
Vajtek 08. dubna 2015, 08:57
Vavris: Jojo, ta 1.7ka v Opelech se zdá být nesmrtelná, jezdil jsem s tím v autoškole, mělo to nalítáno půl milionu a prý žádný velký závady nic. :-)
Vavris Vavrisovic 03. dubna 2015, 09:34
Tak jsem zjistil, že prý vysoce spolehlivý je i 1.7 CDTI (původem od ISUZU) v Opelech...

Každopádně jsem rád, že přes akutní nedostatek benzínových aut na trhu se nakonec podařilo sehant benzína :-)
Vlk44 24. března 2015, 17:29
Rozhodně většina dieslů od PSA. Pouze 1.6 HDi (TDCi) má problémy s mazáním turba, kterýmu jde jednoduchým zákrokem preventivně předejít. Nejstarší 2,0 HDi mají naši v Berlingu a na to, že motor se už deset let každý studený ráno kodrcá pár kiláků a dostává docela po prdeli se docela divím že to furt jezdí. DLD 416 (1.6TDCi) má zas bratr ve focusu a zatím co se motoru týče bez větších problémů.
bobo23 18. března 2015, 21:31
Vavris: to je pravda, ale podle servisáka bylo např. turbo původní, vstřiky taky (odešly týden poitom, co to šéf dotáhl). Je pravda, že to auto už vydávalo všelijaké zvuky, ale stát mě nikde nenechalo. A jezdí doteď a to už musí mít hodně přes míč.
kubas 18. března 2015, 16:32
1.9jtd jsem měl ve 156-ce (11 let stará, takže lehce starší než zadání) a nemůžu říct ani popel. Super motor se super spotřebou. Sranda s tim teda moc nebyla, ale z dieselů co jsem řídil to byl ten lepší :)
Vavris Vavrisovic 18. března 2015, 10:00
To dozajista také :-)
Apache 18. března 2015, 09:29
Vavris: A nebo se to na trhu nehemží těmi spolehlivými a na opravu levnějšími CR :D
Vavris Vavrisovic 18. března 2015, 08:26
Otázkou je, kolik se toho za tu dobu vyměnilo... No, každopádně to vypadá, že se to tu diesel experty moc nehemží :D
bobo23 17. března 2015, 22:18
Je pravda, že tu 1.9 sem chvilku sedlal ve služebním Doblu a letělo to slušně. Natočené to mělo přes 800, takže to spolehlivé asi bude. :-)
Vavris Vavrisovic 17. března 2015, 22:01
Ta by na tom měla být podobně - je to "2.4 bez válce" :-)
bobo23 17. března 2015, 21:17
Vavris: Napadají mě, stejně jako tebe, jen ty JTD. Několik mých kolegů v práci je má a nemůžou si je vynachválit. Ale všichni mají ty pětiválcové 2.4. Jak je na tom 1.9 nevím.
Vavris Vavrisovic 17. března 2015, 08:46
Takže, možná si říkáte, že název tématu je skoro protimluv, ale existuje vůbec nějaký dehet spalující motor v autě do 10 let stáří, který se dá označit za spolehlivý, odolný nebo jehož cena oprav je levnější než je u klasických vysokotlakých součástí standardní?

Slyšel jsem docela chválu na italská JTD a Volví D5 prý na tom taky není zle, ale dál?