načítám data...

Téma Společná garáž/dílna - Brno

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Evlo 24. září 2018, 21:29
beastar: me se nejvic libi 4 sloup s prizdvyhem a i je to dost mobilni.
bkralik 24. září 2018, 19:51
Evlo: Proč myslíš že dvousloupy jsou náročné na instalaci? Jediné co potřebuješ je betonová kostka v podlaze (jak velká uvádí každý výrobce) a pak dostatek chemických kotev. A starší dvousloupák v dobrém stavu se dá koupit za 30-40k, to už nejsou tak nedosažitelný prachy...

Jinak krom obyč zvedáku se dělají i menší zvedáky pod prahy, ať už hydraulické nebo mechanické (např - http://www.naradi-pro.cz/nuzkovy-zvedak-preklapeci-hanttechnik). To je taky super alternativa, protože to je obvykle dost skladné a dá se to třeba pověsit na zeď.

Každopádně asi všechno je lepší než pracovat pod těma čtyřma nožičkama co posílal Evlo. Představa že pod autem povoluju něco zatuhlého a takhle se to nademnou kejve, no, fuj...
beastar 24. září 2018, 16:42
Evlo: Ne tak to jasný že domu určitě ne. Doma to musíš řešit prostě takhle. Není to ideální. Jako podle mě je super když si stavíš garáž že si rovnou uděláš díru... ale tak všude to taky samozřejmě nejde. Dobrý jsou takový ty pevný nájezdový rampy, ale to taky nejde napevno postavit všude.
Evlo 24. září 2018, 14:21
beastar: Tak si budes domu do garaze kupovat profi 4 sloup? (dvousloupy jsou narocne na spravnou instalaci a CR firmam bych v tom neveril) a co kdyz si koupis nejake vetsi auto, to pak stejne v garazi nezvednes. Ono dneska, to chce mit u auta na kazdy den vysku pres 2m, at vidis pres SUVcka.
Jakub Pospíšil 24. září 2018, 14:09
Goldies: Jo, takhle na cihlu jsem jednou postavil favorita. Chvíli jsem tam něco kutil, pak vylezl, šel si do sklepa pro větší šroubovák, vrátil se a z cihly byla hromádka prachu a auto stálo na zemi...
ToMyx 24. září 2018, 12:49
Goldies: Že ty to máš z druhý strany ještě na heveru ? :-D
beastar 24. září 2018, 12:36
Evlo: Vlezu pod profi zvedák. Do díry a nebo pokud je to na nájezdech. Tohle mi přijde dost vratký. Když musíš tak pod to vlezeš. Na mě už to kdysi totiž spadlo jen na nohu. A bylo to skvělý. Od ty doby sem takovej opatrnější.

Goldies...tohle je trochu na darwinovku:))
Goldies 24. září 2018, 11:29
Srabi :-D
Evlo 24. září 2018, 09:10
beastar: To pak asi nevlezes pod nic, protoze tohle jsou nejstabilnejsi podpery co jsem kdy nasel, zvedunty je to tak na metr neco za posledni zobacek. bezne je mam zvednuty na to nejnizsi.

A trochu se to kejve no, ale necemu prote verit "musis", samo pod to nelezu kdyz nemusim, nebo to mam navic i zajiteno koly a kazdeho pomocnika taky instruuji tak, ze kdyz dava podpery pryc, at tam da jen ruku, ne hlavu, miru rizika proste nema smysl zbytecne zvysovat, ale zas nemuzes byt uplne posrany, pak neudelas nic.
Evlo 24. září 2018, 09:07
PepaSFI: No nemas uplne pravdu v tomhle, nechci byt zly, ale oktavie jsou prave k zvedani za prahy vyrobeny, horsi jsou auta co ne. Ale je to boj nas co oktavku nemame, je to slozite na reseni, ja to treba zas nezvladl.

Samo je tu pak vec, ze u starych aut uz ty prahy casto ve stavu k zvedani nejsou.

Bohuzel nutnost pouzit pneuservis je, velmi tezko se tohle, alespon me, resi. Obzvlast u auta s kufrem, protoze vozit to miatou po kole ... jako urcite slo nekoho uprosit, at to veme jeho autem, ale predem jsem chtel byt optimista, tedka zpetne bych to klidne navozil miatou, nebo zvedl pred pneuservisem sam, ale ja proste necekam, kdyz to necham typa co byl vzdy schopny a ukazu mu body kde zvednout, ze to zvedne za bushing napravy :). [tak jsem si pobrecel, no]


EDIT: Vlastne mas pravdu - oktavky maj body pro zvedani na sloupovym zvedaku kousek za prahem.

Tento příspěvek byl 24.09.2018 v 09:23 upravován.
beastar 23. září 2018, 23:14
GanGreen: Jako nejsem no. Přiznávám. Možná před 10 lety ok.. dneska tohle ne...
GanGreen 23. září 2018, 18:13
beastar: ty vubec nejsi punkovej :D
beastar 23. září 2018, 15:42
Mrda no. Říkám že bych pod to nevlezl.
PepaSFI 23. září 2018, 14:41
vypadají důkladně ale i těm na té fotce se dá věřit. Je to trubka na stojato opřená přímo o zem, ty nožičky to jen stabilizují, takže to unese na váhu hrozně moc. Spíš jse o jiné věci, chce to trochu rozumu při používání. Pevnou rovnou zem. Když to někdo postaví z kopce, na měkký trávník, nejspíš mu to spadne ale nebude to proto že by to neuneslo ale proto že se to zabořilo a naklonilo. Zrovna tak je potřeba trochu myslet při práci. Když za něco musím silou zabrat, musím si to vymyslet tak abych to neshodil. A hlavně, kam to opřít na autě aby mi to nepřekáželo při práci a aby to neudělalo nějakou škodu. Všecky Octavie I mají pomačkaný prahy od gumárníků kteří nevědí kam se dává zvedák.
Evlo 23. září 2018, 12:37
beastar: Natocil jsem ti videjko


(temto podperam verim :) )

Tento příspěvek byl 23.09.2018 v 12:37 upravován.
Jan Machač 21. září 2018, 13:48
martinw: ne na heveru, ale na stojně. Heveru nevěřim. Mam několik zkušenosti, kdy se z heveru stal zvedák, ale už nikoli držák ;-)
martinw 21. září 2018, 12:05
Jan Machač: jinymi slovy cely tvuj zivot zavisi na jednom heveru, slusny...

beastar 21. září 2018, 11:45
Jan Machač: To nespadne. To sem už slyšel tolikrat:)) Jako jo. Prostě se pod tim necejtim dobře. Zlatá díra do země.
Jan Machač 20. září 2018, 21:54
beastar: we takhle jsme postavili dvě auta, co je na tom špatně? To nespadne, dokud do toho nejebneš žigulikem. ;-)
ToMyx 20. září 2018, 13:24
Kvalitní pojištění = nejlepší placebo :-D