Beny: No, efektivně to nevadí ničemu, jediná věc je ta, že ti to "zvyšuje" využití cívky na dvojnásobek. Mně to jen nějak není sympatické, (to je asi ovlivněné trvanlivostí cívek na RX-8), nic víc za tím nehledej :-)
Plus teda samozřejmě pak nemůžeš jet "plně sekvenční" vstřikování, ale to je asi taky skoro jedno, myslím že to maximálně maličko zhorší spotřebu...
sheogh: Myslim si že u kompresoru efektivně nic víc než u atmo nepotřebuješ. Pokud si s tím budeš chtít vyhrát, tak můžeš přidat měření teploty/tlaku vzuduchu před intercoolerem a před kompresorem, ale myslim si že to není nutná podmínka...
Jediné, co vlastně má kompresor v CLK jinak, je elektricky ovládanej obtokovej ventil. Ale to by měla být jenom PWMka (kdybys chtěl, popis ovládání někde v PC mám) a jeden PWMkovej výstup se tam snad najde :-D