načítám data...

Téma Rodinný povoz do 150K

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Franz Kafka 22. dubna 2017, 18:04
Co třeba Nissan Primera (P12) combi, 1,8 120 PS, za 150 000 jde koupit opravdu pěkný kus z hodně dobrou výbavou. Dokonce kombi. Minimálně je to pohodlnější než Octavia. Moje zkušenosti s Nissanem obecně jsou pozitivní a se servisem jsem nikdy neměl problémy pokud se to dělá včas a dobře a to platí asi pro všechny auta.

Samozřejmě budu zase za toho co propaguje VW:)) Ale jestli je to tak jak popisuješ a táta měl OC I, tak asi prostě patří do té skupiny otců o které jsem psal v posledním blogu. Tak mu to neber. Ať si koupí Audi A6 C6/4F alespoň pozná že i v rámci koncernu VW jsou mezi auty docela propastné rozdíly. Se servisem si nemusí dělat hlavu když máte možnost to kupovat za dobře a výběr v benzínu je dobrý včetně šestiválců. Kdyby nezbývaly peníze tak to samé platí pro A4, která je samozřejmě mnohem ovladatelnější a umí v rámci možností i zabavit, i když není to Miata samozřejmě.

Tak a další tip by mohlo být Bmw 520/523/528 e39 z konce výroby. Kvalita a vypadá to pořád k světu. V pohodlí to exceluje akorát snad ta morální zastaralost už na tom je docela vidět.

Chosé 22. dubna 2017, 12:42
Jen karosařina. Podvozek je na tom hůř? Popravdě ani mě to nijak netrápí. Tlumiče s pružinami budou nejspíš Teiny, ramena pochybuji, že jen tak umřou a silenbloky budou asi Strongflex. Nic víc na podvozku asi měnit nebudu.
Regular John 22. dubna 2017, 10:48
Chosé: A byly v tom nacenění díly podvozku? :-)
Chosé 21. dubna 2017, 23:19
Ale kupoval, dokonce jsem si nechával nacenit komplet díly na opravu předku a fakt to není nic hrozného. :)
Regular John 21. dubna 2017, 21:24
Chosé:
Tys ještě na svého Lexe nic nekupoval, nebo co? :-) Problém je v tom, že některé díly u nás neseženeš vůbec a pokud jo, v Lexusu/Toyotě za ně často budou chtít naprosto sci-fi cenovku. Ze zahraničí jde sehnat téměř vše, ale doprava se znatelně prodraží.... A to jsem ani nezmínil ty hodiny strávené hledáním a domlouváním...

Jinak ten ležák z Tipcarsu byl dvoulitr, toto je třílitr
stirling 20. dubna 2017, 16:24
Accorda to je slusna masina
Chosé 20. dubna 2017, 16:16
Regular John: V čem je problém s díly? Cenovky jak Toyota, nic extra drahého a origo. :) Spíš bych se ovšem podíval po manuálu a hlavně za hranicemi na západ. Pokud mě zrak neklame, tak to je ten stejný, co byl na tipcarsu asi rok.

hondziku zkusil bych tátu přesvědčit ať se na koncern vykašle a sáhne po něčem japonském. :)
hondzik 16. dubna 2017, 14:21
Krab - Lexus je super auto, já ho mám na seznamu aut na kterýma přemýšlím, že si pro sebe pořídím. Chtěl jsem IS200, to by mi stačilo :-D A jsem si téměř jistej, že mě s tím táta pošle někam... :-D Ale určitě mu ho ukážu :-)

Goldies - to jsi mně nepotěšil... :-( S-Max byl z MPV můj favorit a snažím se ho pořád hájit a prosazovat :-D Nemohl to být třeba nějakej horší kus? :-D Nechci zase skončit u koncernovýho auta... :-D

Regular John - Outback se nám z poměrně líbil, ale našli jsme jen jednoho s manuálem. Nemáme zkušenosti s automatama obecně a v Subaru je tuším CVT, že jo? Takže z toho logicky máme trochu obavu, ani netuším jak poznat, že převodovka funguje jak má.. Accord jsem ani nenavrhoval, protože kombi je jak rakev a to by mamka neschválila... :-D Na Volvo jsme koukali a je v širším výběru :-)
Regular John 16. dubna 2017, 12:09
Za mě Volvo V70, Subaru Legacy / Outback a Honda Accord 7g.
Sportcross, který sem dal Krab, je taky super auto, ale je to malé a s náhradními díly je to složitější.
Goldies 16. dubna 2017, 12:02
hondzik: blog sem nepsal, ale stalo se to na aute ktere sem znal od noveho. Cca v 70tis se daval plyn (i s primazavanim sedel) a stejne za cca 30tis lehl motor a musela se delat generalka, vydrzelo to snad jen 20tis a znovu :-( jinak motor byl v Mondeu 2002 a jako nebylo to uplne line, ale 2,5 by tomu slusela vice, to stejne plati o s-maxu
krab 16. dubna 2017, 11:52
Lexus IS300 Sportcross : https://www.sportovnivozy.cz/88473-lexus-is-300-sportcross-frydek-mistek

S tím tě ale asi tatík pošle do háje :) .. nicméně tyhle auta moc nejsou, pokud jsou v dobrým stavu bude to i na dnešní dobu hezký a nevšední svezení. Spolehlivost bude dobra, pokud je exemplář v pořádku a bylo o něj staráno.

Jinak volbu u které tě tatík nepošle do háje je asi něco jako toto : Audi A4 1.8T 110kw, (2000-2003 nějaký takový) a najít nějaký zachovalý. Tomuto bych klidně šanci dal, navíc za dobrý peníz : https://auto.bazos.cz/inzerat/73170603/Audi-A4-18T-benzin-110kw-kombi.php

hondzik 16. dubna 2017, 11:34
To je rychlost reakcí :-) Díky ;-) Ja bych osobně zařadil i japonce, otázka co táta :-D Avensis a Mazda 6 nemají zvýšený posez a to je celkem priorita. Ale třeba Mazda 5 by taky nemusela být špatná :-) Osobně se mi jináč Avensis i Mazda 6 líbí.

Goldies - Mohl by jsi mi prosím napsat něco o fordu nebo dát odkaz na tvůj článek, pokud jsi ho někde psal zkušenosti :-) Jak ten dvoulitr jezdí? bude stačit na S-Max? Ale nejsme nějak náročný na dynamiku, v oktě byla 1,6i 75kw...

CZmisak - díky za odkaz, nemáme to ani nijak daleko, jsme z Chrudimi :-D zkusim nadhodit :-)


CZmisak 16. dubna 2017, 11:10
Japonskej kombík, ideálně s dvoulitrem, a jezdíš jak pán. Akorát mrkni zespoda, ať to už není shnilý.
Jak už psal Goldies, u Subaru na plyn bacha, často nemají tvrzený sedla ventilů a zaklepávají se.
Třeba https://auto.bazos.cz/inzerat/73770978/MAZDA-6-20i16VLPG-BEZ-KOROZE.php
Goldies 16. dubna 2017, 10:48
Jen u Subaru opatrne s LPG, pry jsou na ne dosti háklivé... to stejné platí u Fordu (osobni zkusenost s 2.0 Duratecem).
Ve vyberu mi chybi napr. Avensis, Mazda 6 popripade Acord :-)
hondzik 16. dubna 2017, 10:38
Jelikož jsem kluk šikovná a tátovi jsem rozstřelil jedničkovou oktávku, nastalo vybírání auta nového. Tátu se mi povedlo přesvědčit, že za cenu oktávky se dá najít i novější a líp vybavené auto, ale koncern má prostě rád.

Hledáme minimalně auto velikosti oktávky ideálně, aby se byly sedadla výš a nastupování bylo pohodlnější, kufr minimálně jako oktávka a dalo se v něm přespat (spíš jako nouzovka). A jelikož náš roční nájezd není nikterak velký volíme a většina cest je do 50km jako motorizaci zážehový motor ideálně na lpg. Cenový strop máme 150 tisíc.

Do užšího výběru se nám dostali tito zúčastnění: Subaru Outback 2,5i, VW Touran 1,6 a Ford S-Max 2,0. Subaru má výhodu zvýšeného podvozku a čtyřkolky, Touran má výhodu záměnosti dílů v rámci koncernu ke kterým máme u známého přístup a stejný rozměr pneumatik co jsme měli na oktávce a Ford je prý dobrý podvozkově, má u mně největší sympatie a má celkem pěkný výbavy.

Zajímají mě názory ostatních jak ohledně aut, tak ohledně náhradních dílů a provozních věcí. Táta má obavu z vyšších cen dílů na Ford.

Rád uvítám i další nápady co ještě zařadit do výběru.

P.S.: Kdyby se se dotaz objevil na hlavní stránce, bylo by to super :-)