načítám data...

Téma Rada s výběrem auta

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Tomáš Trýska 10. února 2020, 22:48
Stecky: Zpravidla to je řešitelné. Problém nastává jen u světel s vroubkovaným sklem.
Stecky 23. ledna 2020, 11:55
Čau Všichni chtěl bych vědět jestli někdo ma zkušenost se přestaubou světlometu na pravostranné autě, ne vyměnu auto je Jen pravostranné Dík za pomoc
krab 06. října 2019, 21:37
Sorry : teď jsem neviděl - že chcete 2.0 Duratec. Tak je asi v pohodě. Ale zas to nebude dynamicky hitparáda, ale spolehlivý snad bude. Ale více méně bych doporučil radši opravdu ten 2.5 20V Turbo, pokud to rozpočet a nároky na palivo dovolí.
krab 06. října 2019, 21:34
Martin88: Obávám se, že se najdou důvody proč se raději držet zpět od TFSI tak i od 2.0 Ecoboost. Ale je tu jedna třetí možnost.

Ford Mondeo 2.5 20V Turbo: tenhle motor je Volvo, najdete ho i ve Focusu ST225 (který jsem pár let vlastnil) a je to vynikající motor a 6st. převodovka je taky bez potíží. Kamarád má jiný ST225 a taky neměl za 3 roky jedinou poruchu související s motorem nebo převodovkou.

Výhoda je, že v Mondeu bude vždy ve spojení s velmi pěknou výbavou Titanium nebo Ghia a navíc má ještě moc hezký brumlavý zvuk. Jedinou nevýhodou je o trošku vyšší spotřeba paliva oproti koncernovému TFSI nebo Ecoboost.

Focus uměl při klidné jízdě jezdit za 8.5 litrů / 100 km , při normální a po městě kolem 10-11. V Mondeu bych počítal mezi 9 litry ( delší trasa a víc mimo město) a 12 litry (vyloženě jen město anebo vysoká rychlost po dálnici). Ale ve výsledku ani Ecoboost i TFSI na tom nebudou o moc lépe. Jsou to přes 10 let stará auta a tyhle přímovstřikové turbobenzíny už prostě 100% spolehlivé nebudou. Kdežto tenhle pětiválec Volvo 2.5 20V Turbo bude fungovat spolehlivě dál.

Výběr je užší, ale věřím, že dobrý exemplář najdete.

Passat vs. Mondeo : Mondeo je usedlejší, pohodlnější, širší a větší. Passat je takový tvrdší, uvnitř chladnější, no zkrátka klasické německé auto dle očekávání. Mondeo MK4 je taková "poevropštělá amerika".
Martin88 06. října 2019, 14:17
Ahoj, už několik týdnů vybírám a dumám a jsem v koncích.

Přemýšlím nad VW passat (2006 - 2009) 2.0 FSI nebo 2.0TSI/TSFI. Nebo Ford Mondeo Mk4 2.0i duratec.

Vím, že Passat bude v rámci TSI/TSFI dynamičtější. Spíš mi jde o o to, zdali mi tu prosím někdo neporadíte ohledně motorů. Slyšel jsem mnoho názorů ohledně TSI/FSI/ TSFI motorů u VW. Podle někoho katastrofa, podle někoho jiného obstojné motory. Jak jsou na tom prosím spolehlivostí? Co se případnmě kazí, na co se připravit? Rád bych si auto nechal dlouho, zatím se přikládním k atmosférickému dvoulitru u Mondea. Prý ty motory VW jsou stejný jak u Škodovky a tam to není žádná výhra, dle zkušeností.

Díky moc, budu vděčný za jakékoliv rady, jsem už v koncích :)
Vojta Nekvapil 18. února 2019, 17:13
Že takové problemy jsme měli s Rover 620sdi i když to je Honda Accord.
126560 11. února 2019, 08:11
Přeji dobrý den. Chci si koupit Lexus LS 430 kolem r.v. 2005. Ale odrazuje mne servis. Mám mercedesy a ty mi opraví každý mechanik. Ale jak jsem tady četl tak je Lexus problematický na servis, jelikož jej moc mechaniků neumí, i když je to jen TOYTA. Co vy na to?
tsj613 07. února 2019, 10:57
Ahoj,
co by jste mi doporučili za terénní pick up 4x4, benzín nebo LPG v ceně 150-300t.kč? Samo v automatu, manuál je otrava.
Dík
Vojta Nekvapil 16. ledna 2019, 23:30
Mno. Jelikoz se zacina mluvit o silnicni dani podle euro normy zapsane v TP, tak pomalu koukamcim nahradit moje 316i (1,6l benzin). Takze kterou euro4 V8 za nizkou cenu by jste doporucili? :D

Tento příspěvek byl 16.01.2019 v 23:31 upravován.
krab 28. listopadu 2018, 14:50
Otázka je specificky ten prodejce z Jablonce. Tu a tam na jeho nabídky kouknu, protože má fakt zajímavá auta. Teď tam má i za 2 kila Clio 197 F1 R26 edition, černou, z Rakouska s nájezdem 172 tis. km... Ta se mi zamlouvá tím, že to byla limitovaná edice a je jich málo, navíc má cupový podvozek a recara. A podle fotek vypadá hodně dobře. Otázka je realita... A jestli má smysl investovat do auta s takovým nájezdem nebo sedět a čekat na zajímavější kousek. Teď je zima, takže není kam spěchat...

320Si : jednu dobu se mi hodně líbila, ale byl jsem tedy informován, že ty bloky motorů praskají ( nebo hlavy, teď nevím co) a v zásadě se asi nevyhneš dražší opravě. Záleží na jaký použití bys jí chtěl... to je takový auto čistě "must have" pokud to chceš vážně kvůli té historii a příběhu proč to auto vzniklo a oceníš to. (ať tě má okolí klidně za podivína...)

Alpina : na sportovních vozech je za 390 ještě jedna od soukr. majitele a tu bych považoval za lepší kup. Je to E46 B3S a má manuál. To je zajímavější. Navíc "S" znamená, že má blok 3400 cm3 , ne na bázi M54 motoru, ale S52 + hlavu z US M3 (E36). Těch informací jsem zatím beztak moc neposbíral, ale docela mě to zajímá jak to přesně je vyrobené a docela bych i rád někdy dal s majitelem řeč a zkusil zjistit, zda by nechtěl mít o autě recenzi. Protože ucelených informací o Alpinách moc není.

Core : záleží fakt jestli to hledáš pro běžný ježdění nebo jako druhý auto pro radost. Ono to může sloužit jako obojí, obzvlášť ta Alpina Touring, ale musíš počítat, že může nastat nemilé překvapení při nějaké opravě. Alpina má dost svých dílů a nebudou u všeho druhovýroby, ale to už víc hádám než vím.. Normální lidi si budou myslet, že patříš do blázince, dát skoro 400 litrů za E46, ale nad tohle bych se docela v pohodě povznesl :)
skretik 28. listopadu 2018, 14:29
Vavris ma docela pravdu ... ten rozptyl mas znacnej :)
fakta - bmw, 350k, tak nejak raritka - z toho soudim nebude zrovna daily

... no ja za sebe, protoze jsem SUV-hejtr a tihnu spis k tem sportovnejsim vehiklum citim povinnost te popichnout s Z3 Coupe / Z4 Coupe :)

a jestli jsi "nic nenasel" tak nezbyva nez kouknout za hranice, spojit se s nekym kdo to vozi
Tomáš Vavrečka 28. listopadu 2018, 11:34
320Si, Alpina, X5 s osmiválcem... hmm... hele, já myslím, že to je fuk, prostě si kup to, co se ti líbí
CerVus 27. listopadu 2018, 21:15
To 320si je past. Už jen fakt, že se motor dožil 130t km ho řadí do malé skupiny rekordmanů. To by snad stálo za úvahu jen, kdyby mělo motor od výrobce už měněný s tím že by člověk měl jakous jistotu, že mu dalších pár desítek tisíc km vydrží. Na denní ježdění je to šílenost, jako investice možná... ale na to má už zas velký nájezd.
Core 27. listopadu 2018, 19:49
Limit je cca 350 a za to hezke emko nekoupis.
Core 27. listopadu 2018, 19:48
skretik:
https://www.sportovnivozy.cz/103527-bmw-x5-48is-bruntal
Ahoj.Dekuii za postrehy.Nic hezkeho jsem v kategiriich ktere nabizis nenasel,tak snad jen tohle....
skretik 27. listopadu 2018, 07:50
rozdilnejsi auta to snad byt ani nemuzou :D
ta alpina bude fest pohodlíčko (furt 3er) , ale podeziram ji ze i s minimalnim nakladem bude atakovat 2tuny - to uz bych si mohl koupit treba E39 540i, vaha stejna, zvuk lepsi, pohodli lepsi (ale bez 4x4) a 4,4 > 3,3
... takze ja bych si vybral to 320si, protoze sport a tak ... akorat bych nesmel psat do guglu "n45 engine block cracking" pak bych si zjistil jestli jde pouzit blok z klasickyho n42 / n46 ... a pak bych si koupil E87 130i
takze moje odpoved = ani jedno, myslim si ze "jízdně lepší" napady jsem postihnul, ale je to plebs, jestli jde o to mit raritku - nasetrit na jakykoliv M, vsechny jsou zajimavy / cenny

Tento příspěvek byl 27.11.2018 v 08:00 upravován.
Core 26. listopadu 2018, 18:35
bkralik 02. června 2018, 13:10
beastar: Jo, tak to samozřejmě - i když to tak vyznělo, tak to neměl být důvod k tomu ten PF nekupovat... Spíš jen to, na co si dát pozor při a po koupi...
beastar 30. května 2018, 15:15
Lukaso: 4n15. Problémem je turbo. Mivec takže mega moderní přetechnizovaná nafta. Potencionälní riziko číhá všude. V zásadě by tam nemělo bejt nic neobvyklého.
beastar 30. května 2018, 15:08
bkralik: Dobrý no. Přestože máš pravdu. Je opravdu málo motorů který chyby nemaj:) A prohlídnout to musí stejně.