načítám data...

Téma Mid-size convertible

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Vavris Vavrisovic 05. března 2015, 14:20
No, kdyby Alfa měla stále tak kvalitní karoserie, jako kdysi u Alfasudu, tak by flexa ani nebyla potřeba, stačilo by počkat, až naprší :-D

Tento příspěvek byl 05.03.2015 v 14:20 upravován.
Caddy 05. března 2015, 12:48
Vavris: namitat lze to, ze k ni potrebujes flexu (a stejne to nikdy nebude ono), abys dosahl hlavniho cile shaneni :-D

Tento příspěvek byl 05.03.2015 v 12:49 upravován.
Vavris Vavrisovic 05. března 2015, 07:51
Já si naopak myslím, že jakákoliv bussová Alfice je řešení, proti kterému nikdo nemůže nic namítat... Třebaže šlo na začátku o ležérní kabrio :D
Caddy 04. března 2015, 19:26
Koukam, ze to dopadlo dost podivne :)

Ale stejne prispeju - LeBaron je super auto, nadcasove, krasne a prijemne na jezdeni. Ale sehnat pekneho je skutecne uz temer nemozne. Stratus/Sebring jsou taky pekni, ale proti Baronovi to nejak neni ono, hlavne ten interier se mi nelibi vubec, palubkou to proste zabili. Ale zase proc ne. A Saab 9-3 je taky super, mozna nejlepsi, s cim jsme v teto tride zatim jel, fakt povedene a prijemne auto :)
Mare34k 02. března 2015, 11:24
Včera jsem si jel pro nějaké to auto pro radost. Vyrazil jsem směrem Praha, první zastávka byla v "autosalonu" Kbely, podívat se na tento Stratus: http://auto.bazos.cz/inzerat/43386875/Prodam-kabriocabrio-kabriolet-CHRYSLER-STRATUS-20-TOPSTAV.php
Zajímavá zkušenost, má první osobní s podobným autem. Očekával jsem "americké zpracování" ... realita více než předčila očekávání :D Auto bylo sice vzhledově pěkné a neuvěřitelně pohodlné, a jak je zde napsáno tak také opravdu prostorné. Celkový dojem by byl dobrý, ale auto nebylo v TOP stavu, ani ve stavu odpovídajícímu ceně. Množství menších nedodělků. Motor s autem opravdu nedokáže moc pohybovat. Nechtěl jsem raketu ale tohle nejede vůbec. Prodejci byli sympatičtí, nemůžu si na jejich jednání absolutně stěžovat. Zajímavé prostředí "salonu", který se zabývá pravděpodobně ojetými luxusnějšími a sportovními vozy. K vidění bylo cabrio Porsche 911 (996), Maserati někde zhruba z přelomu milénia a třeba ještě E46 330i ve stavu nového auta.

Další zastávka byla ba druhé straně Prahy, prohlédnout auto, o kterém tu zatím nebyla řeč: http://auto.bazos.cz/inzerat/44092627/Prodam-audi-80-cabrio-23i-rv1992.php
Zvenku pěkné, myslím, že skvělý základ pro super stylovku, co i docela dobře pojede minimálně v přímce a bude mít krásný zvuk. Nicméně docela dost práce na autě. Některé závady možná dané tím že auto dlouho stojí v zimě, ale i přes to je to kousek k "nenáročné renovaci". S prodávajícím je rozumná řeč, pokud někdo o podobném autě přemýšlí a nevadí mu nějaká ta práce, doporučuji prohlédnout.

Na dálnici směrem domov jsem se ještě rozhodl otočit a podívat na jedno auto, z úplně jiné kategorie. Rozhodnutí přišlo náhle. Domů jsem přivezl Alfu Romeo 166 3.0 V6. Sice je to auto které je tu docela propírané, ale i přes to možná napíšu do tohodle vlákna nějaké postřehy :). Vybíral jsem sice v podstatě úplně z jiné kategorie, ale ta 166 byla nejlepší auto, v jakém jsem seděl za poslední dobu :)
BobAsh 27. února 2015, 19:08
Mare34k: V Čechách se bude hezkej Lebaron hledat blbě. Ale protože se to prodávalo oficiálně v Evropě, bude jeho přihlášení z Německa dneska už stejně jednoduchý jako u jakýhokoliv "obyčejnýho" auta.

Středně hezkej bude za pár šupů, do kila bude i opravdu, opravdu libovej:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/chrysler-le-baron-v6-3-0-lx-gtc-klima-sehr-gepflegt-veitsbronn-bei-n%C3%BCr/183109648.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=5700&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Mare34k 27. února 2015, 17:06
Jo ty zadni sedadla jsou dorá věc, přece jen jsou chvíle kdy je člověk ocení. Skloňuje se tu Lebaron cabrio. To auto se mi libí, celkem můžu tehle design. Cítím v tom více ameriky než v dalším modelu. Klidně bych ho bral, nevím kolik by stál kousek v pěkném, použitelném stavu. Ale vím že žádného takového jsem stejňe v ČR teď neviděl. A renovovat opravdu teď nechci. Servisovat samozřejmě ano, ale renovovat ani nenáročně. Lebaron je ale zajmavá kára:)

Tento příspěvek byl 27.02.2015 v 17:07 upravován.
BobAsh 27. února 2015, 15:52
Vavris: Já vzadu v Lebaronu jel, a i když to nebyl úplně zázrak, tak to přežít šlo. A pořád je tu možnost ježdění se střechou - což se, když zrovna potřebuješ odvýzt lidi, může dost hodit.
Mare34k 27. února 2015, 11:49
Rádoby čtyřmístnost neplyne tak úplně z potřeby transportu více osob, jde o něco trochu jiného. V současnosti jsem stále ještě majitel jistého roadsteru mnichovské značky a hledám trochu změnu. Z3 je i přes základní engine fajn zážitek, ale pokaždé, když do něj sednu, to auto mě prostě nutí jet rychle a agresivně. Nechci aby to dopadlo špatně :D Roadster = super zkušenost, chci se k tomu jednou vrátit, ale teď hledám změnu. Alfa 916, jakkoliv mě nenechává chladným, by nic neřešila. Chci se uklidnit, jezdit pohodlně, stylově. ...klidně ,,městskými rychlostmi,,. Derivát tuctovky se mi pro tento účel nezamlouvá, proto jsem odmítl megana a 306. Kabrio chci, protože jizda s nebem nad hlavou se mi opravdu dost zalíbila nechci se ji vzdát. Chrysler mi zase přišel jako možnost ochutnat alespoň kousek ameriky.

Clk z výběru vypouštím díky vyšší ceně a absenci přidané hodnoty, se kterou souhlasím.

Díky všem za příspěvky, je fajn inspirovat se u opravdových enthusiastů :)

Výběr auta je pro mě občas dílem okamžiku a je možné že ač se o kategorii aut, která je předmětem tohoto topicu zajímám již delší dobu, tak nakonec obětuji střechu a usadím se do vozidla z kategorie ,,luxus chudého petrollheada,,

Ještě nakonec: É tři šest je určitě na kandidátce...jen najít TEN kus. V tomto případě lpím na R6. Akorád bych se v něm asi tak úplně nevyklidnil :D

Tento příspěvek byl 27.02.2015 v 11:54 upravován.
Apache 27. února 2015, 10:45
...no a pokud se nebude lpět na rádoby čtyřmístnosti, pak je naprosto jasná volba Spider 916! Do autorovy zamýšlené představy o rozpočtu "kilo max se všim všudy" se 2.0 TS vejde naprosto pohodlně (na Alfistech je teď zrovna na prodej moc pěkný žluťák za 70) a ikdyby se mělo přitlačit na Busso tak předface 12v by nemusel být tak šíleně přes rozpočet jako jiné navrhované stroje :-).
Vavris Vavrisovic 27. února 2015, 09:46
U Mercedesu nevidím oproti 9-3 a C70 žádnou přidanou hodnotu, obzvlášť když patří do generace, kdy Mercedesy obecně začly jít se spoelhlivotsí a trvanlivostí tak trochu do kopru...

Ad plná "čtyřmístnost" kabrioletu, sám jsem to ještě nikdy neabsolvoval, ale veškerá čtyřmístnost je údajně omezena téměř městskými rychlostmi, protože pak už se to vzadu nedá vydržet. Takže pokud není čtyřmístnosti potřeba třeba z důvodu nutných přesunů klidně s nataženou střechou, asi bych na ni úplně nelpěl...

mimochodem, do kila půjde určitě sehnat i hezká E36 Cabrio :-)
BobAsh 27. února 2015, 01:04
Mare34k: Stratus je docela příjemný vehikl, stejně jako jeho předchůdce Lebaron. Spolehlivost je taková Chryslerovská (mám pocit, že ke spojení Fiatu s Chryslerem došlo kvůli tomu, že mají podobné firemní kultury), ale není to nic vražedného. Jak jezdí Stratus nevím, ale soudě podle ostatních cháček z té doby (něco málo jsem najezdil např. v tom Lebaronu) je to taková "poevropštělá amerika". Menší, obratnější, živější než typická US obluda, na evropské poměry pořád měkké a neohrabané.

Ve srovnání s Volvem nebo Saabem hádám, že Stratus bude dost zásadně vyhrávat ve "čtyřmístnosti" - zadní sedadla jsou opravdu pro lidi.

Nešel bych do dvoulitru s manuálem, k tomu autu se kvedlačka nehodí.

Alternativa, kdyby se přitlačilo na rozpočet, je Mercedes CLK. Ty jsou momentálně těsně nad kilo.
Mare34k 27. února 2015, 00:42
Díky za reakce :) Dovolím si odpovědět na vaše rady. Co se týče aut jako je Peugeot 307 CC, popřípadě Renaul Megane CC, tak bohužel, tato auta mě nic neříkají, nelíbí se mi a nemám nutkání je vlastnit, i když pro někoho to jsou určitě dobrá a zajímavá auta. Co se týče Sebringu, ano vím že se tento model dá sehnat dané relaci a vím že má lepší šestiválcovou motorizaci, ale nelíbí se mi vzhled sebringu, stratus je mému vkusu bližší.

Saab 9-3. Ano to je velmi dobrý nápad. I já na něj již pomýšlel. Nemá cenu nic skrývat...přiznám se. Inzerci sleduji poměrně dost. Asi o hodně víc než je považováno za normální. Nevím o jediném normálním inzerátu na 9-3 cabrio v požadovaném rozpočtu :(

Volvo se mi líbí velmi :) Nenapadlo mě zatím proto, že jsem si nemyslel že se C70 v cabriu dá sehnat za takové peníze. Líbilo se mi však natolik že jsem ho hledal ve variantě coupe.

Pokud by někdo chtěl diskuzi trochu rozvinout, jen přihodím nějaké detaily do zadání. Trochu zádrhel je s penězi, jak jinak. Naznačoval jsem strop rozpočtu někde okolo 100. Jedná se však o celkovou částku vyhrazenou pro účely auta pro radost, včetně nějakých těch servisních nákladů a poplatků. Proto jsem třeba hned na začátku psal o stratusu - dá se pořídit za příznivou cenu a na více náklady je pak dostatečný prostor. To volvo je moc pěkné ale s cenou by se muselo značně pohnout, jinak je to celkem nahraně :)

Jinak kritéria nějaká pevná vlastně nejsou. Auto se mi musí líbit, dělat mi radost, nebýt obyčejné, ale naopak originální - taková auta mám rád. Bylo by fajn pokud hodlá někdo přispět, kdyby se ještě chvíli držel tématu "cabrio pro 4" , ale pokud by se to mělo zvrhnout na "zajímavá pohodlná neokoukaná kára do 100", nebude to vadit, bude to lepší inspirace než nic ;)
onsad 26. února 2015, 23:59
Do 100 000 Kč a stratus z konce 90. let? Když kolem 100 000 Kč je Chrysler Sebring z roku 2000 http://www.sauto.cz/osobni/detail/chrysler/sebring/16226179?goFrom=list.

A potom se mi do 100 000 Kč líbí Peugetot 307 CC a Renault Megane CC. A když už je tu volvo, tak co nějaký Saab 9-3, nebo tak něco. Ale nevím jak to mají tyhle auta s počtem sedadel.
Vavris Vavrisovic 26. února 2015, 22:07
Ahoj, se Stratusem bohužel neporadím. Pokud je ale cílem sehnat plavné čtyřsedadlové kabrio, tak bych do výběru určitě neopoměl zařadit Volvo C70 ;) Tak trochu bych tipl, že ve všech podstatných vlastnostech, krom provozních nákladů, bude Stratuse porážet na hlavu... A ten pětiválec zní fakt krásně...

http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/c70/16109387?goFrom=list
Mare34k 26. února 2015, 18:46
Ahoj, snažím se vybrat si nějaký kabriolet na léto. Z kombinace požadavků (rozpočet) a osobního vkusu mi vypadl Chrysler stratus cabrio z konce devadesátých let. Líbí se mi vzhledově a očekávám od něj pohodovou & pohodlnou jízdu s větrem ve vlasech a i když to sice není pravé americké auto tak i nějakou tu "atmosféru". Zná někdo tahle auta a napsal by o nich něco? Případně poradí někdo nějaký jiný, ojetý stroj ? (pohybujeme se v cenové hladině do 100 tisíc kč, prim hraje stav konkrétního vozu a zároveň, čím levněji, tím lépe)

V inzerci nepříliš překvapivě není těchto aut moc velký výběr. Bral bych motor V6 + automat, ale alternativou je i R4 spřažená s manuálem. Vím jen, že V6 motor je od mitsubishi a objevuje se ještě třeba v galantu...ale nic moc víc. R4 je myslím 16v s původem v americe ... jisté je, že o dynamiku tady nejde, ta bude šnečí asi u obou motorů, preferuju V6 protože to je V6. Spotřeba mě sice zajímá, ale není úplnou prioritou, auto budu provozovat jen v létě a nebude na něm pravděpodobně ležet plná tíha každodenního ježdění.

Shrňme si to. Auto se mi líbí, bral bych ho. Ale moc o něm nevím. Prý ho trápí koroze (mohla by být ke kabrioletu milosrdná) a závady elektroniky (prý nikterak vážné). Auto bude dostávát běžnou údrždbu v plné výši, ale nemámám zájem o koupi vozu k renovaci, hledám spíš něco pěkného. Nevadí mi slabší dynamika ani nesportovní podvozek, hledám spíš něco nenuceného, plavného.

Pokud bude mít kdokoliv k tématu "pohodovka na léto" jakékoliv připomínky, poznámky, rady, podněty případně zkušenosti a doporučení budu rád. Vkládám do tohoto fóra velkou naději :D

Tento příspěvek byl 26.02.2015 v 20:14 upravován.