×
Editace
Nahrávám...
Autíčkář
Přihlásit se
Inzerce aut
Registrace
Přihlášení
O nás
Skrýt/zobrazit menu
Autíčkář.cz
E-shop
Trička!
Fórum
Vyhledávání
Testy a Recenze
Blogy
Přihlášení
Kafe&Káry
Auta dne
Trackday a Plechcup
načítám data
...
Téma
Meziplyn
Fórum
Obecné
Meziplyn
Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
1/3
Starší
Nejstarší (3)
kvalita komentáře: 0
BigBang
19. června 2016
, 18:15
Na Sharanu se o ně snažím v podstatě pořád a už jsem si to tak nějak zažil, byť ne vždy se trefím. Když potom přesednu do nový Fabie, tak si buď rozbíjim čelo o volant nebo na plyn vůbec nedosáhnu. Brzda má moc ostrej nástup, takže pokud bych nepotřeboval opravdu prudce brzdit, tak nevím jak to provést. Asi začít nosti podpatky :D A nový Dobló mě ten meziplyn ani nenechalo šlápnout...
kvalita komentáře: 0
spooon
23. března 2016
, 00:16
ono to občas pomůže i u normálních aut. Na Mondeu sem měl problém s vzdáleností mezi plynem a brzdou - meziplyn sice šel, ale nohu sem měl na brzdě jen kousek, tak to bylo takový riskantní. Ale nez sem si vyrobil rozšíření plynu, tak šlo auto do motorového nebe.
kvalita komentáře: 0
PepaSFI
22. března 2016
, 15:13
nástavce na plyn se dělaly do starých škodovek počínaje 1000MB až po řadu 120 a její odvozeniny. Tam byl plyn hodně utopený a navíc opačně pohyblivý "od podlahy". Ale dalo se to i bez nástavce, jen obráceně než se obvykle dělá. Pata na brzdě a špičkou plyn. Teda né že by se s tím dalo kdovíjak dovádět, reakce na plyn všelijaká. Já si tím pomáhal při rozjezdech do kopce, ručnice za moc nestála.
kvalita komentáře: 0
spooon
22. března 2016
, 09:55
udělátko na plyn, který ho přiblíží výškově k brzdě. Jinak zatím sem ještě nejel v autě, kde by to bylo vyloženě nemožný, zkus si ve stojícím autě najít vhodnou techniku, časem to vypiluješ a tradá, můžeš meziplynovat
kvalita komentáře: 0
Sasakr
21. března 2016
, 21:04
Jel tu někdo v Géčkový Astře? Plyn je nesrovnatelně níž, než brzda, takže nějak nevím, jak to technicky provést. Dalším problémem je dost líná reakce otáček na plyn :-/
kvalita komentáře: 0
Trinom
02. března 2016
, 19:41
Víte v jakým autě jde dávat parádní pata-špička? V 806ce. Špičkou brzdíš, patou přidáváš plyn. Místa na nohy spousta, pedály v dobrý výšce, prostě paráda :)
kvalita komentáře: 0
Adam Forman
27. prosince 2015
, 12:10
Kupodivu jsem se to naučil při podřazování v Chrysleru, kde je to neoddiskutovatelně zbytečný :-D
kvalita komentáře: 0
BobAsh
18. prosince 2015
, 22:15
BAF
: Nesváděj to na pedály, v Pumě to jde (jo, přímo v tý tvojí :-D). To bude nohama.
kvalita komentáře: 0
Greeny
21. října 2015
, 12:18
swein
: hmm, taky pravda :D
kvalita komentáře: 1
swein
21. října 2015
, 08:10
Greeny
: V okruhovém tempu NECHCEŠ přetáčivost? Já jo... :D
kvalita komentáře: 0
Greeny
20. října 2015
, 22:43
přesně tak, v nájezdu do zatáčky v okruhovém tempu tam podřadit bez meziplynu je jasná přetáčivost. Na sněhu to samé. Já meziplyn dávám (teda, jen v autech, kde jsem s pedálama zžitý, zas abych nekecal) a jsem si poměrně jist přínosem co má :)
kvalita komentáře: 0
spooon
20. října 2015
, 15:29
ono stačí i za mokra...co za mokra, i na suchu, stačí dostatečně velký rozdíl otáček a rychlé puštění spojky.
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
20. října 2015
, 15:28
a sloníka prodal :-X
kvalita komentáře: 0
M P
20. října 2015
, 14:48
No, to me zajimalo, jestli je to tak zavazne...:) Ja se zadokolou na snehu vlastne asi nikdy nejel, si tak vzpominam. Tak to mam dalsi cil:D
kvalita komentáře: 0
Vavris Vavrisovic
20. října 2015
, 14:34
Jak to myslíš? Když na sněhu u zadokolky podřadíš bez srovnání otáček, tak si o přetáčivý smyk přímo koleduješ.
kvalita komentáře: 0
M P
20. října 2015
, 14:14
Pozorovali jste nejaky rozdil u zadokolky na snehu?
kvalita komentáře: 0
spooon
20. října 2015
, 13:18
To je otázka, sám meziplyn používám, dokonce i ten „pravý“, sic málokdy se trefím přesně na otáčku, ale rozhodně si myslím, že jsem rychlejší než bez něj. Ono u zadokolky při ostrý jízdě podřazovat bez meziplynu ani moc nejde.
Dokonce sem si vytrénoval reflex, že už ani jinak neřadím, ač sám uznávám, že to je při běžné jízdě spíš pro dobrý pocit. Na druhou stranu, však proto autama jezdíme :-)
kvalita komentáře: 0
Michal.913
20. října 2015
, 12:26
Já teda ´´meziplyn´´ používám jen na oko :), hezčí zvuk, ladnější podřazení ale pouze v normálním provozu pro pocit :D. Jinak jsem názoru, že mááálokdo je shopný využít meziplyn, když jede pilu do takové míry aby byl reálně rychlejší než bez něj. Třeba se mýlím ale přijde mi to technika vhdoná pro opravdové mistry volantu (pedálů :D) a pro drtivou většinu z nás postrádá smysl :)
kvalita komentáře: 0
Adam Forman
20. října 2015
, 06:30
Když jsem se naposledy pokoušel o meziplyn v Pumě, zula mi ta mrška botu. Brzdový pedál má hodně vysoko a plyn naopak nízko. Meziplyn tak přichází v úvahu pouze při ostrém brždění a to v civilním provozu moc nejde. Jo a ta bota mi zůstala zapříčená mezi plynem a brzdou tak šikovně, že motor byl vytočený k 5k a brzda nefungovala skoro vůbec. Meziplyny fajn, ale nechám to raději někomu, kdo se při tom nezabije :-D
kvalita komentáře: 0
Sasakr
19. října 2015
, 18:37
Taky jsem se chvíli pokoušel, ale pak mi došlo, že při těch mých couračkách městem to stejně asi jen zvyšuje spotřebu, když musím šlápnout na plyn a roztočit motor, ne?
1/3
Starší
Nejstarší (3)
Možnosti tématu
Obnovit
Pouze obrázky
Menu fóra
Kategorie
Hledání
Sledované
Historie
Poslední příspěvky
Nastavení fóra
Magazín
Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
3 komentáře
Lexus UX300h: Luxus v kompaktním balení
3 komentáře
Za veterány na Rujánu. Oldtimer Museum Rügen srovnává vozový park východu a západu Německa v průběhu 40 let
4 komentáře
Čínské superauto zlomilo rekord na Nürburgringu. Jaká je ale skutečnost?
0 komentářů
zobrazit další články