načítám data...

Téma LS430

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Joe95 30. října 2018, 15:53
Radohanno: Vedle toho modreho IS sportcrosse :)
Radohanno 27. října 2018, 12:32
Joe95: Kterého??
Joe95 25. července 2018, 16:51
Radohanno: Jéé :) tady se někdo fotil vedle mojeho prcka :)
Radohanno 19. září 2017, 19:12
Jen pro představu jak to nemá vypadat....Teď už auto nevrže a sedí jak přikované...


Tento příspěvek byl 27.10.2018 v 12:30 upravován.
Radohanno 13. září 2017, 09:04
Marks levinson...Podle ceny asi hodně luxusní reproduktory a hifi...Podle výdrže už nikoli..Taková Tesla asi vydrží víc.. :-) Ale dost retra...KIdyž jsem LSko koupil Marks hrál jak o život..Ale cca do roka a do dne začal chrčet basák....Kupodivu se utrhl od koše ??? Kdepak udělali soudruzi z USA chybu??? Myslím že dost poddimenzovali závěs subwoferu... Tak jsem se na to podíval a jediné co jsem udělal že jsem zalil díry lepidlem..Ale po 2 letech se to utrhlo hned vedle....Jediné řešení nový reprák?? A nebo?? Opravná sada. Trochu goglování po americkém lexusforu a měl jsem jak návod tak i odkaz...Kupodivu je to problém u 100% vyrobených LS430... Po 5ti letech basáky končí..Takže se objednala opravná sada za 11 dolarů a já jsem se pokusil svépomocí o profesionální opravu.. Trochu strach jsem měl..Nový reproduktor stojí v USA 7800kč u nás 17700kč??? Asi si platí 1 třídu!! :-) .Vše dopadlo perfektně a basák opět duní..Oproti BOSE co mám v Omeze ,je naladěný Marks levinson pro poslech spíše vážné hudby, ale zvládne i trochu dunivější akce...
Radohanno 13. září 2017, 08:51
Možná bych se po čase mohl zase pochlubit co se na ,podle recenzí spolehlivém voze ,pokazilo.....Největší peklo s Lexusem je vrzání od přední nápravy...Vlastně dosud není dořešené, ale stálo to už spoustu peněz..I když jen zlomek toho co bych vyklopil u nás... Takže asi takhle..Někdy v dubnu se začínalo ozývat divné vrzání...Šel jsem pod auto a koukal a koukal...Nic jsem nevykoukal a tak jsem na radu opraváře promazal všechny klouby ..Pěkně postupně a při jízdě jsem hledal odkud se to ozývá...No nenašel jsem nic...Takže šlo auto na jámu a pomalým popojížděním a bržděním se našel utržený silentblok...Super ...říkám si.. Zajdu do Toyoty a objednám?? Ale ouha ?? U nás v ČR nelze objednat zvlášť ,ale pouze s domečkem za 5600kč kus... Díky že mám kamaráda ,který umí objednat odkudkoli ze světa..Takže 2 kusy za 1700 i s poštou z Ruska... Ovšem problém se nevyřešil..Ale naopak se našel další problém..Ohnutý šroub upevnění tlumiče a poškozený silentblok..Takže opět kolečko..Toyota-tento díl vůbec nedodává!!! Kamarád?? Není problém Febex běžně dodává...za cenu 4 kusy za 2000kč..... Natěšený jsem letěl do servisu..Ale ouha při demontáži se rozpadl další silentbolok..Vlastně poslední na spodním ramenu...Popravdě už mě vstávaly i vlasy co nemám...Takže kolečko,Toyota-dodává pouze s celým ramenem za 7700kč kus.. Z Anglie celá sada 4 kusů za 2260 i s poštou!!! Výměna mě čeká příští týden a vlastně se stabilně modlím i když jsem ateista ,aby to vrzání konečně přestalo....Zase bude přední náprava po kompletní opravě a díky kamarádovi i za rozumný peníz..Kupovat díly od českých dealerů kterí mají marže v řádu stovek procent je sebevražda...

Tento příspěvek byl 13.09.2017 v 08:53 upravován.
Radohanno 17. listopadu 2016, 18:58
Adam-rozvody měnili v Toyotě.Za cenu starší toyoty,ale materiál jsem si donesl svůj asi za polovinu ceny origo Lexus..ale mám kladky INA, řemen Conti a pumpu Nissens.....sice se šklebili ale tehdy jsem neměl nikoho kdo by se do toho pustil..Každý mi říkal ..Jojo kdybys měl VW tak jo ale Lexus???
adam7c3 10. listopadu 2016, 12:58
Můžu se zeptat, kde si nechával měnit ty rozvody? Mám SC430 se stejným motorem a váhám, jestli to dát do autorizáku, nebo koupit sadu + vodní pumpu a nechat to vyměnit jinde.
sheogh 10. listopadu 2016, 11:05
Presne stejny zjisteni - stary RNS810 a funguje bezkonkurencne. Jak rychlost "chyceni" satelitu, zadny poskakovani po mape any v uzkych ulickach apod..
Radohanno 10. listopadu 2016, 09:34
Další fintu co na mě Lexan nachystal je volant...Evidentně nemá rád zimu...Asi měl žít někde na jihu...Protože celé léto ta mrcha šlape jak hodinky a jak začnou ranní mrazíky hned se něco posere...stejně jako loni tak i letos...Sednu otočím spínačkou a??? Volant sice přijede ale zůstane v horní poloze..A Lexan ví že ho mám rád níž!!!... Tak rozborka ..drbnout do motorku ,trochu promazat závity a hurá lítá jak nový...Pak 3 dny stál a co by jste řekli..mrcha nevděčná...už ani nechtěl přijet automaticky??? Musel jsem ručně .....A nahoru dolů ani ručně...tak znovu rozebrat ..potočit motorkem a zatím šlape...Kdyby šlo nějak to najíždění odpojit jako u zrcátek??? Ale asi nejde....No zrcátka..To je to samé...Jak uhodí mrazíky začnou blbnout...Mají funkci sklápění...takže jakákoli kombinace ...sklopí?? nesklopí?? jedno?? Obě?? je to fuk....A ještě při couvání mají sklopit dolů...To je taky loterie...Ale jinak pohodová kára na léto...Zimenku prostě nemusí..je to už paní v letech a má něco nalítané...Ovšem co se důležitých věcí týká zatím šlape...Jo zase jedna hadička nová...vedoucí z hlavy válce do škrtící klapky...ztvrdla tak že netěsnila a přisávala malé množství vzduchu...A Lexan je na tohle citlivý...jak někde něco netěsní hned se klepe jak ratlík...Jako kdysi když prasknul ten jednocestný ventil z převodovky do klapky...když jsem dal D zdechl motor?? Blbost za 360kč...Ale jinak poježdění parádní...včera cca 120 km.. Navigace kupodivu šlapala a i přes spoustu uzavírek jsme dojeli...nevím kudy, byla tma a mlha ,ale jsem doma...Na to že má navigace už 14 let je lepší než ty nové ....porovnával jsem to s navigací v mobilu a ta nestála za nic....Jen aktualizace už nejsou...
Radohanno 10. listopadu 2016, 09:14
Takže co nového??? Hlavní je že výfuky už konečně vyfukují...Made in Poland...Potrápily mě trochu...neseděly jak měly. Takže jsem musel navštívit servis ,automechanika a jeho hořák a trochu tomu šmejdu domluvit...Kupodivu na to že byly za zlomek ceny originálů, mají rozumný zvuk..hmmm teda spíše nezvuk...Jsou prostě rozumně tiché...Foto nějak není...ale co na výfuku záleží...Další problém mě trápil cca 4 roky..pomalu mě černalo zrcátko...olezlo až do poloviny...Ale bylo spolujezdcovo tak mě to jako řidiče netrápilo...Až po nějaké době jsem však přišel na zajímavou věc...jezdím v autě sám??? Tak jsem se rozhodl ho opravit...našel jsem si v katalogu číslo dílu zadal do systému a dal si umělé dýchání...Jen zrcátko =kousek skla a plastu.. 8600kč...Tak to tedy soudruzi zapomeňte...Ovšem pak se sekla mechanika naklápění...vše v plastu a má to svoje roky...Takže celé zrcátko sakum pikum 1000??? EURO!!! Zachránil mě kamarád ...Totiž ani použité nejsou zrovna za babku. Tak mám z Japonska...co na tom že mám 2 stejné...Vidím ??natáčím?? Vše funguje...A bratru za 1500kč plus počta z Japonska... :-)
Regular John 07. září 2016, 20:04
Radku díky za spoustu fotek a zajímavé čtení! Pro Lexusy mám slabost a toto auto je prostě exot jak má být!
Trinom 30. června 2016, 20:39
Ahoj, "CAN bus" LEDky ti vřele nedoporučuju - topí jak blbé a už nejednou se stalo, že rozupustily část světla.
Vavris Vavrisovic 07. června 2016, 08:55
Taky dobrý pacient :-) LS430 je krasavica! Vždycky když nějakou vidím, tak bych si ji koupil... akorát si pak uvědomím, že by mě to auto asi ukonejšilo k smrti a rychle tyto tendence zavrhnu :D
Radohanno 06. června 2016, 11:57
Něco málo fotek......
Radohanno 06. června 2016, 11:51
Celkem zajímavě mě potrápil problém s klepáním motoru a vibrací...dal jsem auto na diagnostiku a ta neukázala nic..Po dlouhém hledání se našla asi 4 popraskané hadičky ,ale ani ta neřešily nic. Nakonec se našel problém. Maličký jednosměrný ventil který má jeden vývod do škrtící klapky,druhý do převodovky a třetí do nějakého čidla...Stojí 360kč a díky malé dírce na spodní části od motoru, po zařazení na D motor klepal na 300otáček a nebyl schopen reagovat zvýšením volnoběhu.. Prostě někdy malý problém dokáže potrápit. Jako při výměně brzd. TRW za 2000kč na celé auto je super cena.. Ovšem prodřelo se i čidlo?? A to stojí téměř 4000kč... opravil jsem to doma za 5kč :-)... Dnes řeším výfuky... Ty staré jsou vysypané a nové stojí 28000kč... Sehnal jsem z Polska za 3000kč ovšem jsou to levné náhrady a soudruzi z PL udělali malou chybku...sekli se v průměru trubky o 2mm.. tak řeším jak to opravit... bohužel naše normy mají trubky 50-55-60mm a já potřebuji 57MM...
Radohanno 06. června 2016, 11:42
Tak teda k servisu......
Nebudu zde probírat výměny žárovek protože kromě jedné obrysovky jsem měnil pouze obyčejné za LED... Zakoupil jsem can bus ledky a kupodivu jsem zjistil že je lze použít pouze do obrysovek... Jinak auto stále ukazuje nefunkční žárovku...Doladit to asi půjde ale nazaobíral jsem se s tím...Jinak žárovky nepraskají.
Tak k těm velkým ranám... Po půl roce mi praskl mi chladič.... Domů jsem dojel, ale následky byly ...popraskalo horní víko chladiče..je plastové a zřejmě i stářím začalo téct...na 100km asi 3 litry...Začal jsem tedy hledat nový...Toyota 17700kč... náhrada 4500kč..podle čísla originální díl. Jen zabalený v jiné krabici...Ovšem díky úniku vody se vyhřála i jedna hlava a tak se dělalo těsnění a rovnání...koupil jsem nové šrouby a veškerý spotřební materiál ...takže trochu drahý výlet...suma za tu srandu 18000kč... Následovaly rozvody ve 150000km.. je to servisní úkon plánovaný tedy žádná závada. Toyota 14000kč..continental 7000kč..po rozebrání se odhalilo vadné gufero kliky a pro jistotu jsem nechal přetěsnit i víka ventilů a gufera hlav...měnil jsem samozřejmě i napínák rozvodů-1600kč, svíčky-Toyota 700kč kus, jinak lze i za 200kč a vodní pumpu-5600 Toyota nebo 3000kč celohliníková, celkem 28000kč . Další problém byl napínák klínového řemene-trochu šmatlal a obrušoval řemen... takže nový -2000 + 600 za řemen.. trochu dřelo i vodící kolo tak jsem ho vyměnil také..1500kč. Když přišel čas na výměnu pneumatik nechal jsem opravit a nastříkat i ráfky. byly celkem dost omlácené...Takže co kus to 1000kč a mám jich 8ks...Pneu mám continental TS830 a Prémium contakt. rozměr 225/55R17. Běžnou údržbu typu výměny oleje ani nepočítám...bral jsem Mobil 1 a nebo ENEOS Sustina, filtry měním pravidelně.
Nedy 05. června 2016, 22:03
Moc pěkný auto. Jsem zvědavej na to servis info...
Irwinek 05. června 2016, 13:48
Radohanno: Já vím, GS jsem už řídil, s LS jsem zatím neměl tu čest. GS bylo bráno jako levnější, sportovnější, zatímco LS je skutečným synonymem luxusu.
U GS mi vyhovovala ta " sportovnost ", auto prostě zakleklo a vyrazilo, náklony menší než u Volva, na druhou stranu je poněkud užší, a na zadních sedačkách není místa zrovna přehršel, což mi vzhledem k dalším skoro 185 cm třetí osoby poněkud vadí. Parníkovitost LS mi nevadí, " sportovně " se svezu jen sem tam, a i Ty píšeš, že podvozek má navíc, než si troufneš. To na tom budem asi stejně. Rád si užiji pohodlí velkého vozu na dlouhých cestách, poskakování mám se služebáky koncernu dost. Zas na druhou stranu mi díky nim klesl nájezd "domácího" vozu, takže mi nevadí vyšší spotřeba. No vyšší, já těch cca 10L/100km u Volva považuju za slušnou hodnotu.
Radohanno 05. června 2016, 08:55
Zpracování interiéru je luxusní ale přece jen jinak než u evropských vozů.. Hlavní je bytelnost. Dřevo je z dřeva a hliník z hliníku ....Zpracování je kvalitní i tam kde není vidět ...design je typicky východní a pro USA. Takže spoustě lidí příjde divný. Ovšem slícování jak interiéru tak karosérie je 100%. Dokonce někde psali že karosérii vyráběli za pomocí laserové technologie a tím mělo LSko nejlepší pevnost ve své době a hlavně CX -0,25..což je špička i dnes.