načítám data...

Téma Lidem jebe?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
ReVolte 07. června 2021, 12:51
Evlo: Evlo: Zajímavé, mé jízdy po Číně byly extrém s řetězovou havárií každý den, dělníkama na skůtru s kýblem na hlavě a nelogickou dopravní policií s tím, že jedině rychlost se dodržovala kvůli velkému bratrovi. Styl řízení byl u všech asijský....
Evlo 06. června 2021, 22:36
ReVolte: par tisic jsem najel a dokonce i po takovych jakoze horskych cestach, asi i nejake zaplaty nekdy byli, spis rarita, ale vymol, to fakt ne.

Styl dopravy mě přišel právě super, jestli za 1000km jeden lepič, tak to je hodně, lidi prostě jedou jak potřebujou a nedělaj z jejich chutě/potřeby jet rychleji, nebo naopak pomaleji, můj problém. Když vemu počet km najetých na skůtru po silnici sdílené s auty na počet naražení nebo sražení autem v číně vs v čr, tak to bude v číně na ty nehody lepší minimálně tisickrát. Fakt mega respekt každému kdo v Praze jezdí na skůtru.

Tento příspěvek byl 07.06.2021 v 10:26 upravován.
ReVolte 06. června 2021, 14:05
Evlo: Evlo to ses podíval na pár obrázků pár cest v Číně a došel si k závěru? V Číně jsem párkrát byl a autem tam něco najezdil i mimo metropole a spíš bych to přirovnal k Polsku.... Pěkný nový silnice co po 2 letech připomínají bombardování ve Verdunu, o jejich stylu dopravy nemluvě. Ohledně tuhosti odpružení: To je prostě trend vše sport, agresif a styl, na praktičnost se tolik nehledí...
Evlo 12. května 2021, 14:25
V čem je tohle lepší než ta páka, vždyť to zas zabere turu místa, stejně místa jak mít uprostřed páku




Evlo 07. května 2021, 19:52
Jakože i ta fabie, kde s tím jak mají lidi parkovat 1.8m bez zrcátek a je to 10cm širší než 25 léta dodávka! Ale chápu, že to není pro českej trh

hlavne, ze vole zrcadlo s manualem, pycovolem, tohle fakt smeruje do sracek ... 1.8m bez zrcatek, jakoze ok boomer, ze me to vadi, co?

Je to proste o tom, ze se setri zejo, jedna dotykova obrazovka daleko levnejsi nez mit kolecko.

Ani bych se nedivil kdyz by ty display bez funkcni antireflexni upravy byli taky levnejsi.

Fakt z tech novych aut, proste vzit to nejlevnejsi, protoze proste kdyz uz je to mrdka nedomyslena, tak se to da tolerovat, kdyz to ma alespon nizky TCO.

Tento příspěvek byl 07.05.2021 v 21:05 upravován.
Evlo 04. května 2021, 14:46
Zjevne neni chyba ve me, vyzkousel jsem ten rager raptor a proste prejedu diru, nebo i pricnou nerovnost a jako nenazval bych to magic carpet ride, citim to a slysis to, ale neni to uplne proste jako v range roveru nedej boze tuaregu, ze si rikam jestli je to fakt novy auto nebo 30 leta ojetina, dokonce to ma TLACITKA. Akorat je vtipny, ze ranger raptor, coz ma bejt buranske vozidlo funguje lepe nez ranger rover co ma byt jakoze vrchol luxusu

Furt nevim jestli to objednat, protoze ta sirka toho auta nerespektuje realitu, takze to je zas ve vysledku demence.

Tento příspěvek byl 05.05.2021 v 11:04 upravován.
Evlo 02. května 2021, 19:34


Takze vsechno fake tlacitka, jediny realny tlacitka uz jsou - packa blinkru, packa steracu, jeste teda start stop a razeni (zareni ale samo neni prnd, ale pycovina) a okna, ale okna uz jsou u ID napul fake
driv byli alespon na volantu tlacitka a jine ovladaci prvky fakt fyzicke
S tim razenim to ma teda nejak uchylne i range rover, malem jsem jim s tim testovacim najel do zdi :D - pohnes packou dozadu a nezardi to D, ale musis zmacknout tlacitko a pohnout

asi jsem fakt divnej v tomhle, a asi maji jinou cilovku nez me a to si myslim, ze hledam novy auto v te cene za kterou to maji v ceniku, ale tohle se me vylozene hnusi a proste nemuze dat moje penize za takove auto a tim vyrobce podporit. Neprijdu si tak stary, ale asi jsem.

Samozrejme misto display to ma zrcadla, ale to uz je dneska taky vyjmka aby to nemelo zrcadlo

Tento příspěvek byl 02.05.2021 v 19:39 upravován.
Evlo 30. dubna 2021, 16:22
dneska jsem videl cloveka co po tom jel s huracanem, i z dalky bylo videt jak se cele auto na kazde mezere mezi kostkama propadne a pak zas vyjede nahoru, asi to lidem fakt nevadi

Tento příspěvek byl 30.04.2021 v 16:23 upravován.
Koťas 29. dubna 2021, 00:39
A staré citróny: jo no komfort a plavnost tam bezpochyby byla. A elegance. V té době byli frantíci dobří a něčím jiní a zajímaví
Koťas 29. dubna 2021, 00:35
Hele chlape nevím... já nejezdím po Praze čili neumím posoudit. Ujel jsem jen pár set km v RR l322 v8 a pár tisíc v touaregu v6. Oba sazomet. A poslední na co bych si stěžoval by bylo pohodlí... více nechť se vyjádří zkušenější. Jo a každopádně tam nebyly 22" které zmiňují v tom tvém videu. To je na české cesty samozřejmě úplná picovina
Evlo 28. dubna 2021, 23:52
Vim teda ze existuje nejaka appka https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bosch.nvh_analysis&hl=en&gl=US tak si to asi kazdej muze vyzkouset, ale nevim jak uchytit telefon aby mereni bylo objektivni a hlavne nechapu k cemu by bylo videt, ze auto opravdu ma problem komfortne prejet hlavni tah skrz hlavni mesto.

Nicmene vam teda prijde, ze kdyz jede pres hlavkuv most v nejakem novem aute, z ktereho jde videt alespon pres octavii, ze to teda je vpohode to tlumeni, zadne rezonance, vibrace, hluky, razy?

Hlavkuv most vybiram proto, ze tam fakt musi projet miminalne vele desitky tisic aut spis statisice kazdy den. Rozhodne je spousta daleko daleko horsich mist, i v rekonstruovanych usecich, kde auta drncaji vic.

Tady treba jsou vylozene ve vozovce schody https://www.google.com/maps/@50.1018053,14.4477658,3a,75y,71.93h,64.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9Jwj71qe68BKv0IzehDylg!2e0!7i16384!8i8192

Doplnění: tak prej 90300 aut denne tam projede.

Tento příspěvek byl 29.04.2021 v 00:27 upravován.
Evlo 28. dubna 2021, 23:29
Koťas: takze ty s range roverem prejedes koleje a neslysis rana rana rana rana a do toho vrzani interieru?

tady 13:50 to teda dokaze i zkrytizovat, ale nezazil jsem to teda :D


6:10 taky rika ze hruza a jezdi teda na cestach co me prijdou ze nevi co to je nerevnost


a range rover je proste oproti tuaregu dost nedrncajici vec

Jeste teda takove odhaleni: vpodstate moje prvni auto bylo citroen xm a jeste jsem tam mel upraveny podvozek aby to vice tlumilo razy, i to teda obcas udelalo zvuk, a mozna si to nostalgicky idealuzuji, ale nematuji si, ze bych tam pri prejezdu pres koleje citil nejake razy, maximalne ten zvuk od kol. Z tohoto duvodu je asi moje prodstava o "magic carpet ride" z recenzi trochu jina nez ostatni populace. A zjevne teda vyrobit tlumeni jde.

Tento příspěvek byl 29.04.2021 v 00:10 upravován.
Koťas 28. dubna 2021, 23:26
Pánové plést se Vám do toho nechci, ale taky jsem mimo... na co vlastně Evlo chceš poukázat? Co tě sere? Vzduchové odpruzeni jako takové, nebo VW nebo RR? já tedy s oběmi auty jel a bylo to více než OK
Evlo 28. dubna 2021, 23:21
Radim Nemec: asi je to v mem ocekavani, co bys cekal ty, jak auto bude jezdit podle tohle recenze? (ale tak je to ve vsech recenzich jen tahle byla na youtube prvni), nevim jak se to posle, zacina to od 10 minuty


Mimochodem zkousel jsem jak ty rezimy sport , tak komfort a nepoznal jsem rozdil :D

ano jo je mozne ze tuareg na 18" koupit jde, ja jsem ho zavrhl hned, pointa toho co jsem psal byla, ze me zajima jak funguje auto tak jak ho maji, proste nemuzu doufat, ze se to zlepsi kdyz tam nejak dokoupim mensi kola atd. (tim uz jsem si ostatne prosel)
A chapu, ze prodavacum je to uplne jedno, kdyz to lidi kupuji i tak.

Tento příspěvek byl 28.04.2021 v 23:26 upravován.
Radim Nemec 28. dubna 2021, 22:32
Evlo: od zacatku rikam, ze mam problem pochopit nit tve argumentace a do toho mi pripada, ze te nekdo znacne klame, protoze Touareg je normalne dostupny na 18" a pokud nedavaji vetsi brzdy na nejake vyssi modely, tak by se mely vejit napric radami. Obecne VAG ma tendenci nabidnout zakaznikovi i divne krizence vybavy dle hesla "za penize v Praze byt" - tedy mysleno pokud otevre penezenku. Sam s tim mam nejakou zkusenost (sic u Skody). Predstava ze prijdes s volnym milionem na uctu na auto k dealerovi a ten rekne, ze min jak 20 tam neobuje, nebo ti bude vnucovat 22"... to mi prijde divne - jak rikam - pokud tam nejsou nejake vetsi brzdy (ale na ty tam zase neni az tak velky vykon...).
Fakt, ze je to hlavni tah Prahou, mam pocit jenom umocnuje muj argument. To je 50 shades of grey in real life, nebo litograficka mapa alp, ne cesta (nedejboze hlavni tah!). Jestli to nekomu prijde normalni, tak ho vazne lituju.
snazil jsem se to pochopit, vazne, uprimne, ale nejde mi to. nechapu, promin mi to. pripadne #ExplainItLikeIAmFive
Evlo 28. dubna 2021, 20:39
Radim Nemec: velikosti sidewall to opravdu neni a i kdyby bylo kdyz proste vyrabi a prodavaji auto s R20 a za priplatek jsou vetsi, tak to tak proste je.

Radim Nemec: a nevím teda kde žiješ, protože jeden z těch obrázku je hlavní tah hlavním městem ČR který denne musí projet podle mě statisíce aut

Mimochodem zkus znova pochopit co jsem napsal, protoze me prijde ze reagujes naprostou vetsinou toho co pises na neco co jsem nenapsal.

Tento příspěvek byl 28.04.2021 v 21:29 upravován.
Radim Nemec 28. dubna 2021, 19:34
Evlo: co myslis tim "to stejne zrcadla v autech misto display"?

dal mi to zni, jako ze hazis do jednoho pytle diesel (stara bublina - inzenyrske reseni problemu daneni podle CO2) / ICE (novodoba bublina, uvidime co se z toho vyklube...) a celkovy narust soci-green posuku - a uzavres to komponentami podvozku, kde uplne nechapu tu spojitost.

Za me 1/ auta uz dnes nejsou stavena, aby jezdila v bramboristi (castecne si z toho ale odnasime ze moderni auta se pak na dobre ceste chovaji daleko lip...) 2/ pokud zminujes Cinu - ano, je to obrovsky trh a vyrobci na poptavku zareaguji (resp. zareagovali) - na designu uz je to videt leta. Ale konspiraci za tim nejak nevidim...

Na zacatku mi to trochu pripadalo, ze pokud mas vsude kam jezdis rozbite cesty a koupis si tam Zondu, tak prece nemuzes nadavat, ze zustavas na retarderech a padas do pasti na mamuty vytvorene trvrdosijnym zanedbavanim povinnosti spravy silnic a dalnic, popripade mestske casti (nebo ktery organ se o to ma vlastne starat v te ktere oblasti). V takovem pripade ale existuje reseni - najit takove auto, ktere jde objednat s nejvyssim mozny profilem pneu, pripadne vzduchovym podovzkem navrch a ... nebo tlacit na tu mistni spravu, aby na to az tak moc neprdela. Jakoze ty obrazky co's vlozil, to prece nemuze byt povazovane za normalni cestu...

... ale porad nemam pocit, ze bych pochopil tvuj smer argumentace, takze si pockam, co se tu z toho vyvine. Pripadne jsem jeste uplne mimo ve svych argumentech.
Evlo 28. dubna 2021, 18:40
Radim Nemec: problem je v prostredi, z tebou nabizenych moznosti asi nejvic odpovida prumysl,

to stejne zrcadla v autech misto display

v pripade drncani to alespon chapu, protoze proste zapadni svet asi nema moc smysl resit - lidi stejne nejaky novy auta koupi, treba protoze je k tomu donuti statni sikana (i kdyz teda ve spouste japonskych prefektur take probehla sikana za diesel a na spouste mist v cine apod. ti proste benzinove auto, nebo ani auto nedovoli) a pak vyrobce auta nema motivaci poptavat funkcni podvozkove komponenty od vyrobce tech komponent

Jedinou realistickou moznost na zlepseni vidim v tom, ze lidi proste prestanou ty nova auta kupovat, ostatne verejna moc stejne (na oko) furt tlaci ty alternativni zpusoby dopravy. Otazka jestli v lokalnim prostredi to nepovede k dotovani automobilek co auta neprodaji tak jako tak, ale je jen jeden zpusob jak to zjistit.

Tento příspěvek byl 28.04.2021 v 18:53 upravován.
Radim Nemec 28. dubna 2021, 18:23
Evlo: jo, tak to potom jo.
… no a proc to teda drnca? Je to (ne)kvalitou povrchu, nebo je to autem (pokud autem, je to nevhodnou vybavou, konkretnim kusem, nebo myslis, ze do toho hazi vidle programove cely prumysl)? Ja se teda ptam jako blbec asi, ale vazne bych rad pochopil, jak nad tim premyslis.
Evlo 28. dubna 2021, 15:54
Radim Nemec: ze me prekvapuje, ze lidem to drncani nevadi?