načítám data...

Téma Kvalitné autorádio

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Tomas112 26. listopadu 2021, 13:14
Ahoj, já jsem vždy kupoval techniku přes takové ty klasické "profláklé" eshopy, kterým jsem věřil, ale bohužel se zatím opravdu vždy zklamal. Nedávno mě pěkně nasral tenhle eshop: 2din.cz
Jsou to fakt čuráci co si neumí zaplatit normální reklamu.

Tento příspěvek byl 26.11.2021 v 17:29 upravován.
H_F 30. května 2018, 18:15
PeterLuk: ahoj
pokud pases hlavne po zvukove kvalite, tak doporucuji pioneer 88RS
da se koupit kolem 4 tisic, ma fakt super vybavu nahrazujici zvukovy procesor
na trhu je dnes jedine zvukove podobne rádio pio99rs, stojici kolem 25tisic
z levnejsich lze doporucit alpine 9813R, ale to nema ani aux
nebo vysoky rady clarionu hrajou top
do staryho mercedesu by mohlo bejt pekny nejaky stary nakamichi
kdyztak mi napis do posty
GanGreen 24. května 2018, 21:57
ten je fakt marnej, napíše dvakrát a vždy tam dá odkaz na stejnej obchod :D :D :D
johan 21. května 2018, 14:40
top01: trapna reklama. zabanovat.
Nezn.uživatel 21. května 2018, 14:33
Abych řekl pravdu, tak jsem vždy věřil klasickým prodejcům elektroniky, jako alza, czc atd. Ale začali se objevovat i takové obchody, které se specializují na různé úzce zaměřené kategorie. Krásným příkladem je tento obchod:smazano-reklama a právě v oblasti autorádií a také odhlučnění se tato firma docela dost dobře zvedla

Tento příspěvek byl 02.01.2019 v 16:05 upravován.
PeterLuk 11. května 2018, 21:49
To by stálo za to skúsiť. Ale každopádne by som ho rád vymenil, kedže je to jednoduchšie a lacnejšie prehrávať si hudbu z mobilu, ako si stále kupovať CD-čka (hoc ja mám rád aj tie, ale mimo auto ich nevyužijem).
sheogh 30. dubna 2018, 15:48
PeterLuk: Co treba opravit to puvodni? beztak bude jen nanos bordelu v mechanice :-)
DavHajny 30. dubna 2018, 12:25
Já jsem risknul autorádio z aliexpresu a muism rict, ze super.