Radek_5:
Jakozto zaujaty priznivec jp vozu doporucim, jak vam tak pani..mazdu6. Vam tu zcela novou po Fc model rok 18 vybava Takumi Plus 2,5i s AT treba ve te bile kuzi. Bonusem je to, ze vyjde na 900tis i v teto konfiguraci. Jedinou cenove konkurecni je tu v plne vybave Insignie. Pro pani M6 v 2,0i s AT ci manualu. Obe auta v kombi verzi. Dvapule umi jezdit za 7,5L starsi 2,0i s AT za 8,5 v manualu o litr mene.
Pokud snesete CVT, tak klidne doporucim i nove Subaru Outback 2,5i / ci Levorg combi 1,6i GT-S s CVT, ktera uz umi zamykat sest stupnu..jede s tim fajn. Akorat ta jednasestka jezdi za min devet, ta 2,5 v Outbacku kolem 8,5L.
Obe Subara lehce lepe zehly ceske silnice avsak i Mazda na 19tkach ci 18tkach ve starsi verzi to zvlada velmi dobre. Jizdne je lepsi Mazda. Spolehlivejsi a servisne levnejsi jiste bude Mazda ve vsech pripadech. Nema se u nich moc co zkazit. U starsich mazd to chce dat pozor pri nakupu ohledne rzi..ale GH po fc uz neni problematicka..zcela na stejne urovni jako Subaru podobnych rocniku.
Jinak zajimavym autem muze byt First edition 225 od Peugot 508 v combi..cenu ovsem neznam.
Jinak u obou vyberu, je proste nutne s temi vsemi auty neco najet..preci jen delate rozhodnuti na dalsich min 5 ci 7let.